Ooma

آمپول بکمپلکس و ب۱۲

سلام دکتر من این ماه اقدام به بارداری کردم موعد پریود هم ۷ روز دیگس آیا میتونم امروز این آمپول ها رو بزنم مشکلی پیش نمیاد اگر باردار باشم؟

7 پاسخ 675 بازدید


شیاف واژینال میشود مقعدی استفاده کرد ؟

سلام دکتر برای من شیاف پروژسترون تجویز کرده بعد تموم شده‌ من مقعدی استفاده ميکردم الان از داروخانه گرفتم نوشته‌ فقط واژینال ایا ميشه مقعدی استفاده کرد تاثیرش یکیه ؟؟

12 پاسخ 535 بازدید


لکه بینی در دوره ۱۶

سلام خشته نباشید من امروز دوره ۱۶ بودم و رفتم دستشویی و وقتی خودمو با دستمال خشک کردم دوقطره لکه خون صورتی مایل به قرمز بود والان خبری نیس و چندروزی هست کمرم درد مسکنه و حتما باید به چیزی تکیه بدم وگرنه نمیتونم کمرمو نگه دارم.دلیل دوقطره خون چی بوده؟؟

11 پاسخ 476 بازدید


سلللللام به خانومای عزیز خوشگل اومایی 😍

عیدتون مبارکا باااشه 🥰
امسال عکس سفره های خوشگل و با سلیقتونو ندیدیما
بیاین عکس بدین ببینیم 😍

268 پاسخ 1,589 بازدید


قرص هایی که دکتر برام تجویز کرده برام ضرر نداره؟!

سلام دکتر اوما و خانما ببینین این قرص ها برام ضرر نداره؟!

24 پاسخ 1,975 بازدید


تیرکشیدن رحم در هفته هشت

سلام من امروز تو رحمم تیرای بدی میکشه قسمت پایین رحمم تیر میکشه رفتم دستشویی هم تیر کشید
خطر داره؟؟باید چیکار کنم

10 پاسخ 653 بازدید


خونریزی بعد رابطه.لطفا راهنماییم کنید

سلام،عیدتون مبارک.من بعد رابطه دچار خونریزی شدم،الان دو روزه که لکه بینی دارم.دکترها هم ک نیستن.اگر این لکه بینی قطع نشد چکار کنم؟؟؟؟ldبخورم یا ن؟لطفا راهنمایی کنید

5 پاسخ 514 بازدید


سرپرستی بچه ۱ سال و ۲ ماه

سلام خانمها، کسی رو میشناسم که از عهده بزرگ کردن بچه اش برنمیاد، نمی‌دونم میشه سرپرستی بچه شون رو کس دیگه بگیره؟

226 پاسخ 2,024 بازدید


خانوما بیاین ببینین خواهرم چن قلو داره یا پوچه؟؟

سوالام بالا بود.

188 پاسخ 1,633 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما و دوستان.من پسرم امروز نافش افتاد

نافش افتاد ولی خیلی ورم داره و داخل نافشم سفیده.ایا طبیعیه,؟این ورم نافش کی خوب میشه؟ایا لازمه کار خاصی انجام بدم برای نافش؟یا خودش ورمش خوب میشه

24 پاسخ 832 بازدید


کم گریه کردن نوزاد ۱۳ روزه

سلام دختر من ۱۳ روزشه خیلی آرومه اصلا گریه نمیکنه بیشتر موقعه ها خابهه فقط بعضی موقعه ها گرسنش بشه شیر بخاد یکم گریه میکنه بنظرتون طبیعیه؟؟

42 پاسخ 1,113 بازدید


ترشح زرد همراه با خارش

سلام من چند روز بود ترشحم زرد بود بدون بو خارش سوزش
امروز متوجه شدم از داخل خارش دارم چیکار کنم ؟؟دکترمم نیست

17 پاسخ 457 بازدید


سلام خانوم دکتر توروخدا زود جواب بدید نگرانم

سلام خانم دکتر عزیرم ببخشید وقتتون رو گرفتم من الان هفده روزه که تهد نطر متخصث تغذیه قرص لاغری میخوردم چون صد کیلو هستم و استپ وزنی گرفته بودم و بارژیم لاغر نشدم و باردار نمیشم چون رحمم بسته شده بخاطر شکمم بعد یک روز دوتا گلوکوفاژ ۵۰۰ خوردم که باید هر روز بخورم و بعدش یادم رفته بود که خوردم یک ساعت دوساعت بعدش دوتا دیگه خوردم از همون روز سمت چپ دلم خیلی درد میکنه انگار شکمم ورم کرده و وقتی صاف دراز میکشم سمت چپ دلم دست میزنم بیشتر درد میگیره انگار یه چیزی هست سفته و به شکمم نگاه میکنم سمت چپ دلم بزرگ تر از سمته راسته و اینکه با وزنه سنگین دکتر پهلو رفتم که دوتا وزنه ۱۵کیلویی دستم بود به سمت پهلوهام پایین میرفتم باوزنه تا پایین زانوهام بنظرتون لخاژذ چی میتونه باشه گرفتی چیزیه یا کلیه یا کبدمه چیکار کنم توروخدا کمکم کنید خیلی نگرانم دردم زیاد نیست فقط ببخشید شرمنده موقع دستشویی کردن سمت چپ دلم درد میگیره انگار میخاد کنده بشه و موقعی که دست میزنم بهش یا صاف دراز میکشم یعنی گرفتگی عضله ای چیزی میتونه باشه یا بخاطر قرص ها هستش کبد و کلیه ام آسیب رسیده ؟؟و اینکه من هنگام و بعد از مراقبت جدیدا سوزش دارم دهانه رحمم میخاره ترشح های سفید مثل ماست دارم و بعد از جنب شدن یه بوی خاصی میگیرم و اسید معده شدید دارم که باعث سرفه های زیاد میشد که خداروشکر الان سرفه هام قطع شده از وقتی که قرص لاغری میخورم و رژیم میگیرم اصلا سرفه نمیکنم

