یه شربت سرفه هم بود اسمش یادم نیس
خواهش میکنم
از دارو خانه هم سوال کنی راهنمایی میکنن
یادم رفت بگم روزی یکی مجازه
نه عزیزم نباید بخوری بنظرم از دکترت بپرس ولی اموکسی سیلین که مطمئنمنباید بخوری
عسل ولیمو و اب ولرم هم خوبه عسلش زیاد نباشه
دکتر به من گفته عسل نباید بخوری 🤣
آخه عفونتم خوب نیس چکار کنم؟😪
دکتر عمومی گف کم ضرر ترین داروهارو واست نوشتم
خودم میتونم تحمل میکنم میگم این عفونت بدتر نباشه
بنظرم داروهارو ببر دکترت نشون بده یا زنگبزن ازش بپرس
چیزی نخور که بعد پشیمون بشی هی به این فک کنی ک نکنه برای بچه بد باشه
زنگیدم منشی گف اگ دکتر واست نوشته عیب نداره
هرکی ی چیزی میگ ی دکتر میگ ن یکی میگ آره
سلام بله مایعات زیاد مصرف کنید و استراحت کنید ، دارو ها مجاز است