درد زیر شکم در هفته پنجم
سلام من هفته ۵ بارداری هستم و درد زیر دلم مدام زیاد کم میشه میخوام بدونم این حالت عادی هستش؟
سلام عشقا لطفا بیاین
این سوال دوستمه ممنون میشم جواب بدین😘😘
من پنج هر ماه موعدمه
شب چهارم ب دلایلی ترسیدم بعدش دلم ب درد اومدو عرق میکردم
روز پنجم خونریزیم با لخته بود همون موقع ک چیزی ازم دفع شد رو نوارم ی لخته یا مث پرده صورتی رنگ بودظهر ششمم ی چیزی ازم افتادو عرق میکردم تا ی هفته خونریزی داشتم و لخته بود اخرشم خون سیاه
الانم دو سه روزه پاهامو زیر دلم ب درد میاد الانم خیلی شدید شده درد پامو دلم باید چیکار کنم
ورود به ۴۲ هفته
سلام دکتر اوما
زن داداش من فردا وارد ۴۲ هفته میشه جنین پسر و نوار قلب از بچه گرفتن چند بار زیاد جالب نبود و ماما گفته باید فردا بره بیمارستان بنظرتون بستری میشه یا رفتنش الکیه؟؟؟
سلام. درمان عفونت قارچی
سلام برای عفونت قارچی چه پمادی استفاده میشه؟
علایم حساسیت کودک ب غذای جدید🍲🍲🍲
سلام من امروز ب بچم سیب زمینی دادم ساعتای 8 شب بود بعدش الان تو خواب انگار خر پف کنه ی بار اینطوری کرد و بیدار شد ب نظرتون حساسیته .؟علائم حساسیت غذایی چی هس؟
اگه حساسیت هست چیکار کنم ک حالش خوب بشه ؟
دیگ تا کی سیب زمینی ندم بهش ؟
ممنون دکتر عزیز اگه جواب همه سوالامو کامل بدین بی زحمت ممنون میشم . 💙💚💙
خانوم دکتر لطفا آزمایش ذخیره تخمدان تفسیر کنین
تفسیر آزمایش هورمونی
چن تا سوال دارم.استپ وزنی بعد از زایمان .آی یو دی
سلام وعرض ادب
من 7ماهه که زایمان کردم از روزی که زایمان کردم استپ وزنی دارم اصلا وزنم نمیاد پایین همون 70موندم .شکمم کوچیک نمیشه😢 زیادم غذا نمیخورما .زایمان دوممه وطبیعی زایمان کردم .زایمان اولم خیلی زود لاغر شدم از 73شدم55.تو بارداری تروییدم کم کار شده بود .الان دائم نفخ دارم ویبوست میشم.چیکار کنم وزنم بیاد پایین ؟وسوال دومم اینکه دو ماهه آی یودی گذاشتم سونو دادم گف خوبه ولی لکه بینی دارم پریودم نمیشم .چیکار کنم لک نبینم .ببخشید طولانی شد
تب در بارداری
سلام من هفته هجده بارداری هستم از دیشب یکم حالت گرفتگی و گیجی داشتم صبح از ی تب سنج دیجیتال داخل دهان استفاده کردم که 37.7 بود بعد تهوع و استفراغ خیلی شدید شروع شد به همراه اسهال، دوباره با دماسنج دیجیتال دهانی گرفتم نزدیک 38 بود رفتم بیمارستان با این تب سنجای روی پیشانی گرفتن گفتن 37.7 هستی بعد ازم آزمایش خون گرفتن یکم عفونت دیده شد این وسط باز ازشون میخواستم تبمو بگیرن ی بار میشد 36.2 ی بار باز 37.4 هی تغییر میگرد و انقدر بالا آوردم و دل پیچه داشتم... الانم استامینوفن تو سرم زدن بهم
میخوام ازتون بپرسم این اندازه تب من خطرناک بوده برا جنین؟
تروخدا همینو بگین وقتی بالا میارم همون لحظه با اون دماسنج دهانی به 38.8 هم میرسه
اگه درصدی ممکنه خطر اینجاد کرده باشه من از کجا بفهمم؟ با چه آزمایشی؟
کدوم حسابه اونی که بیمارستان میگه یا تب سنج داخل دهان؟
برای جنینم خطرناک بوده؟ چطور بفهمم چه خطری؟
علت پریود نشدن چی میتونه باشه
سلام .اومایی های عزیز من ۲۸ بهمن تاریخ اخرین پریودیم هست و تا الان حتی لک هم ندیدم سه بار بی بی چک زدم منفی بوده علت چی میتونه باشه درد زیر شکم هم ندارم هیچ علایم پریودی یا کیست ندارم
دوماه قبلش هم ۱۰ روز تاخیر داشتم .ولی الان خیلی طولانی شده .
