سلام پزشک اوما و خانومای عزیز
وضعیت بچه من سفالیکه و دکتر هم معاینه لگن کرد گفت لگنت برای طبیعی خوبه
من از دردای طبیعی اصلا نمیترسم فقط میترسم بچه تو کانال زایمان گیر کنه یا خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد و نتونم بدنیا بیارمش اخه من خودمو خیلی جمع میکنم واژنمم کوچیکه موقع نزدیکی هم کلی درد میکشم
بعد شنیدم میگن بچه سفالیک باشه ولی دستاش بالای سرش باشه یا نمیدونم چندحالت دیگه بچه طبیعی سالم بدنیا نمیاد درسته؟
اصلا میتونم من زایمان طبیعی کنم؟
پرسش (1400/03/01):
زایمان طبیعی و حالت جنین
500
105
1400/03/01
سوال کننده
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
سلام
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
فکر کنم واسه کسایی که طبیعی میخوان سونو میکنن که وضعیت قرارگیری جنین رو مشخص کنن ، حتی اگر لگنت هم خوب باشه بازم قرار گیری جنین مهمه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
میتونی با چنتا متخصص دیگه مشورت کنی و سونوهای لازم رو بدی اونجوری بیشتر مشخص میشه که زایمانت چی باشن
0
1400/03/01
سوال کننده
سفالیکه
سونو ۳۷که رفته بودم گف..
سونو ۳۷که رفته بودم گف..
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
چون میگی حتی موقع نزدیکی هم اذیت میشی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
پس باید ببینی دهانه رحمت چند سانت باز میشه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
شاید چون خودتو سفت میکنی اصلا دهانه رحمت باز نشه واسه زایمان
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
ورزشهارو انجام دادی؟
0
1400/03/01
سوال کننده
دکتر خودم خیلی دکتر خوبیه
حتی میگه من کسیو مجبور به زایمان طبیعی نمیکنم تو بخوای همین الان نامه سزارینتو میدم ولی واقعا حیفه شکمتو هفت لایه پاره کنم چون شرایط طبیعی و داری و برات خوبه
میگی موقع نزدیکی هم درد دارم طبیعی زایمان کنی بهتر میشی
حتی میگه من کسیو مجبور به زایمان طبیعی نمیکنم تو بخوای همین الان نامه سزارینتو میدم ولی واقعا حیفه شکمتو هفت لایه پاره کنم چون شرایط طبیعی و داری و برات خوبه
میگی موقع نزدیکی هم درد دارم طبیعی زایمان کنی بهتر میشی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
خوب پس حتما یه چیزی میدونه که میگه طبیعی ،
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
بله منم شنیدم که خیلیا بعد زایمان طبیعی نزدیکیشونم بهتر شده
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
بالاخره از شکم پاره نشی از جای دیگه پاره میشی🤣🤣🤣
0
1400/03/01
سوال کننده
من فک میکردم عمرا بتونم بذارم دکتر معاینم کنه
ولی تحمل کردم و دردشم برام قابل تحمل بود
دکترمم گفت دیدی الکی خودتو میترسونی
ولی تحمل کردم و دردشم برام قابل تحمل بود
دکترمم گفت دیدی الکی خودتو میترسونی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
انشالله که زایمان راحتی داشته باشی
0
1400/03/01
سوال کننده
نه فقط دوش اب گرم میگیرم و پیاده روی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
به قول یه بنده خدایی که ماما هست که میگه انگشت ما از ..... شوهراتون کوچیکتره 🤣😂
0
1400/03/01
سوال کننده
خودمم نظرم همینه ولی میگن سزارین خیلی بده
موندم بخدا
میگم سز بشم خیالم راحته بچمو بدون دردسر بدنیا میارن اما طبیعی استرس دارم
موندم بخدا
میگم سز بشم خیالم راحته بچمو بدون دردسر بدنیا میارن اما طبیعی استرس دارم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
