سلام خدمت دکتر عزیز و خانومای اوما 😁
میشه آزمایشم رو تفسیر کنید
تو ادرارم خون بود
نگران کننده؟
آیا قند یه ساعتم لب مرزه؟ نیاز به مراعات داره؟
فاکتورهای خونیم چطوره🥴
پرسش (1400/02/27):
تفسیر آزمایش قند بارداری
352
66
1400/02/27
سوال کننده
0
1400/02/27
سوال کننده

0
1400/02/27
سوال کننده

0
1400/02/27
سوال کننده

0
1400/02/27
سوال کننده

0
1400/02/27
سوال کننده

0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
خب عزیزم تعداد سوالات زیاده🤣بعدی
0
1400/02/27
سوال کننده
عه عمومیه جراااا
0
1400/02/27
سوال کننده
من تخصصی هم زدم
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
زدی اومایی ها هم ج بدن
0
1400/02/27
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
میخای جواب ندیم اینو پاک کن تیک اومایی هارو بردار
0
1400/02/27
سوال کننده

نگا کن عمومی نوشته، دکتر جواب میده؟
0
1400/02/27
سوال کننده
ن جواب بدین
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni

برای من تخصصی زده 🤣🤣🤣
0
1400/02/27
سوال کننده
فک کنم قاطی کرد مال من😁
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
🤣🤣🤣واسه یکیمون قلطیه
0
1400/02/27
سوال کننده
آمدم بیرون رفتم تو
درس شد 😐🤣
درس شد 😐🤣
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
خب پس واسه تو بود😅
0
1400/02/27
سوال کننده
آره
0
1400/02/27
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بنظر من فقط در حد دعایت کردن شیرینی های اضافیه
0
1400/02/27
سوال کننده
آره جون زیاد میخورم
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم کم خونی داری؟؟؟اهن مصرف میکنی؟
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
قند ناشتات خوبه ولی یکساعته نزدیک مرزه رعایت کن . زینک هم پایینه باید دارو بخوری
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
توادرارت هم کمی خون وکمی کریستال دیده شده
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ویتامینا نرماله
0
1400/02/27
سوال کننده
مثل اینکه کم خونی دارم
آره آهن میخورم
ولی اکثرا یادم میره
از این آزمایش نمیشه فهمید ک مینورم یا کمبود آهن دارم؟
آره آهن میخورم
ولی اکثرا یادم میره
از این آزمایش نمیشه فهمید ک مینورم یا کمبود آهن دارم؟
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
کدومش ادراره عزیزم؟
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
کم خونی داری خانومی احتمالا دکتر اهن قویتر بده بهتون
0
1400/02/27
سوال کننده
کریستال دیگ چیه🥴
آره خونم هست
خون نگران کننده؟
آره خونم هست
خون نگران کننده؟
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
ن عزیزم فک کنم ۷ ب پایین مینور باشه
خاهر من ۷
خاهر من ۷
0
1400/02/27
سوال کننده
اوهوم ممنونم
0
1400/02/27
سوال کننده
اها
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اینه ادرار
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نگران هیچ کدوم نباش . فقط برو دکتر همش با دارو حل میشه
0
1400/02/27
سوال کننده
زینک میخورم، تموم شد
من هر یروز درمیون سیب زمینی میخورم
بستنی تقریبا هر شب
برنج هر روز
شیرینی هم هر روز
اینارو قطع کنم
میاد پایین بنظرت؟؟
من هر یروز درمیون سیب زمینی میخورم
بستنی تقریبا هر شب
برنج هر روز
شیرینی هم هر روز
اینارو قطع کنم
میاد پایین بنظرت؟؟
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
خب کدوم قسمتش نوشته عفونت و اینا
0
1400/02/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ازمایشتو دیدم من خوب بود که نگرانی آزی چرا؟؟؟
0
1400/02/27
سوال کننده
دوتای اولی
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
نمیدونم
بخدا امروزم ک دکتر اوما گفت تیروییدت بالاس خیلی نگران شدم
بخدا امروزم ک دکتر اوما گفت تیروییدت بالاس خیلی نگران شدم
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
فقط شیرینی وقندا رو بیار پایین فک نمیکنم به حدی باشه که لازم باشه کربوهیدراتم محدود کنی
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
کاش نی نی ب سلامتی بیاد این استرسا کم بشه
0
1400/02/27
سوال کننده
با دارو اوکی میشه
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نگران نباش منم هستم دارم از اول بارداری قرص تیرویید میخورم
0
1400/02/27
سوال کننده
خداکنه
ولی من بدون شیرینی میمیرم 🤣
ولی من بدون شیرینی میمیرم 🤣
1
1400/02/27
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
کنترلش کنی بهتره
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
من انقددد رعایت کردم تا قندم رسوندم ب ۷۷
0
1400/02/27
سوال کننده
حتما
0
1400/02/27
سوال کننده
منم دیگ باید رعایت کنم
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
بنظرت دکتر خودم دارو میوه یا میفرسته غدد؟
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
اره هرچیز شیرینی هم قراره بخوری تا قبل عصر و شب بخور
0
1400/02/27
سوال کننده
اوهوم
0
1400/02/27
سوال کننده
اگ زیاد نباشه خودش دارو میده
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نگاه آزی جان اول رنگ ادراره . کیفیتش . پی هاچ ادراره . تمیزیشه . مقدار پروتیین . کتان . باکتری . خون و.... داخلشه
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
باید زیر ۲.۳ باشه مال من ۳.۷
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
احتمالا غدد منم هر ماه باید برم پیش دکتر غدد
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
ممنونم گلم❤
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
آزی نگران نباش اصلا منم دارو دارم میخورم صبح ناشتا انشالله کنترل میشه
0
1400/02/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خواهش
0
1400/02/27
Azi 💖 ...
توکل بخدا ب خودم قول دادم دیگه استرس نداشته باشم🙏
1
1400/02/27
Azi 💖 ...
باشه عزیزدلم❤
0
1400/02/28
پزشک اوما
سلام آزمایشات مشکلی ندارد ، اگر مجدد خون در ادرار دیدی. سونو بده
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنونم. کم خون نیستم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




