خوردن قرص بخاطر گوش درد
سلام خانم دکتر و اومایی ها خسته نباشید من گوش درد دارم بهم دوتا قرص دادن .
یکیش کو -آموکسی کلاو 625 یکیشم استامینوفن 500
خواستم ببینم تو بارداری ضرر نداره ک بخورم ؟؟سی و چهار هفته و یه روزم
درد سینه قبل پریود
سلام خسته نباشید.من ده اسفند پریود شدم ۲ فروردین یعنی ۲۲ سیکلم رابطه از مقعد داشتم کاری با واژن نبود اصلا.ولی خب نگرانم نکنه منی از مقعد دربیاد بره طرف واژن الان ۱۰فروردین باید پریود شم هیچوقت توپریودام درد نداشتم خیلی کم شاید پا یا کمرم درد بگیره فقط ولی ایندفه درد گاه گاه سینهام مخصوصا چپ هس ولی از دیشب کمتر شده دارچین زرشک رازیانه زنجبیل خوردم راهنماییم میشه کنین اخه دسترسی به داروخونه ندارم محتاج کمکتونم
برای درمان اسهال نینی چیکار کنم
سلام اومایی های گل برای درمان اسهال نی نی چی بهش بدم
قطره پدی لاکت گرفتم نمیدونم دوز مصرفش چقدره خوبه بهش بدم اصلا از اشتها افتاده راهنمایی کنید ممنونم
درد انگشتم منو داره میکشه😵
سلام عزیزان.من هفته ۱۵ بارداری هستم.۲_۳روزه انگشت دستم به شدت درد میکنه .اصلا هیچ کجا نزدم که در بره یا بشکنه یا همچین چیزی.قبلا چند روز خیلی خفیف بود اهمیت ندادم اما الان دو روزه نمیتونم تکونش بدم.کسی تاحالا اینجوری شده؟بنظرتون میتونم برم رادیولوژی یه عکس بگیرم؟
سرفه خشک کودک سه ساله لطفا راهنمایی کنید
سلام خدمت پزشک محترم اوما و خانمای گل دختر سه ساله دارم پریشب یهو تب کرد استامینوفن دادم بردمش دکتر که گف عفونت نداره گلوش ویروسیه و شربت سرماخوردگی داد الان تبش قطع شده ولی سرفه های خشک داره چه شربتی بهش بدم برای سرفه هاش ؟
خارج نشدن مایع منی از واژن باعث عفونت میشه؟؟؟
سلام، گاهی پیش میاد که بعد از رابطه مایع منی همسرم از من خارج نمیشه ، میخواستم ببینم این موضوع باعث عفونت نمیشه؟
بی بی چکم مثبته؟؟؟🙁
سلام یک روزازموعدم گذشته بی بیچکم بعدده دقیقه یه هاله انداخت ازاولش هیچی نبود بعد۴۰دقیقه این شکلی شد به نظرتون مثبته یانه کاذبه؟
دو روزه شکم پیچه دارم
سلام از دیروز عصر شکم پیچه دارم ... اسهال ندارم یعنی خیلی کم مدفوعم نرم شده ولی اسهال نشدم از دیروز تا الانم فقط دوبار شکمم کار کرده ولی مدام دل پیچه دارم .. شکمم پیچم میده ول میکنه دوباره چند دقیقه بعدم همینطور. . بنظرتون خطرناکه؟چیکار کنم ک خوب بشم؟خیلی نگرانم خیلی
سلام خانما لطفا کمکم کنید
سلام خانم دکتر و دوستان من هفته سیزده بارداری ام از اول بارداری لکه بینی داشتم که هی قطع و وصل میشد الانم یک هفته ای بود خوب خوب بودم هیچ لکه ای نداشتم تا امشب که رفتم دستشویی یک عالمه خون دیدم با یک تیکه بزرگ حالت جگر.از اون موقع هم خونریزی دارم با درد شدید پا و گاهیم زیر دل و کمرم الان هم که دوباره رفتم دستشویی خونریزی داشتم بایک تیکه کوچیک دیگه.تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم باز دوباره دارم سقط میکنم 😭😭😭
