Ooma

تاخیر پریودی بی بی منفی

سلام خدمت خانم ها و پزشک اوما
من امروز روز هفتم پری هستم.الان بی بی زدم کاملا منفی بود.ن دلدرد پری دارم ن لکه بینی ن آثاری از پری هست
بنظرتون چ کنم.بازم صبر کنم یا جوشونده ای چیزی بخورم پری بیاد؟

10 پاسخ 505 بازدید


سلام جواب ازمایش اسپرم شوهرم

سلام دوستان میشه لطفا جواب ازمایش اسپرم شوهرم و تفسیر بفرمایید ممنون میشم😘

7 پاسخ 631 بازدید


بدنم کوفتس گلومم میخواره

چی بخورم خوب شم ضرر نداشته باشه....
دیفن ضرر داره؟
دارم میمیرم به زور تایپ میکنم

23 پاسخ 452 بازدید


آزمایش پیش از بارداری

سلام ببخشید من قصد بارداری دارم و ۱۹ سالمه بعد دو سال و سه ماه هستش که من عروسی کردم و الان رفتم آزمایش قبل بارداری دادم و گفتن که تیروئید کم کار دارم دقیق نمی دونم تیروئید کم کار دارم یا پرکار ولی گفتند که تیروئید و دارم و الان من تقریباً دو ماه دیگه می خوام اقدام داشته باشم برای بارداری میشه لطفاً راهنمایی کنید که چی مصرف کنم برای تیروئیدم یا مثلا میشه تو بارداری من درمانش کنم

61 پاسخ 689 بازدید


استفاده از وسمه در بارداری

سلام می خواستم برای رنگ کردن موهام از وسمه استفاده کنم آیا خطری نداره؟

8 پاسخ 2,615 بازدید


قند ناشتا و دوساعت بعد در بارداری

سلام. صبح ناشتا قند خونمو با دستگاه گرفتم ۹۰ بود صبحانه خوردم و میانوعده یه لیوان شیر با یه شکلات خوردم . قند دوساعت بعد رو که گرفتم ۱۶۲ شده بود ؟ این ممکنه دیابت بارداری باشه ؟ این مقدار قند خیلی بالاس ؟ ایا برای جنین خطر داره؟

33 پاسخ 952 بازدید


ترشح خونی در نوزاد دختر

سلام.
دخترم تو این ۷ روز که متولد شده چند بار ترشح خونی داشته
بعضیا میگن طبیعیه!!!
نوک سینه هام زخم بوده این چند روز.
ممکنه خونی که میاد از واژنش واسه همین باشه؟
الان امروز ترشح این شکلی داشته(عکس فرستادم)

20 پاسخ 2,591 بازدید


دکتر اوما لطفا جواب بدید

سلام خاستم ببینم مقدار مصرف قطره دایمتیکون برای دلدرد و نفخ نوزاد ۲۴ روزه چقدره و چند بار در روز باید بدیم ؟
قطره پدی لاکت هم برای رفلاکس بهش میدم.

3 پاسخ 374 بازدید


قرص انداستوور4 برای تهوع

سلام به همه عیدتون مبارک
ایا این قرص برا تهوع تو بارداری مجازه ضرر نداره برا جنین؟! اخه اینجا دیدم همتون دمیترون میخورین یه ماهی هس دکترم داده نخوردم تاالان ولی دیگه هرروز حالم بدتر میشه این روزا همش بالا میارم خیلی اذیتم اگه ضررنداره بخورم ازین ب بعد

17 پاسخ 4,246 بازدید


سلام میشه یه لحظه بیاید

من ده روز هست عقب انداختم موعدم ۲۵ اسفند بود دیروز رفتم ازمایش خون جوابش ۰/۴ بود منفی هست بتا ام درسته ؟
چی بخورم پریود بشم

9 پاسخ 572 بازدید


تفسیر آزمایش دفع پروتئین

سلام جواب آزمایشمو گرفتم خیلی نگران شدم 😢😢

69 پاسخ 613 بازدید


تفسیر سونو آنومالی

سلام دکتر جان و خانمای عزیز وقتتون بخیر
بیزحمت سونو تفسیر کنین

9 پاسخ 1,590 بازدید


بچه ها سرما خوردم🤕🤒😷🤧بیاین کمک

بچه ها بدنم خیلی درد میکنه و بی حالم اصلا نمیتونم بلند شم
گلومم میخاره فکر کنم لوزه هام کرم کرده
چی بخورم زود خوب شم 😭
به نظر تون داروی امام کاظم ضرر داره؟

