Ooma

درد زیر شکم در هفته پنجم

سلام من هفته ۵ بارداری هستم و درد زیر دلم مدام زیاد کم میشه میخوام بدونم این حالت عادی هستش؟

15 پاسخ 465 بازدید


سلام عشقا لطفا بیاین

این سوال دوستمه ممنون میشم جواب بدین😘😘
من پنج هر ماه موعدمه
شب چهارم ب دلایلی ترسیدم بعدش دلم ب درد اومدو عرق میکردم
روز پنجم خونریزیم با لخته بود همون موقع ک چیزی ازم دفع شد رو نوارم ی لخته یا مث پرده صورتی رنگ بودظهر ششمم ی چیزی ازم افتادو عرق میکردم تا ی هفته خونریزی داشتم و لخته بود اخرشم خون سیاه
الانم دو سه روزه پاهامو زیر دلم ب درد میاد الانم خیلی شدید شده درد پامو دلم باید چیکار کنم

10 پاسخ 546 بازدید


ورود به ۴۲ هفته

سلام دکتر اوما
زن داداش من فردا وارد ۴۲ هفته میشه جنین پسر و نوار قلب از بچه گرفتن چند بار زیاد جالب نبود و ماما گفته باید فردا بره بیمارستان بنظرتون بستری میشه یا رفتنش الکیه؟؟؟

1 پاسخ 439 بازدید


سلام. درمان عفونت قارچی

سلام برای عفونت قارچی چه پمادی استفاده میشه؟

10 پاسخ 391 بازدید


علایم حساسیت کودک ب غذای جدید🍲🍲🍲

سلام من امروز ب بچم سیب زمینی دادم ساعتای 8 شب بود بعدش الان تو خواب انگار خر پف کنه ی بار اینطوری کرد و بیدار شد ب نظرتون حساسیته .؟علائم حساسیت غذایی چی هس؟
اگه حساسیت هست چیکار کنم ک حالش خوب بشه ؟
دیگ تا کی سیب زمینی ندم بهش ؟
ممنون دکتر عزیز اگه جواب همه سوالامو کامل بدین بی زحمت ممنون میشم . 💙💚💙

25 پاسخ 409 بازدید


خانوم دکتر لطفا آزمایش ذخیره تخمدان تفسیر کنین

تفسیر آزمایش هورمونی

19 پاسخ 2,189 بازدید


چن تا سوال دارم.استپ وزنی بعد از زایمان .آی یو دی

سلام وعرض ادب
من 7ماهه که زایمان کردم از روزی که زایمان کردم استپ وزنی دارم اصلا وزنم نمیاد پایین همون 70موندم .شکمم کوچیک نمیشه😢 زیادم غذا نمیخورما .زایمان دوممه وطبیعی زایمان کردم .زایمان اولم خیلی زود لاغر شدم از 73شدم55.تو بارداری تروییدم کم کار شده بود .الان دائم نفخ دارم ویبوست میشم.چیکار کنم وزنم بیاد پایین ؟وسوال دومم اینکه دو ماهه آی یودی گذاشتم سونو دادم گف خوبه ولی لکه بینی دارم پریودم نمیشم .چیکار کنم لک نبینم .ببخشید طولانی شد

16 پاسخ 853 بازدید


تب در بارداری

سلام من هفته هجده بارداری هستم از دیشب یکم حالت گرفتگی و گیجی داشتم صبح از ی تب سنج دیجیتال داخل دهان استفاده کردم که 37.7 بود بعد تهوع و استفراغ خیلی شدید شروع شد به همراه اسهال، دوباره با دماسنج دیجیتال دهانی گرفتم نزدیک 38 بود رفتم بیمارستان با این تب سنجای روی پیشانی گرفتن گفتن 37.7 هستی بعد ازم آزمایش خون گرفتن یکم عفونت دیده شد این وسط باز ازشون میخواستم تبمو بگیرن ی بار میشد 36.2 ی بار باز 37.4 هی تغییر میگرد و انقدر بالا آوردم و دل پیچه داشتم... الانم استامینوفن تو سرم زدن بهم
میخوام ازتون بپرسم این اندازه تب من خطرناک بوده برا جنین؟
تروخدا همینو بگین وقتی بالا میارم همون لحظه با اون دماسنج دهانی به 38.8 هم میرسه
اگه درصدی ممکنه خطر اینجاد کرده باشه من از کجا بفهمم؟ با چه آزمایشی؟
کدوم حسابه اونی که بیمارستان میگه یا تب سنج داخل دهان؟
برای جنینم خطرناک بوده؟ چطور بفهمم چه خطری؟

