سوال درباره سونوگرافی ان تی
سلام خانم دکتر و دوستان من شنبه سونوگرافی ان تی دارم میخواستم ببینم باید چیکار کنم قبلش سونوگرافی عصر هستش
ناهار بخورم یا نه اینکه بعضیا میگن روده و معده خالی باشه راسته یا نه
سلام پزشک و اوما و خانما
بچه ها تو رو خدا بدادم برسید مردم از گوش درد ،،دکتر میگه مجرا التهاب کرده و بهم سفکسیم 200 داده سه روزه میخورم بهتر نشدم دارم میمیرم از درد تو رو خدا ی راه جلو پام بزارید😢😢
دکتر داخل نسخه پسرم چی نوشته
ممنون میشم نسخه رو بخونید
زیاد خوابیدن نوزاد پنج ماهه
سلام
دخترم صبح ساعت هشت خوابید تا دو بعد ظهر بعدش ساعت سه دوباره خوابید تا ساعت هشت الان دوباره گرفت خوابید
الان مشکلی نداره انقدر خوابیده
لطفاً زود جواب بدین از نگرانی در بیام
سلام خانما و دکتر اوما واژنم موقع تکونای بچه شدیدا درد میگیره از دیشب
خانما و دکتر اوما واژنم موقع تکونای بچه شدیدا درد میگیره از دیشب شدید درد میگیره به نظرتون طبیعیه؟
من چکار کنم آخه،جواب غربال دومم هم مشکل داره
دوستانی ک اطلاع دارن از بتای ازاد بالا،بهم میگن چی میشه؟
میفرسته آمنیو؟😩
لک بینی حین استفاده از قرص
سلام من حدودا ۱۰ ماهه روکین میخورم واسه جلوگیری، چند شب پیش شب فراموش کردم بخورم ( یدونه نخوردم)
الان لک بینی دارم چیکار کنم کمرمم درد گرفته😕
مگه با یدونه اینطوری میشه؟؟ قرصم سه تا دیگش مونده
چیکار کنم؟
دخترااااا فوری بیاییم جواب آزمایش غربالگری دوم رو تفسیر کنین
سلام خوبین ظهر بخیر خیلی نگرانم غربالگری اول ریسک متوسط داشت و دکتر گفت برو سلفری ولی من قبول نکردم حالا غربالگری دومن رو تفسیر کنین ببینی احتیاج هست به سلفری
سلام میشه یه لحظه بیاید تاپیکم
من این ماه عقب انداختم هر چیم خوردم پریود نشدم ..به خاطر همینم صورتم جوش های بزرگ و بدی زده امروز یهو دیدم روی سینم هم یه دونه قرمز هست دست کشیدم دیدم چقدر درد میکنه سرش مثل جوش انگار سفیده به اندازه یه لوبیا ولی درد داره بزرگتر نشده دو روزه همش چک میکنم سرش پوست پوست شده می خواستم برم دکتر شهرمون که منع تردد هست و تعطیل کردن به نظرتون جوش هست به خاطر هورمونام یا چیز خطر ناکی هست ؟دارم از استرس میمیرم .عکسشو میزارم راهنماییم کنید
خانما لطفا راهنماییم کنید
سلام دکتر اوما و خانما پسرم ۲ ماه و نیمشه شیرم کمه لاکتاول خوردم تاثیر نداشت اصلا ، کپسولگیاهیم بخاطر رازیانش نمیتونم بخورم وگرنه خوب بود ، الان شنیدم پودر لاکتاول خوبه شیرو زیاد میکنه کسی هست که استفاده کرده باشه ایا تاثیر داره ؟؟؟ و اینکه چاق میکنه ؟؟؟؟ من نمیخام چاقشم به حد کافیکم دارم که اب نمیشه😢😢اگه روش دیگه ای سراغ دارین لطفا راهنمایم کنید، ممنون
شستن صورت نوزاد با عرق کاسنی
