Ooma

یبوست شدید در بارداری

سلام بچه ها من یازده هفته سه روزم یبوست شدید گرفتم چیکار کنم توالت فرنگی هم ندارم سبزیجات سالاد آب پرتقال آلو خیس اینا هم میخورم هیچ تاثیری ندار مجبورم برم دستشویی کلی زور بزنم قرص دیمترونم میخورم که باعث تشدیدش میشه

36 پاسخ 474 بازدید


دمای عادی بدن زن باردار چنده ممنون

سلام
من 30 هفته هستم دمای بدنم 36.8است به نظر شما دمای عادیه چون لرز داشتم چای خوردم بهتر شدم ولی ضعف میکنه بدنم دلیلش چی میتونه باشه؟؟ممنون میشم زودتر جوابمو بدید

5 پاسخ 604 بازدید


🔴 حس نکردن تکونای نی نی توی هفته ۱۹ 🔴

سلام وقت همگی بخیر
من ۱۸ هفته و ۳ روز هستم ..جفتم قدامیه .. بارداری دوممه..اولی ۱۲ هفته سقط شد
سنو آنومالی هنوز نرفتم ۱۵ فروردین میرم ....جنسیت هم نمیدونم چیه توی ان تی گفت احتمالا دختر باشه
لاغر هستم و شکمم خیلی بزرگ نشده چربی شکم ندارم
من تا الان هیچگونه حرکت یا تکونی از طرف نی نی حس نکردم
شیرینی هم میخورم به پهلو چپ دراز میکشم اصلا هیچی حس نمیکنم
کسایی که تجربه دارن میشه راهنمایی کنید
تا کی وقت هست که تکوناشو متوجه بشم؟

1 پاسخ 763 بازدید


چکار کنم یبوست بچم رفع بشه آیا نیاز به عوض شیر خشک هست

سلام من بچه هام یکسال دوماه هستن وشیر خشکی هستن الان مدتی هست یبوست شدید گرفتن وموقع دفع خیلی اذیت میشن چند وقتی هست مقدار شیرشون بیشتر شدهیعنی قبلا 5پیمانه شیر خشک با150سی سی آب بود ولی مدتی هست که شیر 6پیمانه با 180سی سی آب هست ویبوست گرفتن امکان داره از شیر باشه وآیا نیاز به تعویض شیر خشک هست غذاشون هم سوپ بهشون میدم مایعات زیاد بهشون میدم ولی تاثیر نداره شیر خشک رو رقیق تر کردم تأثیر نداشت دیگه واقعا نمیدونم چکار کنم اگه قطره شربت یا هرچیزی که برای رفع یبوست نوزاد هست لطفاً بگید تا بهشون بدم

12 پاسخ 376 بازدید


سرما خوردگی در بارداری

سلام خسته نباشید سرما خوردم گلوم سوز میزنه و ابریزش بینی دارم. هفته ۳۷هستم ایا خوردن قرص سرماخوردگی ضرر داره،

14 پاسخ 374 بازدید


رابطه بعداززایمان سزارین و شرایط

سلام بعداز چهل روزاززایمان میشه رابطه داشت نیازه ک مراقبت خاصی انجام بشه من ترس بازشدن بخیه رحم دارم کاملا خوب شدن یعنی ???اگه ترشح زرد رنگ داشته باشم آیاجز خونریزی حساب میشه ونباید رابطه داشته باشم??

29 پاسخ 903 بازدید


لگن درد در هفته ۲۹

خانما من از عصر لگنم خیلی درد میکنه نمیدونم به خاطر سرماست چیه مخصوصا سمت راستم درذ میکنه چکار کنم طبیعیه

10 پاسخ 943 بازدید


سلام ۱۵ روزه سز شدم

قرص و کپسول های چرک خشک کنم تموم شده ایا لازمه بگیرم و دوباره بخورم یا تاالان کافیه دیگ؟قرص اهن رو که پرستارم گفت تا سه ماه بعد زایمانم بخورم.

5 پاسخ 501 بازدید


میزان مصرفی شیرخشک برا بچه ۴ ماهه

سلام پسر من ۴ ماه و نیمشه از سه ماهگی داره ۶۰ سی سی شیرخشک میخوره فقطم شیرخشک میخوره شیر منو دیگه نخورد از ۳ ماهگی الان گفتم یکم زیاد کنم بهش ۷۰ یا ۸۰ میدم میخوره ولی دو بار تا الان گریه های وحشتناک میکنه و یه آروق گنده میزنه ساکت میشه‌.۴ روزه زیاد کردم دو بار اینجوری شده.اولین بار عرق نعنا یکم دادم یه آروق گنده زد درجا ساکت شد.امروز هم همینطور.واقعا بزا ۱۰ تا اضافه شیرخشکه؟

