Ooma

لکه بینی در هفته نهم

سلام .به همه ی
دوستان وپزشک اوما .
سال نو مبارک .
من از هفته ی ششم خونریزی داشتم .
روزی دوتا آمپول پروژسترون وهر ۸ساعت شیاف می زنم .تا ده روز. آمپول هام تموم شده ولی الان که هفته نهم هستم هنوز لکه بینی دارم .
میشه راهنمایی کنید طوری نیست لکه بینی دارم تا کی ادامه داره .
وآیا این آمپولها برای جنین ضرر نداره .
لطفا هرکی این شرایط را داشته راهنمایی کنه ممنون میشم .🙏🙏

33 پاسخ 1,048 بازدید


سلام میشه بگید این علاعم ها ربطی به کرونا داره یا نه😐

سلام من چندروزه سرما خوردم از دیشب گلوم خیلی کیب شده درد میکنه گوش سمت چپم هم درد میکنه حس بویاییم و کلن از دست دادم هیچ بویی حس نمیکنم حسِ چشاییمم کمه یعنی کامل مزه چیزی حس نمیکنم سردرد وحشت ناک مخصوصا سمت گیج گاهام دارم دمای بدنمم ۳۶.۷ تب ندادم خیلی بیحال و کِسِل و گیجم انگار

10 پاسخ 391 بازدید


زور زدن موقع شیر خوردن

دوستان پسرم چند روز که موقع شیر خوردن زور میزنه همش بعد یهو میزنه زیر گریه شیر هم با شیشه میخوره کسی بوده بچش اینجوری باشه از چیه دو سه روز هم هست شکمش کار نمیکنه بهش ترنجبین هم دادم فعلا که فایده نداشته موقع خوابیدن هم آنقدر زور میزنه ناله میکنه تا خوابش ببره الان حدود یه چهار پنج روز اینجوری شده

7 پاسخ 831 بازدید


سلام خانم دکتر میشه لطفا بگین این چیزایی که دکتر برام نوشته چی هستن؟

سوالمو پرسیدم اون بالا

4 پاسخ 393 بازدید


بچها بیان حدس بزنین فندوقم پسره یا دخملی؟

دکترم چیزی نگفت فقط گفت ۱۵ هفته برم برام تعیین جنسیت کنه

76 پاسخ 1,023 بازدید


حرکت جنین.سرکلاژ.سرویکس و انومالی و

سوال به متخصص عزیز و مامان های گل :❌❌لطفا همه جواب بدین خواهش میکنم❌❌
طول سرویکس شما تو سونو ان تی و بعدش انومالی چند بود؟؟؟ من تو هفته ۱۳ از طریق واژینال ۲۴ بودم سرکلاژ شدم و تو هفته ۱۸ انومالی از طریق شکمی ۲۲ بودم ایا این اختلاف برای نوع سونو و شکمی اختلاف میاره خیلی نگرانم استراحت مطلق هم هستم از طرفی داروهامم هم استفاده میکنم ایا زیاد نیستند؟؟؟
و من الان ۱۸ هفته و ۴ روزم هیت و دو روزه حرکت جنین حس نمیکنم ایا خطری داره؟؟؟؟
دکار بهم روزی ۲ تا شیاف و ۲ تا دوفاستون و هفته ای ۱ امپول هیدروکسی پروژسترون داده ایا زیاد نیست؟؟؟

111 پاسخ 1,572 بازدید


ازکجا بفهمم اسهال مربوط به دندان دراوردن هست؟

سلام عزیزان ، پسرم یک هفتس اسهال داره بدون تب ، دکتر بردمش قطره پدی لاکت و کارمینت براش داد گفت اگه بیشتر از پنج روز شدببرمش ازمایش ، ولی یسری میگن چون تب نداره ازمایش لازم نییست و مال دندونشه ، چیکارکنم ببرمش ازمایش؟

22 پاسخ 794 بازدید


اقدامی های اسفند ماه🌬❄

بیایید تبادل اطلاعات و تجربه کنیم😌
به امید اینکه این ماه، ماه بارداری همگی باشه💖🌺

357 پاسخ 1,014 بازدید


خانمای زنجانی لطفا بیاین راهنمای کنید ممنون

سلام خانما خوبین سال نوتون مبارک ، میخاستم ببینم دکار خوب سراغ دارین برا ختنه ؟ کار کدوم دکتر خوبه

11 پاسخ 373 بازدید


کسی بوده آمپول پروژسترون بزنه تو بارداری

سلام دکتر بهم آمپول هیدروکسی پروژسترون ۵۰۰ دادهفته ای یدونه ازهفته۲۱ دارم میزنم .کیا میزدن ازاین آمپول ازچندهفته تا چندهفته؟؟؟واقعا جلوگیری از ایمان زودرسه؟؟؟؟

