Ooma

سلام مامانا بیاین لطفا

خوبین خانما عیدتون مبارک . بچه های‌ شمام خیلی استفراغ میکنن ؟ چیکار میکنین؟

18 پاسخ 428 بازدید


ترشح قهوه ای دارم _شیاف پروژسترون

سلام من چند روز پیش ترشح قهوه ای داشتم شیاف پروژسترون استفاده کردم خوب شدم و همش استراحت کردم تا اینکه دیروز یکم فعالیت داشتم باز یکم ترشح دیدم و الان ی کم لرز دارم آیا خطر ناکه ؟

8 پاسخ 651 بازدید


در مورد شیاف گل مغربی و روغن کرچک

سلام. من 38 هفته و 5 روزمه الان از اول هفته روزی 1ساعت و نیم پیاده روی میکنم. شربت خاکشیر روزی دوبار میخورم. روزی 6،5 تا خرما میخورم. شب در میون رابطه دارم و زیر آب گرم قرکمر میرم.
اما هیچ علائمی از زایمان ندارم. می خوام هرچه زودتر زایمان کنم چون کسی نیست کمکم باشه فقط آبجیمه که اونم بعد 13 کلاساش شروع میشه نمیتونه پیشم باشه.
شوهرمم مدام میگه زودتر بزا که تا ابجیت هست کمکت باشه.
اگه خودسرانه شیاف گل مغربی یا روغن کرچک استفاده کنم چی میشه برای نی نیم مشکلی پیش میاد؟؟؟

38 پاسخ 1,880 بازدید


مقدار مصرف سرلاک برای نوزاد

سلام دوستان دختر من الان ۵ ماه و سیزده روزش دکتر گفته میتونی از الان سرلاک برنج بهش بدی یه بار یه هفته پیش چون خونه نبودم مجبور شدن برا بار اول بدن بهش فقط دکتر گفته بود ۲ قاشق بدین اما دخترم ول نمیکنه همش مخاد بخوره
تو دستورش نوشته یک قاشق سرلاک با پنج قاشق آب قاطی کنید بدید دختر من همش خورد
مخام ببینم ضرر نداره؟ مشکلی پیش نمیاد

6 پاسخ 881 بازدید


خانوما لطفا بیاین اینو ببینین ضرر داره یا نه

سلام دوستای گلم و پزشک اوما
این ژل آبرسان رو به شکمم بزنم برا ترک خوبه ب نظرتون؟
اخه خود آلوئه ورا که خیلی خوبه
میخوام ببینم این ترکیباتش برا بچه هام بد نباشه

5 پاسخ 689 بازدید


شلوار تنگ در بارداری لطفا بیاین خانما

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
میگم شلوار تنگ توو بارداری برای جنین خطرداره؟
من تا الان ک وارد پنج ماه شدم شلوار تنگ میپوشم
البته سایزمه ها.
الان استرس بهم وارد کردن ک خطرناکه و این حرفا.
میترسم.
توروخدا راهنمایی کنین.

107 پاسخ 1,489 بازدید


جوشای ریز روی صورت دخترم

سلام دکتر اوما و خانما این جوشا تمام صورت دخترمو پر کرده دلیلش چیه ببرم دکتر یا نخ

40 پاسخ 538 بازدید


جنین عرضی آیا خطرناکه

سلام دوستان من نی نی ام اول بریچ بود بعد شد سفالیک الان شده عرضی از وقتی عرضی شده تکون هاش کم شده خیلی خطرناک نیست؟ و ممکنه حرکت کنه مجددا؟

8 پاسخ 1,597 بازدید


آیا بعد از لکه بینی حامله میشیم؟؟

سلام دوستان
من سه روز دیگه موعدمه از دیروز تا حالا لکه بینی دارم،خون خیلی کم صورتی بعضی وقتا هم قهوه ایه،حالت تهوع هم دارم ممکنه باردار باشم،یعنی میگم بعد لکه بینی صد در صد باردارم یا نه؟؟🥺

