دوستان سلام
بچه م شش ماهشه خیلی بی قراری میکنه دستشو تو دهن میکنه جیغ میزنه
ی هفته س اسهال شده پاش سوخته، آب دهنشم که میریزه و اون قسمتا تماما دون زده
امروزم یکم تو پی پی ش خون بود، دکتر بردمش گف حساسیت ب پروتئین گاوی، نه چیز جدیدی بهش دادم نه خودم خوردم ممکن بعد شش ماه حساسیت نشون داده یا چیز دیگه ایه؟؟؟ 😔😔😔😔😔
پرسش (1400/02/25):
بی قراری زیاد بچه و اسهال😞
391
12
1400/02/25
سوال کننده
0
1400/02/25
ghazalak ۶۶
شاید دندون داره درمیاره برا اونه
بچه برا دندون اب دهنش مدام میریزه و اسهالم میشه
بچه برا دندون اب دهنش مدام میریزه و اسهالم میشه
3
1400/02/25
❤Roya❤ ❤
داره دندون درمیاره که اسهال شده و اب دهنش میریزه
0
1400/02/25
سوال کننده
چرا خـون تو پی پی ش داره
0
1400/02/25
سوال کننده
البته وقتی ام پی پی میکنه خیلی زور میزنه و سفت
0
1400/02/25
سوال کننده
میشه خـون واسه اون باشه؟؟
1
1400/02/25
nahid nt
تو دندون در اوردن ادرارشون اسیدی میشه پاشونو میسوزنه دخترا بدتر میسوزه
0
1400/02/25
nahid nt
تو غذاش کره یا روغن زیتون بریز
خون تو مدفوع بخاطر محصولات گاوه
خون تو مدفوع بخاطر محصولات گاوه
0
1400/02/26
پزشک اوما
سلام یک هفته کلیه محصولات گاوی را از رژیم خود حذف کنید ، برای سوختگی پماد هانی اسکین یا فلامیژل بزنید، آب سیب رقیق شده با آب میتوانید بدهید و پدی لاکت روزانه 7 قطره با شربت نئو زینک روزانه 2 سی سی اگر تا چند روز دیگه بهتر نشد باید یک هفته شیر خودتان را ندهید و شیرخشک آل 110 بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




