چیکارکنم ترشحام زردابکی بعضی وقتایکم بومیده دکترمم میترونیدازول داده ک میگن ۳ماه اول ضررداره حالاچه دارویی مجازه
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نرگس جان شما همونی ۳سال اقدام بودین و مثل من یه لوله داشتین؟
0
1400/01/22
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بنظرم به دکترت اعتماد کن
0
1400/01/22
سوال کننده
بارداری مبارک باش
0
1400/01/22
s.s.s rad
منم اولا داشتم خودش برطرف میشه بنظرم،رنگش سبزه مگه؟
0
1400/01/22
سوال کننده
دکتراوماهم میگ نخور توگولم نوشته ضررداره میترسم
0
1400/01/22
سوال کننده
ن ابکی زرد
0
1400/01/22
s.s.s rad
مادرشوهر من ۳تا بچه هاشم با عفونت وحشتناک سبز رنگ میگفت ب دنیا اورده
1
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
الهی شکر که میبینم بارداری خیلی خوشحالم برات انشالله به حق همین روزاجفتمون اینبار نینی هارو سالم بغل بگیریم
0
1400/01/22
s.s.s rad
دکتر معاینت کرد قرص داد یا براساس گفته خودت؟
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
همچنین خودت گلم
0
1400/01/22
s.s.s rad
راستی بارداری جفتتون مبارک عشقا
1
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ممنونم سما جان عزیزم انشالله شمام نینیتو سالم بغل بگیری
1
1400/01/22
سوال کننده
منم این ماه عفونت داشتم اصن فک شونمیکروبارداربشم
0
1400/01/22
s.s.s rad
نظر شخصی من اینه الکی قرص نخور از اول،باز هرچی دکترت صلاح میدونه
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نرگس جان خارش وسوزشم داری یا فقط ترشح؟؟؟
1
1400/01/22
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1400/01/22
سوال کننده
براساس گفته خودم اخه یکم خارش هم دارم
0
1400/01/22
سوال کننده
مرسی ابجی دعاکن سالم باشه
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اگر خارش و سوزشم هس شما قارچ داری باید نیستاتین میداد یا کلوتریمازول
1
1400/01/22
سوال کننده
یعی میگی اهمبت ندم
0
1400/01/22
سوال کننده
خیلی کم خارش دارم
0
1400/01/22
سوال کننده
اره قارچیه ولی بهم قرص داد
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من میگم به دکترت چقدر اعتماد داری؟
0
1400/01/22
s.s.s rad
منم داشتم ولی اصلا ب دکتر نگفتم اخه،برا من برفکی هم میشد فکرکنم
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اگه برات مقدوره با یه دکتر دیگم مشورت کن
0
1400/01/22
سوال کننده
اعتماددارم
0
1400/01/22
سوال کننده
اخه میگن باعث سقط میشه میترسم
0
1400/01/22
s.s.s rad
اره راست میگه،اخه دکترا بعضی هاشون واقعا احمقن،من یه دکتر رفتم میگفت تو ۴هفته برو سونو قلب
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
پس میتونه هم واژینیت باشه هم کاندیدا باکتری وقارچ با هم
0
1400/01/22
سوال کننده
ب هردکتری زنگ میزنم جواب نمیده
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
دقیقا باید دکتر وفت بذاره دانا باشه
0
1400/01/22
سوال کننده
اره منم میگم دکتره احتمال اشتباه کردنش عس
0
1400/01/22
سوال کننده
من همیشه عفونتم قارچیه
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم اگر آزار دهنده نیس فعلا مایعات زیاد بخور واستراحت کن استرسم از خودت دور کن تا سونو بعدیانشالله خیره
0
1400/01/22
s.s.s rad
نرگس جان بنظرم اصلا شرت نپوش
0
1400/01/22
سوال کننده
من علایم بعضی وقتادردای پریودی دارم سینه هام سفته ولی تهوع ندارم اشکال نداره
0
1400/01/22
s.s.s rad
ن حالا برا تهوع زوده،من از ۸،۹ هفته داشتم
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم متاسفانه همیشه درگیرم قبل بارداری فیتو واژکس به دادم رسید
0
1400/01/22
سوال کننده
ساحلی تنمه همش
0
1400/01/22
s.s.s rad
ولی درد نوک سینه رو هنوزم دارم از اولم داشتم
0
1400/01/22
s.s.s rad
افرین
اصلا لباس زیر نپوش،
