سلام من برای دخترم سوپ درست کردم ولی بیشتر از مقداری هست ک دخترم بخوره میشه تو فریزر بزارم و کم کم براش گرم کنم بدم.دوم اینکه دکتر دوماه پیش ب دخترم شربت زینک ایرانی داده خیلی زیاد داره هنوز نصف بیشترش مونده عکسشو میزارم بعد از باز کردن تا چند وقت میشه استفاده کنم روش چیزی ننوشته .؟
ممنون از پاسخگوییتون💚🌺💙
پرسش (1400/03/03):
نگهداری غذای کودک 6 ماه در فریزر و تاریخ انقضای شربت
366
30
1400/03/03
سوال کننده
0
1400/03/03
سوال کننده

0
1400/03/03
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
بنظرم برا غذا این کارو نکن
0
1400/03/03
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
خاصیتش میره
0
1400/03/03
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ما خودمون فریز نمیخوریم، بچه گناه داره عزیزم
0
1400/03/03
سوال کننده
آخه سوپو نمیشه ب یک وعده بخوره بقیش حیف میشه همش
0
1400/03/03
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
رو شربت احتمالا نوشته بعد باز شدن چقد میمونه
0
1400/03/03
سوال کننده
ننوشتع
0
1400/03/03
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
خیلی کم درس کن
0
1400/03/04
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
من اطلاع ندارم عزیزم
0
1400/03/04
سوال کننده
راست ک میگی والا
0
1400/03/04
سوال کننده
مررسی آبجی همین ک جواب دادی یه دنیاس
0
1400/03/04
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
فدات عزیزم
0
1400/03/04
Banoo .
عزیزم خب باقی غذا رو بخورین خودتون
0
1400/03/04
❤نگین ❤
عزیزم هر شربتی فقط تا یک ماه بعد از باز شدن قابل استفادس
0
1400/03/04
سوال کننده
آخه برا ما بدمزس ن رب داره ن ادویه ن نمگ
1
1400/03/04
sogol a.p
سلام ..سعی کن خیلی کم درست کنی ..
من اگ سوپ درست کنم برای دخترم نهایت یه ۲۴ساعت نگهش میدارم ..شماهم همین کارو کن
من اگ سوپ درست کنم برای دخترم نهایت یه ۲۴ساعت نگهش میدارم ..شماهم همین کارو کن
0
1400/03/04
سنجد و کنجد 😍
غذایی ک تو فریزر میذاری دیگه خاصیتی نداره
یا خیلی کم میشه
ما برا خودمونم غیر از گوشت هیچی نمیذاریم تو فریزر چ برسه ب بچه
چند بار درست کن دستت بیاد مقدارش ک کم بپزی
یا خیلی کم میشه
ما برا خودمونم غیر از گوشت هیچی نمیذاریم تو فریزر چ برسه ب بچه
چند بار درست کن دستت بیاد مقدارش ک کم بپزی
0
1400/03/04
سنجد و کنجد 😍
خب یکم ادویه بزن بقیشو بخور
0
1400/03/04
fatemeh ش
عزیزم سوپ تا 24ساعت میشه تو فریز نگه داشت. شربت تا 4ماه میه استفاده کرد.. اگ داخلش سسب زمینی باشه ک نمیشه فریز کرد. بعد در کل من کم درست میکنم
0
1400/03/04
خانم گل .
سوپو نهایتای روز میتونی داخل یخچال یا فریزر نگه داری نمیشه تا چند روز بدی هم مونده میشه هم خاصیتش از بین میره
0
1400/03/04
خانم گل .
واسه بچه ها بهتره ک تازه تازه غذا درست کنی
کم درست کن ک اضافه نیاد
کم درست کن ک اضافه نیاد
0
1400/03/04
آریانا ایرانی
عزیزم روی داروهای نوازد نوشته بعد از باز شدن فقط یکماه میتونی استفاده کنی شیر خشک غذا هم بعد از یک ساعت باید دور ریخته بشه غذای فریزری اصلا به نوزاد نده چون واکنش های شیمیایی ایجاد میشه با یخ زدگی گناه داره ... دلت میاد نی نیت که زبون نداره.... جهت شوخی عرض میکنم که از حالت گشاد بازی در بیا به حالت فعال ... بزار نی نی وزن بگیره با غذاهای تازه و لذت ببره 😁
1
1400/03/04
پزشک اوما
سلام شربت بعد از باز شدن تا یک ماه قابل استفاده است ، در مورد غذا اصلا برای کودک غذای فریزری استفاده نکنید و در حجم کم اما تازه پخت بشه
0
1400/03/04
سوال کننده
اوکی😕😐
0
1400/03/04
سوال کننده
ممنون
0
1400/03/04
سوال کننده
باشه ممنون
0
1400/03/04
سوال کننده
💜💙💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