5 پاسخ 516 بازدید


خوردن دیفنوکسیلات و مترونیدازول در شیردهی

سلام
گلاب به روتون بالا اوردم و اسهال داشتم. دیشب سرخود مترونیدازول و دیفنوکسیلات خوردم حالا پسرم شیرمو نمیخوره و مدام گریه میکنه..بنظرتون بخاطر داروهاس؟ چیکار کنم

4 پاسخ 597 بازدید


سلام میشه جواب بدین

دکتر جان من سوال کردم اینکه برا وزن گیری جنین باید چیا بخورم چیکار کنم ک وزن بگیره تاثیر داشته باشه و اینکه من قبلا سمت چپ میخابیدم الان بچه اومده سمت چپم و نمیتونم زیاد رو سمت چپ بخابم چیکارکنم میگن سمت چپ خونرسانی بیشتره حالا من زیاد بیفتم سمت راست ضرر داره فکرم مشغوله ممنون میشم دوتا رو واضح برام توضیح بدین🌹🌹

16 پاسخ 840 بازدید


درباره کم تحرکی اسپرم هر راه درمان که بلدین بهم بگین

سلام دوستان. همسرم کم تحرکی اسپرم داره. تحت درمان هست اما اگه شماها درمانی که نتیجه بخش بوده باشه بلدین بهم بگین

45 پاسخ 1,601 بازدید


ختنه به روش جراحی

دوستان و دکتر اوما فردا به پسرم وقت ختنه به روش جراحی با خواب مصنوعی داده دکتر و گفت از ساعت 4 صبح به بعد هم شیرش ندم کسی تجربه اینجوری داره؟ فکر کنم حدود ظهر عملش میکنن تو اون چند ساعت که چیزی نخوره چه جوری آرومش کنم؟ خواهش میکنم هر کی تجربه داره بهم بگه مرسی

38 پاسخ 691 بازدید


لکه بینی در طول سیکل

سلام دوستان و متخصین عزیز من سنو انجام‌دادم کاملا سالمم‌ دورهامم ۲۵ روزه اس منظم که با وجود مصرف قرص دوفاستون سیکل قیلی ۳۱ روز پریود شدم ولی در این دوره از سیکم‌.۴ روز بعد پریودی ترشحی شبیه به خون ابه داشتم‌ که بعدش هیچی ندیدم بعد اون روز ۱۸ سیکلم رابطه داشتم‌که دوباره ترشحی همرا با خون ابه دیدم همون روز فقط که از همون موقع کمر درد خفیف و تیر کشیدنای زیر شکمم دارم میخواستم بدونم کسی میدونه علت این لکه بینی ها چیه ؟؟؟؟؟ببخشید که زیاد شد

29 پاسخ 422 بازدید


تاخیر و بی بی چک منفی

سلام سال نو مبارک
من تجربه بارداری پوچ دارم، ابان ماه بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین،خود به خوو سقط شدن 😭اسفندماه اقدام به بارداری کردم،۱۴اسفند روز تخمک گذاریم بود.قبل از تخمک گذاریم یه امپول هم زدم،الان دو روزه پریودم عقب افتاده ودی صبح بی بی چک زدم منفی بود،ولی خوب یکسری علایم دارم،مثلا دلم درد میگیره و احساس پریودی دارم ولی خبری نیست.ترشحات ابکی زیاد دارم و سرسینه هام خیلی درد میکنه😣احساس گرگرفتگی دارم،نمیدونم چیکار کنم،تجربه تلخ بارداری قبلی و الان هم حس بلاتکلیفی که دارم،یعنی زوده برای نا امید شدن؟
ممکنه دوباره پوچ باشه؟😭😭

32 پاسخ 905 بازدید


شیرخشک ببلاک بهتره یا تروویتال؟

سلام
کسی در مورد شیر خشک تروویتال و ببلاک اطلاعات داره؟؟؟
دخترم رفلاکس داره، اپتامیل بهش میدادم، حالا میخوام شیرشو عوض کنم.
کسی میدونه از این دو مارک کدومش بهتره؟؟؟؟

16 پاسخ 7,418 بازدید