Ooma

قرص اهن... اسهال... زایمان زود رس....😢😢❌

سلام . دیروز رفتم دکتر بهم گفتن کم خونی شدید دارم قرص اهنمو شبی دو تا بخورم . قبلش یدونه میخوردم. دیشب ک خوردم دو تا . اسهال شدم . ببخشید اسهال ابکی
میخاستم بدونم واسه قرصه ؟ تا الان دلم یجوریه. اسهال نیستم ولی مقعد و دلمو یجوری حس میکنم ک انگار قراره دوباره بشم.
ب دکترم گفتم شیر از سینم میاد گفت تا خالا ندیدم ممکنه زایمان زود رس داشته باشی
امروز تماس گرفتم گفت واسه قرص اهنت نیس
نکنه زایمان زود رس دارم ؟ توروخدا جوابمو بدین کم کم دارم استرس میگیرم

17 پاسخ 517 بازدید


پریود نشدن بعد سه ماه

سلام پزشک اوما و دوستان خاهرم سه ماهه پریود نمیشه آزمایش بتا هم منفی بوده دکتر بهش قرص مدروفم ۵ میخوره شبی دوتا. چند روزه میخوره ولی هنوز پریود نشده . چه توصیه ای دارین؟

15 پاسخ 866 بازدید


بررسی Tsh و T4

با سلام.لطفا میشه آزمایش منو بررسی کنید.سپاسگزارم

20 پاسخ 503 بازدید


تفسیر جواب عکس رحم

سلام میشه در مورد جواب عکس رنگی راهنمایی کنید

2 پاسخ 1,462 بازدید


سلام ازمایش قند ودوساعت بعد صبحانه

سلام خدمت دوستان وپزشک محترم خوبین امروز ازمایش قند ناشتا با دوساعت بعد صبحانه دادم بی زحمت بگین خوبه یا بالاست ممنون

10 پاسخ 510 بازدید


لطفا آزمایش منو تفسیر میکنید ممنونم

همین دیگه

4 پاسخ 336 بازدید


یبوشت نوزاد ۳ ماهه

سلام دوستان پسرم ۳ ماهشه از اول ک ب دنیا اومد نفخ شدید داشت شکرخدا با هزار و یک داروی گیاهی و شیمیایی و یا با گذر زمان نفخش خیلی کمتر شده اما یبوست داره ۳ روز یبار اونم ب زور شیاف و وازلین اینا راش میندازم چون خیلی اذیت میشه روعن بادام شیرین و خاکشیر و... اینام امتحان کردم تاثیر نداره چیکار کنم.البته باد شکمشو میده بیرون ولی خیلی زور میزنه وقتی نتیجه نمیده گریه میکنه شیر خودمو میخوره ب علاوه روزی ۶۰ میل سوپرامیل

11 پاسخ 439 بازدید


دلیل اسهال کودک ۴ماهه

سلام دوستان اومایی پسرم تازه سه روزه وارد ۴ماه شده تا چندروز پیش چند روزی یه بار مدفوع میکرد ولی الان دوسه روزه بدآرومی میکنه وروزی دوبارم مدفوع میکنه که کاملا زرد ه توش دونه های سفید هست حالت ژله ای هم داره احساس میکنم اسهال داره گلوشم کمی خس خس میکنه اینم بگم هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک آپتامیل که بیشتر شیرخشک میدم کسی میدونه علت چیه مشکلش چیه

17 پاسخ 423 بازدید


سلام خانما میایین لطفا خواهش

من رفتم انومالی nb رو گفت چپ دیده شد راست دیده نشد 18 هفته 6 روز بودم میگم nb خطرناکه خیلی نگرانم اعصابم ریخته بهم تو غربالگری اول گفت دیده شد حالا اینجوری گفتن اگه چیزی میدونین بگین خواهش میکنم

14 پاسخ 457 بازدید


سوالم در مورد کلومیفن هست

سلام من ماه قبل ۱۵ روز پریودم عقب انداختم و می خوام از این ماه شروع به اقدام کنم دیروز رفتم دکتر برام کلومیفن نوشت که از امشب هر ۱۲ ساعت یکی بخورم سوالم اینه که این قرصا ضرر داره کیست و اینا میسازه ؟بعدشم من اگه اقدام کنم این ماه اگه باردار نشدم ماه بعد بخورم اشکال داره

7 پاسخ 566 بازدید


سلام .لطفا جواب بدید ..پسرم ۲۵ روزشه ..زیررسینه سمت چپم هر وقت شیر بهش میدم‌ جیغ

.لطفا جواب بدید ..پسرم ۲۵ روزشه ..زیررسینه سمت چپم هر وقت شیر بهش میدم‌ جیغ میکشه و بیقراری میکنه ...ناله میکنه ...شیر هم داره چه کنم .....چی بخورم شیرم مقوی شه سیرش کنه مدام میک میرنه گرسنه س ...دلم واسش میسوزه ..عذاب وحدان دارم ..مدام میک میزنه اما فک میکنم سیر نمیشهد بچه م

