نزدیکی در زمان اقدام
سلام دوستای گلم
من این ماه اقدام داشتم برای بارداری و طبق جدول زمان بندی اوما اقدام کردم
میخواستم بدونم بعد از اون زمان سبز رنگ باز هم میشه نزدیکی داشت؟ یا اینکه تا مثبت شدن جواب بارداری باید صبر کرد؟
نزدیکی در خارج از زمان مشخص شده آسیبی نمیرسونه به نطفه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌺
درد و ورم انگشتان دست
سلام به همه اومایی ها
مادر من حدودا دوهفته قبل نمونه برداری از توده داخل سینش انجام داده
هنوز جوابش نیومده که خوش خیمه یا نه. اما الان چند روزه انگشت های دستش در همون سمت توده درد میکنه و یه مقدار ورم کرده. اینا میتونن به هم مرتبط باشن؟ و یا نشانه توده سرطانی باشه؟
سلام پزشک اوما و بقیه که اطلاعات دارن لطفا کمک کنن خیلی نگرانم😭🥺
بچه ها آزمایش های بارداری رو دادم این قسمت که مربوط به سرخچه هس رو نمیفهمم زدم اینترنت نوشته اگه مادر سرخچه داشته باشه باعث سقط یا عقب افتادگی میشه،کسی میتونه آزمایشمو تفسیر کنه خیلی میترسم😭
پزشک اوما لطفا بیا خیالمو راحت کن🥺🥺
قرمزی روی واژن کودک 11ماهه
سلام. روی واژن دخترم دونه های قرمزی ایجادشده. هرچی پماد زینکمیزنم خوب نمیشه چندبارهم پماد کلوتریمازول و ان ان زدم خوب. نشد. لطفا بگید چ پمادی بزنم.؟
دادن قطره پدی لاکت به نوزاد
سلام دکتر اومایی عزیز سال نو مبارک
دخترم بیستو هفت روزشه دلدرد داره قطره کولیک آید بهش میدم هر شش ساعت شش قطره ولی بازم خوبش نمیکنه از سحر بیداره تا ظهر به خودش میپیچه. زور میزنه جیغ میکشه و گریه میکنه میخواستم بپرسم میشه به جای قطره کولیک پدی لاکت بهش بدم و اینکه هر چند ساعت چند قطره ممنون میشم راهنمایی کنید.
علت لرز وسردی دست وپا در بارداری
سلام من ۶هفته و۷روزمه خیلی احساس سرما میکنم طوری ک تو خونه لباس گرم میپوشم
قبل از بارداری به شدت گرمایی بودم ک ی لحطه کولر رو نمیتونستم خاموش کنم
علتش چی میتونه باشه عفونت هم ندارم
سلام ظهر بخیر
دوستان من ۲۲ هفته باردارم پاکسازی صورت ضرر داره انجام بدم؟
درمان سوزش ادرار تنبلی تخمدان
باسلام خانم های گل
سوزش ادرار شدید دارم چند ماهه الان هر درمانی میکنم فایدع ندارع ازمایش سنو از کلیه هام گرفتم مشکلی نداشتم لطفا کمکم کنید خیلی اذیتم
اقدام به بارداری هم کردم تخمدان هام ضعیفه خیلی در این بارع هم کمکم کنید؟و برای قوی شدن اسپرم ها هم بگید چی خوبع؟
سردی _ داغی پا
سلام خانما من روزا پتو میندازم روم باز پاهام یخه شبا که میخوا بخوابم پام داغه
کسی هست که تجربع کرده باشه ؟
دوستان کمک لطفا .غذاهای روزهای اول بارداری
هفته چهارم بارداری چه غذاها و میوه هایی میتونیم بخوریم ؟خوردن آجیل ضرر نداره ؟
خرید سیسمونی در مشهد
سلام خانومای گل مشهدی
شما از کجاها سیسمونی خریدین؟
هم سرویس خواب ، هم لباس و این ها منظورمه
نمیخوام صرفا ارزون باشه
میخوام هم شیک و با کیفیت باشه هم قیمت مناسب
تهوع در بارداری و قرص دمیترون
سلام من تا ۵ ماه اول بارداری روزی ۲ تا قرص دمیترون میخوردم بعد از اون هم روزی یکی میخورم میخاستم ببینم ضرر نداره من اینهمه از این قرص استفاده کردم
بدون دمیترون هم اصلا نمیتونم با یبوستش هم کنار اومدم
روی بچه تاثیر منفی نمیذاره؟
باد واژن بعد از رابطه
سلام خسته نباشید من بعضی از وقتا بعد از رابطه اگه پوزیشن بخصوص داگی باشه صدای باد واژن دارم و پوزیشن های دیگه هم اگه زیاد طولانی بشه همین اتفاق میوفته مثل باد معدس مشکلی هست چیکار کنم خوب بشه؟؟؟
سلام پسرم خیلی گریه میکنه زور میزنه نمیتونه بخوابه چیکار کنم
دستشویی درست نمیکنه همیشه پوشکش عوض میکردم سنگین بود هم ادرار داشت هم مدفوع اما ۲روزه دستشویی آبکی میکنه خیلی کم جیش
خوابش میاد اما دل دردش نمیزاره بخوابه همش گریه خودمم خسته شدم 😭😣😣😩
یکسره میخواد شیر بخوره هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
بیشتر بهونه شیر خشک میکنه اما من ۲وعده بیشتر نمیدم
مفنامیک اسید خوردن توو شیردهی ضرر داره؟
امروز روز ۳۷ بعد سزارینمه ،خونریزی تموم شده ولی باز امروز لک دیدم ، مفنامیک بخورم ؟
دکتر جان و خواهرا لطفا منو راهنمایی کنید
دکتر برام ازمایش خون و ادرار نوشته، گفته سوم پریود بیا مطب ازمایشتم بیار. من برای پس فردا یعنی ۱۸ فروردین وقت گرفتم از دکترم، من باید برای انجام این ازمایش یه سری چیزارو رعایت کنم حمام اب داغ نرم. از دو روز قبل سوتین نبندم. از دو روز قبل نزدیکی نداشته باشم...
چون قراره پس فردا برم مطب دکتر میخوام فردا ازمایشو انجام بدم تا برا پس فردا جوابش اماده باشه
من الان روز اول پریودمه میتونم این ازمایشو انجام بدم؟
گفته حمام اب داغ نرم میتونم یه حمام معمولی کنم از اب ولرم؟
از امروز صبح فردا بدم ازمایش میشه دو روز؟
ورود به ۴۲ هفته
سلام سلام زن داداش من بارداره و رفته تو ۴۲ هفته و بچشم پسره ولی حرکت بچه کم شده و نوار قلب چن بار گرفتن زیاد جالب نبوده ماما گفته باید فردا برا بیمارستان بنظرتون بستریش میکنن یا الکیه؟؟
شربت پدی کاف و سیتریزین برای نوزاد ۱۱ماهه
دخترم سرما خورده ابزیزش داره یکمم سرفه داره خلط داره گلوش...دکتر که میترسمببرم...براش شربت پدی کاف و برا ابریزششم شربت سیتریزین بگیرم خوبه؟خانمدکتر لطفا بگین خوبه بدم و چقدر؟
خانما شماهم اگه میدونین بگین مرسی
آیا میتونم متفورمین نخورم🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
من برعکس همه با متفورمین چاق میشم الان دکترم بهم متفورمین و لتروزول و ویتامینe داده با یه آمپول میتونم متفورمین و نخورم؟اختلال پیش میاد .. وقتی میخورم حالم خیلی بد میشه و به شدت چاق میشم پارسال چند ماه خوردم ۱۵ کیلو چاق شدم البته رژیم لاغری هم گرفتم نمیخوامم چاق بشم چکارکنم به نظرتون بخورم یا نخورم؟
گلوم چرکی شده اموکسی سیلین ضرر داره؟🤕
سلام بچه ها تو بارداری چه انتی بیوتیکی میشه استفاده کرد؟
البته واسه گلو.....نگین برو میوه و آب نمک و آبلیمو عسلی بخور که کار از اونا گذشته...




