Ooma

پس فردا دخترم واکسن 4 ماهگی داره، سوال دارم اگه میتونید کمک کنید

دو تا واکسنه؟ توی دوتا پاش میزنن یا هر رو توی یک پا؟ سخت تر از دو ماهگیه؟ خیلی دلم میسوزه برای دخترم ببرم واکسنش بزنم

20 پاسخ 580 بازدید


سلاااام خوبید ؟میشه جواب بدید

میگم چرا بدنم داغهههههه تب ندارماااااا اما داغه داغه

69 پاسخ 648 بازدید


وازکتومی یا بستن لوله در مردان

سلام
کسی شوهرش این عملو انجام داده؟
راضی بودن؟
عوارضش چیه
تا کی بعد عمل پیشگیری نیازه
شرایطش چیه؟

37 پاسخ 683 بازدید


آزمایش ادرار 24ساعته چطوره؟؟

یعنی 24ساعت باید ادرار رو تو ظرف جمع کنم؟ 🙈
یا یبار آز بدم مجدد 24بعد تکرارش کنم؟

21 پاسخ 629 بازدید


🤔🤔 قطره اهن 🤔🤔

سلام خانوما
من تازه شروع کردم به بچم فرنی دادن، حالا با شروع غذای کمکی باید بهش قطره اهن بدم، درسته؟؟؟
چند قطره باید بدم؟؟چه قطره اهنی خوبه؟؟ اون قطره ی آ د رو دیگه ندم بهش؟؟؟؟

38 پاسخ 496 بازدید


ایا کاور ناخن در بارداری ضرر دارد؟

با سلام
من ۱۵ هفته باردار هستم و کاور ناخن انجام دادم آیا کاور ناخن برای رشد جنین ضرر داره؟

14 پاسخ 1,651 بازدید


درد یک طرفه زیر شکم در هفته 7بارداری

سلام. من در هفته 7بارداری هستم و از امروز سمت چپ و زیر شکمم تیر میکشد و کمی درد دارد. چون سال گذشته سابقه دوبار داری خارج رحم و سقط در هفته 4و6 داشتم نگران هستم که این علامت خطر دارد یانه؟ البته هیچ علامت دیگری لکه بینی و... ندارم. لطفا راهنمایی کنید

14 پاسخ 529 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما.من توی سونو ۳۲ هفتگی گفتن پسرم یک کلیه اش پیلکتازی داره

الان سوالم اینه پسرم ادرارشو میکنه فقط زور خیلی میزنه حالا من نمیدونم این زور زدن واسه مدفوعشه یا ادرارش.ایا لازمه ببرمش سونو؟یا همین که ادرار میکنه مشکلش برطرف شده؟

2 پاسخ 649 بازدید


در مورد زردی نوزاد

سلام من پسرم چهارماهش داره تموم میشه ولی هنوز گوشه ی چشمش یه هاله ی کم رنگ زرد هست. دوماهگی متخصص برده بودم ازم داده بودم چند وقت قبلش ۴ بود زردیش. دکترش گفت هیچ مشکلی نداره
ولی چرا کلا نمیره؟؟؟؟😕

7 پاسخ 427 بازدید


لکه بینی قهوه ای

سلام خانما من ترشحم خیلی قهوه ای تر شده همچنان شیاف هم میزنم خیلی میترسم چیکاررکنم ؟

41 پاسخ 718 بازدید


جلوگیری اورژانسی از بارداری

سلام وقت بخیر..من دیشب با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم و ٣ روز به پریودم مونده...آیا امروز قرص اورژانسی مصرف کنم برای جلوگیری موثر هست???ممنون

2 پاسخ 482 بازدید


لکه بینی هفته 32

سلام من امروز صبح متوجه یه لکه قهوه ای روی لباس زیرم شدم.
هیچ علائمی ندارم
سردرد و سرگیجه و...
حرکات جنین هم تغییری نکرده
درد هم ندارم. فقط دیشب قبل خواب یه لحظه کوتاه مثل اول پریود شدن کمرم درد گرفت و تمام در حد چند ثانیه شبیه درد پریود داشتم.
این لکه بینی خطرناکه؟ ممکنه از علائم زایمان زودرس باشه؟

7 پاسخ 722 بازدید


فردا وقت واکسن دوماهگی دخترمه

سلام دکتر اوما و خانما عزیز
واکسن دوماهگی چطوریه؟ چند تا واکسنه؟ به کجا میزنن؟ مراقبت های بعدش چطوریه؟ چند روزه خوب میشه؟
طرز استفاده از کمپرس هم دقیق بگین نمیدونم چطوری استفاده کنم

