لکه بینی در هفته نهم
سلام .به همه ی
دوستان وپزشک اوما .
سال نو مبارک .
من از هفته ی ششم خونریزی داشتم .
روزی دوتا آمپول پروژسترون وهر ۸ساعت شیاف می زنم .تا ده روز. آمپول هام تموم شده ولی الان که هفته نهم هستم هنوز لکه بینی دارم .
میشه راهنمایی کنید طوری نیست لکه بینی دارم تا کی ادامه داره .
وآیا این آمپولها برای جنین ضرر نداره .
لطفا هرکی این شرایط را داشته راهنمایی کنه ممنون میشم .🙏🙏
سلام میشه بگید این علاعم ها ربطی به کرونا داره یا نه😐
سلام من چندروزه سرما خوردم از دیشب گلوم خیلی کیب شده درد میکنه گوش سمت چپم هم درد میکنه حس بویاییم و کلن از دست دادم هیچ بویی حس نمیکنم حسِ چشاییمم کمه یعنی کامل مزه چیزی حس نمیکنم سردرد وحشت ناک مخصوصا سمت گیج گاهام دارم دمای بدنمم ۳۶.۷ تب ندادم خیلی بیحال و کِسِل و گیجم انگار
زور زدن موقع شیر خوردن
دوستان پسرم چند روز که موقع شیر خوردن زور میزنه همش بعد یهو میزنه زیر گریه شیر هم با شیشه میخوره کسی بوده بچش اینجوری باشه از چیه دو سه روز هم هست شکمش کار نمیکنه بهش ترنجبین هم دادم فعلا که فایده نداشته موقع خوابیدن هم آنقدر زور میزنه ناله میکنه تا خوابش ببره الان حدود یه چهار پنج روز اینجوری شده
سلام خانم دکتر میشه لطفا بگین این چیزایی که دکتر برام نوشته چی هستن؟
سوالمو پرسیدم اون بالا
بچها بیان حدس بزنین فندوقم پسره یا دخملی؟
دکترم چیزی نگفت فقط گفت ۱۵ هفته برم برام تعیین جنسیت کنه
حرکت جنین.سرکلاژ.سرویکس و انومالی و
سوال به متخصص عزیز و مامان های گل :❌❌لطفا همه جواب بدین خواهش میکنم❌❌
طول سرویکس شما تو سونو ان تی و بعدش انومالی چند بود؟؟؟ من تو هفته ۱۳ از طریق واژینال ۲۴ بودم سرکلاژ شدم و تو هفته ۱۸ انومالی از طریق شکمی ۲۲ بودم ایا این اختلاف برای نوع سونو و شکمی اختلاف میاره خیلی نگرانم استراحت مطلق هم هستم از طرفی داروهامم هم استفاده میکنم ایا زیاد نیستند؟؟؟
و من الان ۱۸ هفته و ۴ روزم هیت و دو روزه حرکت جنین حس نمیکنم ایا خطری داره؟؟؟؟
دکار بهم روزی ۲ تا شیاف و ۲ تا دوفاستون و هفته ای ۱ امپول هیدروکسی پروژسترون داده ایا زیاد نیست؟؟؟
ازکجا بفهمم اسهال مربوط به دندان دراوردن هست؟
سلام عزیزان ، پسرم یک هفتس اسهال داره بدون تب ، دکتر بردمش قطره پدی لاکت و کارمینت براش داد گفت اگه بیشتر از پنج روز شدببرمش ازمایش ، ولی یسری میگن چون تب نداره ازمایش لازم نییست و مال دندونشه ، چیکارکنم ببرمش ازمایش؟
اقدامی های اسفند ماه🌬❄
بیایید تبادل اطلاعات و تجربه کنیم😌
به امید اینکه این ماه، ماه بارداری همگی باشه💖🌺
خانمای زنجانی لطفا بیاین راهنمای کنید ممنون
سلام خانما خوبین سال نوتون مبارک ، میخاستم ببینم دکار خوب سراغ دارین برا ختنه ؟ کار کدوم دکتر خوبه
کسی بوده آمپول پروژسترون بزنه تو بارداری
سلام دکتر بهم آمپول هیدروکسی پروژسترون ۵۰۰ دادهفته ای یدونه ازهفته۲۱ دارم میزنم .کیا میزدن ازاین آمپول ازچندهفته تا چندهفته؟؟؟واقعا جلوگیری از ایمان زودرسه؟؟؟؟
