سلام من جمعه ساعت ۱۱ بیمارستان بستری شدم و هفته نهم بودم سقط ساک حاملگی داشتم و خداروشکر با قرص دفع شد،کی باید اقدان کنم برای بارداری؟
0
1400/02/26
الی 😍T_K
سلام فائزه جان واقعا متاسف شدم و ناراحت ان شاء الله خدا بود جاشو سبز کنه
0
1400/02/26
الی 😍T_K
فقط ساک حاملگی بود آره. ینی کیسه زرده و جنین نبودند 😥
0
1400/02/26
سوال کننده
سلام عزیزیم،ممنون انشالله،امیدوارم شما هم به سلامتی دوران بارداریو طی کنی
0
1400/02/26
سوال کننده
اره فقط ساک حاملگی بود،کیسه زرده و جنین دیده نشد،سقطم راحت بود زیاد اذیت نشدم،قرص زیر زبونی دادن،دردش مثل پریودی ولی یکم بیشتر بود و قابل تحمل،خداروشکر دفع شد و به کورتاژ نرسید
0
1400/02/26
سوال کننده
الان کی باید اقدان کنم واسه بارداری بعدی؟؟
0
1400/02/26
Eli B
سلام عزیزم حداقل دو دوره پریودی بلید بگذرونی بعد اقدام کنی
خیلی متاسفم برات
من خودمم سقط رو تجربه کردم
ولی اصلا نگران نباش انشالا بارداری بعدی خیلی بارداری سالمی خواهد بود برات عزیز دلم 😘😘
خیلی متاسفم برات
من خودمم سقط رو تجربه کردم
ولی اصلا نگران نباش انشالا بارداری بعدی خیلی بارداری سالمی خواهد بود برات عزیز دلم 😘😘
0
1400/02/26
سوال کننده
فدای تو،انشالله شما هم به سلامتی زایمان کنید،شما یعد یه سقط باردار شدید؟بعد چند وقت دوباره باردار شدید؟
0
1400/02/26
Eli B
اره عزیزم
من همون ماه اول ک اقدام کردم باردار شدم
البته ۴ ماه بعد از سقطم بود
من جنین و همه چی بود
قلب جنین تشکیل نشد
من همون ماه اول ک اقدام کردم باردار شدم
البته ۴ ماه بعد از سقطم بود
من جنین و همه چی بود
قلب جنین تشکیل نشد
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
چقدر راحت سقط کردی
من دارم عذاب میکشم🥺🥺🥺
من دارم عذاب میکشم🥺🥺🥺
0
1400/02/26
سوال کننده
خداروشکر عزیزم،ایشالا منم مثل شما باشم
0
1400/02/26
سوال کننده
چند هفته ای؟
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
۱۲هفته ام اما تو ۸هفته مونده ساک بارداریم
0
1400/02/26
Eli B
انشاالله ب زودی تایپک بارداریت رو ببینم 😘 🙏🏻🙏🏻🌹🌹
0
1400/02/26
سوال کننده
تو خونه سقط میکنی یا بیمارستان؟
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
۹هفته رفتم گفت ۷هفته ای
۱۱هفته رفتم گفت ۸هفته ای
رشد ساکم نمیدونم چراابنجوربود
طی دوهفته فاصله ی سونو اما یه هفته رشد داشت
۱۱هفته رفتم گفت ۸هفته ای
رشد ساکم نمیدونم چراابنجوربود
طی دوهفته فاصله ی سونو اما یه هفته رشد داشت
0
1400/02/26
Eli B
اخی
مگه چند وقتتونه؟؟
مگه چند وقتتونه؟؟
0
1400/02/26
سوال کننده
خدا کنه،دعا کنید واسم😘😘😘😘
0
1400/02/26
Eli B
اخی شما مثل قبلیه منی
منم حقیقتش اذیت شدم
منم حقیقتش اذیت شدم
1
1400/02/26
Eli B
اگه لایق باشم حتما 😘😘
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
رفتم بیمارستان
یه روزم بستری شدم
با قرص فقط یه لخته دفع کردم
سونو شدم گفتن ساک سرجاشه
رضایت شخصی دادم اومدم خونه
الان دوروزه با داروگیاهی افتادم رو خونریزی
یعنی درد زایمان طبیعی رو قشنگ حس میکنم😔😔
یه روزم بستری شدم
با قرص فقط یه لخته دفع کردم
سونو شدم گفتن ساک سرجاشه
رضایت شخصی دادم اومدم خونه
الان دوروزه با داروگیاهی افتادم رو خونریزی
یعنی درد زایمان طبیعی رو قشنگ حس میکنم😔😔
0
1400/02/26
سوال کننده
من هفته ۶ رفتم فقط ساک خالی بود،هفته ۸ رفتم بازم ساک خای بود،دکتر ختم بارداری داد،رفتم بیمارستان سقط کردم
0
1400/02/26
Eli B
عزیزم چای زعفرون،چای گلاب،پونه، خیلی بخور
منم تو خونه با همینا دفع کردم
آب زرشک،سیاه دونه رو غذا این چیزا رو بخور
انشالا دو سه ماهه دیگه شما هم میای میگی بارداری
منم تو خونه با همینا دفع کردم
آب زرشک،سیاه دونه رو غذا این چیزا رو بخور
