نخوابیدن دخترم سیزده روزه
سلام انشالله سلامت و پایدار باشید
دخترم سیزده روزشه نمیدونم چرا نمیخوابه شیر میخوره بعد ده دقیقه بلند میشه اون دقیقه هم که دراز کشیده انگار جاش ناراحته فقط هی حرکت میکنه از خودش صدا درمیاره ولی گریه نمیکنه
نمیدونم جاش ناراحته یا سردشه چیکار کنم
سلام خوبین...لطفأ جواب بدین
سلام خوبین...من از امروز لکه بینی دارم خیلی کم نشانه زایمانه؟؟؟اگه نشانه زایمانه خطرناک نیس؟ یعنی چقدر وقت دارم و بارداری اولم هست چیکار کنم یه کم استرس دارم میشه راهنمایی کنین
ویتامین D مصرف شود
سلام من قبل بارداری ازمایش دادم ویتامینD ام عدد ۲۳ بود دکتر برام امپول نوشت زدم الان هفته ۸ ام بارداری ام دیگه هم قرص ویتامین D از بعد امپول استفاده نکردم
الان باید روزی ی دونه ویتامین D31000میخوردم؟ مکمل کلسیم هم روزی ی دونه مصرف میکنم
وزنگیری جنین در بارداری
سلام صبح تون بخیر
هفته ۲۷ هستم از الان لازمه برای وزن گیری جنین چیزی بخورم؟ و کلا بنظرتون چه چیزایی باعث وزنگیری میشه؟
از طریق دخول ارضا نمیشم
سلام من سه ماهه ازدواج کردم و با دخول در رابطه ی جنسی ارضا نمیشم ..خیلی وقتا رنج میبرم ایا راه حلی برای رفع این مشکل هست؟
پزشک زنان خوب تهران
دوستان پزشک زنان خوب میشه بهممعرفی کنید که خودتون یا آشناهاتون نتیجه گرفته باشید
تهران سمت غرب لطفا
ترشح سینه قبل از پریود
سلام،من بیشتر از یکسال و نیمه که توی اقدامم،پریوداممنظمه
هر ماه تقریبا ۱۰ روز مونده به پریودم سینه هام درد میگیرن و اگه نوکشو فشار بدم یه قطره ترشح بی رنگازش میاد،بعد از دو سه روز هم خوب میشه
این ترشح دلیلش چیه؟
بی بی چک مارک روژان
سلام خانوما خوبین؟؟
من الان بی بی چک روژان زدم ی هاله خ کم رنگه کم رنگ افتاده ممکن مثبت باشه؟؟؟ 🥺🥺🥺
اینترنت و گوشی در بارداری
خانما میگن گوشی و اینترنت خیلی رو جنین تاثیر میزاره و فلان میکنه و... راسته؟من زیاد بازی میکنم با گوشی اینترنتیه میخام ببینم کسی مث من بوده یا ن
علائم اولیه ی بارداری
سلام وقت بخیر
من الان اواخر هفته ی 6 بارداری هستم هیچ یک از علائم بارداری اعم از تهوع و ویار و تکرر ادرار و... رو ندارم فقط گاهی کمرم درد میگیره دیشب هم دور نافم تیر میکشید
میخواستم ببینم ایا این که علائم ندارم خطرناک میتونه باشه؟
مامانایی که بچه هاشون الرژی دارن بیان لطفا
سلام خانومای عزیز
پسرمن ازبدوتولدتاشش ماهگی الرژی داشت شیرخشک اچ ا میخورد
بعدشش ماهگی نان معمولی خوردکه خوب بود
بعدیکسال شیرخشک یکسال به بالاکه خوردصورتش شروع کردبه جوش زدن ک فک کردیم بخاطربوسیدنه ممنوعش کردم دیدم روزبه روزبدتروقرمزترشد که فهمیدم ازشیرخشکشه
امروز شیرخشک اچ ا یاهمون ضدالرژی گرفتم بلافاصله بعدخوردنش بازصورتش قرمزشد مثل لبو
دیگه موندم چیکارکنم
توایک فاصله دوبارم بردمش دکترکه بی فایده بود
دکتراوما وشمایی ک تجربه دارین چیکارکنم ؟
روش های جلوگیری از بارداری
سلام دوستان
میخواستم بپرسم بهترین روش جلوگیری و ایمن ترین روش ، چه روشی هستش؟
جواب آزمایش بتا مثبت است یا منفی
سلام وقت بخیر من جواب آز بتا ک دادم ۸۵۰ هستش آیا باردارم؟ جوابش مثبته؟ یا باید مجدد تکرار کنم؟
سرکلاژ . تحریک.درد واژن.
سلام خدمت اوماعزیز
من توی هفته ۱۴ سرکلاژ شد با طدل سرویکس ۲۴ و بارداری اولم هم هست و در سال ۹۷ در هفته ۶ قلب جنین ایستاد
الان که ۱۵ هفته و ۵ روزم هست کمی تحریک شدم بدون دخول میخواستم بدونم ایا ایرادی داره
اخه حس درد وتیر کشیدن داخل واژن و تکان خوردن دارم و
ممنون میشم سریعتر جوابم بدید خیلی دلهره دارم.
در حال حاضر دکترم بهم دوفاستون هر ۱۲ ساعت پروژسترون هر۱۲ ساعت.هپارین روزی ۲ تا و قرص آ اس آ شبی ۱ عدد.مکمل .کلسیم.آهن ویتامین دی.متیزیم مصرف میکنم و متاسفانه زونا بارداری هم گرفتم و تحت درمانم
در صورتی که باردار باشی و عکس از پای کودک گرفتهذشود برای جنین هطر داره
دوستان خواهرم ۷هفته باردار عکس از پای پسرش گرفتن یادش نبوده که نمیشه واسه جنینش کسی اینجوری بوده واسه بچه ش مشکلی پیش اومده
ریختن شیر از سینه
سلام هفته ۲۷ هستم امروز از سینم خیلی ترشح داشتم. یساعت پیش خواب بودم بیدار شدم دیدم لباسم و تختم اندازه کف دست پر شده و خیسه
جیکار کنم خطرناکه؟
تفسیر آزمایش قند
سلام خسته نباشید لطفا آزمایشمو تفسیرکنید
احساس حرکات نی نی زیر شکم
سلام به همگی از این هفته قشنگ حرکات جنین رو احساس میکنم ولی همش زیر شکممه توی سونوی آنومالیم نوشته جنین عرضیه،کسی اینطور بوده؟
ختنه کودک در ۴ ماهگی
سلام خانما کیا منطقه ۱۷ هستن دکتر خوب و خبره برای ختنه میخواستم لطفا معرفی کنید؟
مادرای خوب راهنمایم کنید
سلام.پسرم رفت تو۸ ماه..دو روز براش سوپ درست میکنم نمیخوره ...دوست ندارم ب اجبار بهش بدم..راه حلی دارین ک بخوره...خیلی ناراحتم...هرچیزی ک شیرین باش میخوره ...




