سلام و عرض ادب
پزشک محترم اوما من ۱۰آذر سقط داشتم
و بعدش هر ماه سنو دادم
ولی بقایا دفع نشدکلا پریود نشدم ،قرص سایتوتک خورده بودم،و باردایم پوچ بود،الان چکارکنم قرص یا کورتاژ😭😌😭😌😭اینم عکس سنوم👇👇ممنون میشم راهنماییم کنین🌻🌻🌻🌻🌻🌻
پرسش (1399/12/20):
سقط کورتاژ ،بقایا بارداری پوچ
1270
152
1399/12/20
سوال کننده
0
1399/12/20
سوال کننده

0
1399/12/20
سوال کننده

0
1399/12/20
فاطمه 🧚
سلام عزیزم میشه بگی چه علایمی داشتی
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
من الان دوروزه لکه بینی دارم دل درد خفیف با کمردرد
0
1399/12/20
سوال کننده
سلام گلم ب دلت بد راه نده
0
1399/12/20
سوال کننده
من هیچ علائمی نداشتم فقط سنو نشون داد
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
نه عزیزم لکه بینیم داره زیاد میشه
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
حالم خرابه
0
1399/12/20
سوال کننده
تشکیل قلب رفتی؟؟
0
1399/12/20
سوال کننده
لک من قهوه ای بود ک بده
0
1399/12/20
سوال کننده
ولی حتما متخصص خوب برین شیاف و سوزن معمولا میدن ،دوستم خیلی لک میدین دیگه با قرص و شیاف خداروشکر مونده بچه
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
آره رفتم پنج هفته بود گفت قلبش تشکیل نشده
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
لکه منم قهوه ایه
0
1399/12/20
فاطمه 🧚
الان رفتم دکتر شیاف دادگفت ما نمیتونیم کاری کنیم اگه بخواد سقط بشه میشه
0
1399/12/20
سوال کننده
عزیزم انشالله ک میمونه غصه نخور
0
1399/12/20
سوال کننده
۵هفته زود بوده ک تا ۸هفته تشکیل میشه
1
1399/12/20
فاطمه 🧚
ممنون عزیزم ان شالله برام دعا کن.
0
1399/12/20
سوال کننده
🌻🌻🌻♥️♥️♥️
1
1399/12/20
مامان گل
من هیچ علایم بارداری ندارم شما علایم داشتی؟؟؟
0
1399/12/20
مامان گل
نکنه چون علایم ندارم پوچ باشه؟
0
1399/12/20
مامان گل
هیچ لکه بینی هم نداشتم خدا رو شکر با اینکه خیلی هم راه میرم
0
1399/12/21
سوال کننده
سلام عزیزم ن اصلا ب این چیزا نیست گلم ب خودت بد راه نده ،من سنو هاک میرفتم ساک خالی بود
1
1399/12/21
مامان گل
ممنون عزیزم
1
1399/12/21
پزشک اوما
سلام حتما به پزشک مراجعه کنید تا دارو مجدد تجویز کنه اگر یا یک دوره جواب نداد باید کورتاژ شوید
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
سلام با دارو گیاهی سقط نشد؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
شیاف میذاشتی؟
0
1399/12/21
سوال کننده
سلام عزیزم ن ،
0
1399/12/21
سوال کننده
قرص سایتوتک خوردم همون روز
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
منم 14 روزه سقط کردم برای منم پوچ بود
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
چن تا
0
1399/12/21
سوال کننده
دیگه بعدش هیچ دارویی بهم ندادن با اینکه سنو میدادن
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
خوردنی نیس که باید میذاشتی زیر زبونت
0
1399/12/21
سوال کننده
عزیزم 🌻🌻🌻
0
1399/12/21
سوال کننده
بله همون زیز زبونی
0
1399/12/21
سوال کننده
۶تا
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
واژینال نذاشتی؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
برو عطاری داروی چهل گیاه برای سقط بخر
0
1399/12/21
سوال کننده
ن از دکتری ک گرفتم طبق دستورش گفت بذار زیر زبونت
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
خیلی تلخه ولی زود خوب میشی
0
1399/12/21
سوال کننده
دارن؟؟من هر جا عطاری رفتم گفتن نداریم ۷هفتس نمیشه
الان نمیدونم
الان نمیدونم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
البته ازمن 3 ماه بود شیاف سوزن ضد سقط میزدم خیلی سفت شده بود
0
1399/12/21
سوال کننده
ممنونم ک گفتی شنبه برم ببینم گیرم میاد
0
1399/12/21
سوال کننده
چند هفته بود؟؟
0
1399/12/21
سوال کننده
چقدر دیر پس؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
مجبور شدن با یچیزی بود مثل سیم چین کندش مردم😣
0
1399/12/21
سوال کننده
وای یا خداااا
0
1399/12/21
سوال کننده
خیلی بده
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من 14 هفته باید میبودم ولی خب تو 6 هفته 6 روز مونده بود ولی کیسه اب بزرگتر میشد