22 پاسخ 4,806 بازدید


جهت کم کردن وزن در شیردهی

سلام خداقوت
من سه ماه و 5 روزه که زایمان کردم تو بارداری خیلی اضافه وزن داشتم
چیکارکنم که لاغر بشم
از يه طرف اگه غذا نخورم شیر ندارم که به دخملم بدم از يه طرف خیلی چاق شدم
يه راهکار بهم بدید
از الان بابت پاسخ کاملتون سپاسگزارم 😘

7 پاسخ 525 بازدید


مامان ها بیاین بگید چه پوشکی برا نی نی ها استفاده میکنید؟؟؟

مامان ها مارک پوشک چی خوبه؟ یه پوشکی که حساسیت نداشته باشه و مهمتر پس نده... من مولفیکس میبندم برای پسرم ولی از پشتش میزنه بالا 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ با اینکه سایز بزرگتر هم گرفتم ولی باز هم از پشت میزنه بالا دیگه خسته شدم روزی ۳،۴ دست لباس باید عوض کنم از طفلکی 😔😔

52 پاسخ 826 بازدید


برای اولین بار رفتن به مرکز ناباروری

سلام دوستان من میخوام هفته اینده برم تحت نظر یه مرکز ناباروری به نظرتون چه ازمایشهایی همراه خودم ببرم که حیرونم نکنن چون از راه دور میخوام برم؟؟؟

121 پاسخ 753 بازدید


برای کاهش وزن در زمان شیردهی چه کنم

سلام من دارم نزدیک ی سالشه یکی دو ماهه ب شدت احساس میکنم دارم چاق میشم مخصوصا ناحیه شکم
چی کار کنم ب نظرتون خیلی هم غذام زیاد شده همش در حال خوردنم چی کار کنم میتونم رژیم بگیرم؟اخه شیر میدم

32 پاسخ 560 بازدید


سفت بستن پوشک

سلام دوستان من پوشک دخترم رو سفت میبندم میگن اینجوری بسن پرانتزمیکنه پاها رو
بنظر شما اینجوریه؟؟

9 پاسخ 1,209 بازدید


خوردن متفورمین روزی ۳تا کسی بوده اینجوری بعد حالت تهوع نگرفتین ؟؟؟؟

خوردن متفورمین روزی ۳تا کسی بوده اینجوری بعد حالت تهوع نگرفتین ؟؟؟؟ من همش حالت تهوع اروغ بهم دست میده نمیدونم چرا امروزم و دیروز روز تخمک گذاریم بوده دلیلش چیه حالت تهوع؟؟؟؟؟؟؟؟

21 پاسخ 666 بازدید


ختنه نوزاد ۵ ماهه و پرسیدن سوال ایا شما همراه فرزندتون بودید یا اینکه ندیدید بچه رو هنگام ختنه؟ یعنی دکتر برد ختنه کرد اورد؟یا شمام هم کنارش بودید موقع ختنه؟

ایا کنار بچتون بودید تو اتاق جراحی؟ هنگام ختنه؟خانماهیی که پسرشون رو ختنه کرون یا خانمایی که اطلاعات درست دارن
ممنون میشم جواب بدید
قبل ختنه باید چیکار کنیم
بعدش چیکار کنیم
ب همراه نوزاد چیا ببریم
قبلش چی بدیم بهش بعدش چی

47 پاسخ 2,169 بازدید


بچه ها لطفا بگین این دردها درد زایمانه یا کاذبه؟

من از ساعت 5 صبح هر 10 دقیقه یک ربع زیردلم درد میگیره و میره تا کمرم بعد 40 ثانیه خوب میشه به مقعد و واژنم هم خیلی فشار میاد
ساعت 8 دوش اب گرم گرفتم.
بعدش دوباره چندباری گرفت و ول کرد ولی الان از ساعت 10 نگرفته.
فقط کمرم و زیردلم مثل درد خفیف پریودی یکم درد داره.
الان اینا علائم زایمانه یا درد کاذب؟
حرکت نی نی هم خیلی زیاد شده
من دوتا بچه قبلیم پسر بود این یکی دختر مثل دردای پسرام نیست اخه

10 پاسخ 583 بازدید


خانما سوالم در مورد چاق شدنه

سلام . من چی بخورم چااااق شم . خیلی لاغر شدم آخه . بچمم شیر خودمو میخوره . خانم دکتر شمام کمکم کنید . لیدی میل خریدم نوشیدم فرقی نمرد

15 پاسخ 551 بازدید


دکتر خوب اصفهان نجف آباد

بچه ها اگ کسی از اصفهان مخصوصا نجف آباد هست یه دکتر متخصص زنان خوب برای بارداری بهم معرفی کنه

16 پاسخ 1,667 بازدید