سلام بچه ها اونایی ک مامان شدن میشه بگین علائم قبل بارداری ترشح داشتین؟اگه آره چندروز قبل موعد پریود شروع ب ترشح داشتین و این ترشح هرروزه بوده؟مقدار ترشح چقدر بوده؟
ممنون میشم دقیق ب تک تک سوالام جواب بدین
پرسش (1399/11/08):
موعد پریود و مشکوک ب بارداری
1049
96
1399/11/08
سوال کننده
0
1399/11/08
fateme jafari
سلام من همیشه قبل پریودام ترشح داشتم ماهی ک باردار شدم هم ترشح داشتم
0
1399/11/08
fateme jafari
من کلا علائم بارداری زیاد نداشتم
0
1399/11/08
سوال کننده
میخوام بدونم مقدار ترشح هرروزه چقدر بود
0
1399/11/08
fateme jafari
فقط دلدرد کمردرد داشتم
0
1399/11/08
fateme jafari
من متوجه نمیشم،چه جوری بهت بگم ک چقدر ترشح داشتم
0
1399/11/08
لیلی .
منکه دوروز از موعدم گذشته گاهی زیر دلم میگیره. نمیدونم باردارم یانه
0
1399/11/08
لیلی .
چندماه پیش که بارداربودم هفته ۵ام ترشح شیری داشتم. مثل شیر ازم چکه میکرد البته یکم غلیظ تر
0
1399/11/08
لیلی .
تست نزدی؟
0
1399/11/08
سوال کننده
منظورم اینه با دستمال خشک میکنی اندازه بند انگشت یا بیشتر
0
1399/11/08
سوال کننده
اخه تست زوده برام
0
1399/11/08
سوال کننده
دهنم دو روزه تلخ
امروزم کمردرد و تیر کشیدن واژن و ترشح خییییلی کم هم دارم ولی موعدم۱۶ام
امروزم کمردرد و تیر کشیدن واژن و ترشح خییییلی کم هم دارم ولی موعدم۱۶ام
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
منم هفته پنج امم ترشحات شیری یا کرمی رنگ اشکالی نداره.من فقط تو توالت میبینم اندازه یکی دوقطره
0
1399/11/08
سوال کننده
منیر جون
0
1399/11/08
سوال کننده
من ۸روز مونده ب موعدم رو شورتم هست ولی خیلی کم
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
من اصلا قبلشمترشح نداشتم.کلا من ترشح زیاد نمیبینم
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
دکترمم زنگ زدم گفت چیزی نیست ولی بازم میترسم.ترشحاتم کرمی رنگه
0
1399/11/08
لیلی .
شما موعدتون چه علائمی داشتی؟
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
من ۶ روز به موعودم بی بی ام مثبت شد ولی درد نوک سینه و گرفتگی زیر دل و کمر
0
1399/11/08
سوال کننده
اخه تازس
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
من بعد تخمک گذاریم ترشح داشتم
هرروز
الانم هنوز ادامه داره
هرروز
الانم هنوز ادامه داره
0
1399/11/08
سوال کننده
عزیزم
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
زیر شکمم درد میکرد
گاهی سردرد و سرگیجه
بیحالی و خستگی
دردای پریودی داشتم در حد ۳ دقیقه ول میکرد طول روز جند بار سراغم میومد
گاهی سردرد و سرگیجه
بیحالی و خستگی
دردای پریودی داشتم در حد ۳ دقیقه ول میکرد طول روز جند بار سراغم میومد
0
1399/11/08
سوال کننده
من الان ۳روزه ک شروع شده ترشح دارم اندازه بند انگشت تو دستما میاد
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
چه رنگی؟
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
مال من سفید بود
0
1399/11/08
سوال کننده
ولی هربار میرم دستشویی خیلی ببخشید انگار ادرار کردم تو شورتم بعد با دستما خشک میکنم خودمو میاد
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
و گاهی بی رنگ
0
1399/11/08
سوال کننده
مال من بی رنگ
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
کی موعدت هست؟
0
1399/11/08
سوال کننده
ولی رو شورتم ک خشک شده سفید
0
1399/11/08
سوال کننده
من ۸روز دیگ موعدم
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
علائم دیگه ای نداری؟
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
درد زیر شکم؟
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
ترشحات کرم رنگ چی عیبی نداره
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
ترشح یکی از علائم بارداریه ولی همه علائم یکسان ندارن
0
1399/11/08
سوال کننده
از اون۳روزی ک ترشح شروع شده هم کیت هام پررنگ افتاد هم دهنم تلخ امروز کلا شروع شده انگار اهن تو دهنم هرکاری میکنم رفع نمیشه از دیشب همینطور مونده
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
شما بارداری ترشح طبیعی هست
اگر سوزش و خارش نداری طبیعیه
اگر سوزش و خارش نداری طبیعیه
0
1399/11/08
سوال کننده
درد زیر شکم خفیف دارم و امروز تخمدانم خفیف تیر میکشید ولی کمردرد کشیدم
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
اینم از علائم بارداریه ایشالا ک بارداری
اگه نمیتونی طاقت بیاری سه روز قبل موعد تست بزن
اگه نمیتونی طاقت بیاری سه روز قبل موعد تست بزن
0
1399/11/08
سوال کننده
تست رو که میزنم
0
1399/11/08
سوال کننده
ولی تلخی دهنم امانمو بریده
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
من طعم اهن شنیدم
اونایی ک باردارن دارن
اونایی ک باردارن دارن
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....

عذر میخوام عکس فرستادم ماله چندروز پیشه.این اشکالی نداره.