انشالا دو سه ماهه دیگه شما هم میای میگی بارداری
0
1400/02/26
سوال کننده
اول ۴ تا قرص زیر زبونی دادن بعد ۳ ساعت ۲ تا،۳ ساعت بعد ۲ تا دیگه که زود دفع شد
0
1400/02/26
سوال کننده
دکترم گفت اگه با زیر زبونی دفع نکنی واژینال میدیم،اگه با واژینالم نشد کورتاژ که خداروشکر با قرصا دفع شد،فقط یه درد بیشتر از پریودی بود،دفع که شد دردم افتاد
0
1400/02/26
سوال کننده
انشالله شما هم خیلی زود دفع کنی راحت بشی عزیزم
0
1400/02/26
سوال کننده
ولی چه درد بکشی چه نکشی واسه سقط واقعا سخته
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
کدوم بیمارستان؟
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
خوشبحالت😔😔
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
ازمن عذابه
0
1400/02/26
sara نفس
سلام منم ۱فروردین تو ۸ هفتگی سقط داشتم خیلی درد کشیدم
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
بیمارستان برای منو ۴تا ۴تا هر۶ساعت زیرزبون میذاشت
اما دفع نشد
صبحش میخواستن ببرن کورتاژ که من نخواستم
و شوهرم رضایت شخصی گرفت
اما دفع نشد
صبحش میخواستن ببرن کورتاژ که من نخواستم
و شوهرم رضایت شخصی گرفت
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
الان همچنان یه هفته ست دارم توخونه درد میکشمممم
0
1400/02/26
سوال کننده
من اراکم،بیمارستان سینا
0
1400/02/26
سوال کننده
عزیزم،خوب با دکترت مشورت کن اگه احتیاج به کورتاژ هست حتما برو کورتاژ
0
1400/02/26
سوال کننده
عزیزم،انشالله هر چه زودتر باردار بشی عزیزم
0
1400/02/26
sara نفس
برو عطاری دارو بگیر دم کن بخور برا منم مبخواستن کورتاژ کنن من خودم قبول نکردم،سونوت ببر خودشون دارو بهت میدن
0
1400/02/26
سوال کننده
الی جون شما واسه بارداری قبلش رفتید آزمایش دادید که ببینید ایراد سقط از کجا بوده؟
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
دکترم گفت برو قرص بگیر سقط کن
اما با قرص سقط نشد
اما با قرص سقط نشد
0
1400/02/26
سوال کننده
نگران نباش انشالله زود دفع بشه،متاسفانه من اصلاعات دقیق از سقط تو خونه ندارم که کمکت کنم
0
1400/02/26
Ati ♧
عی وای منم دکتر بهم گفت رشد جنین خیلی کمه
0
1400/02/26
سوال کننده
تازگی زفتی سونو؟
0
1400/02/26
Ati ♧
هفته پیش رفتم
0
1400/02/26
Ati ♧
گفت برو ده روز دیگه بیا
0
1400/02/26
سوال کننده
الان هفته چندی؟
0
1400/02/26
نیلوفر 🙏
توروخدا برام دعاکنید
🙏🙏
🙏🙏
0
1400/02/26
سوال کننده
عزیزه دلم میدونم واقعا سخته،به خدا توکل کن ایشالا زودتر دفع بشه و دیگه درد نکشی
0
1400/02/26
aroosha sadeghi
زعفرون دم کن همون دم کرده اشو بخور منم همینطوری دفع شد .حتی برای بقایا دارو خوردم افاقه نکرد مجدد زعفرون خوردم خودش دفع شد
0
1400/02/26
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام عزیزم انشاالله جاش سبز بشه برات،حداقل ۳ماه باید صبر کنی
0
1400/02/26
aroosha sadeghi
منم دقیقا شرایط شما رو داشتم .و دکتر گفت چون از کورتاژ استفاده نکردی و خودش دفع شده میتونی بعد از پریود دوم اقدام کنی .یعنی تقریبا چهل روز بعد
0
1400/02/26
سوال کننده
ممنون عزیزم از راهنماییت
0
1400/02/26
سوال کننده
چقدر خوب،قبلش باید آزمایش بدیم که بدونیم سقط قبلی ایرادش چی بوده؟
0
1400/02/26
sara نفس
اره عزیزم آزمایش اسپرم و سونو برا شوهرم نوشت،برا خودمم آزمایش نوشت گفت لوپوس داری حالا دارم دارو مصرف میکنم
0
1400/02/26
سوال کننده
انشالله هر چه زودتر دامنت سبز بشه عزیزم
0
1400/02/26
sara نفس
فدات گلم
0
1400/02/27
پزشک اوما
سلام سه ماه به رحم فرصت دهید و بعد مجدد اقدام کنید
0
1400/02/27
سوال کننده
ممنونم🌹🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



770

