شکن بند بعد از سزارین
چه مدت زمانی بعد از سزارین میشه از شکم بند استفاده کرد؟و اینکه چند ساعت در روز باید بسته شه؟ شبانه روزی؟
لیمو سنگی و ماه ششم بارداری
سلام و خسته نباشید خانم دکتر
و مامانای عزیز
خوردن زیاد لیمو سنگی در ماه ششم برای جنین خطر داره ؟
باتشکر
به دادم برسین
سلام دکتر اوما و خانما خوبید
امروز واکسن دوماهگی دخترمو زوم بچم خیلی اذیته از صبح اصلا نخوابیده تا چشاشو میبنده یهویی داد میزنه و گریه میکنه چیکار کنم خوب شه
یکی هم اینکه شیرم کم شده چیکار کنم چی بخورم؟
من از ترس چاق شدن زیاد نمیخورم و شیرمم کم میشه موندم چ کنم
طریقه درمان سوزش دهانه رحم
سلام متخصصین عزیز من دوره قبلی سیکلم دارای ترشح پنیری بودم رفتم دکتر بهم کرم واژینال و یه قرص داده اما با وجود اینکه ترشح پنیری ام از بین رفته سوزش دهانه رحم دارم بعد از رابطه هم خون ابه میبینم علت سوزش و خون ابه چیه باتشکر
آزمایش لطفا تفسیر کنید.ممنون
جواب آزمایش
سلام میشه جواب بدین
ببخشید خاستم بدونم امپول بی حسی ک برا طبیعی میزنن همونه ک برا سزارین میزنن و عوارض داره یانه ؟؟ممنون
اولین سنوگرافی تشکیل قلب
سلام دکتر من امروز ۵ هفته و سه روزم کی برم سونوی قلب که کاملا نشون بده ؟و اینکه نیازه برای دیدن ساک بارداری هم سونو کنم یا ن؟
دارو برای ترشحات با بوی زهم ماهی
سلام
دکتر اوما و دوستان اومایی
دارو چی بگیرم
تفسیر آزمایش سلفری. ممنون میشم بگید همه چی خوبه یا نه؟
سلام.
آزمایش سلفریمو بررسی کنید
ممنون
تکون شدید در بارداری
سلام سال نو همگی مبارک باشه
من توی ۲۹ هفتگی بارداری هستم یه سوال داشتم دیروز توی رانندگی به یه دسنداز بد خوردیم و من پشت نشسته بودم و تکون بدی خوردم یعنی رفتم بالا اومدم پایین😊خدا رو شکر اون لحظه هیچ اتفاقی نیفتاد نه لکی نه چیزی . کلی نگرانم ممکنه داخلی مشکلی پیش اومده باشه نوبت دکترم ۲ هفته دیگه .
امروز صبح که از خواب بدار شدم خیلی خیل کم ۱۰ سانت بالای نافم درد داشتم ممکنه ربطی داشته باشه
سرما خوردگی و آبریزش بینی
سلام
دخترم سرما خورده آبریزش داره و سرفه های خلط دار میکنه یکمم تب داره بهش استامینوفن میدم و شربت گایافنزین اما بهتر نشده
دکترش مطب نبود که توی تعطیلات ببرم الان دوروزه اینجوریه امروز هم تماس گرفتم مطب نبودن
دوشب یادم رفته قرص دوفاستون استفاده کنم الان چی کار کنم
سلام دکتر عزیزم و خوهرای گلم
دکترم بهم قرص دوفاستون تجویز کرده برای منظم شدن پریودم هر شب یک عدد، از روز ۱۵ پریود تا ۲۵ پریود من استفاده میکردم از ۱۵ پریودم استفاده کردم روز ۱۸.۱۹ سیکلم سرم شلوغ بود یادم رفته استفاده کنم الان دوشب پشت سرهم یادم رفتته بخورم الان چی کار کنم؟
سلام خانم دکتر و مادرای عزیز
پسرم از دیشب بینیش کیپ شده و به سختی نفس میکشه .چیکار کنم کمکم کنید لطفا ..
توکسوپلاسما غیر فعال در بارداری
من ۹ ساله پیش درگیر انگل توکسوپلاسما شدم و درمان شدم الان تیتر انتی توکسوپلاسما در من همچنان بالاست و دو ماه باردارم. میخوام بدونم ایا برای جنینم خطرناکه
کرونا و شیردهی نوزاد
سلام مامانا
ازتون خواهش میکنم کمکم کنید.
شوهرم تست کروناش مثبت شده.روز اول بدن درد شدید داشت ولی خداروشکر روز بعدش سرحال شد.
منم علائم شوهرمو دارم ..منتها من بعد از بدن درد آبریزش شدید گرفتم ..مرتب با سرم دماغمو شست و شو دادم.
حالا گلوم بشدت خشک شده و سرفه امونمو بریده.حالا نگران پسرمم کرونا نگیره.تو نت سرچ کردم نوشته بود تو دوران شیردهی شربت اکسپکتورانت مجازه.میخورم ولی بی فایدس.بنظرتون واسه گلوم چیکار کنم.خشک خشک شده
سلام خانوم دکتر ورزش و تحرک زیاد تو زمان اقدام ب بارداری مشکلی داره؟
من شاغلم و تحرکم خیلی زیاده و هشت ساعت رو صندلی میشینم،خیلیا میگن همین بعد تخمک گذاری باعث میشه ک لانه گزینی ناموفق بشه،بعد من اضافه وزنم دارم،اگه باشگاه ثبت نام کنم مشکلی نداره؟؟من هم تو خونه هم سرکار تحرکم خیلی زیاده،قدمم ۱۶۲ و وزنمم ۷۲ هستش،درسته ک میگن خم شدن و کار کردن زیاد بعد تخمک گذاری خوب نیست؟من روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هم پیاده روی دارم از منزل تا محل کارم
اسهال با درد و استفراغ و تب خفیف
سلام دکتر اوما پسرم چند روز اسهال سبز با درد و اذیت میکنه تب خفیف بین ۳۷و۳۸هم داره و استفراغ خفیفم میکنه میگن از دندونشه چکار کنم کمکم کنید
بالاآوردن قطره ویتامین آد و پدی لاکت و دیگر داروهاتوسط نوزاد
سلام دکترجان باید چیکار کنم وقتی داروها و قطره مولتی شو میدم همشو بالامیاره آیالازمه دوباره بهش بدم مجددا؟
بوی تند ادرار نوزاد
سلام خانومایی که تجربه دارین ممنون میشم راهنمایی کنید
نوزاد چهار ماهم چند روزی هست که متوجه شدم وقتی پوشکشو دیر عوض می کنم از پوشکش بوی تند میاد ولی با یه بار ادرار کردن پوشکش بو نمیده
خواستم ببینم این می تونه نشونه عفونت ادرار باشه؟
تو شیردهی سینه چپم از راست خیلی بزرگتر شده
بچم ۳ ماهشه
اوایل از هر دو میخورد الان فقط از چپ میخوره
ینی دیگه خوب نمیشم؟




