Ooma

بچه ها امکانش هست نوزاد ۶ ماهه خودشو به مبل و پشتی بگیره سرپا بایسته روی پاهاش وایسته حتی قدش به وسیله ای که میخواد نرسه بره روی پنجه های پاهاش دوتا قدم هم برداره ؟دستشو دراز کنه اون اسباب بازی موردنظرشو برداره ؟؟

دوستانی که نوزاد ۶ ماهه دارن یا چنین تجربه ای از بچه ۶ ماهه شون داشتن ممنون میشم جواب بدید بیشتر سوالم اینه که امکانش هست نوزاد ۶ ماهه روی دوتا پاهاش بایسته البته با کمک پشتی و مبل اون هم به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت بدون اینکه حتی یکبار بیوفته زمین

41 پاسخ 664 بازدید


خانما ی لحظه میشه بیاین این تاپیک

سلام خانما
ببخشید من ما اول اقدامم یکم تازه وارد و ناشی ام. اینجا کسی بوده ک چند روز بعد از تاخیر بی بیش مثبت بشه؟؟؟؟؟
من امروز روز پنجم موعدمه
دیروز بی بی زدم منفی بود
دل درد و کلا دردای آنچنانی ام ندارم.فقط یکم حس پری مخصوصا دیروز و ترشح سفید و رگه های آبی روی سینه دارم.
میشه اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه.ممنون میشم

30 پاسخ 772 بازدید


مامانای شیرده جواب بدن

بچه ها، این که همه ش میگن هرچی شیر بدی شیرت زیاد تر میشه، شما قبول دارین؟ والا من شیرم کمه، مرتب هم سینه م تو دهن پسرمه، هر دوساعت یکبار نیم ساعت میخوره ولی زیاد نمیشه که کمترم میشه. اگه با شیر دادن زیاد میشد پس الان باید مشکلم حل میشد دیگه! ضمنا هر چی هم که فکرشو بکنین میخورم واسه افزایش شیر

21 پاسخ 896 بازدید


نداشتن شیر 4روز بعد از عمل سزارین

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من 4روزه سزارین کردم شیر ندارم البته امروز با کلی تحریک در حد چند قاشق مایه زرد آبکی داشتم نمیدونم باید چکار کنم سینه هام متورم و سفت و دردناک شده اند اگه کسی تجربه ای داره خواهشا راهنمایی بفرمائید

26 پاسخ 608 بازدید


سلام سونوی اول بارداری دادم نوشته نسج تروفوبلاستیک سیرکولر این یعنی چی

البته بگم من ای وی اف کردم

1 پاسخ 2,977 بازدید


سوزش ادرار و دفع دردناک

خانما الان ۱۰ روزه سزارین شدم.
گلاب به روتون مدفوعم سفت نیست باد هم نداره معده م.
ولی موقع دفع خیلی خیلی درد میکشم.
انگار تخمدان و رحمم منقبض میشن.
جدیدا هم‌ موقع ادرار به شدت سوزش دارم.😖
تو بارداری اصلا مشکلی نداشتم موقع مدفوع و ادرار.
کسی تجربه کرده؟
نی نی م هم شکمش باد کرده😓
برای اینکه خودم و بچه نفخ نکنیم چی بخورم؟
دیگه واقعا از قرص و دارو خسته شدم.
عرق نعنا خوبه؟

16 پاسخ 387 بازدید


لعنت به بی بی چک منفی

سلام خداوکیلی چقدر انتظار سخته،چقدر بی بی چک منفی خر است
حالا من یه بچه دارم الهی بمیرم واسه اونهایی که اصلا ندارن و همش این بی بی منفی حالشون رو خراب میکنه
حالم خرابه
۴ماه که اقدام کامل ام ولی نمیشه
۲تا بارداری داشتم که فقط با یکبار نزدیکی حامله شدم البته به خواست خدا
ولی نمیدونم چرا نمیشه
حداقل ۳۰ الی ۴۰ بار نزدیکی بدرد بخور داشتم ولی....
شوهرم خسته شده طفلک

70 پاسخ 1,648 بازدید


خانما،مامانم،سوزش داره قرص مترونیدازول میخوره خوبه،اماروزه گرفتنی سوزش داره

خانما وخانم دکترعزیز،
چیکارکنه وقتی روزه میگیره سوزش میگیره
فعلاهم ک قرص مترونیدازول میخوره وپمادمیزنه خوبه

9 پاسخ 686 بازدید


لطفا راهنمایم کنیدنگرانم مچکرم

سلام دکتر اوما.ترخدا راهنمایم کنید..مادرا اگ کسی اطلاع داره راهنمایم کنه...البته ببخشید پسرتومدفوعش یه چیزی شبیه دونه شن سیاه هستش البته شن نیست من تشبیهش کردم ب شن...ترخدا کسی میدونه دلیلش چیه؟خیلی نگرانم کلا مادر استرسیم

25 پاسخ 509 بازدید


آزمایش ادرار دادم عفونت دارم؟

سلام ، بمدت دو روز اسهال داشتم، هفته ۳۲ هستم ، ولی درد و گرفتگی نداشتم ایا عفونت دارم ؟ شدیده یا خفیف؟ قرص با چه دوزی مصرف کنم؟ غذا چی بخورم؟ ممنونم

