با سلام.نتیجه ازمایش اسپرم همسر دوستم رو ارسال میکنم پزشک محترم و دوستانی که میتونن نظر بدن ممنکن
0
1400/03/04
سوال کننده

0
1400/03/04
fati 😍
مورفولوژی اسپرمش 100غیرنرماله اسپرم سالم ندارن
0
1400/03/04
fati 😍
تحرکم مشکل دارن
0
1400/03/04
سوال کننده
نرمالش چنده؟
0
1400/03/04
azin 🧚♀️
تعداد و حجمشم کمه
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
به اورولوژ مراجعه کنن با دارو اصلا بهتر نمیشه چهار ساله اسیر مورفولوژی صفرم
برای میکرو اصلا دست دست نکنه
برای میکرو اصلا دست دست نکنه
0
1400/03/04
سوال کننده
اینام دارو استفاده کردن نتیجه نداشته.میکرو همون انتقاله؟
0
1400/03/04
سوال کننده
و سوال دیگه اینکه موفولوژی ایشونم صفره؟
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
بله عزیزم فقط میکرو اینجکشن باید بکنن
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
بله
0
1400/03/04
سوال کننده
یعنی همون ای وی اف؟
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
تعداد و تحرک همسر من بعد از داروها کمی بهتر شد ولی همچنان مورفو صفر
0
1400/03/04
سوال کننده
من خوندم برای موفقیت ای وی اف مورفو خیلی مهمه.پس میکرو چیه؟
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
بله عزیزم الان مراکز دیگه میکرو میکنن
چون همه به ای وی اف عادت کردن اینجور میگن
توی میگه جنین انتقال میدن و الان اینجا هم هر کی انجام داده میکرو کرده
چون همه به ای وی اف عادت کردن اینجور میگن
توی میگه جنین انتقال میدن و الان اینجا هم هر کی انجام داده میکرو کرده
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
زیادن اونایی که با مورفو صفر هم انتقالشون موفق بوده
به نظرم برن تو کار تقویت همسرشون و خودشون و از پریود همین ماه هم یک مرکز رو انتخاب کنن برای شروع سیکل
به نظرم برن تو کار تقویت همسرشون و خودشون و از پریود همین ماه هم یک مرکز رو انتخاب کنن برای شروع سیکل
0
1400/03/04
سوال کننده
عزیزم شما که تجربه داری کدوم مرکز رو براشون توصیه میکنی؟
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
فعلا سعی کنن تعداد و تحرکش رو کمی بالا ببرم
0
1400/03/04
سوال کننده
چندتا دکتر عوض کرده تا حالا فقط ازمایش مینویسن
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
فرق نداره
من خودم رویش هلال توی تهرانپارس میرم
رویان
مام
ابن سینا
رویش
از دولتیا مهدیه نزدیک شوش خوبه خانم دکتر زهرا حیدر اونجان ولی خب معطلی ممکنه زیاد داشته باشه
من خودم رویش هلال توی تهرانپارس میرم
رویان
مام
ابن سینا
رویش
از دولتیا مهدیه نزدیک شوش خوبه خانم دکتر زهرا حیدر اونجان ولی خب معطلی ممکنه زیاد داشته باشه
0
1400/03/04
سوال کننده
شما تا حالا برای انتقال اقدام نکردی؟
0
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
نه عزیزم من به خاطر شغلم نتونستم و هفته ی آینده پریود میشم و رسماً میرم دارو میگیرم برای تخمک کشی
2
1400/03/04
مامان فرشته ها 💓 💓
من تا لحظه ی آخر از لطف خدا برای طبیعی ناامید نشدم با این وضع داغون
دایم دارم میرسم به شوهرم
ویتامین امگا ، ای ، سی ، ولمن ، سلن پلاس ،فولیک
داروی گیاهی
نخود
یخ درمانی
تغذیه
همه ی اینارو الآنم دارم انجام میدم که تا روز تخمککشی تقویت بشه
دایم دارم میرسم به شوهرم
ویتامین امگا ، ای ، سی ، ولمن ، سلن پلاس ،فولیک
داروی گیاهی
نخود
یخ درمانی
تغذیه
همه ی اینارو الآنم دارم انجام میدم که تا روز تخمککشی تقویت بشه
0
1400/03/04
سوال کننده
ایشالا خیره و بهترین نتیجه رو میگیری
0
1400/03/05
پزشک اوما
سلام مورفولوژی صفر است و تعداد اسپرم هم پایین است ، روش پیشنهادی برای این وضعیت ای یو ای است با اورولوژیست مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جواب آزمایش اسپرم همسرم
- ازمایش اسپرم همسرمو چک کنین لطفا
- مدت مشخص بین نزدیکی بااازمایش اسپرم؟
- خانوامای عزیز کسی از ازمایش اسپرم سر در میاره
- سلام کسایی که شوهراشون ازمایش دادن یه لحظه میایین
- تفسیر ازمایش اسپرم همسرم
- تفسیر ازمایش اسپرم لطفا
- جواب ازمایش اسپرم همسرم
- خانوما ببینید ازمایش اسپرم شوهرم خوبه یا نه
- توروخدا بیایید راهنمایی کنید خیلی نگرانم



1413

