کسی تجربه کیست تو بارداری داشته؟
سلام دوستم تازه باردار شده سونو داده میشه جوابشو تفسیر کنید
کسی بوده کیست داشته باشه تو بارداری؟چجوری رفع میشه خطرناکه؟
فیبروم تخمدان یعنی چی؟
سلام خانوما.من امروز سونو انجام دادم گفتن تخمدان چپم ی فیبروم کوچولو داره.یعنی چی؟خطرناکه؟
سلام خانوما وزن جنین تو این هفته نرماله؟؟
سلام وزن نینی من تو ۲۸ هفته یک کیلو تمام بود هنوز پیش دکترم نرفتم ک بگه خوبه یا نه ولی حس میکنم کمه چیکار کنم وزن بگیره؟؟ تو این هفته من وزن نینی شما چند بود موقع تولد چند؟؟
میشه جواب بدین جدیدا هیشکی جواب نمیده چرا🥺
فولیکولام بزرگ شدن ولی تبدیل به کیست شدن چکار کنم؟😭😭😭
سلام دوستان و دکتر اوما
من کیست تخمدان تو تخمدان چپم داشتم ۳ سانت بود ،تنبلی تخمدان هم دارم ،دکتر برام قرص لترزول و متفورمین و دوفاستون و ویتامین ای مصرفشون کردم و ۳ تا آمپول اچ ام جی نوشت ،ولی امروز رفتم سونو دادم فولیکولام تبدیل به کیست شدن ،کیستم ۷ سانت شده ولی کیست تئالوتینه ،چکار کنم راه درمانی وجود داره؟؟😭
یه سوال خیلی مهم دارم کمک کنید
سلام ...من تقریبا تو هفته ۲۷ وهر روز قرص اسید فولیک مصرف میکنم....ولی تازه فهمیدم مصرفش تا هفته ۱۶ و من تا ۲۷ هفته داشتم مصرف میکردم ....به نظرتون ضرر میکنه😭😭😭😭
خیلی استرس دارم خواهشاً راهنماییم کنین
کیست در ریه جنین
باسلام . خواهر من رفته سونوگرافی بهش گفتن کیست داره ریه اش . تا حالا شنیدین همچین چیزی ؟! آیا نیاز به سقط کورتاژ داره ؟! خواهش میکنم بگین اگه چیزی میدونین . طفل معصوم گناه داره به دنیا اومد اذیت بشه
میخوام آی یو آی انجام بدم اردیبهشت ماه چه پیشنهادایی دارین واسم
سلام من میخوام اردیبهشت ماه ای یو ای انجام بدم چه کارایی انجام بدیم که درصد گرفتنش بالا بره؟؟
دکتراوما وخانومای عزیزمیشه سریع جواب بدید
سلام وعرض ادب دکترجان وخانوما
یکی ازدوستام یه سوالی داشت هرکی اطلاع داره میشه جواب بدین
دوستم چندباره که بعدنزدیکی توادارش خون میبینه
کسی میدومه ازچی میتونه باشه
مرگ نوزاد در شکم مادر
سلام خدمت پزشک و دوستان خوبین من ۱۶هفتمه چند وقته حرکات بچمو حس نمیکنم میخاستم بدونم اگه خدابی نکرده بچه تو شکم بمیره برای مادر علایم داره چین علایماش تورو خدا بگین خیلی نگرانم
سلام دخترا من امروز نوبت غربالگری دارم
میگم ببینین هر دوتا مال امروزه آخه دوتاشم امروز چرا غربالگری دوم سنوش مگه از 18هفته نیس
لکه بینی بعدازپریودی رنگ قهوه ای
سلام پزشک اوما لطفاجواب روبدین.۳فروردین پریودی من تموم شد۲روزپاک بودم بعداز۲روز دوباره لکه قهوه ای وترشح قهوه ای دارم ودل درد میشه هرکی میدونه بگه برای چیه؟؟
از شیر گرفتن نوزاد ۱۰ماهه
سلام
