سلام دوستان یکی از اقواممون الان اخر هفته34 هست میگ ی یک ساعتی میشه زیر نافم خیلی درد میکنه ب دستگاه تناسلیم فشار میاره جوری ک نمیتونم سرپا وایسم میگ احساس میکنم الانه ک بچه دنیا بیاد تو رو خدا زودی بیاین بهم جواب بدین خیلی میترسه
0
1400/02/22
pastil 👶❤
خب شاید بریچه اگه قابل تحمله نگران نباش
0
1400/02/22
سوال کننده
چی چیه؟
0
1400/02/22
lila s
یعنی پاهای بچه به پایین و سر بالاست با پاهاش به واژنش فشار میاره
0
1400/02/22
سوال کننده
مشکلی نداره؟
0
1400/02/22
سوال کننده
پزشک اوما لطفا شماهم بهم جواب بدین
0
1400/02/22
selin s
عزیزم من الان هفته 27 هستم وقتی زیاد میشینم بچه میره پایین و خیلی به مثانه و مقعدم فشار میاره ولی یکی دوساعت دراز بکشم یا بلندشم حل میشه
شاید طولانی نشسته یا بچه بریچه البته توی هفته ایشون دیگه بچه بزرگه و به زیر شکم و پایین فشار میاره
شاید طولانی نشسته یا بچه بریچه البته توی هفته ایشون دیگه بچه بزرگه و به زیر شکم و پایین فشار میاره
0
1400/02/22
سوال کننده
میگ نمیتونم بخابم دراز میکشم میبینم ن بازم درد میکنه بلندمیشم
0
1400/02/22
سوال کننده
بریچه چیه؟
0
1400/02/22
selin s
یعنی سرش بالاست و پاها پایینه حالت نشسته
و بچه لگد و فشار پاهارو به پایین میاره
و بچه لگد و فشار پاهارو به پایین میاره
0
1400/02/22
سوال کننده
پس ترسی نداره ن؟
0
1400/02/22
selin s
اگه دلدرد پریودی و کمردرد نداره فک نکنم مشکلی باشه زن داداش منم از هفته 32 اینجوری بود خیلی به لگنش فشار میومد بچه بریچ بود سر ماه خودشم زایمان کرد
حالا بزار پزشک اوماهم نظر بده
ولی بره بیمارستان معاینه میکنن که خوب نیست تا 36-37 هفته معاینه شه
حالا بزار پزشک اوماهم نظر بده
ولی بره بیمارستان معاینه میکنن که خوب نیست تا 36-37 هفته معاینه شه
0
1400/02/22
سوال کننده
اهامرسی ممنون
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
فک کنم طبیعیه اخه یه بچه ماشالا بزرگ این رحم ب این بزرگی و این همه اب فشارش رو قسمت تحتانی میشه دیگه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
همه فشار و سنگینی رو واژن و لگنه
0
1400/02/22
سوال کننده
اهانمیدونم دیگ ان شالله ک مشکلی نباشه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
الان من خودم سره بچم پایینه سمت راست تقریبا
0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
یعنی شما تا این هفته نمیدونی بچه ت سفالیکه بریچه یا چیه🤔🤔
0
1400/02/22
سوال کننده
ن نمیدونسم
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
کشاله رانم و قد کش پام سمت راست درد میکنه خودم حس میکنم ماله همینه
0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
آخه تو سونو ها مینویسن
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
اره دیگه از من ک سرش پایینه سفالیکه
0
1400/02/22
سوال کننده
بزا من ک چیزی نگفتن
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
ا چرا
0
1400/02/22
سوال کننده
نمیدونم گف الان معلوم نمیشه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
تو سونوت شاید انگلیسی نوشته cefalic
0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
برو سونوهاتو نگاه کن هست،شاید انگلیسی نوشته
0
1400/02/22
سوال کننده
من الان اینجوری نشدم یکی از اقواممون شدن
0
1400/02/22
سوال کننده
ولی بزا منم چیزی.نگفتن
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
خب باشه تو شرایط قرارگرفتن نی نی خودتو میدونی یانه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
چرا تو سونو وزن ک میری حتما نوشته
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
انگلیسیه
0
1400/02/22
سوال کننده
بزارین ببینم
0
1400/02/22
سوال کننده

0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
خب طبیعیه فشار میاد دیگه، من خودم سر بچه اولی، اخرا همش به مثانه م فشار میومد هی احساس جیش داشتم!😬
0
1400/02/22
سوال کننده
این سونو32 هفتمه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
سفالیکی
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
سر بچت پایینه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
پاش بالا
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
طبیعی ایشالا میری زایمان
0
1400/02/22
سوال کننده
ینی طبیعی میشه زایمان کرد ن؟
0
1400/02/22
مَلی 👶👨👩👧👦
اره میشه
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
منم خداروشکر سفالیکم میرم طبیعی 💃💃💃💃
0
1400/02/22
سوال کننده
ان شالله ک طبیعی بشم
0
1400/02/22
🌱❣happymam ..
انشالا
0
1400/02/22
somaye malekpour
برای منم دعا کنین سفالیک شه
0
1400/02/22
somaye malekpour
سونو وزن رفتم گفت بریچه😁
0
1400/02/22
nazgol solo
کاشکی تو بیای جای من سفالیک بشی من بیام جای تو بریچ بشم🙏🙏🙏
0
1400/02/23
پزشک اوما
سلام دردهای احساس فشار و درد لگن و ناحیه پایین شکم در این سن های بارداری طبیعی است اما باز بهتره معاینه شوید
0
1400/02/23
سوال کننده
ممنون پزشک اوما
0
1400/02/25
سوال کننده
سلام دوستان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



483

