قرص اهن... اسهال... زایمان زود رس....😢😢❌
سلام . دیروز رفتم دکتر بهم گفتن کم خونی شدید دارم قرص اهنمو شبی دو تا بخورم . قبلش یدونه میخوردم. دیشب ک خوردم دو تا . اسهال شدم . ببخشید اسهال ابکی
میخاستم بدونم واسه قرصه ؟ تا الان دلم یجوریه. اسهال نیستم ولی مقعد و دلمو یجوری حس میکنم ک انگار قراره دوباره بشم.
ب دکترم گفتم شیر از سینم میاد گفت تا خالا ندیدم ممکنه زایمان زود رس داشته باشی
امروز تماس گرفتم گفت واسه قرص اهنت نیس
نکنه زایمان زود رس دارم ؟ توروخدا جوابمو بدین کم کم دارم استرس میگیرم
پریود نشدن بعد سه ماه
سلام پزشک اوما و دوستان خاهرم سه ماهه پریود نمیشه آزمایش بتا هم منفی بوده دکتر بهش قرص مدروفم ۵ میخوره شبی دوتا. چند روزه میخوره ولی هنوز پریود نشده . چه توصیه ای دارین؟
بررسی Tsh و T4
با سلام.لطفا میشه آزمایش منو بررسی کنید.سپاسگزارم
تفسیر جواب عکس رحم
سلام میشه در مورد جواب عکس رنگی راهنمایی کنید
سلام ازمایش قند ودوساعت بعد صبحانه
سلام خدمت دوستان وپزشک محترم خوبین امروز ازمایش قند ناشتا با دوساعت بعد صبحانه دادم بی زحمت بگین خوبه یا بالاست ممنون
لطفا آزمایش منو تفسیر میکنید ممنونم
همین دیگه
یبوشت نوزاد ۳ ماهه
سلام دوستان پسرم ۳ ماهشه از اول ک ب دنیا اومد نفخ شدید داشت شکرخدا با هزار و یک داروی گیاهی و شیمیایی و یا با گذر زمان نفخش خیلی کمتر شده اما یبوست داره ۳ روز یبار اونم ب زور شیاف و وازلین اینا راش میندازم چون خیلی اذیت میشه روعن بادام شیرین و خاکشیر و... اینام امتحان کردم تاثیر نداره چیکار کنم.البته باد شکمشو میده بیرون ولی خیلی زور میزنه وقتی نتیجه نمیده گریه میکنه شیر خودمو میخوره ب علاوه روزی ۶۰ میل سوپرامیل
دلیل اسهال کودک ۴ماهه
سلام دوستان اومایی پسرم تازه سه روزه وارد ۴ماه شده تا چندروز پیش چند روزی یه بار مدفوع میکرد ولی الان دوسه روزه بدآرومی میکنه وروزی دوبارم مدفوع میکنه که کاملا زرد ه توش دونه های سفید هست حالت ژله ای هم داره احساس میکنم اسهال داره گلوشم کمی خس خس میکنه اینم بگم هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک آپتامیل که بیشتر شیرخشک میدم کسی میدونه علت چیه مشکلش چیه
سلام خانما میایین لطفا خواهش
من رفتم انومالی nb رو گفت چپ دیده شد راست دیده نشد 18 هفته 6 روز بودم میگم nb خطرناکه خیلی نگرانم اعصابم ریخته بهم تو غربالگری اول گفت دیده شد حالا اینجوری گفتن اگه چیزی میدونین بگین خواهش میکنم
سوالم در مورد کلومیفن هست
سلام من ماه قبل ۱۵ روز پریودم عقب انداختم و می خوام از این ماه شروع به اقدام کنم دیروز رفتم دکتر برام کلومیفن نوشت که از امشب هر ۱۲ ساعت یکی بخورم سوالم اینه که این قرصا ضرر داره کیست و اینا میسازه ؟بعدشم من اگه اقدام کنم این ماه اگه باردار نشدم ماه بعد بخورم اشکال داره
سلام .لطفا جواب بدید ..پسرم ۲۵ روزشه ..زیررسینه سمت چپم هر وقت شیر بهش میدم جیغ
.لطفا جواب بدید ..پسرم ۲۵ روزشه ..زیررسینه سمت چپم هر وقت شیر بهش میدم جیغ میکشه و بیقراری میکنه ...ناله میکنه ...شیر هم داره چه کنم .....چی بخورم شیرم مقوی شه سیرش کنه مدام میک میرنه گرسنه س ...دلم واسش میسوزه ..عذاب وحدان دارم ..مدام میک میزنه اما فک میکنم سیر نمیشهد بچه م