1 پاسخ 333 بازدید


ایست قلبی جنین در هفته شش

سلام
هفته هشت بارداری بودم ، اواسط هفته شش رفتم سونو که ضربان قلب جنین دید و بعدش دوبار خونریزی شدید داشتم . دیروز ۲بار سونو شدم که دکتر گفت به خاطر هماتوم خون به جنین نرسیده و قلب از هفته 6 دیگه نزده آمپولهای آنوکسا و پروژسترون و شیاف قطع کردم
الان منتظرم تا سقط شده و اگه طبیعی سقط نشد از سه روز دیگه قرص مصرف کنم
دوستانی که تجربه دارن چقدر طول می‌کشه تا به خونریزی و سقط بیوفتم و اینکه دردش تا چه حد شدید هست ؟
از چند وقت بعد مجدد میتونم برم برای انتقال جنین؟

8 پاسخ 639 بازدید


سلام بچهااااودکتراوماااابازمن اومدم😁بیاین خیلیییی نگرانم کمک کنین

دکترجون لطفاجواب بده دوسه روزه همش دل وکمرم دردمیگیره بیشترشبیه دلپیچست وبایدحتمن برم دسشویی تاخوب بشه...خیلی نگرانم ینی چی؟؟پیش دکترمم سه شنبه نوبت دارم نمیدونم چیکارکنم...بنظرشماانقباظه؟؟؟یاشماهم همینجوری هستین...دوقلودارهاااابیاین..الان۳۰هفته و۵روزم...ینی میخوام زایمان کنم🥺😭😭😩😩

14 پاسخ 606 بازدید


میشه لطفا به سوالم جواب بدید؟

سلام ببخشید میخواستم ببینم قرص مفنامیک اسید در زمان شیردهی مشکل نداره مصرف بشه

6 پاسخ 292 بازدید


خونریزی بیش از دوماه

سلام دکتر اوما و خانما خوبین
من دوماهه و نیمه زایمان کردم و دو ماه و یکی دوروز هم خون ریزی داشتم و امروز بازم بعد تقریبا دو هفته پریود شدم خیلی هم درد دارم کمرم درد میکنه و زده به پاهام
دکتر هم رفتم خودش با دستگاه نگاه کرد گفت رحمت جمع شده و چیزی نیست و آزنایش هم دادم خوب بود حالا نمیدونم این از چیع

15 پاسخ 372 بازدید


سفر کاری با ماشین در ابتدای بارداری

سلام
وقت بخیر
خانم دکتر من ۴ ماه پیش تو بارداری اولم سابقه سقط داشتم بخاطر تشکیل نشدن قلب جنینم
الان باردارم و ۴_۵ هفته هستم تازه آزمایش بتا دادم
ی سفر کاری برام پیش اومده ک نیازه برم
فاصله اش تا شهرمون با ماشین شخصی خودمون تقریبا ۴_۵ ساعته
میخواستم ببینم خطری داره برام یا نه؟
خیلی استرس دارم

2 پاسخ 503 بازدید


علت کمر درد در هفته 10

سلام خدمت پزشک اوما و امایی های عزیز من امروز صبح از خواب بیدار شدم پایین کمرم درد می‌کنه و دردش می‌کشه به پای چپ دیشب هم یکم دل درد داشتم به نظرتون خطرناکه

15 پاسخ 316 بازدید


سلاممممم بیاید ان تی منو ببینید

سلام پزشک اوما و دوستای عزیزم
دیشب که رفتم ان تی وقتی دیدمش از ته قلبم واسه همه منتظرا دعا کردم ان شاالله خدا بهتون فرزند سالم و صالح بده شما هم برام دعا کنید.
این سنو ان تی من هستش
همه چی خوبه؟
حدستونم بگید پسره یا دختر

60 پاسخ 551 بازدید


زایمان طبیعی و شروع درد

سلام من بچه ام چرخیده و هفته ۳۷ دکتر معاینه کرد گفت حالا حالاها خبری نیست.الانم شاید یکی دوبار در روز یه درد خیلی خفیف مث پریودی میگیره و خیلی سریع هم ول میکنه.
دکتر یه سری ورزش و پیاده روی گفته ک تا جایی ک بتونم انجام میدم.
اما میخوام ببینم کسی راهکاری چیزی داره غیر از اینا؟عجله ای ندارم اما استرس دارم ک نکنه طولانی بشه و بچه مدفوع کنه یه موقع.

42 پاسخ 588 بازدید


دلیل دوبار پریودشودن دریکماه😥😣😥😣😥😣😥😣😥🛑🔴🛑🔴🛑🔴🛑🔴🛑

سلام من ۱۵/۱۱زایمان کردم و۲۰روز خونریزی داشتم
.۲۷برج۱۲ پریود شدم و۷روز طول کشید باز دیشب پریود شدم از چی میتونه باشه؟
چ قرص جلوگیری بخورم ک ضررنداشته باشه واس شیرم؟تشکر🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

16 پاسخ 401 بازدید