Ooma

شکن بند بعد از سزارین

چه مدت زمانی بعد از سزارین میشه از شکم بند استفاده کرد؟و اینکه چند ساعت در روز باید بسته شه؟ شبانه روزی؟

3 پاسخ 471 بازدید


لیمو سنگی و ماه ششم بارداری

سلام و خسته نباشید خانم دکتر
و مامانای عزیز
خوردن زیاد لیمو سنگی در ماه ششم برای جنین خطر داره ؟
باتشکر

12 پاسخ 814 بازدید


به دادم برسین

سلام دکتر اوما و خانما خوبید
امروز واکسن دوماهگی دخترمو زوم بچم خیلی اذیته از صبح اصلا نخوابیده تا چشاشو میبنده یهویی داد میزنه و گریه میکنه چیکار کنم خوب شه
یکی هم اینکه شیرم کم شده چیکار کنم چی بخورم؟
من از ترس چاق شدن زیاد نمیخورم و شیرمم کم میشه موندم چ کنم

41 پاسخ 687 بازدید


طریقه درمان سوزش دهانه رحم

سلام متخصصین عزیز من دوره قبلی سیکلم دارای ترشح پنیری بودم رفتم دکتر بهم کرم واژینال و یه قرص داده اما با وجود اینکه ترشح پنیری ام از بین رفته سوزش دهانه رحم دارم بعد از رابطه هم‌ خون ابه میبینم علت سوزش و خون ابه چیه باتشکر

13 پاسخ 456 بازدید


آزمایش لطفا تفسیر کنید.ممنون

جواب آزمایش

10 پاسخ 403 بازدید


سلام میشه جواب بدین

ببخشید خاستم بدونم امپول بی حسی ک برا طبیعی میزنن همونه ک برا سزارین میزنن و عوارض داره یانه ؟؟ممنون

9 پاسخ 599 بازدید


اولین سنوگرافی تشکیل قلب

سلام دکتر من امروز ۵ هفته و سه روزم کی برم سونوی قلب که کاملا نشون بده ؟و اینکه نیازه برای دیدن ساک بارداری هم سونو کنم یا ن؟

24 پاسخ 516 بازدید


دارو برای ترشحات با بوی زهم ماهی

سلام
دکتر اوما و دوستان اومایی
دارو چی بگیرم

11 پاسخ 484 بازدید


تفسیر آزمایش سلفری. ممنون میشم بگید همه چی خوبه یا نه؟

سلام.
آزمایش سلفریمو بررسی کنید
ممنون

20 پاسخ 954 بازدید


تکون شدید در بارداری

سلام سال نو همگی مبارک باشه
من توی ۲۹ هفتگی بارداری هستم یه سوال داشتم دیروز توی رانندگی به یه دسنداز بد خوردیم و من پشت نشسته بودم و تکون بدی خوردم یعنی رفتم بالا اومدم پایین😊خدا رو شکر اون لحظه هیچ اتفاقی نیفتاد نه لکی نه چیزی . کلی نگرانم ممکنه داخلی مشکلی پیش اومده باشه نوبت دکترم ۲ هفته دیگه .
امروز صبح که از خواب بدار شدم خیلی خیل کم ۱۰ سانت بالای نافم درد داشتم ممکنه ربطی داشته باشه

16 پاسخ 514 بازدید


سرما خوردگی و آبریزش بینی

سلام
دخترم سرما خورده آبریزش داره و سرفه های خلط دار میکنه یکمم تب داره بهش استامینوفن میدم و شربت گایافنزین اما بهتر نشده
دکترش مطب نبود که توی تعطیلات ببرم الان دوروزه اینجوریه امروز هم تماس گرفتم مطب نبودن

2 پاسخ 423 بازدید


دوشب یادم رفته قرص دوفاستون استفاده کنم الان چی کار کنم

سلام دکتر عزیزم و خوهرای گلم
دکترم بهم قرص دوفاستون تجویز کرده برای منظم شدن پریودم هر شب یک عدد، از روز ۱۵ پریود تا ۲۵ پریود من استفاده میکردم از ۱۵ پریودم استفاده کردم روز ۱۸.۱۹ سیکلم سرم شلوغ بود یادم رفته استفاده کنم الان دوشب پشت سرهم یادم رفتته بخورم الان چی کار کنم؟

9 پاسخ 11,088 بازدید


سلام خانم دکتر و مادرای عزیز

پسرم از دیشب بینیش کیپ شده و به سختی نفس میکشه .چیکار کنم کمکم کنید لطفا ..

