سلام خواهر من عادت ماهیانش کلا بهم ریخته به طوری که دو هفته بیشتر درگیر خونریزیه رفته سونو داده میشه لطفا تفسیر بشه؟
و اینکه پولیپ ک نشون داده میتونه به خاطر تغییر در عادت ماهیانش باشه یا ربطی به این قظیه نداره؟
پرسش (1400/02/26):
سلام بررسی وضعیت و تفسیر سونو و نشان دادن پولیپ
311
10
1400/02/26
سوال کننده
0
1400/02/26
Sahar @
سلام. یه سری دکترا توی مطبشون دستگاه هیستروسکوپی دارن راحت توی مطب پولیپ رو درمان میکنن، هزینه اشم زیاد نیست. بعضی ها هم لیزر میکنن
حتما باید درمان بشه چون اگه بمونه خدایی نکرده باعث سرطان میشه
اگه درمان بشه اون وقت هم خون ریزیش خوب میشه کمتر میشه هم منظم میشه
احتمالا دکتر یه سری قرص پروژسترون باتوجه به سنش واسش بنویسه. اصلا ترس و نگرانی نداره خیلی راحته درمانش ولی باید پیگیری بشه
حتما باید درمان بشه چون اگه بمونه خدایی نکرده باعث سرطان میشه
اگه درمان بشه اون وقت هم خون ریزیش خوب میشه کمتر میشه هم منظم میشه
احتمالا دکتر یه سری قرص پروژسترون باتوجه به سنش واسش بنویسه. اصلا ترس و نگرانی نداره خیلی راحته درمانش ولی باید پیگیری بشه
0
1400/02/26
سوال کننده
امین ممنون دوست عزیز
0
1400/02/26
سوال کننده

این سونو
0
1400/02/26
سوال کننده

این هم تصویر سونو
0
1400/02/26
فاطمه بانو👨👩👧👦
پولیپ
پریود رو نامنظم میکنه
وسطای سیکل خونریزی یا لکه بینی میده
باید هیستروسکوپی بشه و نمونش بره پاتولوژی
پریود رو نامنظم میکنه
وسطای سیکل خونریزی یا لکه بینی میده
باید هیستروسکوپی بشه و نمونش بره پاتولوژی
0
1400/02/26
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
من مامانم دو هفته پیش انجام داد هزیشن با وسایل شد 580 کاری هم نداشت هیچ ده دقیقه نشد
0
1400/02/26
fatemeh ش
عزیزم پولیپ باید برداشته بشخ
0
1400/02/26
fatemeh ش
واسه من 11 میلی بود دکترگفت تو مطب نمیشع بردارم باید عمل بشه. 1روز بستری بودم بیهوشی اتاق عمل رفتم. درد و اینام نداره. چون اصلابخیه چیزی نداری
0
1400/02/27
پزشک اوما
سلام بله ممکن خونریزی بعلت پولیپ باشه بعد از اتمام پریودی باید مجدد سونو بده ، البته اندازه پولیپ بزرگ نیست و نگران کننده نیست
0
1400/02/28
سوال کننده
کی عادتش ت میشه؟ خیلی طولانی شده دیگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




