Ooma

فیبروم تخمدان یعنی چی؟

سلام خانوما.من امروز سونو انجام دادم گفتن تخمدان چپم ی فیبروم کوچولو داره.یعنی چی؟خطرناکه؟

25 پاسخ 485 بازدید


سلام خانوما وزن جنین تو این هفته نرماله؟؟

سلام وزن نینی من تو ۲۸ هفته یک کیلو تمام بود هنوز پیش دکترم نرفتم ک بگه خوبه یا نه ولی حس میکنم کمه چیکار کنم وزن بگیره؟؟ تو این هفته من وزن نینی شما چند بود موقع تولد چند؟؟
میشه جواب بدین جدیدا هیشکی جواب نمیده چرا🥺

46 پاسخ 678 بازدید


فولیکولام بزرگ شدن ولی تبدیل به کیست شدن چکار کنم؟😭😭😭

سلام دوستان و دکتر اوما
من کیست تخمدان تو تخمدان چپم داشتم ۳ سانت بود ،تنبلی تخمدان هم دارم ،دکتر برام قرص لترزول و متفورمین و دوفاستون و ویتامین ای مصرفشون کردم و ۳ تا آمپول اچ ام جی نوشت ،ولی امروز رفتم سونو دادم فولیکولام تبدیل به کیست شدن ،کیستم ۷ سانت شده ولی کیست تئالوتینه ،چکار کنم راه درمانی وجود داره؟؟😭

30 پاسخ 1,069 بازدید


یه سوال خیلی مهم دارم کمک کنید

سلام ...من تقریبا تو هفته ۲۷ وهر روز قرص اسید فولیک مصرف میکنم....ولی تازه فهمیدم مصرفش تا هفته ۱۶ و من تا ۲۷ هفته داشتم مصرف میکردم ....به نظرتون ضرر می‌کنه😭😭😭😭
خیلی استرس دارم خواهشاً راهنماییم کنین

26 پاسخ 479 بازدید


کیست در ریه جنین

باسلام . خواهر من رفته سونوگرافی بهش گفتن کیست داره ریه اش . تا حالا شنیدین همچین چیزی ؟! آیا نیاز به سقط کورتاژ داره ؟! خواهش میکنم بگین اگه چیزی میدونین . طفل معصوم گناه داره به دنیا اومد اذیت بشه

25 پاسخ 2,634 بازدید


میخوام آی یو آی انجام بدم اردیبهشت ماه چه پیشنهادایی دارین واسم

سلام من میخوام اردیبهشت ماه ای یو ای انجام بدم چه کارایی انجام بدیم که درصد گرفتنش بالا بره؟؟

25 پاسخ 403 بازدید


دکتراوما وخانومای عزیزمیشه سریع جواب بدید

سلام وعرض ادب دکترجان وخانوما
یکی ازدوستام یه سوالی داشت هرکی اطلاع داره میشه جواب بدین
دوستم چندباره که بعدنزدیکی توادارش خون میبینه
کسی میدومه ازچی میتونه باشه

9 پاسخ 351 بازدید


مرگ نوزاد در شکم مادر

سلام خدمت پزشک و دوستان خوبین من ۱۶هفتمه چند وقته حرکات بچمو حس نمیکنم میخاستم بدونم اگه خدابی نکرده بچه تو شکم بمیره برای مادر علایم داره چین علایماش تورو خدا بگین خیلی نگرانم

56 پاسخ 939 بازدید


سلام دخترا من امروز نوبت غربالگری دارم

میگم ببینین هر دوتا مال امروزه آخه دوتاشم امروز چرا غربالگری دوم سنوش مگه از 18هفته نیس

15 پاسخ 556 بازدید


لکه بینی بعدازپریودی رنگ قهوه ای

سلام پزشک اوما لطفاجواب روبدین.۳فروردین پریودی من تموم شد۲روزپاک بودم بعداز۲روز دوباره لکه قهوه ای وترشح قهوه ای دارم ودل درد میشه هرکی میدونه بگه برای چیه؟؟