جهت کم کردن وزن در شیردهی
سلام خداقوت
من سه ماه و 5 روزه که زایمان کردم تو بارداری خیلی اضافه وزن داشتم
چیکارکنم که لاغر بشم
از يه طرف اگه غذا نخورم شیر ندارم که به دخملم بدم از يه طرف خیلی چاق شدم
يه راهکار بهم بدید
از الان بابت پاسخ کاملتون سپاسگزارم 😘
مامان ها بیاین بگید چه پوشکی برا نی نی ها استفاده میکنید؟؟؟
مامان ها مارک پوشک چی خوبه؟ یه پوشکی که حساسیت نداشته باشه و مهمتر پس نده... من مولفیکس میبندم برای پسرم ولی از پشتش میزنه بالا 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ با اینکه سایز بزرگتر هم گرفتم ولی باز هم از پشت میزنه بالا دیگه خسته شدم روزی ۳،۴ دست لباس باید عوض کنم از طفلکی 😔😔
برای اولین بار رفتن به مرکز ناباروری
سلام دوستان من میخوام هفته اینده برم تحت نظر یه مرکز ناباروری به نظرتون چه ازمایشهایی همراه خودم ببرم که حیرونم نکنن چون از راه دور میخوام برم؟؟؟
برای کاهش وزن در زمان شیردهی چه کنم
سلام من دارم نزدیک ی سالشه یکی دو ماهه ب شدت احساس میکنم دارم چاق میشم مخصوصا ناحیه شکم
چی کار کنم ب نظرتون خیلی هم غذام زیاد شده همش در حال خوردنم چی کار کنم میتونم رژیم بگیرم؟اخه شیر میدم
سفت بستن پوشک
سلام دوستان من پوشک دخترم رو سفت میبندم میگن اینجوری بسن پرانتزمیکنه پاها رو
بنظر شما اینجوریه؟؟
خوردن متفورمین روزی ۳تا کسی بوده اینجوری بعد حالت تهوع نگرفتین ؟؟؟؟
خوردن متفورمین روزی ۳تا کسی بوده اینجوری بعد حالت تهوع نگرفتین ؟؟؟؟ من همش حالت تهوع اروغ بهم دست میده نمیدونم چرا امروزم و دیروز روز تخمک گذاریم بوده دلیلش چیه حالت تهوع؟؟؟؟؟؟؟؟
ختنه نوزاد ۵ ماهه و پرسیدن سوال ایا شما همراه فرزندتون بودید یا اینکه ندیدید بچه رو هنگام ختنه؟ یعنی دکتر برد ختنه کرد اورد؟یا شمام هم کنارش بودید موقع ختنه؟
ایا کنار بچتون بودید تو اتاق جراحی؟ هنگام ختنه؟خانماهیی که پسرشون رو ختنه کرون یا خانمایی که اطلاعات درست دارن
ممنون میشم جواب بدید
قبل ختنه باید چیکار کنیم
بعدش چیکار کنیم
ب همراه نوزاد چیا ببریم
قبلش چی بدیم بهش بعدش چی
بچه ها لطفا بگین این دردها درد زایمانه یا کاذبه؟
من از ساعت 5 صبح هر 10 دقیقه یک ربع زیردلم درد میگیره و میره تا کمرم بعد 40 ثانیه خوب میشه به مقعد و واژنم هم خیلی فشار میاد
ساعت 8 دوش اب گرم گرفتم.
بعدش دوباره چندباری گرفت و ول کرد ولی الان از ساعت 10 نگرفته.
فقط کمرم و زیردلم مثل درد خفیف پریودی یکم درد داره.
الان اینا علائم زایمانه یا درد کاذب؟
حرکت نی نی هم خیلی زیاد شده
من دوتا بچه قبلیم پسر بود این یکی دختر مثل دردای پسرام نیست اخه
خانما سوالم در مورد چاق شدنه
سلام . من چی بخورم چااااق شم . خیلی لاغر شدم آخه . بچمم شیر خودمو میخوره . خانم دکتر شمام کمکم کنید . لیدی میل خریدم نوشیدم فرقی نمرد
دکتر خوب اصفهان نجف آباد
بچه ها اگ کسی از اصفهان مخصوصا نجف آباد هست یه دکتر متخصص زنان خوب برای بارداری بهم معرفی کنه




