Ooma

نخوابیدن دخترم سیزده روزه

سلام انشالله سلامت و پایدار باشید
دخترم سیزده روزشه نمیدونم چرا نمیخوابه شیر میخوره بعد ده دقیقه بلند میشه اون دقیقه هم که دراز کشیده انگار جاش ناراحته فقط هی حرکت میکنه از خودش صدا درمیاره ولی گریه نمیکنه
نمیدونم جاش ناراحته یا سردشه چیکار کنم

17 پاسخ 662 بازدید


سلام خوبین...لطفأ جواب بدین

سلام خوبین...من از امروز لکه بینی دارم خیلی کم نشانه زایمانه؟؟؟اگه نشانه زایمانه خطرناک نیس؟ یعنی چقدر وقت دارم و بارداری اولم هست چیکار کنم یه کم استرس دارم میشه راهنمایی کنین

101 پاسخ 620 بازدید


ویتامین D مصرف شود

سلام من قبل بارداری ازمایش دادم ویتامینD ام عدد ۲۳ بود دکتر برام امپول نوشت زدم الان هفته ۸ ام بارداری ام دیگه هم قرص ویتامین D از بعد امپول استفاده نکردم
الان باید روزی ی دونه ویتامین D31000میخوردم؟ مکمل کلسیم هم روزی ی دونه مصرف میکنم

10 پاسخ 399 بازدید


وزنگیری جنین در بارداری

سلام صبح تون بخیر
هفته ۲۷ هستم از الان لازمه برای وزن گیری جنین چیزی بخورم؟ و کلا بنظرتون چه چیزایی باعث وزنگیری میشه؟

21 پاسخ 1,276 بازدید


از طریق دخول ارضا نمیشم

سلام من سه ماهه ازدواج کردم و با دخول در رابطه ی جنسی ارضا نمیشم ..خیلی وقتا رنج میبرم ایا راه حلی برای رفع این مشکل هست؟

514 پاسخ 6,253 بازدید


پزشک زنان خوب تهران

دوستان پزشک زنان خوب میشه بهم‌معرفی کنید که خودتون یا آشناهاتون نتیجه گرفته باشید
تهران سمت غرب لطفا

10 پاسخ 1,097 بازدید


ترشح سینه قبل از پریود

سلام،من بیشتر از یکسال و نیمه که توی اقدامم،پریودام‌منظمه
هر ماه تقریبا ۱۰ روز مونده به پریودم سینه هام درد میگیرن و اگه نوکشو فشار بدم یه قطره ترشح بی رنگ‌ازش میاد،بعد از دو سه روز هم خوب میشه
این ترشح دلیلش چیه؟

19 پاسخ 1,038 بازدید


بی بی چک مارک روژان

سلام خانوما خوبین؟؟
من الان بی بی چک روژان زدم ی هاله خ کم رنگه کم رنگ افتاده ممکن مثبت باشه؟؟؟ 🥺🥺🥺

123 پاسخ 5,746 بازدید


اینترنت و گوشی در بارداری

خانما میگن گوشی و اینترنت خیلی رو جنین تاثیر میزاره و فلان میکنه و... راسته؟من زیاد بازی میکنم با گوشی اینترنتیه میخام ببینم کسی مث من بوده یا ن

12 پاسخ 638 بازدید


علائم اولیه ی بارداری

سلام وقت بخیر
من الان اواخر هفته ی 6 بارداری هستم هیچ یک از علائم بارداری اعم از تهوع و ویار و تکرر ادرار و... رو ندارم فقط گاهی کمرم درد میگیره دیشب هم دور نافم تیر میکشید
میخواستم ببینم ایا این که علائم ندارم خطرناک میتونه باشه؟