خوبه فکر کنم بعضیا شیاف گل مغربی و خاکشیر هم استفاده میکنن
0
1400/03/01
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
منم چون حال استرس کشیدن نداشتم خیلی شیک رفتم سزارین شدم و برگشتم
0
1400/03/01
سوال کننده
بله ایناهم هس
0
1400/03/01
سوال کننده
بعدش درد داشتی؟
چجوری بود؟
چجوری بود؟
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
من اگر نصفه شب دردم میگرفت شوهرم حال نداشت پاشه منو ببره بیمارستان ، حالا کاراشو بکنه ، اتک وار بزنه ، بره پیج استقلال ببینه حواشی جدید چیه ، حتی مامانم و مادرشوهرم گفتن برو بیمارستان خاتم که شوهرت بتونه بیاد یعنی فکرشم نمیکردیم روز زایمان بیاد بیمارستان
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نه خیلی چون من همه موارد رو رعایت کردم ،
0
1400/03/01
سوال کننده
خیلی استرس دارم موندم چیکار کنم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa

0
1400/03/01
سوال کننده
انقد حساس و استرسی هم هستما
از اول بارداری تا الان فقط فکرای الکی کردم و خودمو اذیت کردم حالا انقدر میترسم نتونم بچمو سالم بدنیا بیارم
فقططططط مهم اینه برام سالم بدنیا بیاد نمیدونم با طبیعی میتونم یانه
از اول بارداری تا الان فقط فکرای الکی کردم و خودمو اذیت کردم حالا انقدر میترسم نتونم بچمو سالم بدنیا بیارم
فقططططط مهم اینه برام سالم بدنیا بیاد نمیدونم با طبیعی میتونم یانه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
ببین این شرح زایمان منه برو بخونش اروم میشی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
استرس بزرگترین سم در دوران بارداری و زایمانه ، هرچی راحت بگیری راحتتر پیش میره
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
فقط آرامش داشته باش استراحت کن فکر و خیالم نکن
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
درد بعد زایمان همیشه با شیاف و مسکن قابل حله
0
1400/03/01
سوال کننده
اصلا از درداش نمیترسم اصلا
هرچقد باشه تحمل میکنم
من مشکلم فقط سالم بدنیا اومدن بچمه
هرچقد باشه تحمل میکنم
من مشکلم فقط سالم بدنیا اومدن بچمه
0
1400/03/01
سوال کننده
با خودم میگم شاید طبیعی نتونم و زبونم لال بچم سالم بدنیا نیاد
ولی سزارین خود دکتر بدنیا میارتش
نمیدونم چیکار کنم
کسی نمیفهمه حرفمو😢
ولی سزارین خود دکتر بدنیا میارتش
نمیدونم چیکار کنم
کسی نمیفهمه حرفمو😢
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
میدونم عزیزم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اگر به دکترت اعتماد داری بسپر به خودش ، اول خدا دوم دکتر
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اگر یک درصد احتمال میدی از طبیعی میترسی سز شو ، طبیعی روحیه بالا میخواد
0
1400/03/01
سوال کننده
دکترم که خیلی خوبه
هربارم میگم سزارین میگه بخدا حیفم میاد سزارینت کنم وگرنه من کارمو میکنم برامم فرقی نداره
هربارم میگم سزارین میگه بخدا حیفم میاد سزارینت کنم وگرنه من کارمو میکنم برامم فرقی نداره
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نی نی سالمه گلم نگران نباش ،
0
1400/03/01
سوال کننده
ترسم فقط از سالم بدنیا اومدنشه
همین
همین
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
هرچی خیر و صلاحته همون بشه ، زایمان راحت داشته باشی فرقی نداره کدومش باشه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نترس اصلا ، ترس تو هر جفت زایمانا خوب نیست ،
