سلاااام خوبید ؟میشه جواب بدید
میگم چرا بدنم داغهههههه تب ندارماااااا اما داغه داغه
وازکتومی یا بستن لوله در مردان
سلام
کسی شوهرش این عملو انجام داده؟
راضی بودن؟
عوارضش چیه
تا کی بعد عمل پیشگیری نیازه
شرایطش چیه؟
آزمایش ادرار 24ساعته چطوره؟؟
یعنی 24ساعت باید ادرار رو تو ظرف جمع کنم؟ 🙈
یا یبار آز بدم مجدد 24بعد تکرارش کنم؟
🤔🤔 قطره اهن 🤔🤔
سلام خانوما
من تازه شروع کردم به بچم فرنی دادن، حالا با شروع غذای کمکی باید بهش قطره اهن بدم، درسته؟؟؟
چند قطره باید بدم؟؟چه قطره اهنی خوبه؟؟ اون قطره ی آ د رو دیگه ندم بهش؟؟؟؟
ایا کاور ناخن در بارداری ضرر دارد؟
با سلام
من ۱۵ هفته باردار هستم و کاور ناخن انجام دادم آیا کاور ناخن برای رشد جنین ضرر داره؟
درد یک طرفه زیر شکم در هفته 7بارداری
سلام. من در هفته 7بارداری هستم و از امروز سمت چپ و زیر شکمم تیر میکشد و کمی درد دارد. چون سال گذشته سابقه دوبار داری خارج رحم و سقط در هفته 4و6 داشتم نگران هستم که این علامت خطر دارد یانه؟ البته هیچ علامت دیگری لکه بینی و... ندارم. لطفا راهنمایی کنید
سلام خدمت دکتر اوما.من توی سونو ۳۲ هفتگی گفتن پسرم یک کلیه اش پیلکتازی داره
الان سوالم اینه پسرم ادرارشو میکنه فقط زور خیلی میزنه حالا من نمیدونم این زور زدن واسه مدفوعشه یا ادرارش.ایا لازمه ببرمش سونو؟یا همین که ادرار میکنه مشکلش برطرف شده؟
در مورد زردی نوزاد
سلام من پسرم چهارماهش داره تموم میشه ولی هنوز گوشه ی چشمش یه هاله ی کم رنگ زرد هست. دوماهگی متخصص برده بودم ازم داده بودم چند وقت قبلش ۴ بود زردیش. دکترش گفت هیچ مشکلی نداره
ولی چرا کلا نمیره؟؟؟؟😕
لکه بینی قهوه ای
سلام خانما من ترشحم خیلی قهوه ای تر شده همچنان شیاف هم میزنم خیلی میترسم چیکاررکنم ؟
جلوگیری اورژانسی از بارداری
سلام وقت بخیر..من دیشب با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم و ٣ روز به پریودم مونده...آیا امروز قرص اورژانسی مصرف کنم برای جلوگیری موثر هست???ممنون
لکه بینی هفته 32
سلام من امروز صبح متوجه یه لکه قهوه ای روی لباس زیرم شدم.
هیچ علائمی ندارم
سردرد و سرگیجه و...
حرکات جنین هم تغییری نکرده
درد هم ندارم. فقط دیشب قبل خواب یه لحظه کوتاه مثل اول پریود شدن کمرم درد گرفت و تمام در حد چند ثانیه شبیه درد پریود داشتم.