شهریور هم عمل هیسترسکوپی داشتم بابت سقط
.به نطرتون ازمایش بارداری بدم یا برم سونو
بچه ها زودتر بگین جواب آزمایش من چطوره
جواب آزمایش غربالگری اول منو کی میدونه لطفا یرام تفسیرش کنید خیلی استرس دارم
غربالگری جنین معتبر در تهران
خانما سلام خوبین ،؟ برای غربالگری جتین کجا در تهران رو پیشنهاد میکنید؟
دوستای گلم بیاید جواب بدین
سلام عزیزای دلم خوبید میگم دیروز صبح برای ساعت ۱۱.۱۲ کیت زدم مثبت شد تا چند ساعت وقت دارم انجام بدم مسافرتم یکم استرس گرفتم
فشار زیاد روی رحم هفته ۲۸
سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
یکی دو هفته هست که فشار زیادی روی رحمم و مثانه ام احساس میکنم بخصوص وقتی میشینم یا بلند میشم سرپا
و احساس میکنم بچه به رحمم فشار میاره و میخواد از رحمم آب یا ادرار بیاد
البته لکه بینی ندارم خداروشکر
کسی این علائمو داره
طبیعیه یعنی ؟
چگونه ذخیره تخمدان را بالا ببریم؟
سلام. بچه ها، من سونوی روز سوم پریودی رفتم وبهم گفتن که ذخیره تخمدان کمه. بهم دارو دادن و استفاده کردم..
حالا برای اینکه ذخیره تخمدان خوب باشه باید چیکارا کنم؟؟
جنسیت جنین در آن تی و آنومالی
باسلام خدمت دوستان عزیز آیا تا حالا موردی بوده توی سونوی ان تی آنومالی بگن جنسیت بچه پسره بعد اشتباه بشه؟
دخترم یک هفته بدون هیچ دلیلی تب شدید داشت
دخترم یک سال ویک ماهشه...از یک هفته پیش تا پریشب تب خیلی شدید داشته ازمایش خون وادرار هم گرفتن ازش که سالم بود خداروشکر دکتر گفت یه نوع ویروسه،الان خیلی بهتره یکم بعضی وقتا یه کوچولو سرش داغ میشه ولی اخلاقش به کلی تغییر کرده همش جیغ میکشه یه جوری از ته دلش جیغ میکشه که روانیم میکنه ،شیر وغذا هم خیلی کم میخوره،نمیدونم بعد تب چه اتفاقی براش افتاده که اینجوری ناارومی میکنه!!مشکلش چیه؟
کم شدن مایع دور جنین
سلام دوستان امروز رفتم سونو مایع دور جنین ۶/۵شده بود آیا خطر داره ؟دکتر سه تا سرم داد و گفت مایعات فراوان بخور الان تو هفته ی ۳۵ هستم وخیلی میترسم ...لطفا راهنمایی کنید
دندونپزشکی در بارداری
سلام
من یکی از دندونام از اول بارداری درحال خراب شدن بود و روز ب روز خراب تر میشه با دردش مشکلی ندارم و اذیتم نمیکنه ولی از جهت سلامتی الان برم بهتره یا بعد بارداری؟
سلام خدمت خانم دکتر و اومایی ها
پسرم خیلی نفخ و دلدرد و قلنج داره.کلا خیلی زور میزنه که قرمز میشه.بردمش دکتر این شربت و قطره رو داد.شربتو گفت از الان بده اما قطره رو بزار از یک ماهگی بده.حالا سوالم اینه این دو قطره برای پسرم خوبه؟الان شربتشو میدم جواب چندانی نگرفتم.شما از این دو قطره جواب گرفتبد؟اگر شما قطره بهتری سراغ دارید و جواب گرفتید لطفا معرفی کنید برم بگیرم تا بچم نفخ و دلدردش کمتر شه.خیلی اذیته طفلی
استفاده از قرص دوفاستون و پریود شدن
سلام دکتر جان وخواهرای گلم
من قرص دوقاستون استفاده میکردم برا منظم شدن پریود ۲۲ سیکلم هست باید تا ۲۵ سیکلم استفاده میکردم شبی یک عدد صبح دیدم پریود شدم قرصو قط کنم یا این سه روز رو هم استفاده کنم




