سلام من ۷ ماه اقدامم تو اقدام پریودم نامنظم شد ۱۹ مهر پریود شدم این ماه نشدم ۲۶ رفتم ازمایش دادم بتام ۲۶ بود دوباره ۲۸ رفتم تکرار ازمایش ۶۸ بود اما مسئول ازمایشگاه گفت خوب نیست یا خارج رحمی یا کیست .دارم از غصه میمیرم
0
1398/09/08
rezvan 🤱❤
سلام عزیزچیکارکردی دکتررفتی ازدیروزبفکرتم
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره منم میخاستم بپرسم چی شد بالاخره
0
1398/09/08
فاطیما ♡
بچه ها خونریزی دارم دکتر هم که نمیتونم برم
0
1398/09/08
فاطیما ♡
دیشب شیاف واژینال زدم صبح دیدم خون قهوه ایی رو پد هستش
0
1398/09/08
فاطیما ♡
بهم بگید چکار کنم
0
1398/09/08
فاطیما ♡
عدد بتام خیلی بالاست میترسم
0
1398/09/08
فاطیما ♡
دیروز هم لکه بینی داشتم
0
1398/09/08
سوال کننده
سلام خارج رحم بود انداختم
0
1398/09/08
سوال کننده
امپول زدم فرداش دردم گرفت افتادم به خونریزی یه چیزی مثل یه تیکه لخته افتاد یعنی این میخواست بیافته مردمو زنده شدم
0
1398/09/08
سوال کننده
برو بیمارستان
0
1398/09/08
سوال کننده
سونوگرافی کنن
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
نباید واژینال میزدی
0
1398/09/08
سوال کننده
باید بره بیمارستان
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
خداروشکر زود متوجه شدی من ک دکترا نفهمیدن یک لولمو از دست دادم
0
1398/09/08
سوال کننده
من دوباره رفتم سونوگرافی سونو گرافی تشخیص داد ادرس یه دکتر زنان داد رفتم اونجا واسم قرص و امپول نوشت
0
1398/09/08
سوال کننده
نگران نباش عزیزم با یه لوله هم باردار میشی
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
تو خونه سقط کردی؟ وای سخت نبود؟ کی بود پیشت!؟
0
1398/09/08
سوال کننده
من که دیروز انقد درد کشیدم داشتم می مردم خیلی بد بود خییییییییلی
0
1398/09/08
سوال کننده
اره فقط شوهرم
0
1398/09/08
سوال کننده
انقد گریه کردم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله باز ب زودی باردارشی گلم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ای جان
آره خیلی سخته درکت میکنم
آره خیلی سخته درکت میکنم
0
1398/09/08
سوال کننده
چند ساعت درد کشیدم بعدش کم شد بعدش رفتم خودمو عوض کنم یه چیزی مثل یه تیکه چی بگم دیدم
0
1398/09/08
سوال کننده
حالا خدا کنه همش باشه
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
چقد بود؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ی سونو برو مشخص میشهک همش دفع شده یانه
0
1398/09/08
سوال کننده
واسه ۲۰ نوشته که برم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله ک چیزی نمونده
0
1398/09/08
سوال کننده
انشالله
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
دلیلش چی بود ک خارج از رحم شد؟
شوهرت آزمایش داده؟
شوهرت آزمایش داده؟
0
1398/09/08
سوال کننده
ولی خیلی بد بود
0
1398/09/08
سوال کننده
معلوم نشد
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منم وقتی رفتم بیمارستان درد فوق العاده وحشتناکی داشتم
0
1398/09/08
سوال کننده
هر دکتری یه چی میگفت بیشترا می گفتن لوله خودت عفونت یا مسدود
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من ک مرگ و با چشمام دیدم دکترم پیش خودم ب شوهرم گف زنده موندنش پنجاه پنجاهه فقط دعا کنید
0
1398/09/08
سوال کننده
من اول که درد داشتم یاد حرفای تو افتادم گفتم حتما ترکیده
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
خداتو شکر کن زود متوجه شدی بازم
0
1398/09/08
سوال کننده
تو خونریزی کردی با درد؟
0
1398/09/08
سوال کننده
تو سونو می دادی پس چرا متوجه نشدن؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ن ترکیدنش ب این راحتی نیس
ی درد فوق العاده وحشتناک سرگیجه حالت تهوع سیاهی دید ودرآخر بیهوشی
ی درد فوق العاده وحشتناک سرگیجه حالت تهوع سیاهی دید ودرآخر بیهوشی
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
یبار خونریزی داشتم تاهفت روز قطع شد دفعه دوم ک رفتم بیمارستان خونریزی نداشتم داخلی خونریزی کرده بود
0
1398/09/08
سوال کننده
منم درد وحشتناک داشتم حالت تهوع داشتم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
دکترم میگف من ساک و میبینم تو رحم ولی نمیدونم چرا بازم خارج از رحم شد و متوجه نشدن
0
1398/09/08
