Ooma

سلام به همه شبتون بخیر

خانمایی که سزارین شدین بعد از گذشت چند روز نزدیکی داشتین، 36 روز از عملم میگذره برای نزدیکی مشکلی داره، کسی بوده زودتر از 40 روز داشته باشه و اذیت نشده باشه؟

25 پاسخ 584 بازدید


یبوست و سرکلاژ...

سلام
ببخشید من سرکلاژ شدم
همیشه سعی میکنم غذاهای ملین بخورم ک یبوست نگیرم یا معذرت میخوام مدفوع سفت نشه
ولی امروز یکم مدفوعم سفت شده
یبوست نیست چون از صب 3بار دفع داشتم
ولی چون یکم سفت هست یکم فشار میاد بهم و بطور غیر ارادی زور باید بزنی ولی نه زیاد
میخواستم ببینم امکان داره ک ب سرکلاژ فشار وارد بشه و باعث بشه باز بشه؟

12 پاسخ 5,385 بازدید


کسانی که سرکلاژ میشن بعد از چند وقت میتونن رابطه داشته باشند

سوالامو بالا گفتم

29 پاسخ 651 بازدید


کسایی ک. گروه میخاستن گروه زدیمم جیگررررر🥰🥰😍😍😍

خیلی باحاله بیاین ک 1400 شرو کنیم✔️✔️✔️
اد شین با هم حرف بزنیم
گروه تو تلگرامه
💋💋
مرسی از. همتون❤️❤️
https://t.me/joinchat/ZHPcy0PW4K5lOWZk

20 پاسخ 769 بازدید


کار نکردن شکم نوزاد

سلام پسرم دوماهش هست ۴ روزه شکمش کار نکرده
ماساژ میدم شکمشو معقدشو هم چرب میکنم ولی تاثیری نداره
لطفا کسی راهکاری داره بگه
کسی شیاف گلیسیرین برای نوزاد استفاده کرده؟

16 پاسخ 648 بازدید


وزن سونوی بچه در هفته ی 29

سلام بچه ها وزن سونو جنین شما در هفته 29چند بوده؟؟ اصلا باید جقدر باشه؟؟!!

55 پاسخ 555 بازدید


مو های صورت نوزاد

سلام خانما کسی بوده که صورت نوزادش موداشته باشه؟آیاریخته؟

50 پاسخ 887 بازدید


رفلاکس پنهان نوزاد ۳ ماهه

سلام خدمت مامانی عزیزو دکتر گرامی دختر من رفلاکس پنهان داره شیر نمیخورد یکسره خودشو میکشید عقب دکتر براش ی ماه امپرازول تجویز کرد ۲۵ روز خوب بود بعدش دوباره شیر ننیخوده دیروز دکتر قرص نکسیوم تجویز کرده ی روزه میخوره هنوز خوب نشده چیکار کنم سینمو بگیره راه میرم میپرم بالا پایین روزی ۳ وعده شیر خشک ببلاک ای ار هم دکتر گفته بدم بخوره
خواهش میکنم جواب بدید اگه میدونید و چقد زمان میبره این قرصه اثر کنه

17 پاسخ 1,058 بازدید


تاریخ دقیق زایمان طبق سونوگرافی

سلام خانما. من توی سونوی ان تی برام تاریخ زایمان رو زده بود دوم خرداد ماه توی سونوی آنومالی زده ۳۰ اردیبهشت ماه توی سونوی ۳۳ هفته ک رفتم زده ۲۷ اردیبهشت ماه میخواستم بدون کدوم سونو درسته؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

27 پاسخ 603 بازدید


سلام خانم هایی ک دیابت بارداری دارین انسولین نوورپید میزنید اینجا پیدا نمیشه

اینجا پیدا نمیشه چی جایگزین این انسولین نارنجیه میکنید غصه ام گرفته چیکار کنم😢😢😢😢😢

43 پاسخ 557 بازدید


بی بی چک ‌منو ببینید دوستان

سلام امروز روز سی ام دورمه پریودیمم نامنظمه.زیر دودقیقه یه هاله حس کردم افتاد گذاشتمش رفتم بعد اومد دیدم یکمی پرنگ شده .بنظرتون مثبته یانه.؟

116 پاسخ 1,085 بازدید


ترشح قهوه ای در ماه چهارم

سلام .دوستان من اواخر ماه چهارم بارداری هستم . دو روزه ترشحات غلیظ (چسبناک ) قهوه ای دارم مثل ترشحات آخر پریود ، نه معاینه پزشکی داشتم ، نه نزدیکی ، نه خارش یا سوزش . بچمم حرکت داره ، فقط از همون دیروز کشاله های رانم درد میکنه ، طبیعیه به نظرتون ؟فردا نوبت دکتر دارم ، نگرانم کمکم کنید لطفا

19 پاسخ 471 بازدید


کرونا تو دوران بارداری

مامانای گل، خدای نکرده کسی بوده تو دوران بارداری کرونا گرفته باشه
ممکنه کرونا رو جنین هم تاثیر بزاره؟
کسی اگه تجربه ای داره ممنون میشم بگه

18 پاسخ 509 بازدید


جنسیت جنین در سونوگرافی

سلام دوستان من داخل سونوگرافی زدهf.sex= male
جنسیتش چی میشه؟؟

12 پاسخ 5,373 بازدید


ازمایش تست قند بارداری درسه ماهه سوم

سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر . میخواستم بدونم آزمایشی که معمولا درهفته ۲۷ بارداری انجام میشه وبرای کنترل قند بارداری درسه ماهه سوم هست ایا هم تست گلوکزوهم قند ناشتا هست؟ ینی انجام هردو واجبه؟
دکتر برای من فقط قند ناشتا رو نوشته ایرادی نداره؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

13 پاسخ 411 بازدید


کسی میتونه این نسخه رو بخونه

همین دیگ سوالموبالا پرسیدم

21 پاسخ 1,360 بازدید


تیروئید کم کار در بارداری

سلام من تیروئیدم کم کاره، قبل بارداری نرمال شده بود دارو مصرف میکردم، الان آزمایش دادم رفته بالا از حد نرمال مشکلی پیش نمیاد برای بچم هفته 6بارداریم

25 پاسخ 619 بازدید


این آمپول چیه😶😶 کسی تا به حال زده

اسمش ناندرلون

36 پاسخ 1,250 بازدید


عکس سونو در ۱۴ هفته و ۴ روز و جنسیت

سلام خانما این عکس سونو منه تو ۱۴ هفته و ۴ روز ولی نه تو ان تی نه تو این سونو جنسیت احتمال ندادن با نظرتون جنسیتش از رو جمجمه و دنبالچه چیه سه شنبه آنومالی دارم به امید خدا ببینم کدومتون درست حدس میزنین

17 پاسخ 1,202 بازدید


مقدار متعادل عدد ان تی

سلام.من دیروز رفتم سونو ان تی و آز غربالگری رو انجام دادم. جواب آز شنبه حاضره.طبق سونو ۱۲ هفته کامل و crl برابر ۵۲ میلی متر هست. عدد ان تیم ۲ هست
تو برگه سونو نوشته مقدار ان تی بالاست و تست آمنیو و سلفری توصیه میشه. اما خود دکتر سونو گفت مشکلی نیست. رفتم آزمایشگاه مسئول اونجا گفت این عدد به تنهایی چیزی رو ثابت نمیکنه باید با جواب آز بره رو نمودار.
من الان خیلی استرس دارم. چکار کنم؟

147 پاسخ 3,307 بازدید