این لکه بینی خطرناکه؟ ممکنه از علائم زایمان زودرس باشه؟
فردا وقت واکسن دوماهگی دخترمه
سلام دکتر اوما و خانما عزیز
واکسن دوماهگی چطوریه؟ چند تا واکسنه؟ به کجا میزنن؟ مراقبت های بعدش چطوریه؟ چند روزه خوب میشه؟
طرز استفاده از کمپرس هم دقیق بگین نمیدونم چطوری استفاده کنم
واکسن شش ماهگی
سلام واکسن شش ماهگی دخترمو دوشنبه زدم الان تب نداره ولی خیلی ناله میکنه روی پاشم روغن حیوانی زدم اما باز وقتی خوابه یا خوابش میاد خیلی بهونه میگیره و داد میزنه و گریه میکنه چکارش کنم دلیل خاصی داره نکنه میگم واکسنه فاسد بوده اخه واسه قبلیا اینجور نبود
خیس شدن درهفته ۲۲بارداری
سلام میشه کمکم کنید من سرکلاژشدم باسرویکس ۲۴الان هفته ۲۲بارداریم اما نمیدونم چرا قبل ادرار یابعدادرار تکون میخوم خیس میشم یه چیز ابکی میاد ازم شفافه ترشح هم خیلی نگرانم یعنی کیسه ابمه کسی اطلاعاتی داره میشه کمکم کنه
خانما بیاید نگرانم ترشح قهوه ای دارم
سلام دوستان من از دیشب این ترشح رو دارم خیلی نگرانم بیاید
تب ناگهانی نوزاد در شب
سلام،دختر من ۹ ماهه است،دیشب طرفای صبح که مثل همیشه نق نق میکرد و شیر میخواست بلند شدم تا بهش شیر بدم انقدر داغ بود که دستمو با فاصله از بدنش میگرفتم حرارتش به دستم میخورد فکر کردم شاید از گرماست چون همسرم کولر رو خاموش کرده بود،رفتم و کولر رو روشن کردم اما به قدری کل بدنش حرارت بیش از حد بالایی داشت که ترسیدم سعی کردم ارامش خودمو حفظ کنم و از شیر خودم و بعدم یه شیشه شیر خشک مثل همیشه بهش دادم بدنش از حرارت افتاد و داشت خوابش میبرد که دوباره با گریه بیدار شد البته خواب و بیدار بود،احساس کردم گرما نیست و تب داره،تبش رو گرفتم ۳۸/۵ بود لباس رویی رو دراوردم و سعی کردم براش شعر بخونم و ریلکسش کنم و مرتب تبش رو چک کردم تا بعد نیم تا یه ساعت دما به ۳۶ /۵ رسید،میخوام بدونم علتش چی بوده،هیچ علایم دیگه ای هم نداشته در طول روز اشتهاش خوبه و دفع هم داره علایم سرماخوردگی هم نداره فقط خواهر همسرم برای اولین بار و اتفاقی لب دخترم رو بوسید چندساعت قبل این جریان،حالا ممکنه این عاملش باشه،ببخشید طولانی شد میخواستم کامل بگم ممنون میشم راهنماییم کنید
آیا آمپول ویتامین سی و دی هستش کسی تاحالا زده؟
سلام خانم دکتر و دوستای گلم من ویتامین دی و ویتامین سی بدنم کمه هرچقدرم مولتی ویتامین و کپسول ویتامین سی و قرص ویتامین دی اسید فولیک میخورم بازم دکتر برام مینویسه بخاطر چی میتونه باشه و کسی تاحالا امپول ویتامین سی و دی زده؟
لکه بینی هفته ۲۹بارداری
سلام من از دیشب که میرم دستشویی دستمال میکشم لکه قهوه ای دارم اصلا رو لباس زیرم هیچی نیستا فقط دستمال میکشم اینجوریه
شیاف گذاشتم الان و دراز کشیدم اما درد زیر دلم دارم خطرناکه؟
نزدیک موعد و پله
بچه ها ی چیزی ذهنمو درگیر کرده میشه لطفا راهنماییم کنید
من امروز درد مجبوری ی پله ی تقریبا بلند رو بالا رفتم و اومدم پایین البته با کمک همسرم اومدم پایین سعی کردم آروم بیام پایین ولی خب بلند بود پام کشیده شد تا برسه ب زمین
دو روز مونده ب موعدم.نمیدونمم باردار هستم یا ن
الان مشکلی پیش میاره؟؟؟؟؟؟؟
شیر داشتن یا ن
سلام خانومای عزیز من تا این هفته از حاملگیم هیچ ترشحی از سینم نداشتم یعنی امکان داره شیر نداشته باشم اخه یکی از خواهرام هم شیر نداشت و بچش شیر خشکی شد خیلی از این بابت نگرانم کسی بوده بعد سزارین شیر دار شده باشه سینش