8 پاسخ 557 بازدید


علت پریود نشدن چی میتونه باشه

سلام .اومایی های عزیز من ۲۸ بهمن تاریخ اخرین پریودیم هست و تا الان حتی لک هم ندیدم سه بار بی بی چک زدم منفی بوده علت چی میتونه باشه درد زیر شکم هم ندارم هیچ علایم پریودی یا کیست ندارم
دوماه قبلش هم ۱۰ روز تاخیر داشتم .ولی الان خیلی طولانی شده .
شهریور هم عمل هیسترسکوپی داشتم بابت سقط
.به نطرتون ازمایش بارداری بدم یا برم سونو

4 پاسخ 558 بازدید


بچه ها زودتر بگین جواب آزمایش من چطوره

جواب آزمایش غربالگری اول منو کی میدونه لطفا یرام تفسیرش کنید خیلی استرس دارم

9 پاسخ 524 بازدید


غربالگری جنین معتبر در تهران

خانما سلام خوبین ،؟ برای غربالگری جتین کجا در تهران رو پیشنهاد میکنید؟

15 پاسخ 956 بازدید


دوستای گلم بیاید جواب بدین

سلام عزیزای دلم خوبید میگم دیروز صبح برای ساعت ۱۱.۱۲ کیت زدم مثبت شد تا چند ساعت وقت دارم انجام بدم مسافرتم یکم استرس گرفتم

7 پاسخ 477 بازدید


فشار زیاد روی رحم هفته ۲۸

سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
یکی دو هفته هست که فشار زیادی روی رحمم و مثانه ام احساس میکنم بخصوص وقتی میشینم یا بلند میشم سرپا
و احساس میکنم بچه به رحمم فشار میاره و میخواد از رحمم آب یا ادرار بیاد
البته لکه بینی ندارم خداروشکر
کسی این علائمو داره
طبیعیه یعنی ؟

9 پاسخ 435 بازدید


چگونه ذخیره تخمدان را بالا ببریم؟

سلام. بچه ها، من سونوی روز سوم پریودی رفتم وبهم گفتن که ذخیره تخمدان کمه. بهم دارو دادن و استفاده کردم..
حالا برای اینکه ذخیره تخمدان خوب باشه باید چیکارا کنم؟؟

22 پاسخ 1,775 بازدید


جنسیت جنین در آن تی و آنومالی

باسلام خدمت دوستان عزیز آیا تا حالا موردی بوده توی سونوی ان تی آنومالی بگن جنسیت بچه پسره بعد اشتباه بشه؟

16 پاسخ 560 بازدید


دخترم‌ یک‌ هفته بدون هیچ دلیلی تب شدید داشت

دخترم یک سال ویک ماهشه...از یک هفته پیش تا پریشب تب خیلی شدید داشته ازمایش خون وادرار هم گرفتن ازش که سالم بود خداروشکر دکتر گفت یه نوع ویروسه،الان خیلی بهتره یکم بعضی وقتا یه کوچولو سرش داغ میشه ولی اخلاقش به کلی تغییر کرده همش جیغ میکشه یه جوری از ته دلش جیغ میکشه که روانیم میکنه ،شیر وغذا هم خیلی کم میخوره،نمیدونم بعد تب چه اتفاقی براش افتاده که اینجوری ناارومی میکنه!!مشکلش چیه؟

6 پاسخ 552 بازدید


کم شدن مایع دور جنین

سلام دوستان امروز رفتم سونو مایع دور جنین ۶/۵شده بود آیا خطر داره ؟دکتر سه تا سرم داد و گفت مایعات فراوان بخور الان تو هفته ی ۳۵ هستم وخیلی میترسم ...لطفا راهنمایی کنید

38 پاسخ 711 بازدید


دندونپزشکی در بارداری

سلام
من یکی از دندونام از اول بارداری درحال خراب شدن بود و روز ب روز خراب تر میشه با دردش مشکلی ندارم و اذیتم نمیکنه ولی از جهت سلامتی الان برم بهتره یا بعد بارداری؟

13 پاسخ 510 بازدید


سلام خدمت خانم دکتر و اومایی ها

پسرم خیلی نفخ و دلدرد و قلنج داره.کلا خیلی زور میزنه که قرمز میشه.بردمش دکتر این شربت و قطره رو داد.شربتو گفت از الان بده اما قطره رو بزار از یک ماهگی بده.حالا سوالم اینه این دو قطره برای پسرم خوبه؟الان شربتشو میدم جواب چندانی نگرفتم.شما از این دو قطره جواب گرفتبد؟اگر شما قطره بهتری سراغ دارید و جواب گرفتید لطفا معرفی کنید برم بگیرم تا بچم نفخ و دلدردش کمتر شه.خیلی اذیته طفلی

14 پاسخ 442 بازدید


استفاده از قرص دوفاستون و پریود شدن

سلام دکتر جان وخواهرای گلم
من قرص دوقاستون استفاده میکردم برا منظم شدن پریود ۲۲ سیکلم هست باید تا ۲۵ سیکلم استفاده میکردم شبی یک عدد صبح دیدم پریود شدم قرصو قط کنم یا این سه روز رو هم استفاده کنم

4 پاسخ 332 بازدید