یعنی چی پسر هس مشکلی ایجاد نمی کنه؟؟
پروژسترون زیادیش شنیدم رو جنسیت پسر تاثیر خوبی نداره نمیدونم اینم یجور پروژسترونه دیگه میترسم
هلیا پروژسترون تو چه شیاف چه قرصش فقط و فقط کارایش اینه که از انقباض و زایمان زودرس جلوگیری کنه نه چیز دیگه .تو قرص وارد بدن بچه نمیکنی که خودت داری میخوری رو بدن تو تاثیر میذاره .مطمئن باش اگه ضرر داشت دکتر نمینوشت .... استرس نگیر عشقم
این قرص برای جنسیت بچه مشکلی ایجاد نمیکنه ولی من شنیدم تا ۳۶ هفته میدن ازین نوع دارو ها رو حالا دکتر شما اینجوری تشخیص داده
منم تاریخ عملم 16 خرداده، تازه دکتر گفت دیگه لازم نیست شیاف استفاده کنی قطعش کن
من اصلا استفاده نکردما شاید ب تعداد انگشت شمار توی طول بارداریم استفاده کرده باشم ولی هفته ی اخرو فقط داده دکترم چون 38هفته 4روز تاریخ زایمانمه گفته از روز دوم هفته37 بخورم تا اونموقع دردام شروع نشه،وگرنه مشکل خاصی ندارم
حالا نمیدونم میگم یموقع ضرر نداشته باشه
من شیاف فرتیژست مصرف میکردم هرشب از دیشب دکتر گفت قطعش کن
احتمال زایمان زودرس دادن ، حتما استفاده کن
تا الان اخه هیچ درد شکم و کمر نداشتم یا مشکل دیگه ای،فقط لگن درد از هفته ی پیش دارم ک اونم دکترم گف طبیعیه بخاطر فشار بچه هست
حالا توکل ب خدا استفاده کنم یموقع بعدا پشیمونی ب بار نیاد
منم. طبق ان. تی 38 هفته و 4 روز زایمان کردم
قربونت انشالله شمام نی نی تو سالم بغل کنی