Ooma

اسهال در نوزاد یک ماهه

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت مادران و دکتر اومای عزیز
من نوزادم یک ماهش هست در روز تقریبا یک الی دو بار مدفوع می‌کنه ، ضمن اینکه هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک
ولی مدفوعش خیلی ابکیه و شل هست
آیا اسهال هست ؟ من باید چکار کنم؟

20 پاسخ 466 بازدید


سفر در ماه آخر بارداری

سلام من خونه ی مادرم اینا ازم ۷ ساعت با ماشین فاصله داره حالا برای زایمانم تو ماه آخر میتونم سفر کنم با ماشین بهتره یا هواپیما شما تجربه ای از سفر در ماه آخر داشتین؟

20 پاسخ 1,327 بازدید


هفته های اخر بارداری

سلام دوستان زن داداش من هفته ۳۹ بارداریشه
لکه داره و انقباض همراه با درد نامنظم داره حس میکنع حرکت بچه کم و ضعیف شده و اینکه شکمشم سفت شده اینا میتونه علائم شروع زایمان باشه

13 پاسخ 622 بازدید


سلام خانوم دکتر لطفا زودتر جواب بدید استرس دارم

خانوم دکتر عزیز من آبان ماه سقط داشتم الان باردارم دیروز لک دیدم امروز خداروشکر چیزی ندیدم چیکار کنم دکترمم ک تحت نظرشم نیست هرچی زنگ میزنم به مطبش چیکار کنم دارو بهم داده استفاده میکنم قرص آسپرین و قرص دوفاستون و قرص پنتوپرازول و شیاف پروژسترون و قرص زینک پلاس و ویتامین د و فولیک اسید چیکار کنم سونوگرافیمم واسه پانزدهم زده ک برم یک ازامایشم نوشته نمیدونم چیه ک ازامایش رو هفتم برم

5 پاسخ 381 بازدید


حس دفع در هفته سی و شش

خانومها همش حس دفع دارم اما میرم دستشویی چیزی نمیاد
دلیلش چیه؟؟؟؟

6 پاسخ 646 بازدید


ادامه مصرف داروها بعد از بارداری

خانومایی که آی یو ای کردن قبلن و مثبت شدن
من الان استرادیول و دوفاستون و گابرلین مصرف می کنم ایا با مثبت شدن تست باید ادامه بدم یا قطع کنم؟
هیج کجا هم تا پنج شنبه باز نیست برم و بپرسم.

13 پاسخ 351 بازدید


جواب پاپ اسمیر

سلام سال نو مبارک،من حدود پنجاه روز بعد زایمانم رفتم آزمایش پاپ اسمیر دادم جوابشم میزارم براتون،همون روز آمپول جلوگیری ۳ ماهه هم زدم،جواب آزمایشم ک اومد فرستادم واس دکترم گف تو آزمایشم مشکل هس و باید برم کولپوسکوپی،دو روز بعدش اول لک بینی افتادم الانم پنج روزه خونریزی شدید دارم یکمم ترسیدم واقعیت اینه ک میترسم چیزیم بشه بچم بمونه بی مادر،قبل بچم شاید اینقدر اذیت نمیشدم اما الان حتی فکرش اذیتم میکنه😔خلاصه اینک سه روز ب عید بود ک دکتر بهم گف بعدشم خورد ب تعطیلات،ممنون میشم از دکتر اوما و کسایی ک اطلاعات در مورد کولپوسکوپی و این مواردا دارن کمکم کنن
راستی اینم بگم من کیست داشتم موقع زایمانم دکترم اونم تخلیه کرد

7 پاسخ 438 بازدید


حاملگی من چطوری باید باشه

سلام من این ماه چند بار نزدیکی داشتم
و الان ۳روزه از وقت پریودم گذشته دقیقا چند روز بعداز گذشت پریود باید تست بدیم
و اینکه من درد های نزدیک پریود رودارم یعنی بعضی وقتها احساس میکنم که پریود شدم ولی نمیشم کمی هم خستگی و کسی دارم که همیشه داشتم کمی بیشتر شده
میشه بهم راهنمایی کنین ممنون

15 پاسخ 620 بازدید


چرا ناف بچم هنوز نیفتاده؟!

سلام،مامانهای گل و دکتر اوما یه سوال داشتم،دختر من الان۲۴روزشه ولی نافش هنوز نیفتاده،متخصص هم نشون دادم گفتن تا ۱ماه اشکالی نداره!ولی خیلی اذیته
میخاستم ببینم کسی بچش اینطور بوده و چکار کرده؟
متخصص گفتن اگه بخای جداش میکنم،ولی میترسم خودم

13 پاسخ 520 بازدید


واسه رفع دل‌درد نوزادم چیکار کنم

سلام خانما ،دختر من ۱ ماهشه ، و تو طول روز یا نصفه شب حدود ۴ ساعت دل‌درد داره و گریه میکنه ، فکر کنم کولیک داره، چون شیر دلش میخواد بخوره ولی از بس ب خودش میپیچه نمیتونه حتی درست شیر بخوره ،خیلی ناراحتشم
واسه بهتر شدنش چیکار کنم و کسانی ک دارو مصرف کردن ک نتیجه داشته اسمشو بگن
الان دارم بی بی کر بش میدم ولی انگار خیلی فایده نداشته

