خارش والتهاب وقرمزی واژن
سلام .من الان 2 روزه واژنم خارش التهاب. و قرمزی داره .ژل بهداشتی بانوان هم استفاده میکردم .به نظرتون من چکار کنم ؟دکترها هم تعطیله .
دیدن اب خون و بعدخون ریزی
سلام خانما و پزشک اوما من پریروز اب خون از اومد فکر کردم پریود شدم اما دیگه ازم چیزی نیومد دیروز هیچ لکه ای ازم نیومد اما امروز خون ریزیم قرمز تیره بود پریود شدم یا خدایی نکرده مشکل دیگه ای هست نگرانم ممنون میشم بگین
کم شدن حرکات جنین
سلام من اول هفته ۳۰ هستم از دیروز حرکت های نی نی کم شده جفتم قدامی هست قبلا هم خیلی محکم چیزی حس نمیکردم ولی حرکت داشت الان نه هر چند ساعت یه بار یکی دو تا حرکت میکنه خیلی نگرانم
سلام به همه لطفا راهنماییم کنین
دختر من ۱۲ روزشه نافش هنوز نیوفتاده
این طبیعیه؟
من باید کاری کنم؟
البته ۲/۳ جدا شده
دختر اولم ۷ روزه نافش افتاد
لاغری با کالری شماری امکان پذیره؟🤔🤔🤔
سلام من امشب کالری شماره زیره نصب کردم ایا شما با کالری شماری لاغر شدین؟
بچها 13 بدر کجایین✔️✔️✔️🔥🔥🔥
بالا گفتم. چیا آماده کردین
قرص ویتاگونس وبارداری
سلام آیا کسی بوده با قرص ویتاگونس باردار شده باشه چند وقت استفاده کرد تا باردار شد
آزمایش اسپرم همسرمو نگاه میکنید
سلام لطفا چک میکنید ببینید مشکلی داره؟
یه چیزیش غیرطبیعیه چیه؟
هفته نهمم علائم کرونا دارم
سلام من هفته نهم بارداریمم و همسرم کرونا گرفته یک هفته اس خیلی مراقبت کردم ولی امروز کاملا سر درد شدید داشتم از صب و حس میکنم تب دارم مطمعن نیستم شوهرم میگه علائمت مثل اوایل حال منه میترسم میشه راهنماییم کنید خطری برای جنینم داره یا نه؟؟؟
بزرگ نشدن سینه در۹ ماهگی
سلام من الان تو ۹ماهگی هستم ولی اصلا سینه هام سفت نشده دردم نداره تاحالا ترشح هم ازش نیومده امکان داره اصلا شیر نداشته باشم خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم چکار کنم شیر داشته باشم چی بخورم
انسولین در بارداری و افزایش ادرار در ماه پنجم
سلام.من الان هفته 20بارداریم.بخاطر قند دکترم برام انسولین تجویز کرده.خیلی میترسم.هنوز نزدم .دکتری سراغ دارین با رژیم خاص قندمو پایین بیاره
سوال بعدیم اینه من این هغته پسرم خیلی تکون میخوره و تکوناشو حس میکنم.طبیعیه؟
سوال بعدیم اینه خیلی زود زود میرم دسشویی.هر نیم ساعت ی بار.طبیعیه؟
ترشح صورتی رنگ تو هفته ۳۸
سلام مامانا
من خیلی استرس گرفتم. صب از تخت بلند شدم مثل وقتایی که پریودم یدفه لباسم خیس شد ولی ترشح بود. لباس زیر و پد رو عوض کردم نیم ساعت خوابیدم دوباره رفتم سرویس شوکه شدم کل پد خیس و صورتی شده بود. چرا!؟ یعنی خونریزیه؟ لکه؟ ولی موقع ادرار و خودمو خشک کردم هیچ لکی نبود.
برای آزمایش غربالگری باید ناشتا بریم ؟
سلام خانمها 15 این ماه آزمایش غربالگری و سونو ان تی دارم،
برا آزمایش ناشتا برم؟
و برای سونو مثانه ی پر؟
سلام لطفا ازمایشمو تفسیر کنید ازمایش گلوکز
خانم دکتر و دوستان ممنون میشم جواب بدید
آیا احتمال بارداری وجود دارد؟
سلام اوما.من ماه گذشته ششم پریود شدم.با توجه به برنامه اونا باید نهم باردار میشدم.سه روز از پربودن گذشته ولی خبری نیست.درد زیر شکم دارم و حتی لکه بینی هم ندارم.بیبی چک زدم منفی بود.ازمایش خون هم دادم منفی بود.خوشحال بودم که باردار هستم ولی متاسفانه منفی بود.با توجه به دردی که دارم احتمال بارداری هست؟؟؟
گرفتگی ودرد استخون پشت😔
سلام ب همه...
من ازروز اول عید یهو و بی دلیل ی قسمتی از پشتم گرفتع انگار...نزدیک کتفم ی استخون ک میسوزه ودرد میکنه...پماد میزنم و تقریبا هرروز چسب میندازم..نمیتونم کارکنم چون بشدت درد میگیره:(
نمیتونم بشینم زیاد فقط باید دراز بکشم..درد بدیه مثل سوختن استخونم..کسی تجربه داره،؟چکارکنم من ک حداقل بهتر بشه،؟
سلام میشه جواب بدین ضروریه
ببخشید من میخام برم برا ازمایش عفونت ادراری باید صبح چیزی نخورم و اینکه ادرار اول صبح باشه یا نه ممنون
علت سردرد و دیدن جرقه و نقاط نورانی در میدان دید
سلام پزشک اوما و دوستان
دلیل سردرد و دیدن نقاط نورانی در میدان دید چی میتونه باشه؟؟خیلی خطرناکه؟تومقاله اوما از علائم هشدار بود
چیکار باید کرد
ترسیدن در بارداری روی جنین تأثیر داره؟
سلام
من امروز یه اتفاقی افتاد که خیلی ترسیدم جییییغ کشیدم دستوپامم میلرزید و جون نداشت برای بچم مشکلی پیش نیاد؟
ولی الان خوبم فشارمو گرفتم مثل همیشه خوب بود تکونای نی نیمم حس میکنم
زبونم لال مشکلی پیش نمیاد براش؟مثلا زبونش بگیره و....
خانوما هفته ۱۹ بارداری کمر دردم
شماهم تو هفته من کمر درد داشتین
از وقتی سونو گفت سرویکست کمه کمر دردم اومده سراغم
تا شنبه برم دکتر دق میکنم 😭😭😭




