Ooma

لطفا جواب ازمایش منو ببینید

سلام دوستان لطفا جواب ازمایش منو ببینید به نظرتون مثبته

9 پاسخ 411 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما کمی نفسم کم شده ولی شبها موقع خواب تنگی نفسم بیشتر میشه آیاخطر دارد و نشانه چیست

سلام خدمت دکتر اوما توروز نفسم کم می اد ولی موقع خواب تنگی نفسم بیشتر می شه آیا خطر برای جنین دارد و نشانه چیست

14 پاسخ 399 بازدید


درد زیر شکم در هفته پنجم بارداری؟؟؟

سلام خسته نباشید من هفته پنج بارداری هستم و کارمندان امروز رفتم سرکار رفت و برگشت رانندگی کردم و کارمم زیاد بود متاسفانه از بعدظهر زیر دلم یکم درد میکرد تا شب کمر درد هم اضافه شد بهش همسرم یکم کیسه آب گرم گذاشت یه ذره بهتر شدم الان استرس دارم چرا اینجوری شدم؟؟؟چون چهار سال پیش سقط داشتم میترسم نکنه مشکلی دوباره پیش بیاد ممکنه کمکم کنید البته امروز رفتم پیش دکترم فقط قرص آهن دادو شیاف پروژسترون ۴۰۰ که غروب استفاده کردم.ولی بازم درد دارم.

27 پاسخ 473 بازدید


نتیجه ازمایش اوکی هست یا نه

سلام من ازمایش دادم قبل بارداری ... این آیتم هایی که بالاس برای ابله و سرخک هست اگر اشتباه نکنم... میخوام ببینم اوکی هستند ؟ یا نه مورد داره

9 پاسخ 439 بازدید


خانمهایی که آی وی اف کردن لطفا راهنمایی کنن🙏🙏🙏

سلام دوستان
برای آی وی اف روز چندم قاعدگی باید به دکتر مراجعه کرد و به خانم و اقا هر دو دارو میدن؟روز چندم بستری میکنن ؟میشه کامل توضیح بدید تو این زمینه
من چیزی نمیدونم🙏
هزینه ش چقدره ؟دکتر من تو بیمارستان خصوصی هست

25 پاسخ 1,363 بازدید


رژیم کاهش وزن و اثرش روی شیرم ،کسی تجربه داره ؟؟

سلام خانوما پسرم چهارماهشه فقط شیر خودمو میخوره اصلا شیشه نخورده

،میخواستم با کالری شماری رژیم بگیرم و خیلی آهسته آهسته وزنمو کم کنم بدون عجله ،

آیا روی شیرم تاثیری داره؟
شیرم کم نمیشه ،یا کیفیتش بدنمیشه؟؟
کسی تجربه داره؟؟

42 پاسخ 436 بازدید


دکتر غلامرضا خاتمی کسی میشناسه؟

سلام دخترم ۱ هفتس رفته تو ۵ ماه مشکل رفلاکس داره پیش ی دکتر بردم بهش امپرازول داد گفت روزی ۳۰تا دونه با شیرت خیس کن بهش بده چند روزی بهش دادم اما تاثیری نداشت بعضی وقتا خییلی فجیح بالا میاره اندازه ی استکان شیر بالا میاره خیییلی هم قبل و بعدش گریه های وحشتناک میکنه حالا تعریف دکتر خاتمی رو شنیدم گفتم ببینم کسی رفته پیشش خوب بوده ببرمش؟

14 پاسخ 338 بازدید


قبل از سزارین چه کاری رو انجام بدم

سلام خانما فردا انشالله صبح ساعت 7میرم بستری بشم برای سزارین. چیکارا باید قبل رفتن انجام بدم؟

19 پاسخ 707 بازدید


شیر دادن نوزاد

.لطفا جواب بدید ..پسرم ۲۵ روزشه ..زیررسینه سمت چپم هر وقت شیر بهش میدم‌ جیغ میکشه و بیقراری میکنه ...ناله میکنه ...شیر هم داره چه کنم .....چی بخورم شیرم مقوی شه سیرش کنه مدام میک میرنه گرسنه س ...دلم واسش میسوزه ..عذاب وحدان دارم ..مدام میک میزنه اما فک میکنم سیر نمیشهد بچه

9 پاسخ 643 بازدید


خانوما سریع بیاین جواب بدین لطفا سایز فولیکولم ۳۰ و اندومتر ۷ دارم خوبه یا بد؟؟

سلام خانومای عزیز ،من قبلا سونو واژینال شدم کیست نداشتم لتروزول خوردم
الان سیزده سیکل سونو شدم سایز فولیکولم سی هست خوبه یا بد؟؟
امپول ازادسازی بزنم؟؟؟
عکس میزارم