اصلا لباس زیر نپوش،
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
که چون سیاهدانه داره تو بارداری خوب نیس
0
1400/01/22
سوال کننده
عه من نگرانم رشدش متوقف نشع
0
1400/01/22
سوال کننده
اره دقیقامنم
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم کم حالت تهوع دارم ولی دهنم بد مزست برام عجیبه بارداری قبلیم تا فهمیدم حالت تهوع داشتم شدید تا ۱۶هفته دعا کنین اندفعه همین طور بمونم
0
1400/01/22
سوال کننده
اره منم دارم سینه هام خیلی سنگینه
0
1400/01/22
سوال کننده
باش چشم
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
طبیعیه من خستگی دارم با درد سینه گه گاهیم تهوع
0
1400/01/22
s.s.s rad
اصلا ب این چیزا فکرنکن،چون فقط خودتو عذاب میدی،منم همش میگفتم قلب نداره شاید،ولی خداروهزاران بار شکر قلبشم میزد،همش ب چیزای خوب فکرکن و اتفاق های خوب رو جذب خودت بکن،منم فردا سونو ان تی دارم انشالله ک همه چی خوب پیش بره برا هممون
0
1400/01/22
سوال کننده
یعنی حالت تهوع نداشته باشی خوبه
2
1400/01/22
سوال کننده
من کمرم مث پریودی درد داره ترشح زیاد
1
1400/01/22
سوال کننده
اره خیلی میترسم واقعاتجربه سقط بدهه همش میگم نکنه اینم رشذنکنه ازخدامیخوام واسه هیچکس نیاره وهمه اون لحضه شیرین ک صداقلب ومیشنون بشنون شادبشن انشالله فرداواسه شماهم روزی خوبیه گلم
0
1400/01/22
s.s.s rad
حالا اولشه،هرچی علایم داری خوبه،حالت تهوع هم شاید زود بیاد سراغت شایدم تا آخر نه ماهگی نیاد سمتت،مثل دوستای من،
من بیشتر شبا دلم میگیره و حالم میخواد بهم بخوره ولی مقاومت میکنم
من بیشتر شبا دلم میگیره و حالم میخواد بهم بخوره ولی مقاومت میکنم
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
بجاش آزیترومایسین ۲۵۰بخور
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
مترونیدازول خوب نیست نخور
1
1400/01/22
سوال کننده
علایمام خوبه حالم کلاخوبه انشالله همچی خوب پیش بره
0
1400/01/22
سوال کننده
ضررنداره
0
1400/01/22
سوال کننده
نخوردم اصن فقط یکی
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
نه
0
1400/01/22
سوال کننده
مطمینی☹
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
تواقدام من دکترم اصلا مترونیدازول بهم نداد گفت شاید باردارباشی فقط آزیترومایسین میداد
0
1400/01/22
سوال کننده
عه چه جالب منک همش میخوردم
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
بازم بپرس ولی من پرسیدم دکترم گفت نه
1
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
من دکترم بهم نمیداداصلا
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
عفونتت کمه یا زیاد
0
1400/01/22
سوال کننده
عفونتم کمه فک میکنم اخه ترشحام ابکی زیاده ک واسه بارداریمه بعضی موقع ها زرده
0
1400/01/22
سوال کننده
یکم خارشم دارم
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
خب بخور چون اگه زیاد بشه بده برات
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
اگه پماد ان ان هم داری بزن که خارشت بره
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
وای اره معلومه که خوبه من بارداری قبلم تا ۱۶هفته ابم تو معدم نمیموند همش بیخواب بودم شبا راه میرفتم ولی الان تا اینجاش که بدک نیس خدا کنه فقط سالم باشن
0
1400/01/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
طبیعیه جونم استراحتتو زیاد کن
0
1400/01/22
سوال کننده
باش گلم
0
1400/01/22
سوال کننده
اره دارم
0
1400/01/22
سوال کننده
جدی من توبارداری قلبیم نداشتم همش فک میکنم نداشته باشم زشدنکرده
0
1400/01/22
سوال کننده
باش فداتشم
0
1400/01/22
دُختـرِ بهــاری🌸🍃💛
عزیزم دکتر ب من گفت مترانیدازول تو بارداری میشه مصرف کرد هر ۸ ساعت یکی
ولی برا اونایی ک باردار نیستن هر ۱۲ساعت ۲تا
ولی برا اونایی ک باردار نیستن هر ۱۲ساعت ۲تا
0
1400/01/22
.... .
