اقا چرا کسی جواب منو نمیده
یه شیاف بذار استراحت کن، اگه خیلی اذیتت میکنه یه سر برو درمانگاه
به احتمال زیاد نی نی خودشو سفت کرده ، معمولا میگن وقتی شکم سرما بزنه اینجوری میشه س
سعی کن شکمتو گرم نگه داری با یه پارچه یا چادر ببند ، یکم نوشیدنی گرم بخور حالا یا چایی نسکافه و ....
انشالله که بهتر میشی ، اگر نه که میتونی بری زایشگاه بیمارستان اونجا کمکت میکنن
عفونت ادراری ... سوزش و تکرر نداری
احتمالا عفونت ادرار
برو آز
چرا رفتم ازمایش دادم عفونت داشتم