Ooma

وایی حوصلمون رید بیاین 😑😑😑😑😠😠😠😠😠

کوجااااایین بچهااا 👛👛

154 پاسخ 876 بازدید


دندان درآوردن نوزاد هفت ماهه

سلام مامانای گل و پزشک اوما پسر من آب دهنش زیاد شده دستش همش تو دهنشه با یه دست دیگه هم گوشش میگیره اصلا آروم و قرار نداره خواب درست حسابی نمیکنه لثه هاش ورم کرده و یکی از دوتا دندون پایینی یه کوچولو نیش دندون سفید زده بیرون خواستم بپرسم از وقتی نیش میزنه چقدر طول میکشه دندون بزنه بیرون ؟؟؟ و اینکه غیر دندونی و پستونک و استامینوفن و مسواک انگشتی دیگه چیکار کنم آروم بشه ؟؟

15 پاسخ 518 بازدید


سونوی تعیین جنسیت جنین

خانوما کسی بوده تعیین جنسیت بچه تو ان تی با آنومالی فرق داشته باشه؟

38 پاسخ 791 بازدید


درد کمر در دوران اولیه بارداری

سلام دکتر اوما من در ماه اول بارداری هستم و کمر درد شدید دارم راه میرم کمرم درد میگیره، کاری میکنم کمرم درد میکنه، سوار ماشین میشم کمرم درد میکنه آیا طبیعیه کمردردم اخه خیلی شدید هست و واقعا دارم اذیت میشم
دوستان شما هم اگر تجربه ای دارین بگین لطفا

13 پاسخ 607 بازدید


یبوست بعد از زایمان

سلام دوستان من الان یکماهه سزارین شدم یکهفتست یبوست شدید گرفتم عصر اینقدر شدید بود خونریزی داشتم الانم درد شدید نمیتونم بشینم ، چیکار کنم خوب بشم ؟ بچمم خودم شیر میدم

22 پاسخ 545 بازدید


علاعم تیروئید کم کار

بچه ها علاعم تیروئید کم چیه ؟؟؟

115 پاسخ 795 بازدید


علت ترشح تقریبا قهوه ای رنگ چیه؟؟

من الان دوروزه ترشحم رنگش به تقریبا قهوه ای رنگه،سوزش و خارش و درد شکمی ندارم اما قبلش نزدیکی داشتم،علتش چی میتونه باشه و نگران کننده است؟؟؟؟

22 پاسخ 753 بازدید


دوستان عزیزم میشه بیایید تو ابن گپ

بچه ها مامان های مهربون غربالگری اولتون رو کی رفتین دقیقا ؟
من الان ۱۱ هفته و ۱ روزمه تو دوازده هفته زوده برررم ؟؟
لطفا کمک کنید

26 پاسخ 475 بازدید


جفت قدامی لولایینگ خطرناک تره یا قدامی پلاسنتاپرویا؟

سلام من تو سونو 12 هفته جفتم قدامی لولایینگ بود
الان تو سونو 16 هفته نوشته پلاسنتاپرویا
این یعنی چی؟
بهتر شده یا بدتر؟

24 پاسخ 3,403 بازدید


درمورد سقط جنیین کردم خونریزی داشتم ال دی خوردم

من 25بهمن به دلیل ایست قلبی کواتازکردم خونریزی درحدلکه بینی 2اسفندخونریزی شدید ودرد دوهفته ادامه پیداکردبعدرفتم دکترال دی داد ولی ال دی دوتامونده تموم بشه اول فرودین دوباره خونریزی گرفتم

11 پاسخ 736 بازدید


عارضه ی پوست دست

سلام خسته نباشین پوست دست من نزدیک یک هفته است که جوش ریز درآورده... البته اولین بار فکر کنم با خرد کردن گوجه اینطوری شد ... میخواستم ببینید این حساسیت ه یا اگزما ؟ یا کلا مربوط به بارداریه؟