سوال کننده
مگه هموگلوبین چک نکردن زود بفهمن خونریزی داخلی داری
0
1398/09/08
سوال کننده
🤔
0
1398/09/08
سوال کننده
اقدام میکنی؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ن بار دوم ب محض اینکه رسیدم بیمارستان بردن اتاق عمل حالم فوق العاده بد بود بدددد ها از همه لحاظ قشنگ حس میکردم رفته رفته ضربان قلبم داره میاد پایین ک دکتر گف در حد چن ثانیه اصا ضربان نداشتم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
تا سه ماه باید جلوگیری داشته باشم
0
1398/09/08
سوال کننده
چقد بد خداروشکر بخیر گذشت
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
مشکل منم همینه ک نمیفهمم چی بوده و چی شده دکترمم جواب درست وحسابی نمیده بهم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سرگیجه داشتم خیلی شدید چشام سیاهی بود همش هیچجارو نمیدیدم وای چ روز وحشتناکی بود
0
1398/09/08
سوال کننده
این سری یه دکتر خوب برو تمام ازمایش و کارای قبل از بارداری انجام بده هم خودت هم شوهرت
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره پیش همین دکتر ک عملم کرد میخام برم
0
1398/09/08
سوال کننده
دیگه بهش فکر نکن خداروشکر بخیر گذشت
0
1398/09/08
سوال کننده
دیگه هر کسی یه قسمتی داره
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره واقعا
الکی الکی داشتم میمردم بخدا😢
الکی الکی داشتم میمردم بخدا😢
0
1398/09/08
سوال کننده
مال ما هم اینجور
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
بچه نداری دیگه؟
0
1398/09/08
سوال کننده
ای بابا بس که مملکت خوبی داریم
0
1398/09/08
سوال کننده
نه
0
1398/09/08
سوال کننده
تو داری؟؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
پنج بار سونو دادم ها
نمیدونم چرا بازم اینطوری شد
نمیدونم چرا بازم اینطوری شد
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ن میگم ک ده ساله ازدواج کردم حاملگی اولم بود از شانس من اینطوری شد
0
1398/09/08
سوال کننده
شک داشتن واسه منم سونو اول شک داشتن
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ن بابا دکترم با خاطرجمعی گف ن خارج از رحم نیس
0
1398/09/08
سوال کننده
منم مثل تو هفت سال ازدواج کردم حاملگی اولم بود
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
پریودی هات منظمه؟
0
1398/09/08
سوال کننده
خاک بر سرش منم پیش یکی رفتم گفت نه خارج رحمی نیست بچه جون نداره چرت و پرت میگفت
0
1398/09/08
سوال کننده
تو اقدام نامنظم شد
0
1398/09/08
سوال کننده
منم حالا تا از لحاظ روحی اوکی شم زمان میبره فعلا دیگه قید بچه رو زدم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من ک کلا از همون اول پریود نمیشدم فقط با قرص پروژسترون میشم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
شوهرت آزمایش نداده؟
0
1398/09/08
سوال کننده
کجا زندگی میکنی
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
مشهد
0
1398/09/08
سوال کننده
پارسال داد تحرکش یکم کمه
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
چقدر سقط زیاد شده منم تازه سقط کردم واقعا خیلی زیاد شده
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عه منم شوهرم همینطوریه
بخاطر همینه ک خارج از رحم شده
بخاطر همینه ک خارج از رحم شده
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره
0
1398/09/08
سوال کننده
مشهد دکترای خوبی داره تحقیق کن برو دکتر خوب نتیجه می گیری علم خیلی پیشرفت کرده
0
1398/09/08
سوال کننده
من از دکتر پرسیدم گفت نه ربطی به اسپرم نداره
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
دکتر ک زیاااد رفتم تقریبا هرکی ک خوبه ومعروفه رفتم پیشش
0
1398/09/08
سوال کننده
تو هم درد کشیدی؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
ب من گفتن دلیلش همینه
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره وحشتناک
0
1398/09/08
سوال کننده
چیزی ازت اومد بیرون
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
۵ روز بیشتر دردای شدید
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره لخته لخته
0
1398/09/08
سوال کننده
همرو دفع کردی؟؟؟
0
1398/09/08
سوال کننده
با چی افتاد؟؟؟
