Ooma

بچه ها ی سوال فنی دارم😀😀

بچه ها مامانمو گفتم بیاد برام پیاز سرخ کنه تو فریزر نگه دارم واسه غذا پختن چون نمیتونم خیلی سرپا بایستم
ضرر داره اینجوری نگه داری کنم؟؟بمونه طوریش میشه؟

18 پاسخ 1,006 بازدید


سلام ۲۶ روزه سزارین شدم

الان رفتم دستشویی مدفوع کردم بعد خارج شدن مدفوعم یکی دو قطره خون قرمز روشن خارج شد ایا طبیعیه؟مشکل چیه؟ممکنه بخاطر عملم باشه؟اینم بگم مدفوعم سفت و هر دو سه روزی میرم دست شویی.ایا لازمه برم دکتر؟خطرناکه؟

بدون پاسخ 605 بازدید


سلام میشه زودتر جواب بدین برا فردا میخام

خاستم بدونم بهترین زمان برا سونو وزن جنین و حجم اب دور جنین کیه و اینکه این دردایی ک از واژنم دارم و لگن درد معلوم میشه اگه چیزی باشه ممنون میشم زودتر جواب بدین

26 پاسخ 473 بازدید


انجام ندادن ازمایش غربالگری دوم

سلام روزتون خوش
من چون مسافرت بودم و چند دلیل دیگه نتونستم ازمایش غربالگریمو انجام بدم روز 10 فروردین برام نوشته بود. الان چکار باید انجام بدم البته هنوزم شهرستانم و تهران نرفتم تا برم پیش دکترم. الان میشه انجام داد یا دیر شده همین جا برم دکتر دیگه برام بنویسه؟ اگر نه نمیشه. پس چ کنم برم سلفری مستقیم؟

53 پاسخ 682 بازدید


عکس روی سونو گرافی

این عکس یعنی چی؟ولی دکتر سونو گفت همه چیز خوبه

31 پاسخ 667 بازدید


جواب آزمایش گلوکز من

سلام لطفاً جواب آزمایش منو برام می‌خونید

4 پاسخ 359 بازدید


جواب آزمایش غربالگری اول

سلام وقتتون بخیر میخواستم جواب غربالگری منو ببینید و بگید به چه صورت هستش

15 پاسخ 1,338 بازدید


انقباض و علایم آن به چه صورت ؟

سلام بچه ها انقباض به چه صورت ؟من از ماه ۷ سمت چپم زیر سینم سفت میشه و از پشتم دقیقا همون جا که سفت میشه درد میکنه به پهلو چپ نمیتونم بخوابم همش به پهلو راست میخوابم !به نظر شما انقباضه ؟

13 پاسخ 442 بازدید


خوردن پیتزای مرغ در بارداری

خانمای گل، خوردن پیتزای مرغ ضرر داره؟ کیا خوردن تو بارداری

45 پاسخ 1,067 بازدید


جواب آزمایش منو ببینید لطفا

سلام خانمای گل میشه جواب آزمایشمو ببینید ۲روز از موعدم میگذره هنوز پیش دکترم نرفتم میخواستم ببینم خوبه عددش

15 پاسخ 460 بازدید


اضافه نشدن دور سر نوزاد دو هفته بعد از تولد

سلام خانما
ببخشید که این روزا زیاد سوال میپرسم
فکر میکردم زایمان کنم دیگه استرسم کمتر میشه😭
ولی مدام فکرم درگیره دخترمه
آزمایش tsh داده و گفتن لب مرزه عددش ۵ هست
دیروزم بردمش متخصص اطفال گفت دور سرش هیچی اضافه نشده
موقع تولد ۳۵.۵ بوده الانم بعد از دو هفته همونه😭
از طرفی یه مطلب خوندم که میگه دور از جون تیروئید کم کار باعث عقب موندگی ذهنی میشه از یه طرف دیگه هم شنیدم بزرگ نشدن مغز باعث میشه سر کوچیک بمونه که اونم باعث عقب ماندگی میشه دور از جون دخترم
خیلی میترسم
تو رو خدا مامانا اگه تجربه دارید کمکم کنید

49 پاسخ 617 بازدید


سلام تفسیر سونو انومالی

سلام به همه اومایی های عزیز و پزشک اوما اگر ممکن هست سونو انومالی من و بیینید دکترم برام اکو قلب نوشته خیلی نگرانم

28 پاسخ 1,618 بازدید


سونوگرافی هفته ۳۱ بارداری

امروز سونوی هفته ۳۱ رو انجام دادم این جوابشه .
وزن نی نی رو زده ۲ کیلو ۵۰ گرم. قدش هم ۴۳
برای شما تو این هفته قد و وزنش چقدر بود ؟

