بچه ها امکانش هست نوزاد ۶ ماهه خودشو به مبل و پشتی بگیره سرپا بایسته روی پاهاش وایسته حتی قدش به وسیله ای که میخواد نرسه بره روی پنجه های پاهاش دوتا قدم هم برداره ؟دستشو دراز کنه اون اسباب بازی موردنظرشو برداره ؟؟
دوستانی که نوزاد ۶ ماهه دارن یا چنین تجربه ای از بچه ۶ ماهه شون داشتن ممنون میشم جواب بدید بیشتر سوالم اینه که امکانش هست نوزاد ۶ ماهه روی دوتا پاهاش بایسته البته با کمک پشتی و مبل اون هم به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت بدون اینکه حتی یکبار بیوفته زمین
خانما ی لحظه میشه بیاین این تاپیک
سلام خانما
ببخشید من ما اول اقدامم یکم تازه وارد و ناشی ام. اینجا کسی بوده ک چند روز بعد از تاخیر بی بیش مثبت بشه؟؟؟؟؟
من امروز روز پنجم موعدمه
دیروز بی بی زدم منفی بود
دل درد و کلا دردای آنچنانی ام ندارم.فقط یکم حس پری مخصوصا دیروز و ترشح سفید و رگه های آبی روی سینه دارم.
میشه اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه.ممنون میشم
مامانای شیرده جواب بدن
بچه ها، این که همه ش میگن هرچی شیر بدی شیرت زیاد تر میشه، شما قبول دارین؟ والا من شیرم کمه، مرتب هم سینه م تو دهن پسرمه، هر دوساعت یکبار نیم ساعت میخوره ولی زیاد نمیشه که کمترم میشه. اگه با شیر دادن زیاد میشد پس الان باید مشکلم حل میشد دیگه! ضمنا هر چی هم که فکرشو بکنین میخورم واسه افزایش شیر
نداشتن شیر 4روز بعد از عمل سزارین
با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من 4روزه سزارین کردم شیر ندارم البته امروز با کلی تحریک در حد چند قاشق مایه زرد آبکی داشتم نمیدونم باید چکار کنم سینه هام متورم و سفت و دردناک شده اند اگه کسی تجربه ای داره خواهشا راهنمایی بفرمائید
سلام سونوی اول بارداری دادم نوشته نسج تروفوبلاستیک سیرکولر این یعنی چی
البته بگم من ای وی اف کردم
سوزش ادرار و دفع دردناک
خانما الان ۱۰ روزه سزارین شدم.
گلاب به روتون مدفوعم سفت نیست باد هم نداره معده م.
ولی موقع دفع خیلی خیلی درد میکشم.
انگار تخمدان و رحمم منقبض میشن.
جدیدا هم موقع ادرار به شدت سوزش دارم.😖
تو بارداری اصلا مشکلی نداشتم موقع مدفوع و ادرار.
کسی تجربه کرده؟
نی نی م هم شکمش باد کرده😓
برای اینکه خودم و بچه نفخ نکنیم چی بخورم؟
دیگه واقعا از قرص و دارو خسته شدم.
عرق نعنا خوبه؟
لعنت به بی بی چک منفی
سلام خداوکیلی چقدر انتظار سخته،چقدر بی بی چک منفی خر است
حالا من یه بچه دارم الهی بمیرم واسه اونهایی که اصلا ندارن و همش این بی بی منفی حالشون رو خراب میکنه
حالم خرابه
۴ماه که اقدام کامل ام ولی نمیشه
۲تا بارداری داشتم که فقط با یکبار نزدیکی حامله شدم البته به خواست خدا
ولی نمیدونم چرا نمیشه
حداقل ۳۰ الی ۴۰ بار نزدیکی بدرد بخور داشتم ولی....
شوهرم خسته شده طفلک
خانما،مامانم،سوزش داره قرص مترونیدازول میخوره خوبه،اماروزه گرفتنی سوزش داره
خانما وخانم دکترعزیز،
چیکارکنه وقتی روزه میگیره سوزش میگیره
فعلاهم ک قرص مترونیدازول میخوره وپمادمیزنه خوبه
لطفا راهنمایم کنیدنگرانم مچکرم
سلام دکتر اوما.ترخدا راهنمایم کنید..مادرا اگ کسی اطلاع داره راهنمایم کنه...البته ببخشید پسرتومدفوعش یه چیزی شبیه دونه شن سیاه هستش البته شن نیست من تشبیهش کردم ب شن...ترخدا کسی میدونه دلیلش چیه؟خیلی نگرانم کلا مادر استرسیم
آزمایش ادرار دادم عفونت دارم؟
سلام ، بمدت دو روز اسهال داشتم، هفته ۳۲ هستم ، ولی درد و گرفتگی نداشتم ایا عفونت دارم ؟ شدیده یا خفیف؟ قرص با چه دوزی مصرف کنم؟ غذا چی بخورم؟ ممنونم
عدم رویت معده درماه اخر🤕
سلام دوستان تروخدا کسی تجربه داره راهنماییم کنه دیروز رفتم سونو کنترل حجم کیسه آب حجمش 23سانت بود ولی گفتن معده رو نمیتونیم ببینیم درحالی که در سونوهای قبلی مشکل نداشتم آنومالی هم مشکل نداشتم دلیلش چیه ممکنه سونوگراف اشتباه کرده باشه؟
تفسیر جواب هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر خسته نباشید محبت میکنید این جواب پاتولوژی بهد از هیستروسکوپی من هست نتیجش رو خواستم بدونم ممنونم از شما🌹🌹
GROSS E
specimen in formalin consists of two labeled bottles as bellow
l- Multiple tiny soft - brown , fragments MT : 3.0x2.OxO.2cm totally pieces of endometrial tissue.
