کسایی ک اطلاع دارن پارسال شوهرم آزمایش داد
خوب بود همین آزمایشگاه
سونو داد چن روز پیش واریکوسل خفیف گرید ۱تشخیض دادن باز همون آزمایشگاه آزمایش داد
الان مورفولوژی انگار کمتر شده تعداد بیشتر
میتونم درکنار استفاده اووبوست برای خودم برا شوهرم مکمل فرتیل اید بخرم؟
پرسش (1400/02/30):
سلام آزمایش اسپرم شوهرم هست لطفاً بیایذ
349
31
1400/02/30
سوال کننده
0
1400/02/30
سوال کننده

این برای پارساله
0
1400/02/30
سوال کننده

0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
همه چی خوبه
0
1400/02/30
azin 🧚♀️
این آزمایش خوبه
تعدادشم رفته بالا
تعدادشم رفته بالا
0
1400/02/30
azin 🧚♀️
این آزمایشم خوبه دیگه 🤔
0
1400/02/30
سوال کننده
مژگان نگاه مورفولوژی نسبت ب قبل نصفع
0
1400/02/30
سوال کننده
مورفولوژی چیه اصن
0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
کیفیت اسپرمه.با اینکه کم شده اما بازم خوبه
0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
مرکز ناباروری آز داده؟
0
1400/02/30
سوال کننده
مژگان چ گهی بخورم الان
براش فرتیل اید بگیرم؟
براش فرتیل اید بگیرم؟
0
1400/02/30
سوال کننده
ن آزمایشگاه تخصصی همین مرودشت
0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
کم نیست ک بابا
0
1400/02/30
azin 🧚♀️
شما با اون آزمایش اولی تا حالا باردار نشدید؟
0
1400/02/30
سوال کننده
تو ازمایشه همچیزش رفته بالا اون اومده پایین
0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
نگران نباش بالا ۴ نرماله
0
1400/02/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
چن وقت اقدامی؟
0
1400/02/30
سوال کننده
ن عزیزم تنبلی دارم
شوهرم راننده ماشین سنگینه یهوچن روز خونه نیس
شوهرم راننده ماشین سنگینه یهوچن روز خونه نیس
0
1400/02/30
سوال کننده
دوساله دیگ
0
1400/02/30
سوال کننده
قراره اووبوست بگیرم بخورم
0
1400/02/30
سوال کننده
ولی شانس قبل اینک برم دکتر پریود شدم الآنم ک دکترا نیستن تاشنبه شوهرم دیگ نیس
0
1400/02/30
azin 🧚♀️
ميگما
آزمایش ایشون کلا خوبه یعنی اقدام مرتب داشته باشی انشالله باردار میشی
برای خودت چی مصرف می کنی؟
آزمایش ایشون کلا خوبه یعنی اقدام مرتب داشته باشی انشالله باردار میشی
برای خودت چی مصرف می کنی؟
0
1400/02/30
سوال کننده
من با دارو های محرک آمپول اینا تخمک خوبم داشتم باردار نشدم
0
1400/02/30
سوال کننده
کلومفین لتروزول hmjهمرو مصرف کردم
0
1400/02/30
سوال کننده
فقط اووبوست و فرتیل اید و جدید معرفی کردن
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
منم یه ماه بهم داد از این دارو ها خوردم هر روز باردار شدم بعد ۲۰ ماه تقریبا ولی سقط شد بتام خیلی پایین بود
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
بخور خیلی خوبن دکتر من بهم داد
0
1400/02/30
مامان مهدی و مهوا
تنبلی هم ندارم گفت بخور تقویتت میکنن
0
1400/02/30
سوال کننده
عزیزم انشالله حاش سبز بشع
ب شوهرم دارو داد؟ خودت یادته طریقه مصرف؟
ب شوهرم دارو داد؟ خودت یادته طریقه مصرف؟
0
1400/03/01
پزشک اوما
سلام آزمایش دوم نرمال استو مورفولوژی باید بالای ۴ درصد باشه که برای همسر شما ۲۰ درصد است و کافیست
0
1400/03/01
سوال کننده
از آزمایش قبل تا الان نصف شده
قرص فرتیل اید میتونه بخوره برا کیفیت بهتر؟
قرص فرتیل اید میتونه بخوره برا کیفیت بهتر؟
0
1400/03/03
پزشک اوما
بله میتونه یا اینکه کاهش داشته اما مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