14 پاسخ 600 بازدید


درمان سوزش معده در بارداری

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک سال نو
بنده در هفته ۱۱ ام بارداری هستم.گاهی سوزش ورم و نفخ شدید دارم بصورتی ک شبها از درد نمیتونم بخوابم..دکترم قرص یدوفولیک داده ک با خوردنش نفخ و دردم بیشتر میشه..شربت لاکس ژل هم میخورم ک گاهی اثرگذار نیست.بخاطر همین ۱هفته اس ک قرص یدوفولیک رو نخوردم.خواستم اولا راهکار سوزش معدمو بدونم و اینکه عدم مصرف یدوفولیک تو این ۱هفته آیا تاثیر بدی روی مغز جنین گذاشته؟

9 پاسخ 465 بازدید


وزن گیری سه ماه اول بارداری

سلام خانمای عزیز اومایی. من طبق تقویم اوما وارد هفته هشتم بارداری شدم تا پایان ماه سوم بارداری یعنی هفته ۱۲ چقدر باید وزن اضافه کنم؟!

15 پاسخ 864 بازدید


سلام پزشک اوما و دوستان مهربونم💐

دوهفته ای میشه کمرم خیلی درد میکنه عکسشو میفرستم دلیل این کمردرد چیه و ایا میشه بادکش درمانی انجام داد؟
دردش رفته رفته شدید میشه فقط وقتی رو کمر میخابم خوبه درغیر این صورت همش درد میکنه🥺
از پماد ضد درد میشه استفاده کنم؟ هرچقد برام میمالن خوب نمیشه

25 پاسخ 444 بازدید


مامانا باتجربه بیایین درباره قطع کردن شیرشب نوزاد سوال دارم

سلام دوستان و خانم دکتر...
نوزاد من هشت تا دندون داره. و اینکه عادت زیادی داره که با سینه شبها بخابه. و در طول شب خیلی زیاد بیدار میشه و شیر میخاد. برای سلامت دندوناش. میخام شیر شبو قط کنم. راهکاری دارین که زیاد اذیت نشه؟ چندساعت قبل از خاب شب بهش غذا بدم؟
نیازه اتاقشو جدا کنم؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون😘

16 پاسخ 553 بازدید


۳ماه و نیم بعد از سقط میشه دوباره اقدام کنم؟

سلام دوستان عزیز
من حدودا ۳ ماه و نیم پیش در هفته ۵ بارداری متوجه شدم که پوچ بوده و خودش سقط شد
تمام آزمایش هایی که دادم خوب بوده و مشکلی ندارم
الان میتونم دوباره اقدام کنم؟ خیلی دوست دارم دوباره باردار بشم چون یه پسر ۳ سال و ۳ ماه دارم نمیخوام بیشتر از این فاصله سنی داشته باشن
توی این مدت هم حسابی به خودم رسیدم و خودمو تقویت کردم
لطفا راهنماییم کنید 🌹🙏

70 پاسخ 550 بازدید


در3ماهه ی دوم چه زمان بهتره برای دندون پزشکی؟

سلام عزیزان من هفته ی 17بارداریم خواستم بپرسم اینکه میگن تو3ماهه ی دوم بارداری میشه رفت دندون پزشکی ایاواقعامیشه برابچم ضررنداره؟ دقیقاچه زمانی بهترین موقع هست؟

21 پاسخ 579 بازدید


تب نوزاد ۵ ماهه

سلام اومایی های عزیز دخترم امروز تب کرده تبش ٣٧ و ٣٨ میشه استامینوفن هر ۴ ساعت بهش دادم الانم بیقراره گریه میکنه دست میندازه به گوشاش
گاهی اوقات دست و پاش خنکه سرش داغه بیشتر اوقات هم کلا همه جای بدنش داغه چیکار کنم ؟

15 پاسخ 421 بازدید