سلام میشه جواب بدین
دکتر جان من قبلا ماهم کمتر بود این حالت زیاد نداشتم ولی الان ک موقع حساسی هستم تو خواب همش میفتم ب کمر بیدار میشم میبینم اون حالتم استرس میگیرم خاستم بدونم خطر داره چیکار کنم ممنون!!
بعداز واکسن دوماهگی نوزاد چه کارایی باید انجام داد
سلام عزیزان
میشه لطفا در مورد واکسن دوماهگی نوزادتون تجربیاتتون رو بگید
چند روز تب میکنن؟
باید چیکار کنیم؟
تنهایی میشه ازش مواظبت کرد؟
چه داروهایی استفاده کردین؟
سلام دوستان به نظرتون حامله م؟؟
سلام دوستان خوب هستید عیدتون مبارک😍دوستان میگم من دورهام بعضی وقتا ۲۸روزه هس بعضی وقت ها۳۰ روزه،اخرین پریودم ۵ اسفند بوده،امروز ۲۸ دوره هم هس ولی پریود نشدم هر روز هم ترشح شیری دارم هی فک میکنم پریود شدم ولی دستمال میشکم ترشح سفید هس،دو طرف شکمم درد میکنه یه کم هم کمر درد دارم،به نظرتون ماله حاملگی هس یا میخام پریود بشم،و اینکه حالا من کی یعنی پریود میشم؟فردا تست بزنم مشخص میشه؟
شنا میشه رفت ایا
من هفته ۱۰هستم میتونم استخر ثرم
پریود شدن وسط سیکل
سلام، کسی میدونه علت پریود شدن وسط سیکل دلیلش چیه؟ دوماه پیش ازمایش هورمون دادم همه چی خوب بود
فقط روغن سیاه دونه استفاده کردم دوروزه از پریودیم میگذره بدنم کهیر زده
کسی بوده مثل من باشه؟
دورم 32 تا 34روزس، روز 16سیکل پریود شدم دوباره
حالت بریچ و سفالیک
سلام خسته نباشید
ببخشید من 24 هفته هستم و جنین در حالت سفالیک هست. هفته پیش سونو شدم دکتر گفت الهی شکر همه چیز خوبه
و سرکلاژ شدم. گاهی ی چیزی مثل ضربه یا نبض خیلی قوی روی مثانه و واژن حس میکنم
میخواستم ببینم خطری نداره؟
یه چیزی داخل دهن دخترم دراومده میترسم نمیدونم چیه
سلام پزشک اوما عیدتون مبارک
دخترم ۱ماه و ۲۴روزشه دیشب متوجه شدم توی دهنش روی لب پایینش ازداخل یه چیزی مث جوش بادکنکی دراومده خیلی ترسیدم دکترم نیست ببرم شما میتونین کمکم کنین 😥😥
خانمها خواهش میکنم کمک کنین
امروز 8 هفته و دور روزم ، از دیشب کمر درد دارن ، سمت چپ کمرم درد میکنه میزنه به لگن ، هر شب هم شیاف پروژسترون استفاده میکنم، فکر میکردم شب بخوابم تا صبح خوب میشه خوب نشده، ترشحات زرد هم دارم
دو بار سونو رفتم قبلا هر دوبار خوب بود و صدای قلبشم شنیدم
بنظرتون برم دکتر خیلی میترسم
این درد رو نداشتم تا حالا
خونریزی بعد رابطه لطفا بگید چ کنم
سلام به همگی عیدتون مبارک باشه،من بعد رابطه دچار خونریزی شدم.اولین بار هم هست اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید ک چکار کنم؟
دکترها هم اکثرا مرخصی هستن
اقدام و درد پریودی
سلام
من دوره هام ۳۰ روزه ست و الان ۲۴ دوره هستم.۱۵ دوره طبق اوما تخمک گزاری زده بود ولی من بعد از پری یک شب در میون اقدام داشتم تاا دیشب
امروز درد خفیف پریودی دارم و یکم کمر درد
یعنی دارم پریود میشم با این دردای مشابه ماه های قبل؟