0
1399/12/21
سوال کننده
هم روحی هم جسمی
0
1399/12/21
سوال کننده
منم همینجور
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من که داغون شدم همجوره ازبین بردم خودمو
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
زودتر برو یکاری کن گلم تو رحمت میمونه عفونت میکنه
0
1399/12/21
سوال کننده
انشالله زود دوباره خدآ جاشو برامون سبز کنه و حتما بهترشو برامون در نظر گرفته🌻🌻🌻
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
انشالله 🙏
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من که جلوگیری نکردم پناه برخدا ولی بعدش حتما میرم ای یو ای
0
1399/12/21
سوال کننده
ممنونم گلم بخدا چندین دکتر رفتم گفتن صبر کن ،الان دوتا دکتر رفتم تازه میگه زیر میزی بده برو کورتاژ
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
چون بارداری پوچ از اسپرم ضعیفه
0
1399/12/21
سوال کننده
امید بخدا
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
یاخدا🙄🙄😐😑
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
مگه کجایی هسی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
اینجا که اصلا نه زیر میزی هیچی نمیگیرن
0
1399/12/21
سوال کننده
بله ازمایش شوهرم اسپرم ضعیف بود نکرد ی دارو درست و درمون بده دکتر🥴🥴🥴
0
1399/12/21
سوال کننده
کجایین شما
0
1399/12/21
سوال کننده
من اصفهان ،شاهین شهر
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من دکترم تا دید بهم دارو گیاهی داد گفت سه روز اگه به خونریزی افتادی افتادی نیافتادی برو زایشگاه
0
1399/12/21
سوال کننده
گف ۵۰۰زیر میزی بیار برو برا کورتاژ
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
ولی خدایی یروزه راحت شدم
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
من اصالتا شیرازیم ازدواج کردم داراب
0
1399/12/21
سوال کننده
اخی خیلی بده منم قشنگ تا یک ماه افسردگی شدید گرفتم
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
نظر من و میخوای ریسک نکن برای بعدی ای یو ای کن
0
1399/12/21
سوال کننده
چی هست؟؟
0
1399/12/21
سوال کننده
باید چکارکنم
0
1399/12/21
سوال کننده
اسمشو فقط شنیدم
0
1399/12/21
سوال کننده
شما بچه داری؟
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
اسپرمای خوبو از شوهرت میگیرن شستشو میدن و به توهم دارو میدن که فولیات خوب بشه ازاد سازی میزنی همون موقع هم برات وارد رحمت میکنن اسپرمارو
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
بعد از 14 روز مشخص میشه
0
1399/12/21
سوال کننده
من ی دخمل دارم
نمیدونم چرا برا این اقدامم اینجوری شدم
ولی خب اسپرم دیگه
نمیدونم چرا برا این اقدامم اینجوری شدم
ولی خب اسپرم دیگه
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
نه من بچه ندارم 2سالو 6 ماهه اقدامم و این دومین سقطمه
0
1399/12/21
سوال کننده
انشاالله زود زود نی نی دارمیشی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
ممنون پناه برخدا
0
1399/12/21
سوال کننده
هزینه ای یو ای چنده
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
برات حفظش کنه
0
1399/12/21
سوال کننده
♥️♥️♥️❤❤❤😘😘😘😘😘
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
2 تومن بستگی به دکترش داره من شیراز انجام میدم بهم گفتن 1ونیم
0
1399/12/21
سوال کننده
ارزش داره بخدا
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
بعضیا 600 هم میگیرن
0
1399/12/21
سوال کننده
منکه چقدر خرج کردم این مدت
0
1399/12/21
سوال کننده
اخرشم هیچی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من 4میلیون هزینه کردم و دراخر هیچ
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
هر دارویی که میگرفتم خارجی بود
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
شیاف خارجی از شیراز سفارش میدادم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
ولی بیفایده
0
1399/12/21
سوال کننده
🥴🥴🥴😤😤😤😤😤😤
0
1399/12/21
سوال کننده
اره واقعا سخته اینجوری
0
1399/12/21
سوال کننده
قبلیتم پوچ بود؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