ll- Multiple small creamy-ruberry fragments MT : 1.5x1.5x0.3cm labeled as myoma .
SOS = M/l ET .
DIAGNOSIS l: Uterus , Endometrium Hvsteroscopic , Curettage :
- Small fragment of endometrial polyp .
- Non-polypoid endometrium : Proliferative phase .
- Fragments of unremarkable endocervical tissue are also present .
DIAGNOSIS II: Uterus . Submucosal , Lesion , Hvsteroscopic . Mvomectomy :
- Nodular fragments of smooth muscle , consistent with submucosal leiomyoma ,
بچه از چند ماهگی غذاهای نرم رو شروع میکنه؟
مثل فرنی
پوره
سره لاک
اولین چیزی که میخوره چی باید باشه؟
تفسیر آزمایش 28 هفته ی بارداری
سلام پزشک اوما،من در بارداری تحت نظر متخصص زنان فقط مولتی پرناتال استفاده کردم و ویتامین د3 دوز1000 و چون کم کاری تیروئید داشتم از قبل قرص لووتیروکسین،یعنی دکترم گف لازم نیس بهت قرص اهن جدا بدم همین مولتی پرناتال کافیه،حالا برام ازمایش نوشته بودن ک جواب رو الان براتون میذارم،ممنون میشم بگید وضعیتم چطوره؟!
راستی tsh باید نرمالش الان رو چند باشه چون دفعه ی پیش 1.9 بود الان شده 4.43؟
سوال اخرم هم این هست آیا اینکه دفع پروتئین دارم یا نه در این آزمایش مشخص هست؟
چه پمادی بزنم به زخم سزارین
سزارین کردم یه خط رد داره چه پمادی بزنم همینجوری خوب بشه
گوشت اضافه نیاره
دکترم که هیچی نداده فقط گفته روزی چندبار بشورم و خشک کنم و گاز بزارم روش
سوال دارم درباره ختنه نوزاد با عکس میباشد
با سلام خدمت خانم دکتر و خانمایی که تجربه دارن این عکس ختنه بچه دوستم هست ۱۲ روز میشه ختنه کرده حلقش افتاده ولی پایینش انگار گوشت اضافه زده خوب میشه ؟؟ طبیعیه ؟
سلام از کی میتونم به نوزادم دراز کشیده شیر بدم؟
کمردردم از روز اول زایمانم هست باهام.نمیدونم شاید بخاطر امپول بیحسیه.واسه همین شبا واقعا سختمه نشسته شیر بدم کمردرد بدجور میشم.ایا میشه دراز کشیده شیر بدم؟اگه نمیشه زمانش کی هست؟ممنون
دکتراوما وخانومای باتجربه میشه جواب منوبدید خیلی نگرانم
سلام من ازاول بارداری ترشح خیلی زیادداشتم ولی هروقت رفتم پیش دکتریا سونوگفتن طبیعیه
ولی دیروز دوبارازم ترشح اومد که من خودم کاملا متوجه شدم یه چیزی ازم خارج شد واندازه کف دست بود وبی رنگ وبی بو بود
حالا من از دیروز استرس گرفتم که شایدکیسه آب نشتی داره
ولی امروزتا الان هیچی ندیدم
حالا من چیکارکنم بنظرتون دکترمم تاهفته بعدنیستش
چیکارکنم که بدونم کیسه آبه یاترشحه
به بیمارستانم زنگ زدم گفت بایدبری سونوبدی
سلام همگی خوبین....میشه جواب بدین؟
من تازه زایمان کردم خیلی سختی کشیدم بخیه هم دارم نمیتونم به بچم شیر بدم اذیت میشم خیلی چیکار کنم زودتر بخیه هام خوب بشه؟؟؟اصلا نمیتونم بشینم...پسرمم زردی داره
جواب سونو تنبلی تخمدان
سلام
عزیزان این سونورو لطفا ببینین تنبلی تخمدانم زیاده؟؟؟
تقریبا یک ماهه ک دارم دارو گیاهی میخورم برا درمان
ب نظرتون چند ماه میکشه بچه دار بشم