65 پاسخ 1,405 بازدید


لطفا جواب بدین منتظرم

سلام من مدتی لکه بینی داشتم و دکتر شیاف میزدم زیرنظر پزشک الان لکه بینی من قطع شده آیا ادامه بدم برای شیاف!؟ نوبت دکتر دارم برای 24فر وردین البته دیگه من دردام هم مثل قبل نیست بهترم

8 پاسخ 444 بازدید


خواب نوزاد ۴ ماهه

سلام پسرم ۴ ماهشه .یه مدتیه وقتی خوابش میاد میذارمش توی گهواره یا ننو خیلی گریه میکنه جیغ میکشه .خوابش میاد هی صورنشو میماله ولی خیلی گریه میکنه انقدر باید گریه کنه تا بخوابه .اصلا روی پا عادت نداره هیچ جا هم نمیتونم برم .خیلی خسته شدم .توی بیداری هم خوب شیر نمیخوره باید بخوابه توی خواب بهش شیر بدم

35 پاسخ 545 بازدید


سمیرا کجایی دقیقا کجایی؟؟ 😍

بچها کسی از سمیرا خبر نداره خیلی وفته نیس؟ 🤔🤔🤔

46 پاسخ 1,281 بازدید


درد دل بعد از پریود

سلام ببخشید مزاحم شدم‌. بااینکه سیکلم ۳۰روزس ده اسفند پریودشدم ۲ فروردین رابطه مقعدی داشتم روز قبل پریودم دردسینه که اولی باربود تجربش کردم ۱۰فروردین پریود شدم فقط یکم خفیف بود ولی مث قبل ۶ روزه کلیم گرمی خوردم دارچین زرشک رازیانه زنجبیل تا روز دوم پریودیم برا سرماخوردگیم ازیترو قرص سرماخوردگی اشتهامم خیلی کمه کلا ولی الان تخمدانم درد خفیف داره نظرتون لطفا؟

16 پاسخ 422 بازدید


پیچیدن بند ناف دور گردن

اگر بند ناف دور گردن جنین پیچیده شده باشه قطعا مادر باید سزارین بشه؟ یعنی میخوام بدونم جز مواردیه که زایمان طبیعی خطر داره؟
توو سونوی داپلر خونرسانی به جنین خوب بوده

4 پاسخ 523 بازدید


سلام خانم دکتر کتفم درد داره چه کنم

یه مدته فکنم یه ماهه کتفم درد داره دستم بالا میبرم درد داره روش نمیتونم بلتد بشم و اینکه چندباری هم قلبم درد گرفته دست چپمم هست باز پشت همین کتفم از بالا به پایین درد میگیره و تیر میکشه راستی خمیازه هم میکشم کتفم درد داره چه دکتری باید برم واینکه از چی میتونه باشه

1 پاسخ 467 بازدید


میشه لطفا اگر تجربه دارید جواب بدین من فکرم خیلی درگیر شده😭

بچها من فردا وارد ۱۶ هفته میشم و تو این مدت کاهش وزن شدید داشتم ولی از بقیه بدنم کم شده و شکمم سفت شده بود و کوچیک تر از اول بارداریم نشده بود بعد چند روزه احساس میکنم شکمم بزرگ تر شده و الان یه برآمدگی داره خودم از قبل یه کوچولو شکم داشتم اون کاملا سفت شده و برام خییبیلی عجیبه این بزرگ شدن یهویی .. میترسم ورم باشه و من مشکلی داشته باشم چون تو اوما دیدم بچها گفته بودن تا ماه ۵ و ۶ شکمشون بزرگ نشده میشه لطف منو راهنمایی کنید از ظهر که لباس تنگ تر پوشیدم و متوجه شدم خیلی ترسیدم😭😭

30 پاسخ 514 بازدید


مدفوع نوزاد 8 ماه

سلام. دخترم. 8 ماهش و دو هفته ای هست که. مدفوعش سفت و حال پشکلی داره.. و غذاهایی که تو این دوره بهش میدم فرنی و ثوپ مرغ و داخل ثوپ از مواد مرغ. و کدو حلوایی و کدو سبز و جو پرک و هویچ و سیب زمینی میریزم داخل ثوپش.. نکنه بخاطر وجود این مواد لطفا از تجربه هاتون بگید.. ممنون میشم از کتر اوما

29 پاسخ 445 بازدید


تفسیر سونو ان تی

میشه لطفا سونو منو تفسییر کنید

29 پاسخ 624 بازدید


اقدام برای اولین بار

برای اولین اقدام ،همه ی منی از واژنم خارج شد!!!

51 پاسخ 951 بازدید