Ooma

درد استخوان ناحیه تناسلی خطرناکه؟

سلام خانوما وقتتون بخیر. من اوایل ماه 6 هستم. موقع خواب استخوان ناحیه ی تناسلیم درد میگیره و جابه جا شدن برام سخته. گوگل سرچ کردم نوشته ماه های آخر طبیعیه ولی من هنوز ماه 6م خطرناک نیست؟ باید چیکار کنم؟

24 پاسخ 429 بازدید


توروخدا جوابمو بدین .❌

۷ماهمه.لوزم عفونت کرده .از دیشب شروع شده. چیکار کنم چی بخورم خوب شم
اب نمکم قرقر کردم ولی بلد نیستم همش میره تو حلقم حالت تهوع میگیرم .
قرقری هم اگ میکنم ب لوزه نمیرسه
نمیدونم چیکار کنم😢😢
دارو چی میتونم بخورم. برم درمونکاه؟

6 پاسخ 395 بازدید


سلام دوستان میشه بیایین کمکم کنید؟

سلام دکتر جان و بچه ها
سرما خوردم دوروزه خودمو بستم به شلغم و سوپ آب نمک بوخور هم انجام میدم بهتر شدم .اما بخاطر بدن درد رفتم دکتر این داروهارو بهم داده میشه نگاه کنید برای دخترم مشکل ساز نباشه بخورم یعنی؟دکتر گفت ضرر نداره ها ولی باز مادر همیشه نگران فرزندشه دیگه دلم آروم نگرفت گفتم از شما هم بپرسم .
اکسیژن خونم ۹۹ بود .تب هم نداشتم خداروشکر

23 پاسخ 504 بازدید


تیر کشیدن خفیف زیر دل و عوارض شیاف پروژسترون

سلام پزشک عزیز اوما و بچه های مهربون اومایی!
بچه ها من پارسال خرداد سقط داشتم... بعد دکتر تو اقدامم که بهم قرص تحریک تخمک گذاری داده بود کنارش بهم شیاف پروژسترون هم داده بود... الان که باردار شدم دکترمم نیست که جواب بده... یبار تو اوما پرسیدم گفتین که ادامه بدم... تا کی باید شیافمو ادامه بدم؟ عوارض نداره؟
ی سوال دیگه هم دارم اینکه گاهی زیر دلم تیر های خفیف میکشه ولی همیشگی نیس... خطری نداره برای جنین؟ ممکنه حیلی معذرت میخوام بخاطر نفخ باشه؟ یا نگران کننده اس؟

21 پاسخ 1,296 بازدید


درمان معده درد شدید

سلام خانمای عزیز و پزشک اوما.سوال دوستمه ممنون میشم جواب بدید
دوستم ۳ ماهه زایمان کرده ۱۰ روز بعد زایمان معده درد شدید گرفت که دکتر بهش پنتو پرازول و فاموتیدین داده که گفت ۱ ماه مصرف کردم اصلا خوب نمیشم چند بار تو این مدت اینقدر درد داشت که باید امپول مسکن میزد.یه دکتر دیگه هم رفت که بهش قرص دایمتیکون و امپرازول داده که با اونام بهتر نشده.شما تجربه ای واسه درد معده اش دارید؟ممنون میشم

3 پاسخ 342 بازدید


زایمان و بی میلی نسبت ب سکس

سلام وخسته نباشید خدمت پزشک اوما,
من تقریبا ۵ماهه زایمان کردم هیچ میلی نزدیکی ندارم،وخیلی بدم اومده از سکس،شاژد د. طول این ۵ماه فبط۳,۴بار نزدیکی داشتم،خواستم بپرسم ک چه دارویی مصرف کنم؟

18 پاسخ 1,095 بازدید


دکتر عزیزوخانمای باتجربه میشه جواب بدین

من دوروزه احساس میکنم شکمم نسبت به دوروز قبل کوچیک شده آیا شکم شماهم مثل منه
یکیم دوسه روز پیش آبریزش داشتم ولی فقط یه روز بود میترسم کیسه آب نشتی داشته باشه
حالا من ازکجابفهمم کیسه نشتی داره یانه
یااینکه شکمم چرابجای بزرگ شدن کوچیک شده

19 پاسخ 486 بازدید


تاخیر در پریودی و درد

سلام دوستان من سه ماهه سزارین کردم دوبار پریود شدم هر دوبار هم نامنظم این بار هم باید یه ماه یه بار پریود میشدم با این حال پنج روزه تاخیر دارم شکم درد زانو درد کمر درد شدید معده درد سرگیجه و حالت تهوع دارم بنظرتون بخواطر نامنظمیه یا بارداری واقعا میترسم

8 پاسخ 710 بازدید


بیقراری نوزاد ۴ ماهه و نخوابیدن در شب

سلام
پسر من الان ۴ ماه و ۲۰ روزشه جدیدا همش گریه میکنه و اخلاقش بد شده همش بهونه میگیره دفعات دفعش زیاد شده و رنگ سبز هستش از طرفی همشم با حرص پیشبندش رو گاز میگیره و از همه بدتر وقتی شبها میخوام بخوابونمش گریه میکنه و نمیخوابه به زور مگه اینکه بزارمش توی پتو تکون بدم بخوابه کسی میدونه علت این بی قراری و نخوابیدنش چیه؟

35 پاسخ 3,791 بازدید


عفونت لوزه در بارداری❌❌

هنوز زیاد نیست ولی عفونتشو میبینم رو لوزم . چیکار کنم بیشتر نشه قبلا عفونت لوزه گرفته بودم خیلی بد بودو کلی عفونت کرده بود
از دیشبه هم گلوم درد میکنه .میتونم خشک کن بخورم ؟ یا قرص سرما خوردگی ؟چیکار کنم خوب شه بدتر تشه
۷ ماهمه

7 پاسخ 549 بازدید


سرما خوردگی در بارداری لطفا بیایین

سلام بر دکتر اوما و مامانای عزیز یه هفته ای میشه که سرما خوردم و از ترسم دکتر نمی رفتم ک سه چهار روز پیش رفتم دکتر عمومی و دارو داد اما مصرف نکردم و بدتر شدم میخوام ببینم این داروهایی که دکتر داده مضر نیست و میتونم بخورم
آزیترودر(آزیترومایسین)۵۰۰میلی گرم
استامینوفین_حکیم۵۰۰
آلتادین

38 پاسخ 663 بازدید


سلام عزیزان حالتون خوبه

خانمای عزیز شبا شما بچه هاتونو تو کریر میخوابونید ..به خاطر ریفلاکس دکتر بهم گفت تو کریر بزارش..

21 پاسخ 622 بازدید


کسی از کپسول پونیکا استفاده کرده ???

سلام به پزشک اوما و دوستان عزیزم من برای تنبلی تخمدان به پزشک طب سنتی مراجعه کردم و برام کپسول پونیکا و یسری داروهای گیاهی تجویز کردن ک بعد از استفاده از قرص ها باید شروع کنم روزی سه وعده همراه همسرم بخوردنشون میخواستم بدونم این کپسول ها چطورن ?کسی استفاده کرده?نتیجه گرفته?

51 پاسخ 26,529 بازدید


عوض شدن صدا در بارداری

سلام دکتر جان من صدام در آخر هفت ماهگی تو بارداری تغییر کرد ،انگار ک سرما خوردم ،بعد بارداریمم صدام درست نشد باید چیکار کنم صدام مثه قبل بشه

13 پاسخ 665 بازدید


شیر خشک خوب برای نوزاد تازه متولد شده

سلام میخوام یه شیر خشک خوب بگیرم محض احتیاط برای وقتی که نی نیم بدنیا اومد میشه چیزی که استفاده کردین و راضی بودین نفخ و یبوست نداده رو معرفی کنید

29 پاسخ 5,570 بازدید


عفونت گلونوزاد۲ماهه چیکار کنم

سلام پزشک اوما دخترم ۲ماهشه بینیش بشدت پر میشه و نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره تو استفراغش میادبالا خلط ،بعدم اینکه وختی شیرمیخوره صدای خس خس میده و انگار جلوی گلوشوگرفته چ دارویی بهش بدم ؟ضمن اینکه رفلاکسم داره ولی برای رفلاکسش هیچ دارویی بهش نمیدم امپرازول پودرشومیخورد هیچ تاثیری نداشت براش

19 پاسخ 431 بازدید


در مورد ریزش موی شیردهی

سلام خانومای گل . من سه ماه اول شیردهی مکمل میخوردم ریزشم انقدر زیاد نبود ولی دکترم گفته بود سه ماه بخور الان ک نمیخورم هم ریزشم خیلییییی زیاد شده هم خیلی موهام خشک شده . قرص تقویتی خوب چی میشناسید؟؟؟؟

4 پاسخ 288 بازدید


مشکوک به کرونا در شیردهی

سلام دارم از استرس میمیرم شوهرم و برادرم و پدر و مادرم مشکوک به کرونا هستن قرار ازمایش بدن من علائمی ندارم فعلا
بچم یه چندتایی سرفه میکنه و عطسه ولی تب نداره
چه خاکی تو سرم کنم از استرس هیچی نمیتونم بخورم کمک کنید توروخدا

14 پاسخ 423 بازدید


سلام دکتر جان و دوستان

من الان هفته بیست و یکم بارداریم میتونم شربت دیفن هیدرامین بخورم؟آخه شدیداً سرما خوردم نمیدونم کروناس یا ن دیشب خیلی سرفه کردم.تست هم هرجا زنگ زدم میگن از شنبه میگیرن.
اگه تهران جایی میشناسین برای انجام تست معرفی کنین ممنون.

37 پاسخ 416 بازدید


سلام وخسته نباشید عزیزان .لطفا کمکم کنید

پسرم دو ماهشه دیشب تبش ۳۷ ونیم بود هر ۶ ساعت قطره استامینوفن میدم .چیکار کنم تبش بیاد پایین

11 پاسخ 340 بازدید