نه یهو خود بخود افتادم بخون ریزی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
و سقط شد
0
1399/12/21
سوال کننده
عزیزم
0
1399/12/21
سوال کننده
خدا انشالله دوقلو بهت بده
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
تو 6 هفته بودم ولی برای این یکی خیلی ازیت شدم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/12/21
سوال کننده
درکت میکنم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
از وقتی سقط کردم دیگه دلم به هیچی نمیره
0
1399/12/21
سوال کننده
خیلی سخته
من یکی زایمان داشتم اینقدر اذیت نشدمک سر این سقط اذیت شدم
من یکی زایمان داشتم اینقدر اذیت نشدمک سر این سقط اذیت شدم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
اگه دورم شلوغ نبود میزدم زیر گریه ولی حیف
0
1399/12/21
سوال کننده
میدونم چی میگین
منم قشنگ تا یک ماه اینجوری بودم
حتی حوصله حرف زدن نداشتم
منم قشنگ تا یک ماه اینجوری بودم
حتی حوصله حرف زدن نداشتم
0
1399/12/21
سوال کننده
😭😘😘😘😘😘
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
ازبس بغضمو قورت دادم شده عقده کتفمو قفسه سینم درده
0
1399/12/21
سوال کننده
گریه کن حداقل اروم بشی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
دقیقا مهمتر از اون کسی که باید درکت کنه نمیکنه
0
1399/12/21
سوال کننده
اونجوری بدتر فشار میاری ب خودت
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
منکه دیگه از بارداری میترسم😣
0
1399/12/21
سوال کننده
نترس گلم
حداقل برو ای وی اف
حداقل برو ای وی اف
0
1399/12/21
سوال کننده
خودت اوکی هستی ؟؟ففط اسپرم مشکل داره؟؟
0
1399/12/21
سوال کننده
منکه جدیدا پلی کستیک هم شدم
فک کنم برا همین ی تیکس ک مونده تخمدانام خیلی درد میکنن
فک کنم برا همین ی تیکس ک مونده تخمدانام خیلی درد میکنن
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
خودم اوکیم شوهرمم مشکلی نداره ولی خب میخوای ای یو ای کنم تا دیگه راحت بشم البته برای بارداری قبلیم تنبلی گرفتم بااینکه تخمدونام فعال بودن
0
1399/12/21
سوال کننده
خب خداروشکر پس نگران نباش اصلا
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
پیاده روی بکن خرما ارده خیلی خوبه بعد هم نوشابه سردی جات نخور شوهرتم بادمجون نخوره
0
1399/12/21
سوال کننده
ممنونم 😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
به شوهرت خرما زیاد بده بخوره
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من فعلا گلم شوهرم کارم داره حتما برو بیمارستان سونو بقایات هم ببر بگو بقایا دارم خودشون برات یکاری میکنن
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
یا اگه بتونی برو یه دکتر دیگه تا برات نتمه بده بستری بشی
0
1399/12/21
سوال کننده
عزیزمی ،خوشحال شدم ❤❤😘😘😘😘
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
فداتشم
0
1399/12/21
سوال کننده
خدانکنه عزیزم 😘😘😘😘
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
اسم دختر خواهرمنم یسناس
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
😍😍❤️❤️❤️💋💋💋
0
1399/12/21
سوال کننده
عزیزم خدا حفظش کنه
0
1399/12/21
سوال کننده
😘😘😘😘
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
فدات همچین دختر گل شماهم
0
1399/12/21
سوال کننده
❤❤😘😘😘😘😘😘😘
0
1400/02/30
Ati ♧
زهره خانوم شما چجوری سقط کردی بالاخره؟
0
1400/02/30
Ati ♧
منم دوروزه هرچی جوشونده بود خوردم.اینقد بپربپر و تناب زدم ولی اصن انگار نه انگار
0
1400/02/30
Ati ♧
الانم بخاری روشن کردم.کمرمو چسبوندم به بخاری ولی فاییده نداره
0
1400/02/30
Ati ♧
چکار کنم دیگه
0
1400/03/03
سوال کننده
سلام عزیزه دلم ببخشین من الان پیاماتونا دیدم
0
1400/03/03
سوال کننده
من قرص سایتو تک خوردم
بعدش،چندتایی سنو رفتم ک ب اشتباه میگفت بقایا دارم
ولی رفتم سنو داخلی گفت بقایا نیست ی میوم کوچیکه
بعدش،چندتایی سنو رفتم ک ب اشتباه میگفت بقایا دارم
ولی رفتم سنو داخلی گفت بقایا نیست ی میوم کوچیکه
0
1400/03/03
سوال کننده
جوشونده زیاد نخور من از بس زعفرون و کلپر و..... خوردم ضخامت اندومترم کم شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