۱۶ هفته ام برای اینکه شکمم ترک دار نشه چی استفاده کنم ؟؟
سلام ۱۶ هفته هستم و شکمم داره ترک برمیداره ،؛ کسی میدونه چی استفاده کنم براش ؟؟ که بیشتر نشن یا بعد از زایمان شکمم به حالت اول برگرده ؟
🔴امکان بارداری در شیردهی🔴
سلام خدمت پزشک محترم خسته نباشین
خانوم دکتر عرض به خدمتتون که من چند روزی هس که از روز عادت ماهیانم گذشته تقریبا ۳ روزه و من ۲ روز پیش بی بی چک زدم و کاملا منفی شد منم قصد بارداری ندارم اصلا ، با همسرمم رابطه جلوگیری طبیعی داشتیم و مواظب بودیم تا الان
اما بازم امکان داره باردار باشم؟؟؟ یا از چی میتونه باشه
میتونم قرص مصرف کنم لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
کرم موبر در بارداری☹☹☹
خانما استفاده از کرم موبر کنز ضرر داره تو بارداری کسی هس استفاده کنه؟عکسشو میزارم
رابطه و ارضا شدن دربارداری
سلام خانوما . چطورین . من هفته۱۲هستم . رفتم سونو گفت طول سرویکس۳۵هست . میخاستم بدونم رابطه داشتن خطریه؟
واینکه ارضا شدن درسته که خوب نیس و رحم منقبض میشه؟
کیا رابطه داشتن و مرتب ارضا شدن و خطری براشون نداشته. ممنون میشم کمکم کنید
سنو برای بارداری در هفته 7
سلام وقت بخیر دوستان این سنو یکی از فامیلا هست رفته سنو بهش گفتن مشکوک به بارداری ولی تا الان هرچقدر بی بی زده منفی شده 22 بهمنم رابطه داشته سنو بفرستم ببینید باردار یا نه
زمان رفتن پیش دکتر برای شروع مرحله آی یو آی
سلام برای اینکه مرحله آی یو آی شروع کنم باید حتما روز سوم پریود برم پیش دکتر؟؟ نمیشه روز چهارم برم؟؟
خانم های باردار و دکتر اوما کمک کنین
سلام دوستان و دکتر عزیز من عفونت واژن دارم و امروز سبز رنگ و بد بوئه یادم رفت ب دکترم بگم دوروز پیش چ کار هایی انجام بدم بهتر بشم؟
شل بودن شکم و مدفوع نوزاد ۳ ماهه
سلام،من پسرم فقط شیر خودم را میخوره ولی از اول هم تعداد دفعات مدفوعش زیاد بود هم خیلی شل بود هنوزم همینطوره،چی بخورم یه کم شکمش سفت بشه؟؟؟خیلی سخته روزی ۳،۴ دست لباس باید ازش عوض کنم،پوشک هم سایز بزرگتر گرفتم ولی باز از پشتش میزنه بالا نمیدونم دیگه چیکار کنم 😔😔
بهترین زمان نزدیکی کی هست
سلام طبق برنامه اوما دیروز تخمک گذاری من بوده
من قبلش هم نزدیکی داشتم برای اقدام
میخواستم بدونم ایا این چند شب هم اقدام کنم و بهترین زمان کی هست
سلام ببخشید کاریوتایپ چیه؟
دوستان کسی آز کاریوتایپ داده؟ من ۵ تا سقط داشتم میگن کاریوتایپ باید انجام بدم
هزینش چقده؟
ازمایش قند بارداری رو چک کنین لطفا چطوره
سلام ازمایش گلوکزم بالا بود دکتر غدد گفتن زیاد بالا نیست با صبحانه تکرار کنم عکس هر دو ازمایشو میزارمراهنماییم کنین لطفا که خوبه ازمایشم یا نه
چون نگرانم خیلی و رژیم قندی بگیرم اگه بالاست