34 پاسخ 2,253 بازدید


وزن جنین در ۳۲هفتگی

سلام خسته نباشین
من امروز رفتم سونو دکترمم داپلر نوشته بود
دکتر سونوگرافی گفت از اول سونوش تا الان خوب رشد کرده وزنشم خوبه اما وقتی با پریودی مقایسه میشه یکم کمتر از سنش میشه.
آخرین پریودی منم۳شهریور بود...
گف مشکل خون رسانی و اینا هم نداره
الان وزن بچم خوبه یا کمه؟ کلا سونوم مشکلی داره؟؟
عکسشم میذارم

77 پاسخ 836 بازدید


سلام من دیشب نصف شب تب و لرز کردم

الانم سرم سنگینه و درد میکنه.کلا بدنم درد میکنه.تبم یکم داره.تا قبل از دیشب حالم خوبه خوب بود.یک دفعه اینطوز شدم.البته دیشب بیدار شدم دیدم دوتا سینه هام رگ کردن و درد میکنن.ممکنه بخاطر سینم باشه؟چون یه بار دیگ چند روز بود سوتین ابری میبستم همینطور شدم

20 پاسخ 588 بازدید


غریبی کردن نوزاد چهار ماهه از پدرش

سلام
پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزشه با مادر و پدر من احساس راحتی میکنه ولی بغل پدرش که میره شروع میکنه به گریه کردن و بغض میکنه ، اصلا بغل پدرش نمیره، این رفتارش طبیعیه؟ ممکنه نشانه اوتیسم باشه؟

14 پاسخ 961 بازدید


🤯🤯از شیر گرفتن کودک ۲ ساله 🍼🍼

سلام دکتر اوما و خانمهای اومایی
دارم بچمو از شیر میگیرم
خیلی وابستس
دیشب سینمو با ویولت دوژانسیون آبی کردم گفتم جیز شده ندادم بهش و شیرخشک دادم خورد
خاموشی زدیم برا خواب تا یکساعت خوابش میومد نمیخوابید
دیگه تو تاریکی بهش دادم خوابش برد
تا الانم دیگه ندادم
شیرخشک میخوره البته
چه راهکاری وجود داره که کمتر اذیت بشه و زود ترکش بدم؟
هر کی هر تجربه ای داره بگه
ممنون از همه

49 پاسخ 659 بازدید


خارش شدید بدن وواژن

سلام دوستان یه سوال من خارش خیلی شدید بدن دارم چندروزه به خصوص اطراف واژن علتش چی میتونه باشه؟؟خطرنداره؟؟

16 پاسخ 771 بازدید


این آزمایش واس چی هست

سلام این آزمایش واس چی هست فقط انتی یا ژنتیکی هم هست؟واینکه هزینه هردوش چقدر میشه؟سونو گرافی رو هم هزینه اش رو بهم بگین ممنون

20 پاسخ 357 بازدید


مامانایی که بچه هاتون رفلاکس داشتن میشه بیاین؟ 😔

سلام من پسرم سه ماه و ۵روزشه ازحدودا یک ماه و نیم که بود خیلیییی بد شیر میخورد به سختی با کلی بالا پایین پریدن و صدای سشوار ولی مثلا یه روزایی عالی بود همه میگفتن بازیگوشه وزنشم خوب بود خدا را شکر ولی خودم هرچی علائم را میخوندم میزد رفلاکس پنهان، فقط هم‌شیر خودم را میخوره،تا امروز که با ۱۰۰۰مصیبت شوهرم را راضی کردم بچه را ببریم متخصص گوارش دکتره هم اصلا سونو نکرد،تند تند یه ۱۰سوال پرسید و گفت بله رفلاکس داره و باید درمان بشه۳،۴ مدل قرص هم داده با آب حل کنی و اینا😭😭😭 ولی من اصلا دلم نمیخواد از الان انقدر به طفلکی دارو بدم، پسرم شکر خدا خوابش خوبه، بی قراری نمیکنه فقط بعضی اوقات سخت سینه را میگیره و موقع آروغ زدن مثل حالت ترش کردن اینجوری میشه خیلی هم کم بعضی وقت ها همراه با آروغ زدن یه کم مثل خلط با شیر بالا میاره، چیکار کنم به نظرتون برم‌ داروها را بگیرم؟؟؟ آخه شنیدم‌ بعضی ها اصلا تاثیر نداره دارو از طرفی میترسم دارو‌ ندم یه ۲ماه دیگه کلا سینه را نگیره 😔😔 الان موقعی که خوابه به محض اینکه میخواد بیدار بشه شیر بهش میدم هر ۲ساعت مرتب شیر بهش میدم شب ها هم هر ۳،۴ ساعت، شما بچه هاتون علائم رفلاکسشون چی بود؟؟ کی خوب میشن؟ چطوری؟

19 پاسخ 6,181 بازدید