18 پاسخ 365 بازدید


طبیعی یا سزارین بگید

دوستان نظر بدید تورو خدااا استرس دارم طبیعی یا سزارین با ذکر علت مرسی

104 پاسخ 870 بازدید


سلام لطفا سوالمو جواب بدید 😔😔😔

سلام عیدتون مبارک. شرمنده من چندهفته ای شکمم سفت میشه کمرم و زیرشکمم درد میگیره جوری که انگار میخوام پریود بشم رفتم بیمارستان نوار قلب خوب بود ولی دکتر گفت هر 8 دقیقه درد داری باید بستری بشی من قبول نکردم بهم گفتن امکان پارگی جای سزارین قبلی هست. الان که چند روزه میگذره دردم کم نشده همش سفت میشه یک دفعه عرق گرم میکنم. دکترم قبول نمیکنه سزارینم کنه بچه دنیا بیاد. اگه تو این هفته دنیا بیاد بچه میره داخل دستگاه؟ خیلی میترسم نمیدونم چ کار کنم؟ توروخدا هرکی میدونه جواب بده

65 پاسخ 746 بازدید


بارداری بدون علائم ممکنه؟!

سلام به دوستان عزیزاومایی و پزشک محترم اوما. سوالی داشتم من فردا وارد ششمین هفته میشم ولی تا الان به غیر از کمر درد های گاه و بیگاه و مختصر و یه مقدار ترشح هیچ علامت دیگه ای ندارم😑😑😑😑. همه هم به من میگن برو خدا تو شکر کن حالت بد نیست ولی راستش چند روزه یه فکری مثل خوره تو سرم افتاده نکنه بچه رشد نمیکنه. یعنی دارم دیوونه میشم تا بعد تعطیلات عید هم که نمیشه سونو رفت. میشه بگین کسی مثل من بوده یا نه؟! توصیه ای دارین؟ کاری که انجام بدم و رعایت کنم؟!!! ممنون میشم

47 پاسخ 1,031 بازدید


کدوم شیر خشک خوبه بنظرتون اشکال نداره باز شیر خشک بچمو عوض کنم ؟؟؟؟؟

سلام سال نو همگی مبارک باشه من اوایل به بچم شیر خشک اپتامیل میدادم یک ماه خورد ولی بعد یک ماه بالا اورد بعد اومدم ببلاک دادم ببلاک میخوره سیر نمیشه فقط تا خود صبح گریه میکنه حس میکنم دل درد میشه الان شیر خشک نان بهش بدم ؟؟؟؟هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چکار کنم نگرانم بخدا😢😢😢

8 پاسخ 1,372 بازدید


حاملگی بعد از پریودی

سلام خانما خوبین سال نو همگی مبارک. من موعد پریودم 27 اسفند بود ولی 22 حالت ضعف پا رو داشتم احساس می کردم میخوام پریود شم چون میدونستم می خوام بشم جلوگیری نکردم فرداش بعد ظهر پریود شدم همون روز خونریزیم کم بود فرداش تقریبا زیاد بود پس فرداش کم اومد یعنی روز سوم رفتم حموم از فرداش که روز چهارم بود دیگه نیومد تا روز هفتم . به نظرتون ممکنه حامله بلشم توروخدا جواب بدید ممنون میشم

10 پاسخ 925 بازدید


سلام مادرای گل وپزشک عزیز

پسرم نزدیک ۲ ماهشه و جای واکسنش اینطور شده .آیا طبیعی یا اینکه مشکل داره بطفا راهنمایمم کنید ممنون میشم

28 پاسخ 494 بازدید


علت غر زدن نوزاد هنگام شیر خوردن

سلام خانما و پزشک محترم اوما میخاستم بدونم تفاوت ریفلاکس و کولیک چیه و ابنکه من سینمو میذارم دهن بچم نمیخوره و غر میزنه گل گریپ و پدی لاکت میدم مخاستم یه دارویی که موثر بهم معرفی کنید ممنون میشم

20 پاسخ 620 بازدید


عفونت بخیه زایمان طبیعی

سلام ۲۲روزمیشه زایمان طبیعی کردمه بخیه هام جوش خوردنه امادوتاتاول زده روشون جرم زیرشونه حتماعفونت کرده پیش دکترم نمیتونم فعلابرم میشه بهم راهکاربدین تاخوب شم

13 پاسخ 1,414 بازدید


مصرف نوافن در دوران شیردهی

سلام دوستان عیدتون مبارک
نوافن تو دوران شیردهی خطر داره ؟ من امروز یه دونه خوردم دل درد کمر درد داشتم

5 پاسخ 682 بازدید


پای دخترم چی شده😭😭

سلام دکتر اوما و مامان های گل
میشه اگه میدونید بگید اینا چیه رو پای دخترم
الان دو هفته هست که اینطوره
اول دوتا دونه قرمز بود بعد زیاد شد بعدش دوطرفش رو در گیر کرده😥
چیکار کنم برطرف بشه و زودتر خوب بشه

61 پاسخ 1,879 بازدید