آمپول بکمپلکس و ب۱۲
سلام دکتر من این ماه اقدام به بارداری کردم موعد پریود هم ۷ روز دیگس آیا میتونم امروز این آمپول ها رو بزنم مشکلی پیش نمیاد اگر باردار باشم؟
شیاف واژینال میشود مقعدی استفاده کرد ؟
سلام دکتر برای من شیاف پروژسترون تجویز کرده بعد تموم شده من مقعدی استفاده ميکردم الان از داروخانه گرفتم نوشته فقط واژینال ایا ميشه مقعدی استفاده کرد تاثیرش یکیه ؟؟
لکه بینی در دوره ۱۶
سلام خشته نباشید من امروز دوره ۱۶ بودم و رفتم دستشویی و وقتی خودمو با دستمال خشک کردم دوقطره لکه خون صورتی مایل به قرمز بود والان خبری نیس و چندروزی هست کمرم درد مسکنه و حتما باید به چیزی تکیه بدم وگرنه نمیتونم کمرمو نگه دارم.دلیل دوقطره خون چی بوده؟؟
سلللللام به خانومای عزیز خوشگل اومایی 😍
عیدتون مبارکا باااشه 🥰
امسال عکس سفره های خوشگل و با سلیقتونو ندیدیما
بیاین عکس بدین ببینیم 😍
قرص هایی که دکتر برام تجویز کرده برام ضرر نداره؟!
سلام دکتر اوما و خانما ببینین این قرص ها برام ضرر نداره؟!
تیرکشیدن رحم در هفته هشت
سلام من امروز تو رحمم تیرای بدی میکشه قسمت پایین رحمم تیر میکشه رفتم دستشویی هم تیر کشید
خطر داره؟؟باید چیکار کنم
خونریزی بعد رابطه.لطفا راهنماییم کنید
سلام،عیدتون مبارک.من بعد رابطه دچار خونریزی شدم،الان دو روزه که لکه بینی دارم.دکترها هم ک نیستن.اگر این لکه بینی قطع نشد چکار کنم؟؟؟؟ldبخورم یا ن؟لطفا راهنمایی کنید
سرپرستی بچه ۱ سال و ۲ ماه
سلام خانمها، کسی رو میشناسم که از عهده بزرگ کردن بچه اش برنمیاد، نمیدونم میشه سرپرستی بچه شون رو کس دیگه بگیره؟
خانوما بیاین ببینین خواهرم چن قلو داره یا پوچه؟؟
سوالام بالا بود.
سلام خدمت دکتر اوما و دوستان.من پسرم امروز نافش افتاد
نافش افتاد ولی خیلی ورم داره و داخل نافشم سفیده.ایا طبیعیه,؟این ورم نافش کی خوب میشه؟ایا لازمه کار خاصی انجام بدم برای نافش؟یا خودش ورمش خوب میشه
کم گریه کردن نوزاد ۱۳ روزه
سلام دختر من ۱۳ روزشه خیلی آرومه اصلا گریه نمیکنه بیشتر موقعه ها خابهه فقط بعضی موقعه ها گرسنش بشه شیر بخاد یکم گریه میکنه بنظرتون طبیعیه؟؟
ترشح زرد همراه با خارش
سلام من چند روز بود ترشحم زرد بود بدون بو خارش سوزش
امروز متوجه شدم از داخل خارش دارم چیکار کنم ؟؟دکترمم نیست
سلام خانوم دکتر توروخدا زود جواب بدید نگرانم
سلام خانم دکتر عزیرم ببخشید وقتتون رو گرفتم من الان هفده روزه که تهد نطر متخصث تغذیه قرص لاغری میخوردم چون صد کیلو هستم و استپ وزنی گرفته بودم و بارژیم لاغر نشدم و باردار نمیشم چون رحمم بسته شده بخاطر شکمم بعد یک روز دوتا گلوکوفاژ ۵۰۰ خوردم که باید هر روز بخورم و بعدش یادم رفته بود که خوردم یک ساعت دوساعت بعدش دوتا دیگه خوردم از همون روز سمت چپ دلم خیلی درد میکنه انگار شکمم ورم کرده و وقتی صاف دراز میکشم سمت چپ دلم دست میزنم بیشتر درد میگیره انگار یه چیزی هست سفته و به شکمم نگاه میکنم سمت چپ دلم بزرگ تر از سمته راسته و اینکه با وزنه سنگین دکتر پهلو رفتم که دوتا وزنه ۱۵کیلویی دستم بود به سمت پهلوهام پایین میرفتم باوزنه تا پایین زانوهام بنظرتون لخاژذ چی میتونه باشه گرفتی چیزیه یا کلیه یا کبدمه چیکار کنم توروخدا کمکم کنید خیلی نگرانم دردم زیاد نیست فقط ببخشید شرمنده موقع دستشویی کردن سمت چپ دلم درد میگیره انگار میخاد کنده بشه و موقعی که دست میزنم بهش یا صاف دراز میکشم یعنی گرفتگی عضله ای چیزی میتونه باشه یا بخاطر قرص ها هستش کبد و کلیه ام آسیب رسیده ؟؟