0
1400/03/01
سوال کننده
فدات❤
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اگر روحیه تو حفظ کنی واسه نی نی هم خوبه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
دختره یا پسر
0
1400/03/01
سوال کننده
دختر
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
خوب یه نعمت خوشگل قراره بیاد بغلت چرا استرس آخه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اسمشو چی میزارین
0
1400/03/01
سوال کننده
السا
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نامدار باشه عزیزم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
😗
0
1400/03/01
سوال کننده
فداتشم گلم مرسی💞💋
0
1400/03/01
سوال کننده
اسم دختر شما چیه
0
1400/03/01
فرشته 🤰👶
عزیزم طبیعی جون میخاد ک زور بزنی من خواهرم دیگه جون براش نموند بهش گفتن بچه تو استخون لگنت وایساده زور بزن وگرنه خفه میشه ایقد زد تا اومد بیرون دیگه قشنگ بیهوش شد جون نداشت بچه رو ببینه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
آتوسا 😍
0
1400/03/01
سوال کننده
واااای😣😣
منم بهم فشار اومدنی حالم یطوری میشه بیحال میشم
چیکارکنم
منم بهم فشار اومدنی حالم یطوری میشه بیحال میشم
چیکارکنم
0
1400/03/01
سوال کننده
خدا حفظش کنه
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
برو سزارین شو نه خودت استرس بکشی نه ما
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
😙
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
به دکترت بگو ، بگو میترسم حتما سز میکنه
0
1400/03/01
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
والا😇
0
1400/03/01
سوال کننده
موندم بخدا
هم دوس دارم طبیعی بشه همم میترسم ازش
سزارین هم میگن کمردرد شدید یه عمر باهاته
هم دوس دارم طبیعی بشه همم میترسم ازش
سزارین هم میگن کمردرد شدید یه عمر باهاته
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نه بابا همه کمر درد نمیشن ، تو دوران بارداری و بعد زایمان باید دراز بکشی ، وقتی مدام بشینی به کمرت فشار میاد
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
من بعد زایمان یا راه میرفتم یا دراز میکشیدم فقط برای غذا خوردن و شیر دادن نشستم ، اصلا کمر درد نداشتم
0
1400/03/01
سوال کننده
الان کمردرد دارم حالا استراحتم میکنم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
من اسپاینال بود بی حسی از کمر ، نه سرمو تکون دادم نه حرف زدم ، الان خیلیا میگن سر درد و سرگیجه دارن ولی من نداشتم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
آفرین استراحت بهترین کاره
0
1400/03/01
سوال کننده
تا چند ساعت نباید حرکت بدی؟
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
من تا ۱۲ ساعت بودم ،
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
حالا نظر دکترا فرق داره
0
1400/03/01
سوال کننده
اصصصصصصلا تکون ندادی سرو گردنتو؟
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نه ، تو اتاق عمل دوتا آقا منو صاف بلند کردن دکتر آمپول زد کمرم ، دوباره منو خوابوندن
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
بعدشم دوباره بعد عمل اومدن منو بلند کردن رو تخت خوابوندن
0
1400/03/01
سوال کننده
فک کنم اخرش بگم سزارینم کنه
استرس خفه شدن بچم میکشه منو
استرس خفه شدن بچم میکشه منو
0
1400/03/01
سوال کننده
این خانومم دیدی گف ابجیم حال نداشت زور بزنه گفتن بچه داره خفه میشه....