19 پاسخ 578 بازدید


بچه ها بی بی چک منو ببینید فکر کنم خرابه

بچه ها این بی بی چک چرا اینجوریه؟به نظرتون خرابه،از همون اولم اینجوری افتاد

114 پاسخ 1,345 بازدید


چه شیری جایگزین ببلاک ar بشه ؟

سلام یه سوال داشتم
دخترم یبوست داشت و کمی رفلاکس ....از بدو تولد ببلاک arمصرف کرده ولی چند وقته خیلییبییی زود زود شیر میخواد تقریبا هر ساعت و انگار اصلا سیر نمیشه..‌‌دیگه از بس هر ساعت بهش شیر دادم خستهدشدم...نکته منفیش اینجاس که ببلاک arاصلا چربی نداره و وزن دخترمو بالا نمیبره....وزن گیری خوبی نداره....من دوقلو دارم....پسرم با شیر نان ۱ الان ۵کیلو وزن داره و حتی بیشتر ...و دخترم با ببلاک at الان ۴کیلو شده در حالی که ۳ماه هستن....میخوام ببینم شیر خوب که هم راحت پیدا بشه در بازار و هم وزن گیری خوبی داشته باشه چی هست که کم کم جایگزین کنم به جای ببلاک ar?
چون به نظرم رفلاکسش برطرف شده و اشتهاش خیلییییی زیاد شده

22 پاسخ 4,224 بازدید


سلام دوستان وقتتون بخیر

سلام دوستان وقتتون بخیر میخواستم ازتون یه مشورتی بگیرم. من الان سه ماهه باردارم و از دوماهگی به بعد شوهرم دچار یه جور بی حالی .و استرس و اضطراب .سنگینی سر و کل بدنش یه حالتی ضعف داره.در روز دو الی سه بار در حد یه دقیقه این حالتی میشه. ممنون میشم کمکم کنید چون خودم هم میترسم ک خدای نکرده چیزی باشه .

27 پاسخ 666 بازدید


⚘راهنمایی برای اقدام به بارداری ⚘

سلام دوستان
من امروز پریود شدم میخوام این ماه حسابی به خودمو همسرم برسم باید چیکارکنم؟اسپرم همسرم ضعیفه
۲ماه بود که لتروزول خوردم و امپول زدم فولی ۲۲و۲۵ داشتم ولی نتیجه نگرفتم.

35 پاسخ 653 بازدید


ترشح قهوه ای در هفته نهم

دوستان
من الان رفتم دستشویی ترشح قهوه ای دیدم خیلییییی کم
خودمم ک خشک کردم دستمال ی هاله قهوه ای داشت
خطرناکه؟
چیکار کنم؟😭
نزدیک تاریخ پریودیمم هست
ی درد خفیف سمت راستم دارم
سونو اولیه بارداری رفتم اوکی بود همه چی

38 پاسخ 1,046 بازدید


بعضی از خوراکی‌ها در شیردهی

سلام
وقت بخیر
خوردن مرکبات،
میوه‌جات
سبزیجات
ویتامین سی
شیر
در دوران شیردهی مشکلی برای نوزاد اینجا میکند؟؟
با تشکر از شما

10 پاسخ 497 بازدید


قرص دوفاستون برای چی کاربرد داره

سلام دویتان عزیز اگه کسی تجربه داره ممنون میشم جواب بده
کسی قرص دوفاستون مصرف کرده علتش چی بوده؟ برای چی خوب هست و اینکه چجوری مصرف کرده

7 پاسخ 613 بازدید


بیاین سوالاتمو درباره شیردهی جواب بدین خیلی مهمه و ذهنمو درگیر کرده🚫🚫🚫🚫🚫💉💉💉💉

اول اینکه چ غذاها و چ چیزایی رو باید بخورم و چ چیزایی رو نباید بخورم و برام بده از خوراکی بگید تا مسکن و دارووووو
دوم اینکه قلیون برازجونی میتونم بکشم؟؟؟؟
سوم دراینده ک خواسم نزدیکی کنم باید حتما غسل کنم بعدشیر بدم؟؟؟یا باید وضو بگیرم؟؟؟یا لازم نیس کاری کنم؟؟؟

90 پاسخ 784 بازدید


خانومای عزیز شوهرم عفونت داره چکار کنه؟

سلام خانومای عزیز همسر چن وقتیه پهلوهاش درد میکنه فک میکردیم کمرشه رقتیم امپول زده ولی بهتر نشده امروز میگه یه کمی سوزش دارم اطراف التش ممکنه عفونت باشه بایدچ قرصی بخوره؟؟

7 پاسخ 602 بازدید