یبوست شدید در بارداری
سلام بچه ها من یازده هفته سه روزم یبوست شدید گرفتم چیکار کنم توالت فرنگی هم ندارم سبزیجات سالاد آب پرتقال آلو خیس اینا هم میخورم هیچ تاثیری ندار مجبورم برم دستشویی کلی زور بزنم قرص دیمترونم میخورم که باعث تشدیدش میشه
دمای عادی بدن زن باردار چنده ممنون
سلام
من 30 هفته هستم دمای بدنم 36.8است به نظر شما دمای عادیه چون لرز داشتم چای خوردم بهتر شدم ولی ضعف میکنه بدنم دلیلش چی میتونه باشه؟؟ممنون میشم زودتر جوابمو بدید
🔴 حس نکردن تکونای نی نی توی هفته ۱۹ 🔴
سلام وقت همگی بخیر
من ۱۸ هفته و ۳ روز هستم ..جفتم قدامیه .. بارداری دوممه..اولی ۱۲ هفته سقط شد
سنو آنومالی هنوز نرفتم ۱۵ فروردین میرم ....جنسیت هم نمیدونم چیه توی ان تی گفت احتمالا دختر باشه
لاغر هستم و شکمم خیلی بزرگ نشده
چربی شکم ندارم
من تا الان هیچگونه حرکت یا تکونی از طرف نی نی حس نکردم
شیرینی هم میخورم به پهلو چپ دراز میکشم اصلا هیچی حس نمیکنم
کسایی که تجربه دارن میشه راهنمایی کنید
تا کی وقت هست که تکوناشو متوجه بشم؟
چکار کنم یبوست بچم رفع بشه آیا نیاز به عوض شیر خشک هست
سلام من بچه هام یکسال دوماه هستن وشیر خشکی هستن الان مدتی هست یبوست شدید گرفتن وموقع دفع خیلی اذیت میشن چند وقتی هست مقدار شیرشون بیشتر شدهیعنی قبلا 5پیمانه شیر خشک با150سی سی آب بود ولی مدتی هست که شیر 6پیمانه با 180سی سی آب هست ویبوست گرفتن امکان داره از شیر باشه وآیا نیاز به تعویض شیر خشک هست غذاشون هم سوپ بهشون میدم مایعات زیاد بهشون میدم ولی تاثیر نداره شیر خشک رو رقیق تر کردم تأثیر نداشت دیگه واقعا نمیدونم چکار کنم اگه قطره شربت یا هرچیزی که برای رفع یبوست نوزاد هست لطفاً بگید تا بهشون بدم
سرما خوردگی در بارداری
سلام خسته نباشید سرما خوردم گلوم سوز میزنه و ابریزش بینی دارم. هفته ۳۷هستم ایا خوردن قرص سرماخوردگی ضرر داره،
رابطه بعداززایمان سزارین و شرایط
سلام بعداز چهل روزاززایمان میشه رابطه داشت نیازه ک مراقبت خاصی انجام بشه من ترس بازشدن بخیه رحم دارم کاملا خوب شدن یعنی ???اگه ترشح زرد رنگ داشته باشم آیاجز خونریزی حساب میشه ونباید رابطه داشته باشم??
لگن درد در هفته ۲۹
خانما من از عصر لگنم خیلی درد میکنه نمیدونم به خاطر سرماست چیه مخصوصا سمت راستم درذ میکنه چکار کنم طبیعیه
سلام ۱۵ روزه سز شدم
قرص و کپسول های چرک خشک کنم تموم شده ایا لازمه بگیرم و دوباره بخورم یا تاالان کافیه دیگ؟قرص اهن رو که پرستارم گفت تا سه ماه بعد زایمانم بخورم.