85 پاسخ 601 بازدید


نگه داشتن سر و نشستن نی نی

سلام ... نی نی تو چند ماهگی سرشو نگه میداره تو چند ماهگی میشینه با کمک؟؟

3 پاسخ 855 بازدید


کل بدنم دون دون شده

سلام اومایی های عزیز من امروز دیدم بدنم دون دون شده.ب نظرتون ربطی ب بارداری داره؟

31 پاسخ 1,150 بازدید


عرق سردبعدازتب کودک یکساله

سلام خانوما پسرم دوروزتب داشت امروزباشربت کوریزان وایبوبروفن تبش قطع شداماالان عرق سردمیکنه توخواب چرا؟؟دمای بدنش۳۵/۵هست

17 پاسخ 633 بازدید


تخمین روز تخمک گذاری؟

سلام. عیدتون مبارک
من دوره هام 28یا29روزه س. طول پریودی همیشه 10روزه بود ولی این سری سر7 روز پاک شدم. حالا چجوری بفهمم که چ روزی برای اقدام احتمال بارداری بالا میره!؟
ممنونم از راهنمایی هاتون

9 پاسخ 367 بازدید


پسرم اصلأ نمی‌خوابه کمکم کنید 😩😩😩😩

شیر خودم میدم کمکی هم میدم اما کم وقتی شیر خشک میدم یکم سنگین میشه شاید ۱ساعت بخوابه ولی با شیر خودم اصلا تا میزارمش زمین بیدار میشه تو خودش میپیچه خودم اصلا خواب ندارم از بی خوابی چشمام قرمز شده چیکار کنم 🥺🥺🥺

120 پاسخ 787 بازدید


🍼🍼شیرخشک آپتامیل و تعداد دفع زیاد کودک دو ساله🍼🍼

سلام دکتر اوما
چند روزی هست که تعداد دفع بچه هام زیاد شده
اسهال نیستن اما از نظر شل و سفتی مث قبل هم نیست
با هر وعده خوردن شیر خشک دفع دارن
آپتامیل میدم
و اینکه یکی از بچه هام یک سال و نیمه تقریبا که این شیرو میخوره
اون یکی هم چند هفته ای هست که میدم
چون دارم از شیر خودم‌میگیرم فعلا بهش شیشه میدم اذیت نشه
امروز براشون پدی لاکت گرفتم.
ممکنه از شیرخشک باشه و باید عوض کنم؟ یا چی؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

3 پاسخ 402 بازدید


آیا امیدی هس به بارداربودن؟😔

سلام دوستان،من تاریخ پریودم اوما زده ۳فروردین ولی هنو پریودنشدم،اخرین پریودم ۵اسفند بوده،الان تست زدم منفی شد آیا امیدی هس به بارداری؟؟علائم هم ترشح زیاد دارم و درد سمت چپ و راست شکمم یهو میگیره

58 پاسخ 649 بازدید


کمردرد شدید هفته 36

سلام. هفته 36 ام کمردرد شدید دارم و الان درازکشیدم زیر پتو و اتاقو گرم کردم. بهترم اما خوب نشده. به نظرتون درد زایمانه؟ نامه پزشکو هنوز نگرفتم و سونو 32 هفته بچه سفالیک بود.

11 پاسخ 934 بازدید


لکن درد هفته 10

سلام من لکنم درد میکنه چیکار کنم هفته من طبیعیه 😭؟

13 پاسخ 715 بازدید


بی بی چک منفی و علایم بارداری

سلام خانما و پزشک اوما من این آمپول آزاد سازی زدم ۱۵ روز بعد از آمپول بی بی زدم منفی بود یعنی پریروز ولی امروز نوک سینه هام درد میکنه تکرر ادرار دارم یعنی میشه امید وارم باشم بی بی نشون نده ولی موعودم فرداست

13 پاسخ 729 بازدید


لطفا سنو های خواهرمو تفسیر کنید🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بالا پرسیدم👆

4 پاسخ 1,008 بازدید