ایست قلبی جنین در هفته شش
سلام
هفته هشت بارداری بودم ، اواسط هفته شش رفتم سونو که ضربان قلب جنین دید و بعدش دوبار خونریزی شدید داشتم . دیروز ۲بار سونو شدم که دکتر گفت به خاطر هماتوم خون به جنین نرسیده و قلب از هفته 6 دیگه نزده آمپولهای آنوکسا و پروژسترون و شیاف قطع کردم
الان منتظرم تا سقط شده و اگه طبیعی سقط نشد از سه روز دیگه قرص مصرف کنم
دوستانی که تجربه دارن چقدر طول میکشه تا به خونریزی و سقط بیوفتم و اینکه دردش تا چه حد شدید هست ؟
از چند وقت بعد مجدد میتونم برم برای انتقال جنین؟
سلام بچهااااودکتراوماااابازمن اومدم😁بیاین خیلیییی نگرانم کمک کنین
دکترجون لطفاجواب بده دوسه روزه همش دل وکمرم دردمیگیره بیشترشبیه دلپیچست وبایدحتمن برم دسشویی تاخوب بشه...خیلی نگرانم ینی چی؟؟پیش دکترمم سه شنبه نوبت دارم نمیدونم چیکارکنم...بنظرشماانقباظه؟؟؟یاشماهم همینجوری هستین...دوقلودارهاااابیاین..الان۳۰هفته و۵روزم...ینی میخوام زایمان کنم🥺😭😭😩😩
میشه لطفا به سوالم جواب بدید؟
سلام ببخشید میخواستم ببینم قرص مفنامیک اسید در زمان شیردهی مشکل نداره مصرف بشه
خونریزی بیش از دوماه
سلام دکتر اوما و خانما خوبین
من دوماهه و نیمه زایمان کردم و دو ماه و یکی دوروز هم خون ریزی داشتم و امروز بازم بعد تقریبا دو هفته پریود شدم خیلی هم درد دارم کمرم درد میکنه و زده به پاهام
دکتر هم رفتم خودش با دستگاه نگاه کرد گفت رحمت جمع شده و چیزی نیست و آزنایش هم دادم خوب بود حالا نمیدونم این از چیع
سفر کاری با ماشین در ابتدای بارداری
سلام
وقت بخیر
خانم دکتر من ۴ ماه پیش تو بارداری اولم سابقه سقط داشتم بخاطر تشکیل نشدن قلب جنینم
الان باردارم و ۴_۵ هفته هستم تازه آزمایش بتا دادم
ی سفر کاری برام پیش اومده ک نیازه برم
فاصله اش تا شهرمون با ماشین شخصی خودمون تقریبا ۴_۵ ساعته
میخواستم ببینم خطری داره برام یا نه؟
خیلی استرس دارم
علت کمر درد در هفته 10
سلام خدمت پزشک اوما و امایی های عزیز من امروز صبح از خواب بیدار شدم پایین کمرم درد میکنه و دردش میکشه به پای چپ دیشب هم یکم دل درد داشتم به نظرتون خطرناکه
سلاممممم بیاید ان تی منو ببینید
سلام پزشک اوما و دوستای عزیزم
دیشب که رفتم ان تی وقتی دیدمش از ته قلبم واسه همه منتظرا دعا کردم ان شاالله خدا بهتون فرزند سالم و صالح بده شما هم برام دعا کنید.
این سنو ان تی من هستش
همه چی خوبه؟
حدستونم بگید پسره یا دختر
زایمان طبیعی و شروع درد
سلام من بچه ام چرخیده و هفته ۳۷ دکتر معاینه کرد گفت حالا حالاها خبری نیست.الانم شاید یکی دوبار در روز یه درد خیلی خفیف مث پریودی میگیره و خیلی سریع هم ول میکنه.
دکتر یه سری ورزش و پیاده روی گفته ک تا جایی ک بتونم انجام میدم.
اما میخوام ببینم کسی راهکاری چیزی داره غیر از اینا؟عجله ای ندارم اما استرس دارم ک نکنه طولانی بشه و بچه مدفوع کنه یه موقع.
دلیل دوبار پریودشودن دریکماه😥😣😥😣😥😣😥😣😥🛑🔴🛑🔴🛑🔴🛑🔴🛑
سلام من ۱۵/۱۱زایمان کردم و۲۰روز خونریزی داشتم
.۲۷برج۱۲ پریود شدم و۷روز طول کشید باز دیشب پریود شدم از چی میتونه باشه؟
چ قرص جلوگیری بخورم ک ضررنداشته باشه واس شیرم؟تشکر🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷




