دکترم گفته ۱۰ روز دیگ سونو شو اگ کمتر شد ختم بارداری بدیم 🥺حالا من دارم روزی ۱۰ الی ۱۵ لیوان مایعات میخورم.اگ خدایی نکرده تو این مدت کم شده خطر داره برا بچه🥺
0
1400/02/28
Ati ♧
دیگه ماه اخری ختم بارداریم بدن جا نگرانی نداره
0
1400/02/28
🍃⚘Marjan⚘🍃
هفتت دیگه خوبه از الان
از ۳۵ به بعد بچه دستگاه نمیره
از ۳۵ به بعد بچه دستگاه نمیره
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
نگران نباش عزیزم خدابزرگه.راحت میشی
0
1400/02/28
🍃⚘Marjan⚘🍃
انشالله که سر موقع باشه زایمانت
ولی زودارمشد نگران نباش
چیزی نمیشه
ولی زودارمشد نگران نباش
چیزی نمیشه
0
1400/02/28
سوال کننده
مرسی بچها
0
1400/02/28
🍃⚘Marjan⚘🍃
*زودتر
0
1400/02/28
سوال کننده
من میگم تو این ۱۰ روز چیزی نشه
0
1400/02/28
سوال کننده
خطر نداشته باشه براش
0
1400/02/28
Ati ♧
ان شاالله که تا اوموقعم هیچی به بچه نمیشه...بچه تو دیگه ماشاالله الان بزرگه شرایطش سخت بشه خودش اذیتت میکنه میفهمی
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
طبیعی هستی یا سز؟
0
1400/02/28
سوال کننده
سز .بریچه
0
1400/02/28
🍃⚘Marjan⚘🍃
نه هیچی نمیشه
این همه مایعات میخوری
دکتر بهتر میدونه که واسه ۱۰ روز دیگه سونو داده
این همه مایعات میخوری
دکتر بهتر میدونه که واسه ۱۰ روز دیگه سونو داده
0
1400/02/28
سوال کننده
مثلا چجوری میفهمم؟
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
کاش منم رودتر بزام.شبا از معده درد خاب ندارم
0
1400/02/28
Ati ♧
لابد با حرکتاش خیلی ضعیف میشه... یا چندبرابر میکنه
0
1400/02/28
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/02/28
سوال کننده
اها نمیدونم🥺
0
1400/02/28
سوال کننده
طبیعی هستی؟
0
1400/02/28
fatima ghasemi
حرکاتشو مرتب چک کن... چند روزی یبار برو برای ضربان قلبش
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
اره. مثه چی میترسم
0
1400/02/28
Ati ♧
نگران نباش.هیچی نمیشه ان شاالله.توکل کن به خدا
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
زایمان اولم خیلی سخت بود.وحشتناک
0
1400/02/28
سوال کننده
حرکتاش خوبه خداروشکر.اره میرم.بنظرت با مایعات زیاد میشه اب دورش؟
0
1400/02/28
سوال کننده
سفالیکه؟
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
اره
0
1400/02/28
سوال کننده
توکل ب خدا
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
الان بریچه بیمارستان دولتی قبول کرده سزارین بشی؟
آخه واسه منم بریچه ولی گفت تا لحظه آخر شاید بچرخه و خودمون روز آخر ازت سونو میگیریم
آخه واسه منم بریچه ولی گفت تا لحظه آخر شاید بچرخه و خودمون روز آخر ازت سونو میگیریم
0
1400/02/28
سوال کننده
من اختیاری میرم
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
خوشبحالت. ما ک از بی پولی مجبورم برم طبیعی رایگان
0
1400/02/28
سوال کننده
منم بیمارستان نیمه خصوصیه عزیزم .
0
1400/02/28
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
بسلامتی زایمان کنی عزیزم
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
منم اگه سفالیک بشه اختیاری میرم
ولی اگه بریچ بمونه میرم دولتی
ولی اگه بریچ بمونه میرم دولتی
0
1400/02/28
سوال کننده
قربونت🤩
0
1400/02/28
سوال کننده
اهواز اوضاع کرونا داغونه کبرم دولتی
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
انشاا.. شما هم بسلامتی زایمان میکنی 😍
0
1400/02/28
سوال کننده
وزن بچهاتون چنده؟
1
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
32هفته و6روز 1860 بود
0
1400/02/28
fahimeh rahmani
منم تو ۳۴ هفته رفتم سونو اب دور بچه ۹ بوده مایعات خیلی میخورم
ولی بهم نگفته سونو بده باز
ولی بهم نگفته سونو بده باز
0
1400/02/28
نسرین ....
نگران نباش عزیزم انشاالله مشکلی پیش نمیاد
0
1400/02/28
🤱 Hani Joonii💜
نگران نباش عزیزم الان از 10 روز ک گفته دو روزش گذشته ی هفته دیگ میری سونو معلوم میشه همه چی وزنش خوب بود؟
0
1400/02/28
سوال کننده
والا منم گفت نمیخواد بعد گفت برا اطمینان سونو بدع
0
1400/02/28
سوال کننده
۳۴ هفته و ۳ روز ۲۶۰۰ بود
0
1400/02/28
سوال کننده
ان شاء الله عزیزم
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
ترشح نداری؟
منظورم آبریزشه
منظورم آبریزشه
0
1400/02/28
🤱 Hani Joonii💜
ماشالله خوب بوده دیگ
0
1400/02/28
سوال کننده
نه.اما تکرر ادرار زیاد دارم
0
1400/02/28
نسرین ....
منم سزارینیم از مجبوری باید برم دولتی ولی اصلا رسیدگی نمیکنن
0
1400/02/28
fahimeh rahmani
پس منم ۳۸ هفته برم
0
1400/02/28
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
آره ماشالا وزنش خیلی خوبه
0
1400/02/28
سوال کننده
چجوری بفهمم نشتی دارم؟
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
پد بذار یا شورتت خیس میشه معلومه
0
1400/02/28
نسرین ....
وزنش خوبه مایعات زیاد بخور
0
1400/02/28
سوال کننده
ن اصلا خیس نمیشه فقط دیر برم دسشویی میریزه🤣
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
پد بذار سرفه کن
0
1400/02/28
سوال کننده
حتما
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
خب خداروشکر
0
1400/02/28
نسرین ....
مژگان مث پریود ک غیر عادی ازت میاد نشتی هم داشته باشی اینشکلیه
0
1400/02/28
سوال کننده
گذاشتم ظهر چیزی نیومد
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
مژگان هندونه هم خوبه، زیاد بخور
0
1400/02/28
سوال کننده
ن اینجور نیستم اصلا
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
الحمدا..
0
1400/02/28
سوال کننده
اره باید بگیرم والا از بس شبا میرفتم دسشویی دیگ نزاشتم بگیره
0
1400/02/28
Afsaneh 🐼
آب دور جنین مگه باید چند باشه ؟
0
1400/02/28
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1400/02/28
نسرین ....
پس نشتی نداری،مایعات استفاده کن هندونه هم بخور در حد اعتدال
0
1400/02/28
سوال کننده
از صب تا الان ۱۱ لیوان اب خوردم🙄🙄🙄🙄ب مرحله ی انفجار زسیدم دیگ😃
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
هندونه بخور زیاد، چون من ایام عید هندونه زیاد خوردم سونو ۲۸ هفته رفتم گف مایع دورش لب مرزه مراعات کن دیگه نخوردم دیروز سونو دادم نرمال بود خداروشکر، مطب دکترم گف بچه ۳۴ هفته کامله هروقت کاهش حرکت داشتیnst بده بچه رو میگیرم ۱۰ روز دیگه که ۳۵ پر کردی داخل ۳۶ شدی نگران نباش
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
من امروز دادم ۱۷بود گفت خوبه هیچ مشکلی نیس
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
نمیدونم، واسه من 14بود گفت عالیه
0
1400/02/28
سوال کننده
مرسیییی عزیزم.من میگم توی این ده روز ی وقت تو کم ابی نمونه
0
1400/02/28
سوال کننده
خوبه برا شما
0
1400/02/28
سوال کننده
اره ماشالا عالیه
0
1400/02/28
نسرین ....
آب ضرر نداره روزی هشت لیوان بخور ظهرا اهوازم ک داغ برو تو حیاط گرما بخوره بهت تشنگی میاد سراغت 😂
0
1400/02/28
سوال کننده
من قبلا روزی ۲ لیوان هم نمیخوردم کل قرصامو با ی لیوان میخوردم🙄
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
اگه آبش کم بشه حرکاتشم کم میشه متوجه میشی
0
1400/02/28
سوال کننده
۱۱ تا دیگم تا اخرشب میخورم.اپارتمانیم متاسفانه🤣
0
1400/02/28
fatima ghasemi
اره چرا نشه... هندونه و دلستر بخور... مغزیجاتم بخور برای وزن گیریش... من از اول بارداری تا هفته 32 اب دورش 10یا 11 بود هرکاری میکردم بالا نمیرفت... تا اینکه هندونه اومد فقط هندونه خوردم 35 هفته ک رفتم شده بود 12
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
قربونت ،استرس نداشته باش
0
1400/02/28
سوال کننده
🥺🥺🥺
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰

0
1400/02/28
سوال کننده
خب خدارووووشکر منم از فردا خودمو میبندم ب هندونه
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
من دیشب ترشح داشتم یکمم ترشح تا رون هام میومد خیلی ترسیدم امروز سونو دادم که گفت خداروشکر مشکلی نیس
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
اینجوری نگاه نکن، خیالت راحت چیزی نمیشه
0
1400/02/28
نسرین ....
ایول ببینم چیکار میکنی 😂فقط مواظب باش نترکی
0
1400/02/28
سوال کننده
🤣🤣🤣👊
0
1400/02/28
سوال کننده
برا این فسقل هرکارررری میکنم بخدا
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
ردیف راست حداقل،وسط حداکثر، ردیف چپ نرماله
0
1400/02/28
فرزانه مامان شازده والا
مادریم دیگه 😇
0
1400/02/28
نسرین ....
عزیز دلم ،انشاالله ک صحیح و سالم میاد بغل مامانش
0
1400/02/28
سوال کننده
من از حداقل هم کمتره🥺
0
1400/02/28
سوال کننده
اره😔
0
1400/02/28
سوال کننده
فداتشم
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
خوردن شیرینی جات باعث میشه نی نی بیشتر ادرار کنه حجم مایع زیاد میشه، اگه دیابت یا اضافه وزن نداری بخوز
0
1400/02/28
نسرین ....
