وایی حوصلمون رید بیاین 😑😑😑😑😠😠😠😠😠
کوجااااایین بچهااا 👛👛
دندان درآوردن نوزاد هفت ماهه
سلام مامانای گل و پزشک اوما پسر من آب دهنش زیاد شده دستش همش تو دهنشه با یه دست دیگه هم گوشش میگیره اصلا آروم و قرار نداره خواب درست حسابی نمیکنه لثه هاش ورم کرده و یکی از دوتا دندون پایینی یه کوچولو نیش دندون سفید زده بیرون خواستم بپرسم از وقتی نیش میزنه چقدر طول میکشه دندون بزنه بیرون ؟؟؟ و اینکه غیر دندونی و پستونک و استامینوفن و مسواک انگشتی دیگه چیکار کنم آروم بشه ؟؟
سونوی تعیین جنسیت جنین
خانوما کسی بوده تعیین جنسیت بچه تو ان تی با آنومالی فرق داشته باشه؟
درد کمر در دوران اولیه بارداری
سلام دکتر اوما من در ماه اول بارداری هستم و کمر درد شدید دارم راه میرم کمرم درد میگیره، کاری میکنم کمرم درد میکنه، سوار ماشین میشم کمرم درد میکنه آیا طبیعیه کمردردم اخه خیلی شدید هست و واقعا دارم اذیت میشم
دوستان شما هم اگر تجربه ای دارین بگین لطفا
یبوست بعد از زایمان
سلام دوستان من الان یکماهه سزارین شدم یکهفتست یبوست شدید گرفتم عصر اینقدر شدید بود خونریزی داشتم الانم درد شدید نمیتونم بشینم ، چیکار کنم خوب بشم ؟ بچمم خودم شیر میدم
علاعم تیروئید کم کار
بچه ها علاعم تیروئید کم چیه ؟؟؟
علت ترشح تقریبا قهوه ای رنگ چیه؟؟
من الان دوروزه ترشحم رنگش به تقریبا قهوه ای رنگه،سوزش و خارش و درد شکمی ندارم اما قبلش نزدیکی داشتم،علتش چی میتونه باشه و نگران کننده است؟؟؟؟
دوستان عزیزم میشه بیایید تو ابن گپ
بچه ها مامان های مهربون غربالگری اولتون رو کی رفتین دقیقا ؟
من الان ۱۱ هفته و ۱ روزمه تو دوازده هفته زوده برررم ؟؟
لطفا کمک کنید
جفت قدامی لولایینگ خطرناک تره یا قدامی پلاسنتاپرویا؟
سلام من تو سونو 12 هفته جفتم قدامی لولایینگ بود
الان تو سونو 16 هفته نوشته پلاسنتاپرویا
این یعنی چی؟
بهتر شده یا بدتر؟
درمورد سقط جنیین کردم خونریزی داشتم ال دی خوردم
من 25بهمن به دلیل ایست قلبی کواتازکردم خونریزی درحدلکه بینی 2اسفندخونریزی شدید ودرد دوهفته ادامه پیداکردبعدرفتم دکترال دی داد ولی ال دی دوتامونده تموم بشه اول فرودین دوباره خونریزی گرفتم
عارضه ی پوست دست
سلام خسته نباشین پوست دست من نزدیک یک هفته است که جوش ریز درآورده... البته اولین بار فکر کنم با خرد کردن گوجه اینطوری شد ... میخواستم ببینید این حساسیت ه یا اگزما ؟ یا کلا مربوط به بارداریه؟
بچه ها بی بی چک منو ببینید فکر کنم خرابه
بچه ها این بی بی چک چرا اینجوریه؟به نظرتون خرابه،از همون اولم اینجوری افتاد
چه شیری جایگزین ببلاک ar بشه ؟
سلام یه سوال داشتم
دخترم یبوست داشت و کمی رفلاکس ....از بدو تولد ببلاک arمصرف کرده ولی چند وقته خیلییبییی زود زود شیر میخواد تقریبا هر ساعت و انگار اصلا سیر نمیشه..دیگه از بس هر ساعت بهش شیر دادم خستهدشدم...نکته منفیش اینجاس که ببلاک arاصلا چربی نداره و وزن دخترمو بالا نمیبره....وزن گیری خوبی نداره....من دوقلو دارم....پسرم با شیر نان ۱ الان ۵کیلو وزن داره و حتی بیشتر ...و دخترم با ببلاک at الان ۴کیلو شده در حالی که ۳ماه هستن....میخوام ببینم شیر خوب که هم راحت پیدا بشه در بازار و هم وزن گیری خوبی داشته باشه چی هست که کم کم جایگزین کنم به جای ببلاک ar?
چون به نظرم رفلاکسش برطرف شده و اشتهاش خیلییییی زیاد شده
سلام دوستان وقتتون بخیر
سلام دوستان وقتتون بخیر میخواستم ازتون یه مشورتی بگیرم. من الان سه ماهه باردارم و از دوماهگی به بعد شوهرم دچار یه جور بی حالی .و استرس و اضطراب .سنگینی سر و کل بدنش یه حالتی ضعف داره.در روز دو الی سه بار در حد یه دقیقه این حالتی میشه. ممنون میشم کمکم کنید چون خودم هم میترسم ک خدای نکرده چیزی باشه .
⚘راهنمایی برای اقدام به بارداری ⚘
سلام دوستان
من امروز پریود شدم میخوام این ماه حسابی به خودمو همسرم برسم باید چیکارکنم؟اسپرم همسرم ضعیفه
۲ماه بود که لتروزول خوردم و امپول زدم فولی ۲۲و۲۵ داشتم ولی نتیجه نگرفتم.
ترشح قهوه ای در هفته نهم
دوستان
من الان رفتم دستشویی ترشح قهوه ای دیدم خیلییییی کم
خودمم ک خشک کردم دستمال ی هاله قهوه ای داشت
خطرناکه؟
چیکار کنم؟😭
نزدیک تاریخ پریودیمم هست
ی درد خفیف سمت راستم دارم
سونو اولیه بارداری رفتم اوکی بود همه چی
بعضی از خوراکیها در شیردهی
سلام
وقت بخیر
خوردن مرکبات،
میوهجات
سبزیجات
ویتامین سی
شیر
در دوران شیردهی مشکلی برای نوزاد اینجا میکند؟؟
با تشکر از شما
قرص دوفاستون برای چی کاربرد داره
سلام دویتان عزیز اگه کسی تجربه داره ممنون میشم جواب بده
کسی قرص دوفاستون مصرف کرده علتش چی بوده؟ برای چی خوب هست و اینکه چجوری مصرف کرده
بیاین سوالاتمو درباره شیردهی جواب بدین خیلی مهمه و ذهنمو درگیر کرده🚫🚫🚫🚫🚫💉💉💉💉
اول اینکه چ غذاها و چ چیزایی رو باید بخورم و چ چیزایی رو نباید بخورم و برام بده از خوراکی بگید تا مسکن و دارووووو
دوم اینکه قلیون برازجونی میتونم بکشم؟؟؟؟
سوم دراینده ک خواسم نزدیکی کنم باید حتما غسل کنم بعدشیر بدم؟؟؟یا باید وضو بگیرم؟؟؟یا لازم نیس کاری کنم؟؟؟
خانومای عزیز شوهرم عفونت داره چکار کنه؟
سلام خانومای عزیز همسر چن وقتیه پهلوهاش درد میکنه فک میکردیم کمرشه رقتیم امپول زده ولی بهتر نشده امروز میگه یه کمی سوزش دارم اطراف التش ممکنه عفونت باشه بایدچ قرصی بخوره؟؟