27 پاسخ 416 بازدید


واکسن شش ماهگی

سلام واکسن شش ماهگی دخترمو دوشنبه زدم الان تب نداره ولی خیلی ناله میکنه روی پاشم روغن حیوانی زدم اما باز وقتی خوابه یا خوابش میاد خیلی بهونه میگیره و داد میزنه و گریه میکنه چکارش کنم دلیل خاصی داره نکنه میگم واکسنه فاسد بوده اخه واسه قبلیا اینجور نبود

15 پاسخ 700 بازدید


خیس شدن درهفته ۲۲بارداری

سلام میشه کمکم کنید من سرکلاژشدم باسرویکس ۲۴الان هفته ۲۲بارداریم اما نمیدونم چرا قبل ادرار یابعدادرار تکون میخوم خیس میشم یه چیز ابکی میاد ازم شفافه ترشح هم خیلی نگرانم یعنی کیسه ابمه کسی اطلاعاتی داره میشه کمکم کنه

19 پاسخ 1,012 بازدید


خانما بیاید نگرانم ترشح قهوه ای دارم

سلام دوستان من از دیشب این ترشح رو دارم خیلی نگرانم بیاید

34 پاسخ 858 بازدید


تب ناگهانی نوزاد در شب

سلام،دختر من ۹ ماهه است،دیشب طرفای صبح که مثل همیشه نق نق میکرد و شیر میخواست بلند شدم تا بهش شیر بدم انقدر داغ بود که دستمو با فاصله از بدنش میگرفتم حرارتش به دستم میخورد فکر کردم شاید از گرماست چون همسرم کولر رو خاموش کرده بود،رفتم و کولر رو روشن کردم اما به قدری کل بدنش حرارت بیش از حد بالایی داشت که ترسیدم سعی کردم ارامش خودمو حفظ کنم و از شیر خودم و بعدم یه شیشه شیر خشک مثل همیشه بهش دادم بدنش از حرارت افتاد و داشت خوابش میبرد که دوباره با گریه بیدار شد البته خواب و بیدار بود،احساس کردم گرما نیست و تب داره،تبش رو گرفتم ۳۸/۵ بود لباس رویی رو دراوردم و سعی کردم براش شعر بخونم و ریلکسش کنم و مرتب تبش رو چک کردم تا بعد نیم تا یه ساعت دما به ۳۶ /۵ رسید،میخوام بدونم علتش چی بوده،هیچ علایم دیگه ای هم نداشته در طول روز اشتهاش خوبه و دفع هم داره علایم سرماخوردگی هم نداره فقط خواهر همسرم برای اولین بار و اتفاقی لب دخترم رو بوسید چندساعت قبل این جریان،حالا ممکنه این عاملش باشه،ببخشید طولانی شد میخواستم کامل بگم ممنون میشم راهنماییم کنید

7 پاسخ 506 بازدید


آیا آمپول ویتامین سی و دی هستش کسی تاحالا زده؟

سلام خانم دکتر و دوستای گلم من ویتامین دی و ویتامین سی بدنم کمه هرچقدرم مولتی ویتامین و کپسول ویتامین سی و قرص ویتامین دی اسید فولیک میخورم بازم دکتر برام مینویسه بخاطر چی میتونه باشه و کسی تاحالا امپول ویتامین سی و دی زده؟

6 پاسخ 346 بازدید


لکه بینی هفته ۲۹بارداری

سلام من از دیشب که میرم دستشویی دستمال میکشم لکه قهوه ای دارم اصلا رو لباس زیرم هیچی نیستا فقط دستمال میکشم اینجوریه
شیاف گذاشتم الان و دراز کشیدم اما درد زیر دلم دارم خطرناکه؟

10 پاسخ 718 بازدید


نزدیک موعد و پله

بچه ها ی چیزی ذهنمو درگیر کرده میشه لطفا راهنماییم کنید
من امروز درد مجبوری ی پله ی تقریبا بلند رو بالا رفتم و اومدم پایین البته با کمک همسرم اومدم پایین سعی کردم آروم بیام پایین ولی خب بلند بود پام کشیده شد تا برسه ب زمین
دو روز مونده ب موعدم.نمیدونمم باردار هستم یا ن
الان مشکلی پیش میاره؟؟؟؟؟؟؟

12 پاسخ 628 بازدید