قرربونت
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
نه مرزه رعایت کنی حله ان شاالله
0
1400/02/28
سوال کننده
همه چی میخورم بخدااا اما حقیقتش اب کم میخوردم
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
سوراخ داری 😂
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
اشتنباه کردی عادی میگن روزی ۶تا ۸ لیوان آب بخورید، بارداری بیشتر
من یسره آب میخورم همش عطش دارم
من یسره آب میخورم همش عطش دارم
0
1400/02/28
سوال کننده
نمیریزه ک🤣
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
دنیا هم اومد سوپرایزی میشی دیگه کووو تا ۲۴ خرداد😃
0
1400/02/28
سوال کننده
نمیدونستم
0
1400/02/28
سوال کننده
دوس دارم همون ۲۳ م دنیا بیاد اخه
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
دیگه سلامت نی نی درجه اهمیتش بالاتره تا دوس داشتن ما😁
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
پس چرا کم شده 😕
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
برا منم تاریخ زد ۲۴ خرداد اما گف هر گونه لکه بینی یا درد داشتی برو بیمارستان میاریمش بیرون😂
0
1400/02/28
سوال کننده
اره والا
0
1400/02/28
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
حالا هندونه بخور، طالبی بخرفالوده درست کن بخور حل میشه
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
شاید سونو اشتباه کرده دلیلی نگفت که بدون هیچ نشتی چیزی چرا کم شده
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
خربزه هم خوبه هم قندش بالاس هم این ماه خواص داره بخوری
0
1400/02/28
سوال کننده
نمیدونم والا برا چیه
0
1400/02/28
سوال کننده
اره اتفاقا مرتب دارم میخورم
0
1400/02/28
سوال کننده
از بس اب خوردم پهلوهام تیرمیکشه
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
نپرسیدی از دکترت 😕
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
کلیه هاتو نترکونی
0
1400/02/28
سوال کننده
نه چون خیلی ریلکس گفت خیلیم کمنیس نگران نباش تا الان یکی از بچها تایپیک زده
0
1400/02/28
سوال کننده
🤣🤣
0
1400/02/28
پریا 🤱🧿
😂خوب پس نگران نباش
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
والا😂
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
کاش سرم برات مینوشت بهتره تا مایعات به زور بخوری
0
1400/02/28
سوال کننده
تازه خواس سونو ننویسه
0
1400/02/28
سوال کننده
ایقد ریلکسه دکترم
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
خب دکتر گفته نیازی نیس، حتما نیاز نیس، به هرحال علم ایشان در این زمینس
0
1400/02/28
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
حالا شما ۱۰ روز صبر نکن یه هفته شد برو سونو
0
1400/02/28
Azi 💖 ...
مژی کدوم بیمارستان؟
0
1400/02/28
Azi 💖 ...
مژی الان از مطب اومدم
گفت خوب کردی اومدی واسه تیروییدت دارو میدم دیگه نمیخاد ده روز دیگه سونو وزن بدی بزار هفته ۳۲ بده
گفت خوب کردی اومدی واسه تیروییدت دارو میدم دیگه نمیخاد ده روز دیگه سونو وزن بدی بزار هفته ۳۲ بده
0
1400/02/28
Azi 💖 ...
مژی منم میام اهواز واسه زایمان
اگ بریچ باشه ک سزارین اگ نه طبیعط ولی بیمارستان خصوصی
دولتی میکشه ادمو
اگ بریچ باشه ک سزارین اگ نه طبیعط ولی بیمارستان خصوصی
دولتی میکشه ادمو
1
1400/02/28
سوال کننده
اره شنبه یکشنبه میرم سونو
0
1400/02/28
سوال کننده
علامه کرمی
0
1400/02/28
سوال کننده
بهترررر
0
1400/02/28
سوال کننده
خصوصی میگ ۹ میلیون و خیلی خیلی شلوغن این بیمارستان هم خلوت هم رسیدگیشون خوبه
0
1400/02/28
خانم گل .
عزیزم اگه خطر داشت دکتر میگفت زود سونو بدی
نگران نباش
نگران نباش
0
1400/02/28
helma M
سلام مژگان انشالله ک خیره خطریم نداره نی نیتو سالم بغل بگیری😍
0
1400/02/28
سوال کننده
مرسی از دلگرمیت عزیزم
0
1400/02/28
سوال کننده
مرسی از دلگرمیت عزیزم
0
1400/02/28
رز 🌹
مژگان دختر عموم هم اب دور بچه کم بود فکر کنم کمتر تو بود چون روزی یه سرم میزدن براش
0
1400/02/28
رز 🌹
سر موقع زایمان کرد
0
1400/02/28
سوال کننده
اذر اصلا بهم نگفت سرم بزن .خیلیم ریلکس بود دکترم نمیدونم طبیعی یا چی
0
1400/02/28
zohreh .m
عزیزم من الان مایع آمنیوتیکم شده ۷ ولی گفتن تا ۵ جا داره
نگران نباش
نگران نباش
0
1400/02/28
Azi 💖 ...
