توروخدا جواب بدین بچم هرچی شیر میخوره بالا میاره از چیه چش میتونه باشه خانم های با تجربه لطفا بهم بگین
پرسش (1400/02/26):
خواهش میکنم جواب بدین بچه ام هرچی شیر میخوره بالامیاره
428
42
1400/02/26
سوال کننده
0
1400/02/26
زهرا .
سلام عزیزم ، بچه خواهر من اینجور شده بود ، بش گفتن شیرت سرد شده
0
1400/02/26
سوال کننده
یعنی چی
0
1400/02/26
سوال کننده
دکتر بهش گفت
0
1400/02/26
negar ❤
احتمالا رفلاکس داره
0
1400/02/26
سوال کننده
اره خواهرمم گفت اگه شیر بالا میاره ریفلکس داره
0
1400/02/26
negar ❤
سعی کن وقتی بیس دیقه شیر میدی ۱۰دیقه ی بار آروغشو بگیری و بعد ادامه شیردهی
0
1400/02/26
سوال کننده
وب اصلا آروغ نمیزنه
0
1400/02/26
negar ❤
بعدش موقع شیر دادن بچه رو زاویه دار بغل کن و شیر بده کاملا افقی نباشه...تا برگشت نخوره شیری که میخوره
0
1400/02/26
سوال کننده
اها
0
1400/02/26
سوال کننده
ولی اگه ریفلکس داشته باشه باید چکار کرد
0
1400/02/26
negar ❤
اولش همینه دیر آروغ میزنن..ولی حتما باید آروغشو بگیری..تا نفخ نکنه
0
1400/02/26
آنا ....
اگه پنیری میاره بالا اشکال نداره ولی اگه شیر بالا میاره ببر دکتر احتمالا رفلاکس داره دیگه شیرتو نده . بدتر میشه به نظرم
0
1400/02/26
سوال کننده
اها
0
1400/02/26
negar ❤
اگه رفلاکس بود شربت بهش میده رانیتیدین..البته بستگی به نظر پزشک داره که چ نوع دارویی بنویسه
0
1400/02/26
آنا ....
دکتر دارو و شیرخشک مینویسه تا یه مدت اذیت میکنه بعد خوب میشه .ولی پروتین گاوی اصلا نخور .شیر .دوغ .ماست گوشت
0
1400/02/26
سوال کننده
پس چکار کنم شیرمو بهش ندم
0
1400/02/26
آنا ....
امشب بده فردا ببر دکتر دکتر میگه چیکار کنی .مهمه رفلاکس معده بچه اذیت میشه
0
1400/02/26
negar ❤
نه بچه رو که نمیشه گشنه نگه داشت...تو شیر دهیتو ادامه بده با اون شرایطی که گفتم...بعد ببر دکتر دهرو مخصوص مینویسه
0
1400/02/26
آنا ....
نمیشه که به بچه14 روزه شیر ندی بده ولی .احتمال داره دکتر بگه شیرتو نده وشیرخشک بنویسه
1
1400/02/26
negar ❤
فک نمیکنم دکتر به خاطر رفلاکس بگه شیردهیو قطع کنه..
0
1400/02/26
آنا ....
من دختر خالم بچه اش رفلاکس داشت دیگه دکتر گفت شیر خودتو نده .فقط شیر خشک بده شیرخشک اصلا پیدا نمیشد هر سری یه عالمه میگیرفت
1
1400/02/26
negar ❤
معمولا رفلاکس و کولیک تا ۴ماه ادامه داره خودبه خود خوب میشن توی این مدت باید رعایت غذایی هم بکنی..به قول این دوستمون لبنیاتو تخم مرغ.و سردیجاتو کم کنی
0
1400/02/26
آنا ....
ان شالله که موردی نداشته باشه .خدا سلامتی بده
0
1400/02/26
negar ❤
اها شاید رفلاکس شدید بوده
0
1400/02/26
سوال کننده
اره خیلی اذیت میشه خودم دیگه گریم گرفته
0
1400/02/26
آنا ....
اره شدید بود بچه یه روز بستری شد
0
1400/02/26
آنا ....
الهی .امشبم تحمل کن .فقط رعایت غذایی خیلی مهمها
2
1400/02/26
negar ❤
پسر من اوایل بالا میاورد یعنی همیشه بعداز شیردهی ترسو لرز داشتم که بالا نیاره ..بعد قشنگ همه جارو متبرک میکرد با خلط شیر😬 ای خدا چجور گذشت اون روزا
0
1400/02/26
negar ❤
دل درد نداره ؟
0
1400/02/26
nahid nt
خودت شیر یا خامه یا ماست نخوردی؟
0
1400/02/27
هلیا 💕
عزیزم من خواهر زادم از اول همش بالا می اورد والان ک ۴ ماهش شده بردن دکتر.دکتر بهش دارو داده حتما حتما ببرش دکتر سربه خود چیزی به بچه ندی
0
1400/02/27
هلیا 💕
چون بدن با بدن فرق میکنه
1
1400/02/27
فهیمه حسینی
دختر منم از روز اول که دنیا اومد بعد هربار شیر خوردن بالا میاره
گاهی پنیریه گاهی خود شیره
دو دفعه دکتر بردیم
گفتن زیاد شیر میخوره مقداری که نیازه نگه میداره اضافیشو بالا میاره
گفتن شیرمم سنگینه براش
رفلاکس معده هم داره
گفتن بعد هربار شیر خوردن 15 دقیقه روی شونم یا روی دستم باشه که هرچی باد گلو داره بزنه
الان که 1ماه و نیمشه هنوزم بالا میاره
ولی نسبت به قبل یکم کمتر شده
گاهی پنیریه گاهی خود شیره
دو دفعه دکتر بردیم
گفتن زیاد شیر میخوره مقداری که نیازه نگه میداره اضافیشو بالا میاره
گفتن شیرمم سنگینه براش
رفلاکس معده هم داره
گفتن بعد هربار شیر خوردن 15 دقیقه روی شونم یا روی دستم باشه که هرچی باد گلو داره بزنه
الان که 1ماه و نیمشه هنوزم بالا میاره
ولی نسبت به قبل یکم کمتر شده
1
1400/02/27
پزشک اوما
سلام اگر شیر خام بالا میاره احتمالا رفلاکس داره شرایط آنتی رفلاکس را رعایت کنید. اگر نه شیر پنیری بالا میاره یا شیر زیاد میدی یا آروغش رو خوب نمیگیره ، شیب دار به نوزاد شیر دهید و شرایط آنتی رفلاکس را رعایت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