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره اما بعد ۲۰ روز فکر کنم کامل دفع شد گلی گرمی و کاچی خوردم با اویشن
0
1398/09/08
سوال کننده
یه عکس رنگی از لوله هات بنداز
0
1398/09/08
سوال کننده
منم زعفرون بخورم
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
گرفتم گفتن بازه لوله هام
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره با اویشن
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
کاچی هم خیلی خوبه بخور
گل گاو زبون
دم کرده زعفرون
چای نبات
خرما
شیره انگور
گل گاو زبون
دم کرده زعفرون
چای نبات
خرما
شیره انگور
0
1398/09/08
سوال کننده
خوب خداروشکر
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
یه نقطه هم لک بیاد هنوز توش هست
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من ک تازه ی هفته ای هس روبراه شدم دوماهه دارم دد میکشم فقط
0
1398/09/08
سوال کننده
چی جوری آویشن بخورم
0
1398/09/08
سوال کننده
خیلی سخته
0
1398/09/08
سوال کننده
تو چند هفته ت بود؟
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
۵ هفته
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
میریزی تو آب میذاری میجوشه دمکشید میخوری
0
1398/09/08
مامان راستین❤❤❤ m
اره زعفرون هم میتونی قاطی کنی
0
1398/09/08
سوال کننده
من ۴هفته و ۵روز
0
1398/09/08
سوال کننده
نبات بندازم مشکل نداره؟؟
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نه بنداز
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من پنج هفته و دو روز
0
1398/09/08
سوال کننده
چه بساطی داریم ما زنا
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
هرچی درد و بدبختیه واسه زناس بخدا
0
1398/09/08
سوال کننده
چقد ادم خوشحال میشه حامله س
0
1398/09/08
سوال کننده
بعدش اینجور میشه😞
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
مردا ک خیالشون راحته ن پریود میشن ن حامله میشن ن بچه شیر میدن راحته راحت
0
1398/09/08
سوال کننده
اره والا
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
وای من روزی ک تست گذاشتم مثبت بود اصلا باورم نمیشد تو شوک بودم اصلا
انقد خوشحال بودم ک نگو
انقد خوشحال بودم ک نگو
0
1398/09/08
سوال کننده
منم بعد ۷ماه
0
1398/09/08
سوال کننده
اینجور شد
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
هفت ماه یا هفت سال؟
0
1398/09/08
سوال کننده
هفت سال ازدواج هفت ماه تازه اقدام کرده بودم
0
1398/09/08
سوال کننده
تازه شوهرم راضی شده بود
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آهاااا چقد دیر اقدام کردی چند سالته؟
من ک ازهمون اول بچه میخاستم
من ک ازهمون اول بچه میخاستم
0
1398/09/08
سوال کننده
۲۹
0
1398/09/08
سوال کننده
شوهرم نمیخواست
0
1398/09/08
سوال کننده
تو چند سالته
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
چقد دیر تصمیم گرفتین واسه اقدام
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من۲۶سالمه
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
۱۶سالم بود ازدواج کردم
0
1398/09/08
سوال کننده
چقد زود
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره
0
1398/09/08
سوال کننده
چیزی حالیت بود از زندگی
0
1398/09/08
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1398/09/08
سوال کننده
بچه بودی که
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
😂😂😂😂
0
1398/09/08
سوال کننده
من همش می ترسیدم نشه اما شد خداروشکر
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
پونزده عقد کردیم شونزده عروسیمونو گرفتن
0
1398/09/08
سوال کننده
حالا خوب شم میرم دنبالش دوباره
0
1398/09/08
سوال کننده
😳😳😳😳😳
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره انشاللع زود ب نتیجه برسی
0
1398/09/08
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
😂😂😂
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
جدی پس انگار علائمی که بیشتریا برای خارج رحم میگن برای همه یکی نیست
ان شاءالله خداکمک کنه بارداری بعدیت بارداری سالم خوبی باشه نی نی گلت سلامت بغل بگیری دراینده
ان شاءالله خداکمک کنه بارداری بعدیت بارداری سالم خوبی باشه نی نی گلت سلامت بغل بگیری دراینده
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