این چقد میگه سز؟ و طبیعی؟
0
1400/02/28
سوال کننده
عهههههه.چن روز ی بار سونو میدی؟
0
1400/02/28
سوال کننده
طبیعی نمیدونم اما سز ۴۵۰۰
0
1400/02/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
تا میتونی مایعات بخور.برای من ۷شد ودکتر چند روز صبر کرد.تو همون چند روز از بس که مایعات خوردم رسید به ۹.و دکتر گفت نیازی به ختم بارداری نیست.
0
1400/02/28
سوال کننده
عهههه پس خوبه.منم دارم مرتب اب میخورم اما همش میرم دسشویی پس چقدرش جذب میشه اخه
0
1400/02/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
میدونم خیلی سخته.من حالم از آب بهم میخورد.دیگه باید تحمل کنی عزیزم.تازه ۹خوبه.مال من ۷بودولی تا میتونی آب بخور.من یه بطری آب همیشه کنارم بود
0
1400/02/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
منم دستشویی زیاد میرفتم ولی آب دور بچم زیاد شد.دکتر سونوگرافی میگفت چیکار کردی که تو ماه آخر آب اضافه شده چون ما انتظار داریم کمتر بشه
0
1400/02/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مژگان عزیزم انشالله هیچی نمیشه نشتی ک نداری شانس من وتواب دوربچمون کم شده ک اخرشم علتشونفهمیدم ده روزدیگه میری همه چی نرماله انشالله تازه مطمعنن یکجورتخمین زدن ک اگه ابش کم بشه ب حداقل نرسه حالا اگه بدنیام اومدنگرانی نداره علیسانم هفته هاشوکامل نکرد درعوض زودتربغلش میگیری انقدخوبه🥰🥰🥰
0
1400/02/28
سوال کننده
حدودا روزی چن لیوان اب میخوردی؟
0
1400/02/28
سوال کننده
مهشید کل بارداریم استرس بوده بخدااااا.دوس دارم زودتر بیاد بغلم اما میترسم دستگاه بره
0
1400/02/28
سوال کننده
تموم تلاشمو میکنم بخدا
0
1400/02/28
فاطمه بانو
مژگان امپول ریه میده دکترت بعد بستریت میکنننترس
بعدشم بیشتراب بخور
هندونه بخورتامیتونی
من خواهرمنشتی داشت روزی ۱۲تا اب معدنی بزرگ میخورد با ۲تاهندونه ۵ماهه بود تازه
بعدشم بیشتراب بخور
هندونه بخورتامیتونی
من خواهرمنشتی داشت روزی ۱۲تا اب معدنی بزرگ میخورد با ۲تاهندونه ۵ماهه بود تازه
0
1400/02/28
رز 🌹
نگران نباش گلم اگه موردی بود دکتر خودشم میترسید پس خودت رو نگران نکن خواهر من مشکل کبد داشت ۳۲ هفته زایمان کرد دکترش گفت حتی یک روز دیگه هم نمیتونی بمونی برا خودت بده ممکنه بمیری اورژانسی عملش کرد شب بستری شد ۷صبح بردن اتاق عمل زایمان کرد بچش ۱کیلو ۷۰۰ گرم بود 🤦♀️
0
1400/02/28
سوال کننده
فاطمه میترسم این چن روز کمبشه.وگرنه بقول تو امپول ریه میزنن دعام کن
0
1400/02/28
سوال کننده
دستگاه رفت؟
0
1400/02/28
رز 🌹
اره ۱۰ روز
0
1400/02/28
رز 🌹
نترس فقط مایعات بخور مراقب تکون خوردنشم باش
0
1400/02/28
سوال کننده
حرکتاش خوبع بخدا دیگ بیشتز نمیتونم از صب تا الان نزدیک ۲۰ لیوان 😁😔
0
1400/02/28
رز 🌹
انشاءالله که این روزا زودی بگذره بعد ها یادش کنی
0
1400/02/28
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/02/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
بیش از ۱۲ لیوان
0
1400/02/28
سوال کننده
امروز نزدیک ۲۰ لیوان خوردم فردا بیشترش میکنم
1
1400/02/29
somaye malekpour
👀
1
1400/02/29
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
خدا کمکت کنه عزیزم
0
1400/02/29
zhina 💙
سلام مژگان جون خوبی عزیزم، نگران نباش برا منم اینجوریه ولی دکتر گفت نگران نباش چیزی نیست
0
1400/02/29
zhina 💙
فقط گفت 2 هفته دیگه بیا برا نوار قلب
0
1400/02/29
zhina 💙
گفت اب کم تو اخرا خیلی مهم نیست
0
1400/02/29
zhina 💙
سلام فاطمه بانو خوبی کجای نیستی
به فکرت بودم
به فکرت بودم
0
1400/02/29
مامان امیرعلی ...