سلام دکتر جان ومامانا صورت دخترم هنوز یکمی زرده اخرین بار تو ۲۴ روزگیش ازمایش داد زردیش ۵ بود دکتر گفت خودش از بین میره دیگه ازمایش ندادم ولی به نظرم صورتش هنوز یکم زرده ،شنیدم عرق کاسنی خوبه واسه زردی و هم واسه جوشای ریز که به صورتش زده به نظرتون چطوری صورتشو بشورم با عرق کاسنی ،با پنبه بزنم به صورتش؟بعدش دیگه نمیخاد با اب پاک کنم ؟بزارم بمونه رو صورتش؟
سلام دوستان هفته ششم بارداری
سلام دوستان من روز یکم هفته ششم بارداری
امروز خیلی کمردرد دارم عذر میخوام حس میکنم چیزی درون واژنم گیر کرده، یه بار سقط داشتم میشه راهنماییم کنید
دردم شدید شده
هنوز سونوگرافی انجام ندادم لازمه الان برم انجام بدم؟
ممنون میشم پاسخ بدید
سلام دوستان وقت بخیر
احساس میکنم عفونت ادراری دارم مشکلی نداره پماد استفاده کنم
سلام عزیزان پریود نامنظم وتنبلی تخمدان
من الان پنج ماهه پریودم نامنظم شده بار اول بعد دوماه وبار دوم بعد سه ماه پریود شدم اسفند رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان دارم اسفند ماه دوازدهم پری شدم وقطره پنج انگشت خوردم
امروز سی دوره ام
اگه بخوام منظم بشم باید امروز فردا پریود بشم؟؟
چیکارکنم ک زود پریود شم
قرصم نخوردم
داروگیاهی میخوردم برا تنبلی تخمدان
پریودنشدن طولانی مدت بعد از یک سال و ۷ ماه؟
با سلام
ببخشید دکتر جان من حدود ۱سال و ۷ ماهی میشه که دوقلو هام رو سزارین به دنیا آوردم حدود ۵ ماه پیش ۶ روزی پریود بودم که خیلی کم بود بعد از ۳ ماه تاخیر ماه پیش هم دو روزی فقط لک قهوه ای دیدم ولی از اون موقع گهگاهی شکمم درد شدیدی میگیره و خود به خود برطرف میشه به نظر شما این همه مدت پریود نشدم اشکال نداره و این که چرا این دردا رو دارم بچه هام هم هم شیر خودمو میخورن هم شیر گاو بهشون میدم
مرسی
علت درد زیر شکم
سلام وقت بخیر ببخشید من بعد از دوماه پریود شدم امروز ۱۷ پریودیمه چند روزه بعضی وقتا زیر دلم خیلی درد میگیره علتش چیه زیر دلم کامل ن ی سمت یا ی قسمت مشخص مثل دلدرد پریودی دارم
توروخدا دارم دیوونه میشم دخترم توپارک خورد زمین لبش پاره شد براش بخیه کردیم دارم میمیرم فقط از غصه اش ..بگید چکار کنم زودتر خوب بشه و عفونت نکنه و چ پمادی بعدش بزنم ک جاش نمونه الان ک بخیه داره پماد مبخاد بزنم؟؟
پرسیدم سوالمو
پوسیدگی دندان کودک یک ساله
با سلام خدمت دکتر محترم اوما
دخترم یک سال و دو ماهشه دندان های جلویی رنگشون تغییر کرده و دندان شیری انگار پوسیده شده چیکار کنم که بقیه دندوناش اینطور نشه خیلی نگرانم
ممنون
تو دانشنامه اوما زده تو هفته من ترشحات واژن بوی خاصی میده
بچها و خانم دکتر من ترشحاتم زیاد شده و ببخشید خیلی ببخشید بوی بد نمیده یه بوی ترشی میده و توی چک لیست صفحه اول عکسشو میزارم زده طبیعیه ایا برم تست عفونت ادراری بدم؟ یا طبیعیه؟
توروخدا دکتر جواب بدید
سونوی اولیه بارداری دادم نوشته نسج تروفوبلاستیک سیرکولر این یعنی چی البته بگم من ای وی اف کردم