خیلی تو فکرت بودن ناراحت شدم
بازم ازیه بابت شکر که فهمیدن زودانداختی خدایی نکرده کارت به جراحی نرسید اسیب ندیدی
بازم ازیه بابت شکر که فهمیدن زودانداختی خدایی نکرده کارت به جراحی نرسید اسیب ندیدی
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
😔😔
0
1398/09/09
سوال کننده
اره خودم خیلی ناراحتم
0
1398/09/09
سوال کننده
میترسم دوباره باردارشم
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
اینقدرامیدداشتم عب نداره عزیزم
0
1398/09/09
سوال کننده
😭😭😭😭
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
قبل باردارشی یه چکاپ شو لولهاتم یه چکاپ کن
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
حتما
0
1398/09/09
سوال کننده
عکس رنگی؟؟؟
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
اره
0
1398/09/09
سوال کننده
چکاب رفتم
0
1398/09/09
سوال کننده
فقط تا حالا عکس رنگی ننداختم
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
عب نداره بهش دیگه فکرنکن خداروشکرکه اسیبی ندیدی
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
بادکترت مشورت کن
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
ببین نظرش چیه
0
1398/09/09
سوال کننده
درد داره؟
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
توکل برخدا
0
1398/09/09
سوال کننده
واسه من چسبیده بود به تخمدان چپ
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
نمیدونم عزیزم من تاحالاانجام ندادم
0
1398/09/09
سوال کننده
تو لوله نبود
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
ااا
0
1398/09/09
سوال کننده
یعنی از لوله رد شده بود یا رد نشده بود؟
0
1398/09/09
سوال کننده

0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
میگی خارج ازرحم بوده
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
حتماداخل نبوده
0
1398/09/09
سوال کننده
ساک ندیدن داخل رحم
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
نه داخل رحمت نیست
0
1398/09/09
سوال کننده
چسبیده به تخمدان
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
اره عزیزبیرون بود
0
1398/09/09
سوال کننده
کورپوس لوتیوم دیگه چیه
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
نمیدانم🤔🤔🤔نشنیدم تاحالا
0
1398/09/09
سوال کننده
چند هفته ای شما
0
1398/09/09
سوال کننده
تهراتی؟
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
من دماوندم ۲۳هفته هستم
0
1398/09/09
سوال کننده
به سلامتی نی نی تو بغل کنی
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
قربونت ان شاءالله قسمت شما
ان شاءالله دیگه این اتفاق نمیفته بارداری عالی سالمی داشته باشید
ان شاءالله دیگه این اتفاق نمیفته بارداری عالی سالمی داشته باشید
0
1398/09/09
سوال کننده
انشالله
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
🌹🌹🌹
0
1398/09/09
سوال کننده
چند سالتونه شما
0
1398/09/09
سوال کننده
من۲۹
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
۲۵
0
1398/09/09
سوال کننده
❤❤
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
❤❤
0
1398/09/09
سوال کننده
نی نی چیه
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
دختره
0
1398/09/09
سوال کننده
عزیزم
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
😘😘
0
1398/09/09
سوال کننده
شما تو خود دماوند؟
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
گیلاوندمیشینم
0
1398/09/09
سوال کننده
ما زیاد میریم دماوند چشمه اعلا
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
ماتابستونا زیادمیریم
0
1398/09/09
سوال کننده
مرسی که به فکرم بودی
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
قربونت
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
😘😘
0
1398/09/09
سوال کننده
الان زمستون نمیشه رفت
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
نه خیلی سوزداره سرده
0
1398/09/09
سوال کننده
فدات عزیزم مواظب خودت باش😘😍🥰
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
چشم گلم همچنین😘😍❤
0
1398/09/09
سوال کننده
❤❤❤❤❤
0
1398/09/09
rezvan 🤱❤
❤❤❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1363