میزان مصرفی شیرخشک برا بچه ۴ ماهه
سلام پسر من ۴ ماه و نیمشه از سه ماهگی داره ۶۰ سی سی شیرخشک میخوره فقطم شیرخشک میخوره شیر منو دیگه نخورد از ۳ ماهگی الان گفتم یکم زیاد کنم بهش ۷۰ یا ۸۰ میدم میخوره ولی دو بار تا الان گریه های وحشتناک میکنه و یه آروق گنده میزنه ساکت میشه.۴ روزه زیاد کردم دو بار اینجوری شده.اولین بار عرق نعنا یکم دادم یه آروق گنده زد درجا ساکت شد.امروز هم همینطور.واقعا بزا ۱۰ تا اضافه شیرخشکه؟
وزن گیری جنین
سلام من امروزرفتم سنو29هفته 1روزبودم وزن بچه1386..وزنش خوبه یاکمه؟
ترشحات زرد بعد زایمان
سلام
من ۴۷ روزه زایمان(سزارین) کردم الان نزدیک یک ماه هست که ترشحاتم به صورت زرد رنگ و ببخشید یه حالتیه انگار لاعاب داره ! با اینکه رو دستمال پر میشه ولی پشتش خیلی پس نمیده ، یه همچین شکلی ! و کم هم نمیشه
دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت عفونت نیست ، کپسول واژینال لاکتوواژ بهم داد که از عفونت جلوگیری کنه و ترشحاتم رو کم کنه ، الان تقریبا یک بسته کامل استفاده کردم سه تاش فقط مونده اما هنوز همونقدر هست ، فقط یه خرده کمتر شده
خیلی خسته شدم میخواستم بدونم کیا این شرایط رو داشتن بعد زایمان و تا کی ادامه داشت ؟
دکتر اوما این ترشحات همون خونریزی به حساب میاد ؟ نمیشه رابطه داشت ؟
و کلا چیکار باید بکنم تا تموم بشه ؟ همه ش نگرانم تبدیل به عفونت نشه! چه کنم از شرش خلاص شم
معمولا هم بو نداره
خارش شدید در بارداری
سلام و خسته نباشیدخدمت شما من از هفته ۱۳ بارداری خارش شدید دارم مجبور شدیدم از پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کنم .الان از داخل بهتر شدم ولی بیرون به شدید قرمز و خارش دارم.نمیدانم دلیلش چیه ناگفته نماند شاید بخاطر شیو کردن با پودر موبر باشه..
خواهشا جواب بدید چون تا ۱۴ دسترس به دکترم ندارم..
درمان چه پیشنهاد دارید
آزمایش مامانمو میزارم هرکسی میدونه معنیش چیه بگه لطفا
این ازمایش مامانمه که چند هفته پیش کورتاژ شدن چون کیست دارن
لطفا اگه میدونین توش چی نوشته بهم بگین.
خیلی استرس دارم
این آزمایش باید ناشتا باشی؟؟
سلام دوستان این آزمایش باید ناشتا باشی؟ من یادم رفت صبح از دکترم بپرسم 🤦🏻♀️
رنگ نارنجی تو ادرار نوزاد پسر نشونه چیه بچه ها؟
خواهرم دو روزه زایمان کرده، سه بار تو پوشک بچه یه رنگ نارنجی لکه کوچیک هم هست... کسی میدونه برای چیه عزیزان؟
کمردرد در هفته 15
سلام دخترا و دکتر اوما من از امروز ظهر کمردرد گرفتم، طوریکه وقتی دراز میکشم درد میگیره، ولی وقتی راه میرم یا سرپا میشم متوجه دردش نیستم، مشکل از چیه؟ سر کلاژ هم کردم دوهفته پیش، لطفا راهنمایی کنین خیلی استرس دارم
لکه بینی در بارداری
سلام وقت بخیر
من هفته ۲۲ بارداری هستم و یکبار سابقه سقط به دلیل تشکیل نشدن قلب دارم
اینسری طبق نظر پزشک۳ماه استراحت بودم بعد از اون کار سنگین نکردم
اما دیشب مهمون داشتم وکمی استرس و بشین پاشو کردم
بعد از مهمونی رفتم دستشویی لکه قرمز دیدم مثل شروع پریود و الان که سحر هست دستشویی رفتم لکه قهوه ای قطره قطره میومد
(مثل سری قبل شروع سقطم)
زیر دلمم درد میکنه کمرمم همینطور😭
اما دست روی دلم میذارم احساس میکنم نبض بچم میزنه😭
الان باید چیکار کنم؟
سقط میشه دوباره؟
۲۵ کیلومتر باشهر فاصله دارم ایا برم شهر برای سنو یا بهتره صبر کنم؟؟؟
تورو خدا زود جواب بدین چیکار کنم 😭
درد بالای شکم به خاطر چیه؟
سلام
دوروزه که بالای شکمم سمت راستش زیر سینم به اندازه یه پرتقال درد میکنه😭 کمی که فشارش میدم دردش شدیدتر میشه، به سمت راستم نمیتونم بخوابم یه چیزی از داخل سوزش و درد داره کسی اینجوری بوده؟؟ میدونید چیه؟؟؟ ممکنه کبد باشه یا معده؟؟ یه حالت سوزشی هم داره
ابتلا به کرونا در بارداری
سلام وقتتون بخیر هفته ۱۲ بارداری هستم امروز جواب تست کرونام اومد متاسفانه مثبته باید چکار کنم؟ نیاز به بستری هست؟ دارو چی میتونم استفاده کنم؟ آیا برای جنینم ضرری هست یا خیر؟
نوزادم زردی داره ۷ هست چیکار کنم خوب بشه شکمشم کار نمیکنه لطفا بگین
برای درمان زردی چبکار کنم لطفا بگین بهم نگرانشم