راهکار بدید برای دل درد در نوزاد یک ماهه
سلام مامانهای اومایی و پزشکان اومایی،
سال نوتون مبارک
دختر من الان یک ماه و ۸روزشه،چون وزنش کم بود و شیر خودم سیرش نمیکرد،دکتر گفتند شیر خشک هم بهش بدم
از وقتی که شیر خشک میخوره مدفوع کم میکنه،یعنی هر دو سه روزی یکبار،الان ۵روزه که مدفوع نداشته،خیلی تلاس میکنه و دل درد داره،ولی نمیتونه،چیکار کنم!؟کسی میتونه راهنمایی کنه
واینکه از اول یکی از سینه هامو نمیگرفت،الان اون سینه احساس میکنم داره خشک میشه!برای این مورد هم راهنمایی کنید،ممنون
هرکی شیاف پروژسترون استفاده کرده بیاد، پزشک اوما لطفا جواب بدین ممنونم
سلام خانوما سال نو مبارک❤️😍
میگم من از وقتی شیاف استفاده کردم اول که تو دلم خییییلی پیچ میده میرم دستشویی هیچی نیس ، بعد معذرت میخواد میبینم از پشتم مثه لخته خون میاد اما هیچ احساس دردی ندارم که بگم زخم شدم ، نمیدونم چیه ترسیدم ،کسی میدونه چرا اینجوریه؟؟
یه لحظه بیایین لطفا خیلی کمک لازم هستم
سلام دکتر اوما و خانمای گل اومایی اول بگم عیدتون مبارک
من شوهرم داشت دنبالم میدوید که بگیرتم رو تخت بودم حواسم نبود پریدم و به سرعت دویدم ...
الا کمرم درد میکنه وقتی نشستم بخوابم تیر می کشه خیلی درد میکنه تا چند دقیقه بعد یکم دردش آروم تر میشه ولی بازم خوب خوب نمیشه
چیکار کنم ؟!
گلوم هم درد میکنه همش شیر گرم و سوپ میخورم ولی خیلی اثری نداره سرم درد میکنه و دماغم کیپ شده
سلام دوستان کام بچم بریده میشه راهنمایی کنید
بالای لثه ی پرده ای هستنش حواسم نبوده ی چی برداشته بریده اونو کم خون اومد متوجه نشدم الان دیدم سوراخ شده چیکارکنم
شکم درد و احساس تکرر ادرار میتونه نشانه عفونت باشه؟
من وقتی یه خورده کار انجام میدم یا راه می رم شکمم درد می گرفت ولی الان همین طوری میگیره ول میکنه و همش احساس دفع ادرار دارم ولی می رم هیچی نیست بعضی وقتا زیر شکمم که درد میگیره احساس فشار و سوزش هم داره .....به نظر تون عفونته؟
کیست و درد مچ دست لطفا راهنمایی کنین
سلام دوستان
من مچ دستم اندازه عدس ی حالت کیست سفت ایجاد شده.خیلی هم درد میکنه.نمیدونین باید چیکارکنم ؟
دندان درد در بارداری
سلام من در ماه دوم بارداری هستم و دندان درد شدیدی دارم میتونم به دندون پزشک مراجعه کنم یا باید صبر کنم سه ماهه اول طی بشه؟؟
نشستن نوزاد6ماهه دختر
سلام .دخترم انروز دقیقا 6ماهش شده اما هنوز نمیتونه بشینه باید نگران باشم یا وقت داره؟
ترشح زرد رنگ در بارداری
سلام من امروز ۱۰ هفته ۱ روزم چند روزه ترشح زرد دارم نه سوزش دارم نه خارش و نه بو
به نظرتون خطرناکه ؟؟
درد شدید زیر شکم
سلام من یه هفتس زیر دلم گرفته درد میکنه
گاهی شدید میشه
پریودیمم همیشه ۷ روزه بوده ولی چند روز پیش ۳ ۴ روز بیشتر طول نکشید
نمیدونم ربطی دارن به هم یا نه ولی خیلی نگرانم