0
1399/11/08
سوال کننده
خلط هم دارم
0
1399/11/08
سوال کننده
جاری خودم داشت
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
منم دهنم مزه بدی داشت
البته مال وقتی ک فهمیدم باردارم
خیلیا مزه و بو خاصی حس میکنن
البته مال وقتی ک فهمیدم باردارم
خیلیا مزه و بو خاصی حس میکنن
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
نمیدونم چرا ولی یکم میترسم.دکترمم گفت اگه شیاف داری استفاده کن
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
این شبیه همون ترشح تخم مرغیه ک میگن
اگه سوزش و خارش و درد نداری فک نکنم چیز خاصی باشه
دکتر رفتی یا ن هنوز؟
اگه سوزش و خارش و درد نداری فک نکنم چیز خاصی باشه
دکتر رفتی یا ن هنوز؟
0
1399/11/08
سوال کننده
دیروز مزه بد دهنم حالمو بد کرد طوریک بوی قرمه سبزی اذیتم کرد
ولی خب نمیخوام بگم باردارم چون چیزی مشخص نیست
ولی خب نمیخوام بگم باردارم چون چیزی مشخص نیست
0
1399/11/08
سوال کننده
منیر جان چیز خاصی نیس بخدا ماها هرچیزی رو بزرگ میکنیم خدا خودش حواسش خیلی ب ماها هست
0
1399/11/08
سوال کننده
نگران نباش
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
ن عزیزم همین استرس و ترس خودش الان واست خطرناکه
اصلا نگران نباش
خیلی از اطرافیان من حتی خونریزی هم داشتن و مشکلی نبوده
اصلا نگران نباش
خیلی از اطرافیان من حتی خونریزی هم داشتن و مشکلی نبوده
0
1399/11/08
سوال کننده
فرزانه جون مارک بی بیت چیه
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
منم همش علائم داشنم میگفتم تلقینه و باورم نمیشد
ایشالا ک بارداری اینا علائم بارداریه😍
ایشالا ک بارداری اینا علائم بارداریه😍
0
1399/11/08
سوال کننده
مدیکور رومیگن سخت نشون میده ولی وندفو خوبه
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
اره رفتم.من بخاطر مشکل انعقادی باید امپول انوکساپارین و اسپرین مصرف کنم.اولش ی دوتا لک قهوه ای روشن دیدم ادامه داشت تا روز بعدش یکی دوبار دیگه ام دیدم به بعد هم وقتی میرم توالت ترشحات اینجوری در حد یکی دو قطره دارم یا وقتی دستمال میکشم
0
1399/11/08
سوال کننده
ممنون عزیزم هرچی خدا بخواد
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
اونکه البته خدا همیشه باماست.ولی چون من دوتا سقط داشتم میترسم
0
1399/11/08
سوال کننده
من واژنم تیر میکشه پهلوهام تیر میکشه ول میکنه همه چیز دارم
نافم تیر میکشه خلاصه درگیرم😂😂
نافم تیر میکشه خلاصه درگیرم😂😂
0
1399/11/08
سوال کننده
استرس نداشته باش ان شالله خیر
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
برا اینکه بهش دقت میکنی
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳

دقیقه
0
1399/11/08
👸monireh👸 .....
سعی میکنم یادم میره ولی یک لحظه یادم میاد باز همونجوری
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
وندفو عالیه
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
بچه ها استرس سمه براتون
فقط توکل کنین و زیر نظر یه پزشک خوب باشین ایشالا خدا خودش بچتونو حفظ میکنه براتون
فقط توکل کنین و زیر نظر یه پزشک خوب باشین ایشالا خدا خودش بچتونو حفظ میکنه براتون
0
1399/11/08
سوال کننده
نبخدا اصلااااااا
خودش درد میگیره ول میکنه
خودش درد میگیره ول میکنه
0
1399/11/08
سوال کننده
من زیر نظر متخصصم ولی خب قندم۱۰۶ بود ک خوب نیس باید کنترل بشه منتظرم بی بی بزنم مثبت شد برم تغذیه
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
ایشالا ک مثبته عزیزم
0
1399/11/08
سوال کننده
خداوند هرچی برام بخواد شاکرم
ممنون عزیزای دل
ممنون عزیزای دل
0
1399/11/08
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
اره عزیزم به وقتش بهترینا اتفاق میفته
0
1399/11/08
فرزانه ۱۲۳
💙💙💙💙
0
1399/11/08
سوال کننده
صددرصد😘
0
1399/11/09
وفا ظاهری
سلام
0
1399/11/09
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1399/11/09
وفا ظاهری
ده روز پیش رفتم سونو دادم ۴فولکول بالغ داشتن
0
1399/11/09
وفا ظاهری
م
0
1399/11/09
وفا ظاهری
یک شب درمیون نزدیکی داشتم بنا به حرفای دکتر
0
1399/11/09
وفا ظاهری
امروز رفتم ازمایشم منفی بود
0
1399/11/09
وفا ظاهری
ممکنه زود رفته باشم
0
1399/11/09
سوال کننده
ازمایش چی
0
1399/11/09
وفا ظاهری
بتا
0
1399/11/09
وفا ظاهری
خیلی ناراحتم😭
0
1399/11/09
سوال کننده
چندروز از موعدت گذشته
0
1399/11/09
وفا ظاهری
۱۰
0
1399/11/09
سوال کننده
صب کن ۵روزم
0
1399/11/09
وفا ظاهری
انشالله
0
1399/11/09
وفا ظاهری
خداروشکر
0
1399/11/09
سوال کننده
ان شالله مثبت
0
1399/11/09
وفا ظاهری
ممنون عزیز دلم
0
1399/11/09
وفا ظاهری
خدا دلت شاد کنه
0
1399/11/09
سوال کننده
لعنت ب این انتظار
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




