سلام من ی چن ماهه جوشهای زیادی زدم قبل از بارداری میزدم بخاطر تخمدان پلی کیستیک و قرص ضد بارداری و متفورمین میخوردم خوب میشدم اما الان شیر میدم نمیتونم بخورم چه داروهایی بخورم که خوب بشه صورتم واقعا پوکیده خجالت میکشم
پیش متخصص پوست هم رفتم بهم آنتی بیوتیک و پن ژل بهم داده اما همچنان جوش میزنه چیکار کنم 😔😭
پرسش (1400/02/31):
جوشهای زیاد هورمونی روی صورتم😭😭😭
1414
23
1400/02/31
سوال کننده
0
1400/02/31
asma **
محلول کلیندومایسن بزن صورتت
0
1400/02/31
asma **
با پماد کترل . البته خیلی قویه زیاد بزنی پوستت می سوزه
0
1400/02/31
asma **
صورتتو با فوم شستشو پوست چرب بگیر
0
1400/02/31
asma **
پن ژل هم خوبه که
0
1400/02/31
asma **

0
1400/02/31
asma **

0
1400/02/31
asma **
قرص راکوتان هم هست اما شیر میدی نمی تونی مصرف کنی
0
1400/02/31
فهیمه حسینی
ماسک و اینطور محلول هارو بزنیم روی شیردهی اثر بد نداره؟
0
1400/02/31
asma **
فکر نکنم باز می خوای از متخصص بپرس
0
1400/02/31
asma **
منم امپول زدم بعد اون ۱۰ روزه جوش می زنم
0
1400/02/31
زهره محمدی
راکوتان خیلی قرص خطرناکیه
0
1400/02/31
asma **
اره خیلی اما پوست و اینه می کنه. منم از وقتی متاهل شدم نمی خورم
0
1400/02/31
mღnírєh ♥️
دکتر به من یه ژل شستشو داد و لایه بردار
0
1400/02/31
mღnírєh ♥️
عوارضش خیلی زیاده تا یک سال هم نباید باردار بشی
0
1400/02/31
asma **
اره دیگه نمیذارن بخورم😂
0
1400/02/31
mღnírєh ♥️
من باردار شدم صورتم خیلی جوش میزد
رفتم دکتر خبر نداشتم باردارم
دکتر گفت راکوتان بنویسم راحت شی ولی عوارضش اینه
همسرم گفت نه، درمان دیگه بگین
کار خدا بود قبول نکرد وگرنه بچم یه طوری میشد🙄
رفتم دکتر خبر نداشتم باردارم
دکتر گفت راکوتان بنویسم راحت شی ولی عوارضش اینه
همسرم گفت نه، درمان دیگه بگین
کار خدا بود قبول نکرد وگرنه بچم یه طوری میشد🙄
0
1400/03/01
مامان ماهور و ماهرخ 🥰
سلام
من هفته ای یکبار ژل ترتینویین به مدت ۱ دقیقه روی صورتم ماساژ میدم و میشورم
خب همه میدونن ک ترتینوییم معجزه میکنه
من هفته ای یکبار ژل ترتینویین به مدت ۱ دقیقه روی صورتم ماساژ میدم و میشورم
خب همه میدونن ک ترتینوییم معجزه میکنه
0
1400/03/01
مامان ماهور و ماهرخ 🥰
البته توی بارداری و شیردهی منع مصرف داره
0
1400/03/01
زهرا قنبری
سعی کن موارد روتین پوستی خودت رو رعایت کنی..
ازمواد شیمیایی وقلیایی شده استفاده نکن.مث صابون ، ژل
از لوازم ارایشی چرب استفاده نکن.
غذاهایی ک میدونی کبدتو چرب ترمیکنه دوری کن .
آب ولرم زیاد مصرف کن .وصورتتو با آب بشور تا چربی های صورتت کمتربشه وتجمع جوش نکنه .
ازمواد شیمیایی وقلیایی شده استفاده نکن.مث صابون ، ژل
از لوازم ارایشی چرب استفاده نکن.
غذاهایی ک میدونی کبدتو چرب ترمیکنه دوری کن .
آب ولرم زیاد مصرف کن .وصورتتو با آب بشور تا چربی های صورتت کمتربشه وتجمع جوش نکنه .
0
1400/03/01
asma **
خوب خداروشکر. حامله شدی جوشات خوب نشد؟
0
1400/03/01
asma **
az pangel qavitare?
1
1400/03/01
پزشک اوما
سلام باید به متخصص پوست مراجعه کنید در حیطه تخصص ما نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