و اینکه من هنگام و بعد از مراقبت جدیدا سوزش دارم دهانه رحمم میخاره ترشح های سفید مثل ماست دارم و بعد از جنب شدن یه بوی خاصی میگیرم و اسید معده شدید دارم که باعث سرفه های زیاد میشد که خداروشکر الان سرفه هام قطع شده از وقتی که قرص لاغری میخورم و رژیم میگیرم اصلا سرفه نمیکنم
خوردن دیفنوکسیلات و مترونیدازول در شیردهی
سلام
گلاب به روتون بالا اوردم و اسهال داشتم. دیشب سرخود مترونیدازول و دیفنوکسیلات خوردم حالا پسرم شیرمو نمیخوره و مدام گریه میکنه..بنظرتون بخاطر داروهاس؟ چیکار کنم
سلام میشه جواب بدین
دکتر جان من سوال کردم اینکه برا وزن گیری جنین باید چیا بخورم چیکار کنم ک وزن بگیره تاثیر داشته باشه و اینکه من قبلا سمت چپ میخابیدم الان بچه اومده سمت چپم و نمیتونم زیاد رو سمت چپ بخابم چیکارکنم میگن سمت چپ خونرسانی بیشتره حالا من زیاد بیفتم سمت راست ضرر داره فکرم مشغوله ممنون میشم دوتا رو واضح برام توضیح بدین🌹🌹
درباره کم تحرکی اسپرم هر راه درمان که بلدین بهم بگین
سلام دوستان. همسرم کم تحرکی اسپرم داره. تحت درمان هست اما اگه شماها درمانی که نتیجه بخش بوده باشه بلدین بهم بگین
ختنه به روش جراحی
دوستان و دکتر اوما فردا به پسرم وقت ختنه به روش جراحی با خواب مصنوعی داده دکتر و گفت از ساعت 4 صبح به بعد هم شیرش ندم کسی تجربه اینجوری داره؟ فکر کنم حدود ظهر عملش میکنن تو اون چند ساعت که چیزی نخوره چه جوری آرومش کنم؟ خواهش میکنم هر کی تجربه داره بهم بگه مرسی
لکه بینی در طول سیکل
سلام دوستان و متخصین عزیز من سنو انجامدادم کاملا سالمم دورهامم ۲۵ روزه اس منظم که با وجود مصرف قرص دوفاستون سیکل قیلی ۳۱ روز پریود شدم ولی در این دوره از سیکم.۴ روز بعد پریودی ترشحی شبیه به خون ابه داشتم که بعدش هیچی ندیدم بعد اون روز ۱۸ سیکلم رابطه داشتمکه دوباره ترشحی همرا با خون ابه دیدم همون روز فقط که از همون موقع کمر درد خفیف و تیر کشیدنای زیر شکمم دارم میخواستم بدونم کسی میدونه علت این لکه بینی ها چیه ؟؟؟؟؟ببخشید که زیاد شد
تاخیر و بی بی چک منفی
سلام سال نو مبارک
من تجربه بارداری پوچ دارم، ابان ماه بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین،خود به خوو سقط شدن 😭اسفندماه اقدام به بارداری کردم،۱۴اسفند روز تخمک گذاریم بود.قبل از تخمک گذاریم یه امپول هم زدم،الان دو روزه پریودم عقب افتاده ودی صبح بی بی چک زدم منفی بود،ولی خوب یکسری علایم دارم،مثلا دلم درد میگیره و احساس پریودی دارم ولی خبری نیست.ترشحات ابکی زیاد دارم و سرسینه هام خیلی درد میکنه😣احساس گرگرفتگی دارم،نمیدونم چیکار کنم،تجربه تلخ بارداری قبلی و الان هم حس بلاتکلیفی که دارم،یعنی زوده برای نا امید شدن؟
ممکنه دوباره پوچ باشه؟😭😭
شیرخشک ببلاک بهتره یا تروویتال؟
سلام
کسی در مورد شیر خشک تروویتال و ببلاک اطلاعات داره؟؟؟
دخترم رفلاکس داره، اپتامیل بهش میدادم، حالا میخوام شیرشو عوض کنم.
کسی میدونه از این دو مارک کدومش بهتره؟؟؟؟