7 پاسخ 369 بازدید


توکسوپلاسما غیر فعال در بارداری

من ۹ ساله پیش درگیر انگل توکسوپلاسما شدم و درمان شدم الان تیتر انتی توکسوپلاسما در من همچنان بالاست و دو ماه باردارم. میخوام بدونم ایا برای جنینم خطرناکه

2 پاسخ 401 بازدید


کرونا و شیردهی نوزاد

سلام مامانا
ازتون خواهش میکنم کمکم کنید.
شوهرم تست کروناش مثبت شده.روز اول بدن درد شدید داشت ولی خداروشکر روز بعدش سرحال شد.
منم علائم شوهرمو دارم ..منتها من بعد از بدن درد آبریزش شدید گرفتم ..مرتب با سرم دماغمو شست و شو دادم.
حالا گلوم بشدت خشک شده و سرفه امونمو بریده.حالا نگران پسرمم کرونا نگیره.تو نت سرچ کردم نوشته بود تو دوران شیردهی شربت اکسپکتورانت مجازه.میخورم ولی بی فایدس.بنظرتون واسه گلوم چیکار کنم.خشک خشک شده

11 پاسخ 415 بازدید


سلام خانوم دکتر ورزش و تحرک زیاد تو زمان اقدام ب بارداری مشکلی داره؟

من شاغلم و تحرکم خیلی زیاده و هشت ساعت رو صندلی میشینم،خیلیا میگن همین بعد تخمک گذاری باعث میشه ک لانه گزینی ناموفق بشه،بعد من اضافه وزنم دارم،اگه باشگاه ثبت نام کنم مشکلی نداره؟؟من هم تو خونه هم سرکار تحرکم خیلی زیاده،قدمم ۱۶۲ و وزنمم ۷۲ هستش،درسته ک میگن خم شدن و کار کردن زیاد بعد تخمک گذاری خوب نیست؟من روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هم پیاده روی دارم از منزل تا محل کارم

1 پاسخ 598 بازدید


اسهال با درد و استفراغ و تب خفیف

سلام دکتر اوما پسرم چند روز اسهال سبز با درد و اذیت میکنه تب خفیف بین ۳۷و۳۸هم داره و استفراغ خفیفم میکنه میگن از دندونشه چکار کنم کمکم کنید

4 پاسخ 322 بازدید


بالاآوردن قطره ویتامین آد و پدی لاکت و دیگر داروهاتوسط نوزاد

سلام دکترجان باید چیکار کنم وقتی داروها و قطره مولتی شو میدم همشو بالامیاره آیالازمه دوباره بهش بدم مجددا؟

26 پاسخ 479 بازدید


بوی تند ادرار نوزاد

سلام خانومایی که تجربه دارین ممنون میشم راهنمایی کنید
نوزاد چهار ماهم چند روزی هست که متوجه شدم وقتی پوشکشو دیر عوض می کنم از پوشکش بوی تند میاد ولی با یه بار ادرار کردن پوشکش بو نمیده
خواستم ببینم این می تونه نشونه عفونت ادرار باشه؟

4 پاسخ 1,744 بازدید


تو شیردهی سینه چپم از راست خیلی بزرگتر شده

بچم ۳ ماهشه
اوایل از هر دو میخورد الان فقط از چپ میخوره
ینی دیگه خوب نمیشم؟

8 پاسخ 476 بازدید