سلام مامانا بیاین لطفا
خوبین خانما عیدتون مبارک . بچه های شمام خیلی استفراغ میکنن ؟ چیکار میکنین؟
ترشح قهوه ای دارم _شیاف پروژسترون
سلام من چند روز پیش ترشح قهوه ای داشتم شیاف پروژسترون استفاده کردم خوب شدم و همش استراحت کردم تا اینکه دیروز یکم فعالیت داشتم باز یکم ترشح دیدم و الان ی کم لرز دارم آیا خطر ناکه ؟
در مورد شیاف گل مغربی و روغن کرچک
سلام. من 38 هفته و 5 روزمه الان از اول هفته روزی 1ساعت و نیم پیاده روی میکنم. شربت خاکشیر روزی دوبار میخورم. روزی 6،5 تا خرما میخورم. شب در میون رابطه دارم و زیر آب گرم قرکمر میرم.
اما هیچ علائمی از زایمان ندارم. می خوام هرچه زودتر زایمان کنم چون کسی نیست کمکم باشه فقط آبجیمه که اونم بعد 13 کلاساش شروع میشه نمیتونه پیشم باشه.
شوهرمم مدام میگه زودتر بزا که تا ابجیت هست کمکت باشه.
اگه خودسرانه شیاف گل مغربی یا روغن کرچک استفاده کنم چی میشه برای نی نیم مشکلی پیش میاد؟؟؟
مقدار مصرف سرلاک برای نوزاد
سلام دوستان دختر من الان ۵ ماه و سیزده روزش دکتر گفته میتونی از الان سرلاک برنج بهش بدی یه بار یه هفته پیش چون خونه نبودم مجبور شدن برا بار اول بدن بهش فقط دکتر گفته بود ۲ قاشق بدین اما دخترم ول نمیکنه همش مخاد بخوره
تو دستورش نوشته یک قاشق سرلاک با پنج قاشق آب قاطی کنید بدید دختر من همش خورد
مخام ببینم ضرر نداره؟ مشکلی پیش نمیاد
خانوما لطفا بیاین اینو ببینین ضرر داره یا نه
سلام دوستای گلم و پزشک اوما
این ژل آبرسان رو به شکمم بزنم برا ترک خوبه ب نظرتون؟
اخه خود آلوئه ورا که خیلی خوبه
میخوام ببینم این ترکیباتش برا بچه هام بد نباشه
شلوار تنگ در بارداری لطفا بیاین خانما
سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
میگم شلوار تنگ توو بارداری برای جنین خطرداره؟
من تا الان ک وارد پنج ماه شدم شلوار تنگ میپوشم
البته سایزمه ها.
الان استرس بهم وارد کردن ک خطرناکه و این حرفا.
میترسم.
توروخدا راهنمایی کنین.
جوشای ریز روی صورت دخترم
سلام دکتر اوما و خانما این جوشا تمام صورت دخترمو پر کرده دلیلش چیه ببرم دکتر یا نخ
جنین عرضی آیا خطرناکه
سلام دوستان من نی نی ام اول بریچ بود بعد شد سفالیک الان شده عرضی از وقتی عرضی شده تکون هاش کم شده خیلی خطرناک نیست؟ و ممکنه حرکت کنه مجددا؟
آیا بعد از لکه بینی حامله میشیم؟؟
سلام دوستان
من سه روز دیگه موعدمه از دیروز تا حالا لکه بینی دارم،خون خیلی کم صورتی بعضی وقتا هم قهوه ایه،حالت تهوع هم دارم ممکنه باردار باشم،یعنی میگم بعد لکه بینی صد در صد باردارم یا نه؟؟🥺
نگه داشتن سر و نشستن نی نی
سلام ... نی نی تو چند ماهگی سرشو نگه میداره تو چند ماهگی میشینه با کمک؟؟
کل بدنم دون دون شده
سلام اومایی های عزیز من امروز دیدم بدنم دون دون شده.ب نظرتون ربطی ب بارداری داره؟
عرق سردبعدازتب کودک یکساله
سلام خانوما پسرم دوروزتب داشت امروزباشربت کوریزان وایبوبروفن تبش قطع شداماالان عرق سردمیکنه توخواب چرا؟؟دمای بدنش۳۵/۵هست
تخمین روز تخمک گذاری؟
سلام. عیدتون مبارک
من دوره هام 28یا29روزه س. طول پریودی همیشه 10روزه بود ولی این سری سر7 روز پاک شدم. حالا چجوری بفهمم که چ روزی برای اقدام احتمال بارداری بالا میره!؟
ممنونم از راهنمایی هاتون
پسرم اصلأ نمیخوابه کمکم کنید 😩😩😩😩
شیر خودم میدم کمکی هم میدم اما کم وقتی شیر خشک میدم یکم سنگین میشه شاید ۱ساعت بخوابه ولی با شیر خودم اصلا تا میزارمش زمین بیدار میشه تو خودش میپیچه خودم اصلا خواب ندارم از بی خوابی چشمام قرمز شده چیکار کنم 🥺🥺🥺
🍼🍼شیرخشک آپتامیل و تعداد دفع زیاد کودک دو ساله🍼🍼
سلام دکتر اوما
چند روزی هست که تعداد دفع بچه هام زیاد شده
اسهال نیستن اما از نظر شل و سفتی مث قبل هم نیست
با هر وعده خوردن شیر خشک دفع دارن
آپتامیل میدم
و اینکه یکی از بچه هام یک سال و نیمه تقریبا که این شیرو میخوره
اون یکی هم چند هفته ای هست که میدم
چون دارم از شیر خودممیگیرم فعلا بهش شیشه میدم اذیت نشه
امروز براشون پدی لاکت گرفتم.
ممکنه از شیرخشک باشه و باید عوض کنم؟ یا چی؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
آیا امیدی هس به بارداربودن؟😔
سلام دوستان،من تاریخ پریودم اوما زده ۳فروردین ولی هنو پریودنشدم،اخرین پریودم ۵اسفند بوده،الان تست زدم منفی شد آیا امیدی هس به بارداری؟؟علائم هم ترشح زیاد دارم و درد سمت چپ و راست شکمم یهو میگیره
کمردرد شدید هفته 36
سلام. هفته 36 ام کمردرد شدید دارم و الان درازکشیدم زیر پتو و اتاقو گرم کردم. بهترم اما خوب نشده. به نظرتون درد زایمانه؟ نامه پزشکو هنوز نگرفتم و سونو 32 هفته بچه سفالیک بود.
لکن درد هفته 10
سلام من لکنم درد میکنه چیکار کنم هفته من طبیعیه 😭؟
بی بی چک منفی و علایم بارداری
سلام خانما و پزشک اوما من این آمپول آزاد سازی زدم ۱۵ روز بعد از آمپول بی بی زدم منفی بود یعنی پریروز ولی امروز نوک سینه هام درد میکنه تکرر ادرار دارم یعنی میشه امید وارم باشم بی بی نشون نده ولی موعودم فرداست
لطفا سنو های خواهرمو تفسیر کنید🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
بالا پرسیدم👆