50 پاسخ 717 بازدید


مامانایی که بچه هاشون الرژی دارن بیان لطفا

سلام خانومای عزیز
پسرمن ازبدوتولدتاشش ماهگی الرژی داشت شیرخشک اچ ا میخورد
بعدشش ماهگی نان معمولی خوردکه خوب بود
بعدیکسال شیرخشک یکسال به بالاکه خوردصورتش شروع کردبه جوش زدن ک فک کردیم بخاطربوسیدنه ممنوعش کردم دیدم روزبه روزبدتروقرمزترشد که فهمیدم ازشیرخشکشه
امروز شیرخشک اچ ا یاهمون ضدالرژی گرفتم بلافاصله بعدخوردنش بازصورتش قرمزشد مثل لبو
دیگه موندم چیکارکنم
توایک فاصله دوبارم بردمش دکترکه بی فایده بود
دکتراوما وشمایی ک تجربه دارین چیکارکنم ؟

11 پاسخ 2,214 بازدید


روش های جلوگیری از بارداری

سلام دوستان
میخواستم بپرسم بهترین روش جلوگیری و ایمن ترین روش ، چه روشی هستش؟

13 پاسخ 804 بازدید


جواب آزمایش بتا مثبت است یا منفی

سلام وقت بخیر من جواب آز بتا ک دادم ۸۵۰ هستش آیا باردارم؟ جوابش مثبته؟ یا باید مجدد تکرار کنم؟

51 پاسخ 8,588 بازدید


سرکلاژ . تحریک.درد واژن.

سلام خدمت اوماعزیز
من توی هفته ۱۴ سرکلاژ شد با طدل سرویکس ۲۴ و بارداری اولم هم هست و در سال ۹۷ در هفته ۶ قلب جنین ایستاد
الان که ۱۵ هفته و ۵ روزم هست کمی تحریک شدم بدون دخول میخواستم بدونم ایا ایرادی داره
اخه حس درد وتیر کشیدن داخل واژن و تکان خوردن دارم و
ممنون میشم سریعتر جوابم بدید خیلی دلهره دارم.
در حال حاضر دکترم بهم دوفاستون هر ۱۲ ساعت پروژسترون هر۱۲ ساعت.هپارین روزی ۲ تا و قرص آ اس آ شبی ۱ عدد.مکمل .کلسیم.آهن ویتامین دی.متیزیم مصرف میکنم و متاسفانه زونا بارداری هم گرفتم و تحت درمانم

13 پاسخ 621 بازدید


در صورتی که باردار باشی و عکس از پای کودک گرفتهذشود برای جنین هطر داره

دوستان خواهرم ۷هفته باردار عکس از پای پسرش گرفتن یادش نبوده که نمیشه واسه جنینش کسی اینجوری بوده واسه بچه ش مشکلی پیش اومده

6 پاسخ 689 بازدید


ریختن شیر از سینه

سلام هفته ۲۷ هستم امروز از سینم خیلی ترشح داشتم. یساعت پیش خواب بودم بیدار شدم دیدم لباسم و تختم اندازه کف دست پر شده و خیسه
جیکار کنم خطرناکه؟

20 پاسخ 846 بازدید


تفسیر آزمایش قند

سلام خسته نباشید لطفا آزمایشمو تفسیرکنید

4 پاسخ 800 بازدید


احساس حرکات نی نی زیر شکم

سلام به همگی از این هفته قشنگ حرکات جنین رو احساس میکنم ولی همش زیر شکممه توی سونوی آنومالیم نوشته جنین عرضیه،کسی اینطور بوده؟

12 پاسخ 1,076 بازدید


ختنه ‌کودک در ۴ ماهگی

سلام خانما کیا منطقه ۱۷ هستن دکتر خوب و خبره برای ختنه میخواستم لطفا معرفی کنید؟

1 پاسخ 372 بازدید


مادرای خوب راهنمایم کنید

سلام.پسرم رفت تو۸ ماه..دو روز براش سوپ درست میکنم نمیخوره ...دوست ندارم ب اجبار بهش بدم..راه حلی دارین ک بخوره...خیلی ناراحتم...هرچیزی ک شیرین باش میخوره ...

41 پاسخ 450 بازدید