10 پاسخ 404 بازدید


از شیر گرفتن نوزاد ۱۰ماهه

سلام
من به دلیل بارداری مجدد مجبورم دخترم رو از شیر بگیرم الان ده ماه و یه هفتشه اصصصلا نمیدونم باید چیکار کنم و چجوری شروع کنم که بهش ضربه نخوره هر کاری هم کردم به شیر خشک لب نزد که نزد اما خیلی خوب غذا میخوره ینی یکی دوبار شده که مثلا از صب تا شب فقط با غذا و میان وعده سیر باشه و فقط برای خوابیدن خیلی بهونه شیر میگیره
در واقع شیر خوردنش فقط از رو عادته وگرنه بدون شیر به هیچ وجه گشنه نمیشه
کسی تجربه ای داره ممنون میشم کمک کنید که بدونم چجوری باید اینکارو بکنم

83 پاسخ 963 بازدید


خانوما ازمایش غربالگری ببیند ریسک زده توروخدا زود بیان

سلام خانما خسته نباشید من تو غربالگری اولم nt۲/۵بود تو انومالی دومم ان تی تو سونو نوشته۳/۴ تو ازمایشم ک میبینین این نوشتن ریسک ک نمیدونم بالاس یا ن ! دکترا الان بهم هشدار دادن ک خطرناکه رفتم اکوی قلب ک گفت دهلیز چپ جنین کوچک تر از راسته و وریدهای ریوی دیده نمیشه ک سقط نوشته بودن یاهم ک تو هفته ۲۶هفته دوبار برم اکوی قلب من سقط نکردم تصمیم گرفتم ۲۶ هفته دوباره برم اکو ولی دکتر گفت برو امینوسنتز ک ببینم کلا چه مشکلی داره ایا احتمال خطر هس
خانوما مال دوستمه نگرانه کمکش کنید

16 پاسخ 575 بازدید


سلام میشه جواب بدین

دکتر جان من حس میکنم شکمم خیلی پایین اومده از قبل و یکمم دست پام ورم کرده ولی زیاد ن واینکه عکس میفرستم دورش خط کشیدم دقیقا اونجای پاهام خیلی درد داره نمیتونم بلند شم مگه بسختی خاستم بدون اینا علائم زایمان نیس ممنون میشم جواب بدین

15 پاسخ 539 بازدید


استفاده تیزبر یا همان واجبی در بارداری ضرر دارد

سلام استفاده از واجبی یا همان تیزبر در بارداری برای جنین ضرر دارد

12 پاسخ 3,661 بازدید


در ماه پنجم چند دقیقه می توان پیاده روی کرد آیا پیاده روی برای خرید که کمی خسته کننده باشد ضرر دارد؟

سلام خدمت دکتر اوما پیاده رویدر ماه پنجم از یک ساعت بیشتر برای خرید ضرر دارد؟

15 پاسخ 542 بازدید


خانومای نوزاد دار بیاین لطفا واسه نفخ نوزاد سوال دارم

سلام پسرم ۱۵روزشه شدید نفخ داره و از درد به خودش میپیچه چکار کنم چی بهش بدم بهتر بشه خودمم نفخ دارم ولی هرکاری میکنم بهتر نمیشم چیز نفاخ هم نمیخورم
چیا بیشتر بخورم؟هم واسه شیرم هم واسه اینکه نفخ نکنم
چی به پسرم بدم بهتر بشه؟

39 پاسخ 3,853 بازدید


متخصصین بی بی چک

سلام دوستان من بعد ۹ روز عقب انداختن بی بی گذاشتم همون موقع دوتا خط افتاد
اصلا باورم نمیشه
نمیدونم چیکارکنم
حال عجیبی دارم

115 پاسخ 1,111 بازدید


شیوکردن موهای زائد با پودرموبر

سلام آیا برای شیو کردن میتونیم از پودر موبر استفاده کنیم اگه ضرر داره از چی استفاده کنیم

24 پاسخ 704 بازدید


الان آمپول بتامتازون زدم

دوستانی که بتا زدین،الان آمپول بتامتازون زدم سه تا توی یه سرنگ،فردا هم همین تایم سه تا دیگه باید بزنم.
فقط یه چیزی
فردا وقت سونو رشد دارم،بنظرتون مشکلی نداشت امروز زدم؟!
میگم نکنه توی سونو بچه خواب باشه دکتر نتونه کارشو انجام بده؟!☹️

9 پاسخ 709 بازدید


آمپول انوکساپارین در ماه نهم بارداری

سلام وقت بخیر و اعیاد مبارک.
امپول انوکساپارین رو تا هفته چند باید استفاده کرد؟ استفاده از اون در ماه نهم( تا اتمام بارداری) مشکلی به وجود نمیاره؟؟

29 پاسخ 8,805 بازدید