من به دلیل بارداری مجدد مجبورم دخترم رو از شیر بگیرم الان ده ماه و یه هفتشه اصصصلا نمیدونم باید چیکار کنم و چجوری شروع کنم که بهش ضربه نخوره هر کاری هم کردم به شیر خشک لب نزد که نزد اما خیلی خوب غذا میخوره ینی یکی دوبار شده که مثلا از صب تا شب فقط با غذا و میان وعده سیر باشه و فقط برای خوابیدن خیلی بهونه شیر میگیره
در واقع شیر خوردنش فقط از رو عادته وگرنه بدون شیر به هیچ وجه گشنه نمیشه
کسی تجربه ای داره ممنون میشم کمک کنید که بدونم چجوری باید اینکارو بکنم
خانوما ازمایش غربالگری ببیند ریسک زده توروخدا زود بیان
سلام خانما خسته نباشید من تو غربالگری اولم nt۲/۵بود تو انومالی دومم ان تی تو سونو نوشته۳/۴ تو ازمایشم ک میبینین این نوشتن ریسک ک نمیدونم بالاس یا ن ! دکترا الان بهم هشدار دادن ک خطرناکه رفتم اکوی قلب ک گفت دهلیز چپ جنین کوچک تر از راسته و وریدهای ریوی دیده نمیشه ک سقط نوشته بودن یاهم ک تو هفته ۲۶هفته دوبار برم اکوی قلب من سقط نکردم تصمیم گرفتم ۲۶ هفته دوباره برم اکو ولی دکتر گفت برو امینوسنتز ک ببینم کلا چه مشکلی داره ایا احتمال خطر هس
خانوما مال دوستمه نگرانه کمکش کنید
سلام میشه جواب بدین
دکتر جان من حس میکنم شکمم خیلی پایین اومده از قبل و یکمم دست پام ورم کرده ولی زیاد ن واینکه عکس میفرستم دورش خط کشیدم دقیقا اونجای پاهام خیلی درد داره نمیتونم بلند شم مگه بسختی خاستم بدون اینا علائم زایمان نیس ممنون میشم جواب بدین
استفاده تیزبر یا همان واجبی در بارداری ضرر دارد
سلام استفاده از واجبی یا همان تیزبر در بارداری برای جنین ضرر دارد
در ماه پنجم چند دقیقه می توان پیاده روی کرد آیا پیاده روی برای خرید که کمی خسته کننده باشد ضرر دارد؟
سلام خدمت دکتر اوما پیاده رویدر ماه پنجم از یک ساعت بیشتر برای خرید ضرر دارد؟
خانومای نوزاد دار بیاین لطفا واسه نفخ نوزاد سوال دارم
سلام پسرم ۱۵روزشه شدید نفخ داره و از درد به خودش میپیچه چکار کنم چی بهش بدم بهتر بشه خودمم نفخ دارم ولی هرکاری میکنم بهتر نمیشم چیز نفاخ هم نمیخورم
چیا بیشتر بخورم؟هم واسه شیرم هم واسه اینکه نفخ نکنم
چی به پسرم بدم بهتر بشه؟
متخصصین بی بی چک
سلام دوستان من بعد ۹ روز عقب انداختن بی بی گذاشتم همون موقع دوتا خط افتاد
اصلا باورم نمیشه
نمیدونم چیکارکنم
حال عجیبی دارم
شیوکردن موهای زائد با پودرموبر
سلام آیا برای شیو کردن میتونیم از پودر موبر استفاده کنیم اگه ضرر داره از چی استفاده کنیم
الان آمپول بتامتازون زدم
دوستانی که بتا زدین،الان آمپول بتامتازون زدم سه تا توی یه سرنگ،فردا هم همین تایم سه تا دیگه باید بزنم.
فقط یه چیزی
فردا وقت سونو رشد دارم،بنظرتون مشکلی نداشت امروز زدم؟!
میگم نکنه توی سونو بچه خواب باشه دکتر نتونه کارشو انجام بده؟!☹️