مترونیدازول مجاز نیست در بارداری
0
1400/01/22
.... .
من تو اقدام بودم دکتر گفت نخور ممکنه باردار باشی
0
1400/01/22
سوال کننده
ب غیرمیترونیدازول دیگ چی مجازه میشه خورد
0
1400/01/22
الهه 💃💝💃
ببخشید سوال میکنم دکتر تغذیه خوب تو دزفول کسی سراغ داره؟
0
1400/01/22
setare ..
منم تو سه ماه اول عفونت داشتم دکتر سفالکسین 500 برای پنج روز واسم نوشت هر شیش ساعت یکی
باهاش خوب شدم
باهاش خوب شدم
0
1400/01/22
setare ..
باز از ی دکتر دیگ پرسیدم تو بارداری ضرر داره گف نه
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
فدایت ان شاءالله زودی خوب بشی
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام وقتی ترشحات زرد رنگ همراه با بو و سوزش و خارش هست عفونت واژینال است و حتما باید درمان شود اگر پزشک معاینه کرده و قرص را تجویز کرده استفادع کنید چون عفونت باکتریایی در بارداری باید درمان شود
0
1400/01/22
سوال کننده
منم بارداری قبلیم میخوردم گفتن ضررنداره
0
1400/01/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/22
سوال کننده
پزشکم معاینه نکردمن نرشحات وگفتم برام میارونیدازول نوشتن
0
1400/01/22
❤مریم باانو❤ .
خواهش گلم
0
1400/02/26
نفس احمدی
سلام عزیزم ،ببخشید شما با وجود عفونت باردار شدین؟
مشکلی پیش نیومد؟
من اقدام کردم یکم ترشح زرد دارم بدون سوزش و خارش میترسم اگر عفونت باشه و باردار شم مشکلی پیش بیاد
مشکلی پیش نیومد؟
من اقدام کردم یکم ترشح زرد دارم بدون سوزش و خارش میترسم اگر عفونت باشه و باردار شم مشکلی پیش بیاد
0
1400/02/26
سوال کننده
سلام گلم اره
نه فعلاکه خداروشکردارومصرف میکنم
نه فعلاکه خداروشکردارومصرف میکنم
0
1400/02/26
نفس احمدی
انشالله که صحیح و سالم بغل بگیری نی نی تو
0
1400/02/26
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشالله قسمت خودت
0
1400/02/26
نفس احمدی
آمین عزیزم فدات شم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا ترشحات چسبناک و غلیظ نشانه عفونت است ؟
- سلام میخواستم بپرسم آیا عفونت مانع بارداری میشه؟
- سلام بچه ها و دکتر جان
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- آیا عفونت واژن دارم؟
- چشم دخترم باز عفونت داره لطفا کمک کنید
- عفونت در هفته ششم
- سلام.ی ژل واژینال خوب برا عفونت رحم بهم معرفی کنین
- عفونت ادراری در هفته 10
- خانوما میشه بگین چیکار کنم عفونته یا بارداری



536

