تاخیر پریودی بی بی منفی
سلام خدمت خانم ها و پزشک اوما
من امروز روز هفتم پری هستم.الان بی بی زدم کاملا منفی بود.ن دلدرد پری دارم ن لکه بینی ن آثاری از پری هست
بنظرتون چ کنم.بازم صبر کنم یا جوشونده ای چیزی بخورم پری بیاد؟
سلام جواب ازمایش اسپرم شوهرم
سلام دوستان میشه لطفا جواب ازمایش اسپرم شوهرم و تفسیر بفرمایید ممنون میشم😘
بدنم کوفتس گلومم میخواره
چی بخورم خوب شم ضرر نداشته باشه....
دیفن ضرر داره؟
دارم میمیرم به زور تایپ میکنم
آزمایش پیش از بارداری
سلام ببخشید من قصد بارداری دارم و ۱۹ سالمه بعد دو سال و سه ماه هستش که من عروسی کردم و الان رفتم آزمایش قبل بارداری دادم و گفتن که تیروئید کم کار دارم دقیق نمی دونم تیروئید کم کار دارم یا پرکار ولی گفتند که تیروئید و دارم و الان من تقریباً دو ماه دیگه می خوام اقدام داشته باشم برای بارداری میشه لطفاً راهنمایی کنید که چی مصرف کنم برای تیروئیدم یا مثلا میشه تو بارداری من درمانش کنم
استفاده از وسمه در بارداری
سلام می خواستم برای رنگ کردن موهام از وسمه استفاده کنم آیا خطری نداره؟
قند ناشتا و دوساعت بعد در بارداری
سلام. صبح ناشتا قند خونمو با دستگاه گرفتم ۹۰ بود صبحانه خوردم و میانوعده یه لیوان شیر با یه شکلات خوردم . قند دوساعت بعد رو که گرفتم ۱۶۲ شده بود ؟ این ممکنه دیابت بارداری باشه ؟ این مقدار قند خیلی بالاس ؟ ایا برای جنین خطر داره؟
ترشح خونی در نوزاد دختر
سلام.
دخترم تو این ۷ روز که متولد شده چند بار ترشح خونی داشته
بعضیا میگن طبیعیه!!!
نوک سینه هام زخم بوده این چند روز.
ممکنه خونی که میاد از واژنش واسه همین باشه؟
الان امروز ترشح این شکلی داشته(عکس فرستادم)
دکتر اوما لطفا جواب بدید
سلام خاستم ببینم مقدار مصرف قطره دایمتیکون برای دلدرد و نفخ نوزاد ۲۴ روزه چقدره و چند بار در روز باید بدیم ؟
قطره پدی لاکت هم برای رفلاکس بهش میدم.
قرص انداستوور4 برای تهوع
سلام به همه عیدتون مبارک
ایا این قرص برا تهوع تو بارداری مجازه ضرر نداره برا جنین؟! اخه اینجا دیدم همتون دمیترون میخورین یه ماهی هس دکترم داده نخوردم تاالان ولی دیگه هرروز حالم بدتر میشه این روزا همش بالا میارم خیلی اذیتم اگه ضررنداره بخورم ازین ب بعد
سلام میشه یه لحظه بیاید
من ده روز هست عقب انداختم موعدم ۲۵ اسفند بود دیروز رفتم ازمایش خون جوابش ۰/۴ بود منفی هست بتا ام درسته ؟
چی بخورم پریود بشم
تفسیر آزمایش دفع پروتئین
سلام جواب آزمایشمو گرفتم خیلی نگران شدم 😢😢
تفسیر سونو آنومالی
سلام دکتر جان و خانمای عزیز وقتتون بخیر
بیزحمت سونو تفسیر کنین
بچه ها سرما خوردم🤕🤒😷🤧بیاین کمک
بچه ها بدنم خیلی درد میکنه و بی حالم اصلا نمیتونم بلند شم
گلومم میخاره فکر کنم لوزه هام کرم کرده
چی بخورم زود خوب شم 😭
به نظر تون داروی امام کاظم ضرر داره؟
درمان سوزش معده در بارداری
باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک سال نو
بنده در هفته ۱۱ ام بارداری هستم.گاهی سوزش ورم و نفخ شدید دارم بصورتی ک شبها از درد نمیتونم بخوابم..دکترم قرص یدوفولیک داده ک با خوردنش نفخ و دردم بیشتر میشه..شربت لاکس ژل هم میخورم ک گاهی اثرگذار نیست.بخاطر همین ۱هفته اس ک قرص یدوفولیک رو نخوردم.خواستم اولا راهکار سوزش معدمو بدونم و اینکه عدم مصرف یدوفولیک تو این ۱هفته آیا تاثیر بدی روی مغز جنین گذاشته؟
وزن گیری سه ماه اول بارداری
سلام خانمای عزیز اومایی. من طبق تقویم اوما وارد هفته هشتم بارداری شدم تا پایان ماه سوم بارداری یعنی هفته ۱۲ چقدر باید وزن اضافه کنم؟!
سلام پزشک اوما و دوستان مهربونم💐
دوهفته ای میشه کمرم خیلی درد میکنه عکسشو میفرستم دلیل این کمردرد چیه و ایا میشه بادکش درمانی انجام داد؟
دردش رفته رفته شدید میشه فقط وقتی رو کمر میخابم خوبه درغیر این صورت همش درد میکنه🥺
از پماد ضد درد میشه استفاده کنم؟ هرچقد برام میمالن خوب نمیشه
مامانا باتجربه بیایین درباره قطع کردن شیرشب نوزاد سوال دارم
سلام دوستان و خانم دکتر...
نوزاد من هشت تا دندون داره. و اینکه عادت زیادی داره که با سینه شبها بخابه. و در طول شب خیلی زیاد بیدار میشه و شیر میخاد. برای سلامت دندوناش. میخام شیر شبو قط کنم. راهکاری دارین که زیاد اذیت نشه؟ چندساعت قبل از خاب شب بهش غذا بدم؟
نیازه اتاقشو جدا کنم؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون😘
۳ماه و نیم بعد از سقط میشه دوباره اقدام کنم؟
سلام دوستان عزیز
من حدودا ۳ ماه و نیم پیش در هفته ۵ بارداری متوجه شدم که پوچ بوده و خودش سقط شد
تمام آزمایش هایی که دادم خوب بوده و مشکلی ندارم
الان میتونم دوباره اقدام کنم؟ خیلی دوست دارم دوباره باردار بشم چون یه پسر ۳ سال و ۳ ماه دارم نمیخوام بیشتر از این فاصله سنی داشته باشن
توی این مدت هم حسابی به خودم رسیدم و خودمو تقویت کردم
لطفا راهنماییم کنید 🌹🙏
در3ماهه ی دوم چه زمان بهتره برای دندون پزشکی؟
سلام عزیزان من هفته ی 17بارداریم خواستم بپرسم اینکه میگن تو3ماهه ی دوم بارداری میشه رفت دندون پزشکی ایاواقعامیشه برابچم ضررنداره؟ دقیقاچه زمانی بهترین موقع هست؟
تب نوزاد ۵ ماهه
سلام اومایی های عزیز دخترم امروز تب کرده تبش ٣٧ و ٣٨ میشه استامینوفن هر ۴ ساعت بهش دادم الانم بیقراره گریه میکنه دست میندازه به گوشاش
گاهی اوقات دست و پاش خنکه سرش داغه بیشتر اوقات هم کلا همه جای بدنش داغه چیکار کنم ؟