16 پاسخ 517 بازدید


عدم رویت معده درماه اخر🤕

سلام دوستان تروخدا کسی تجربه داره راهنماییم کنه دیروز رفتم سونو کنترل حجم کیسه آب حجمش 23سانت بود ولی گفتن معده رو نمیتونیم ببینیم درحالی که در سونوهای قبلی مشکل نداشتم آنومالی هم مشکل نداشتم دلیلش چیه ممکنه سونوگراف اشتباه کرده باشه؟

20 پاسخ 918 بازدید


تفسیر جواب هیستروسکوپی

سلام خانم دکتر خسته نباشید محبت میکنید این جواب پاتولوژی بهد از هیستروسکوپی من هست نتیجش رو خواستم بدونم ممنونم از شما🌹🌹
GROSS E
specimen in formalin consists of two labeled bottles as bellow
l- Multiple tiny soft - brown , fragments MT : 3.0x2.OxO.2cm totally pieces of endometrial tissue.
ll- Multiple small creamy-ruberry fragments MT : 1.5x1.5x0.3cm labeled as myoma .
SOS = M/l ET .
DIAGNOSIS l: Uterus , Endometrium Hvsteroscopic , Curettage :
- Small fragment of endometrial polyp .
- Non-polypoid endometrium : Proliferative phase .
- Fragments of unremarkable endocervical tissue are also present .
DIAGNOSIS II: Uterus . Submucosal , Lesion , Hvsteroscopic . Mvomectomy :
- Nodular fragments of smooth muscle , consistent with submucosal leiomyoma ,

5 پاسخ 5,825 بازدید


بچه از چند ماهگی غذاهای نرم رو شروع میکنه؟

مثل فرنی
پوره
سره لاک
اولین چیزی که میخوره چی باید باشه؟

4 پاسخ 379 بازدید


تفسیر آزمایش 28 هفته ی بارداری

سلام پزشک اوما،من در بارداری تحت نظر متخصص زنان فقط مولتی پرناتال استفاده کردم و ویتامین د3 دوز1000 و چون کم کاری تیروئید داشتم از قبل قرص لووتیروکسین،یعنی دکترم گف لازم نیس بهت قرص اهن جدا بدم همین مولتی پرناتال کافیه،حالا برام ازمایش نوشته بودن ک جواب رو الان براتون میذارم،ممنون میشم بگید وضعیتم چطوره؟!
راستی tsh باید نرمالش الان رو چند باشه چون دفعه ی پیش 1.9 بود الان شده 4.43؟
سوال اخرم هم این هست آیا اینکه دفع پروتئین دارم یا نه در این آزمایش مشخص هست؟

30 پاسخ 461 بازدید


چه پمادی بزنم به زخم سزارین

سزارین کردم یه خط رد داره چه پمادی بزنم همینجوری خوب بشه
گوشت اضافه نیاره
دکتر‌م که هیچی نداده فقط گفته روزی چندبار بشورم و خشک کنم و گاز بزارم روش

25 پاسخ 5,064 بازدید


سوال دارم درباره ختنه نوزاد با عکس می‌باشد

با سلام خدمت خانم دکتر و خانمایی که تجربه دارن این عکس ختنه بچه دوستم هست ۱۲ روز میشه ختنه کرده حلقش افتاده ولی پایینش انگار گوشت اضافه زده خوب میشه ؟؟ طبیعیه ؟

18 پاسخ 1,028 بازدید


سلام از کی میتونم به نوزادم دراز کشیده شیر بدم؟

کمردردم از روز اول زایمانم هست باهام.نمیدونم شاید بخاطر امپول بیحسیه.واسه همین شبا واقعا سختمه نشسته شیر بدم کمردرد بدجور میشم.ایا میشه دراز کشیده شیر بدم؟اگه نمیشه زمانش کی هست؟ممنون

12 پاسخ 512 بازدید


دکتراوما وخانومای باتجربه میشه جواب منوبدید خیلی نگرانم

سلام من ازاول بارداری ترشح خیلی زیادداشتم ولی هروقت رفتم پیش دکتریا سونوگفتن طبیعیه
ولی دیروز دوبارازم ترشح اومد که من خودم کاملا متوجه شدم یه چیزی ازم خارج شد واندازه کف دست بود وبی رنگ وبی بو بود
حالا من از دیروز استرس گرفتم که شایدکیسه آب نشتی داره
ولی امروزتا الان هیچی ندیدم
حالا من چیکارکنم بنظرتون دکترمم تاهفته بعدنیستش
چیکارکنم که بدونم کیسه آبه یاترشحه
به بیمارستانم زنگ زدم گفت بایدبری سونوبدی

18 پاسخ 793 بازدید


سلام همگی خوبین....میشه جواب بدین؟

من تازه زایمان کردم خیلی سختی کشیدم بخیه هم دارم نمیتونم به بچم شیر بدم اذیت میشم خیلی چیکار کنم زودتر بخیه هام خوب بشه؟؟؟اصلا نمیتونم بشینم...پسرمم زردی داره

13 پاسخ 498 بازدید


جواب سونو تنبلی تخمدان

سلام
عزیزان این سونورو لطفا ببینین تنبلی تخمدانم زیاده؟؟؟
تقریبا یک ماهه ک دارم دارو گیاهی میخورم برا درمان
ب نظرتون چند ماه میکشه بچه دار بشم

40 پاسخ 835 بازدید