عزیزم امپول ریه بزن نگران هیچیم نباش من کوچولو۳۴هفته دنیا اومد خداروشکر الانم مشکلی نداره فقط چون من دیر امپول ریه زدم ۱۰روز رفت تو دستگاه
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/29
سوال کننده
سلام عزیزم قربونت تو خوبی.تو چنده اب دورش؟من میترسم تو کم ابی بمونه بچم😔
0
1400/02/29
سوال کننده
اخه دکترم خیلی ریلکسه گفت نرمالع🙄😑خداروشکر ک حال پسرت خوبع عزیزم
0
1400/02/29
zhina 💙
مال من تو 29 11 بود انقد اب خوردم که نگو همش میترسیدم،حالا تو 35 هم شده 9
من خودم خیلی میترسم ولی دکتر گفت چیزی نیست و نگران نباش
من خودم خیلی میترسم ولی دکتر گفت چیزی نیست و نگران نباش
0
1400/02/29
پزشک اوما
سلام حرکات جنین را در نظر بگیرید هر زمان احساس کردی حرکات کمتر شده و یا حرکتی نداشت سریعا مراجعه کنید
0
1400/02/29
سوال کننده
منم دکترم ریلکسه والا
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنونم❤️
1
1400/02/29
فاطمه بانو
ن نترس ففط تامیتونی هندونه و اب بخور
1
1400/02/29
فاطمه بانو
زیاد نمیام اوما😬
شماهمک جای ثابتینیستین ک😒ی تاپیکبزنین بمونینتوش پیداتون کنه ادم
شماهمک جای ثابتینیستین ک😒ی تاپیکبزنین بمونینتوش پیداتون کنه ادم
0
1400/02/29
zhina 💙
😂😂😂
ولا دلم واسه این حرفات تنگ شده بود
اینجا هستم،اعلانم روشنه
ولا دلم واسه این حرفات تنگ شده بود
اینجا هستم،اعلانم روشنه
0
1400/02/29
zhina 💙
فک کردم زاییدی نیستی😂😂
حالا کی بسلامتی میاد بیرون این گل پسر شما
حالا کی بسلامتی میاد بیرون این گل پسر شما
0
1400/02/31
فاطمه بانو
😂😂😂😂فدابشم
0
1400/02/31
فاطمه بانو
نهنزاییدم هنوز😩
مشخص نیس😩
فک کنم۱۰ام اینچیزا نوبت بده دکتر
مشخص نیس😩
فک کنم۱۰ام اینچیزا نوبت بده دکتر
0
1400/02/31
سوال کننده
سزی فاطمه؟
0
1400/02/31
فاطمه بانو
نمیدونم😑احتمالا
0
1400/02/31
سوال کننده
بریچه؟
0
1400/02/31
سوال کننده
دیوث کجایی نیستت
0
1400/03/01
فاطمه بانو
ن یابا سفالکیه از اول
0
1400/03/01
فاطمه بانو
جان ناموست ی تاپیکبزن همه بیان اونجا
1
1400/03/01
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



762