12 پاسخ 515 بازدید


وزن گیری جنین

سلام من امروزرفتم سنو29هفته 1روزبودم وزن بچه1386..وزنش خوبه یاکمه؟

8 پاسخ 717 بازدید


ترشحات زرد بعد زایمان

سلام
من ۴۷ روزه زایمان(سزارین) کردم الان نزدیک یک ماه هست که ترشحاتم به صورت زرد رنگ و ببخشید یه حالتیه انگار لاعاب داره ! با اینکه رو دستمال پر میشه ولی پشتش خیلی پس نمیده ، یه همچین شکلی ! و کم هم نمیشه
دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت عفونت نیست ، کپسول واژینال لاکتوواژ بهم داد که از عفونت جلوگیری کنه و ترشحاتم رو کم کنه ، الان تقریبا یک بسته کامل استفاده کردم سه تاش فقط مونده اما هنوز همونقدر هست ، فقط یه خرده کمتر شده
خیلی خسته شدم میخواستم بدونم کیا این شرایط رو داشتن بعد زایمان و تا کی ادامه داشت ؟
دکتر اوما این ترشحات همون خونریزی به حساب میاد ؟ نمیشه رابطه داشت ؟
و کلا چیکار باید بکنم تا تموم بشه ؟ همه ش نگرانم تبدیل به عفونت نشه! چه کنم از شرش خلاص شم
معمولا هم بو نداره

7 پاسخ 1,236 بازدید


خارش شدید در بارداری

سلام و خسته نباشیدخدمت شما من از هفته ۱۳ بارداری خارش شدید دارم مجبور شدیدم از پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کنم .الان از داخل بهتر شدم ولی بیرون به شدید قرمز و خارش دارم.نمیدانم دلیلش چیه ناگفته نماند شاید بخاطر شیو کردن با پودر موبر باشه..
خواهشا جواب بدید چون تا ۱۴ دسترس به دکترم ندارم..
درمان چه پیشنهاد دارید

15 پاسخ 733 بازدید


آزمایش مامانمو میزارم هرکسی میدونه معنیش چیه بگه لطفا

این ازمایش مامانمه که چند هفته پیش کورتاژ شدن چون کیست دارن
لطفا اگه میدونین توش چی نوشته بهم بگین.
خیلی استرس دارم

5 پاسخ 506 بازدید


این آزمایش باید ناشتا باشی؟؟

سلام دوستان این آزمایش باید ناشتا باشی؟ من یادم رفت صبح از دکترم بپرسم 🤦🏻‍♀️

8 پاسخ 504 بازدید


رنگ نارنجی تو ادرار نوزاد پسر نشونه چیه بچه ها؟

خواهرم دو روزه زایمان کرده، سه بار تو پوشک بچه یه رنگ نارنجی لکه کوچیک هم هست... کسی میدونه برای چیه عزیزان؟

19 پاسخ 642 بازدید


کمردرد در هفته 15

سلام دخترا و دکتر اوما من از امروز ظهر کمردرد گرفتم، طوریکه وقتی دراز میکشم درد میگیره، ولی وقتی راه میرم یا سرپا میشم متوجه دردش نیستم، مشکل از چیه؟ سر کلاژ هم کردم دوهفته پیش، لطفا راهنمایی کنین خیلی استرس دارم

9 پاسخ 462 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام وقت بخیر
من هفته ۲۲ بارداری هستم و یکبار سابقه سقط به دلیل تشکیل نشدن قلب دارم
اینسری طبق نظر پزشک۳ماه استراحت بودم بعد از اون کار سنگین نکردم
اما دیشب مهمون داشتم وکمی استرس و بشین پاشو کردم
بعد از مهمونی رفتم دستشویی لکه قرمز دیدم مثل شروع پریود و الان که سحر هست دستشویی رفتم لکه قهوه ای قطره قطره میومد
(مثل سری قبل شروع سقطم)
زیر دلمم درد میکنه کمرمم همینطور😭
اما دست روی دلم میذارم احساس میکنم نبض بچم میزنه😭
الان باید چیکار کنم؟
سقط میشه دوباره؟
۲۵ کیلومتر باشهر فاصله دارم ایا برم شهر برای سنو یا بهتره صبر کنم؟؟؟
تورو خدا زود جواب بدین چیکار کنم 😭

47 پاسخ 569 بازدید


درد بالای شکم به خاطر چیه؟

سلام
دوروزه که بالای شکمم سمت راستش زیر سینم به اندازه یه پرتقال درد میکنه😭 کمی که فشارش میدم دردش شدیدتر میشه، به سمت راستم نمیتونم بخوابم یه چیزی از داخل سوزش و درد داره کسی اینجوری بوده؟؟ میدونید چیه؟؟؟ ممکنه کبد باشه یا معده؟؟ یه حالت سوزشی هم داره

18 پاسخ 576 بازدید


ابتلا به کرونا در بارداری

سلام وقتتون بخیر هفته ۱۲ بارداری هستم امروز جواب تست کرونام اومد متاسفانه مثبته باید چکار کنم؟ نیاز به بستری هست؟ دارو چی میتونم استفاده کنم؟ آیا برای جنینم ضرری هست یا خیر؟

11 پاسخ 842 بازدید


نوزادم زردی داره ۷ هست چیکار کنم خوب بشه شکمشم کار نمیکنه لطفا بگین

برای درمان زردی چبکار کنم لطفا بگین بهم نگرانشم

10 پاسخ 372 بازدید