از همین میترسم جون بچم تو خطر بیافته
از همین میترسم جون بچم تو خطر بیافته
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اره بابا سز شو ، خیلی شیک و مجلسی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
اخه خیلیا فوبیا دارن
0
1400/03/01
سوال کننده
یدونه بچه داری؟
0
1400/03/01
سوال کننده
این چیه؟
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
یعنی از زایمان طبیعی میترسن ، میرن پیش روانپزشک نامه میگیرن سز شن
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
بله
0
1400/03/01
سوال کننده
من بخوام دکترم خودش نامه میده
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
وای تو همه چیت تکمیله واسه سز چرا مقاومت میکنی
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
🤥
0
1400/03/01
سوال کننده
بازم میخوای بیاری؟
من دوتارو که صددرصد میخوام شااید سه تا هم بشه
میگم سه بار سز بشم خطر نشه برام
من دوتارو که صددرصد میخوام شااید سه تا هم بشه
میگم سه بار سز بشم خطر نشه برام
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
من به شوهرم گفتم یه شکم میزام یا یه قلو یا پنج قلو
0
1400/03/01
سوال کننده
😂😂😂موندم بین دوراهی
کلاااافه شدم بخدا
کلاااافه شدم بخدا
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
که یکی شد میگه چهارتای دیگه مونده
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
ولی یکی دیگه رومیارم
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
سز تا سه تا اوکیه
0
1400/03/01
سوال کننده
مثل شوهر من
میگف ببینم رکود میزنی۵قلو بیاری😂😂
الانم میگه دوتا دختر دوتا پسر
میگف ببینم رکود میزنی۵قلو بیاری😂😂
الانم میگه دوتا دختر دوتا پسر
0
1400/03/01
سوال کننده
۴تا شنیدم من
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
نمیدونم چنتا میشه ، ولی یه شکم دیگه ،
0
1400/03/01
marjan maman Atoosa
حتما یکی دیگه رو میارم
0
1400/03/02
مهناز نوروزی
سلام دقیقا حرف دل منو زدی🤕
0
1400/03/02
مهناز نوروزی
منم اصلا ازدردای طبیعی نمیترسم فقط ازین میترسم ک خدایی نکرده برابجه مشکلی پیش بیاد
0
1400/03/02
مهناز نوروزی
همش میگم نکنه بند ناف دور گردنش باشه سونونفهمه نکنه موقع زایمان ضربان قلبش بره بالا نکنه کاری شه
0
1400/03/02
مهناز نوروزی
اصلا روانم بهم ریختس.شیطونه میگ بروسز
0
1400/03/02
مهناز نوروزی
حالااین هفته میخوام برم پیش دکترم فقط درباره همین موضوع باهاش صحبت کنم
0
1400/03/02
سوال کننده
خداروشکر یکی پیدا شد بفهمه حال منو
0
1400/03/02
سوال کننده
من همه اینارو به دکترم گفتم مفصل حرف زدم گفتش حواسمون بهت هس خدایی نکرده اتفاقی بدی بیافته میبرن سزارینت میکنم
منم نمیخوام درد دوتارو بکشم
منم نمیخوام درد دوتارو بکشم
0
1400/03/02
سوال کننده
طبیعی هیچیش معلوم نیس
با خودم میگم بچه بدنیا بیاد جفت بچسبه بمونه نیاد چی بازم میبرن سز میکنن درش میارن با یه بچه دوتا زایمان میکنی انگار
فوایدشو میگن اما خدایی طبیعی هم خیلی ریسکارو داره
با خودم میگم بچه بدنیا بیاد جفت بچسبه بمونه نیاد چی بازم میبرن سز میکنن درش میارن با یه بچه دوتا زایمان میکنی انگار
فوایدشو میگن اما خدایی طبیعی هم خیلی ریسکارو داره
0
1400/03/02
سوال کننده
موندم بخدا انقد فکر کردم دیوونه شدم
یبار میگم هیچی نمیشه بیخیال بعد میگم نه ماه زحمت کشیدم خون دل خوردم اگه زبونم لال بچم طوریش بشه چیکار کنم
اون موقع دق میکنم من
یبار میگم هیچی نمیشه بیخیال بعد میگم نه ماه زحمت کشیدم خون دل خوردم اگه زبونم لال بچم طوریش بشه چیکار کنم
اون موقع دق میکنم من
0
1400/03/02
پزشک اوما
سلام پزشک کاملا شرایط شما را بررسی میکنه و بعد پیشنهاد زایمان طبیعی میدهد نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زایمان به روش اپیدورال
- زایمان طبیعی بعد از استراحت مطلق
- زایمان طبیعی بعد لاپراسکوپی فیبروم
- چیکار کنم زایمان طبیعی راحت تری داشته باشم؟
- تجربه زایمان در بیمارستان اردیبهشت شیراز
- سلام بالاخره منم زایمان کردم با سن بارداری 39 هفته کامل
- بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی در شیراز
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- لطفا برام دعا کنید فردا زایمان دارم
- منم زایمان طبیعی کردم😍😍😍😍




