Ooma
پرسش (1400/03/06):

تفسیر ازمایش غربالگری دوم

سلام لطفا ازمایش غربالگری دوم من رو تفسیر میکنید ؟ یه ریسک خیلی بالاس استرس دارم

تفسیر ازمایش غربالگری دوم
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
من سر در نمیارم عزیزم ولی ایشالله که چیزی نیست
شوهر منم رفته ازمایشمو بگیره مردم از استرس😭😭
سندروم اسمیت رو براتون ریسک زده
آزمایشت رو ببر به دکترت نشون یده
اون ستون قرمزه
1 به 3 هست ریسکتون
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
احتمال زیاد باید آمینو سنتز بدین
متاسفانه ریسک سندرم اسمیت مثبته باید امینو بدید
انشالله ک بچتون سالم باشه
سلام چون ریسک یکی از سندرم ها بسیار بالاست باید تست آمنیوسنتز بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه