سلام دوستان من بایدپنجم پریود میشدم ولی نشدم همون روزش یه بی بی زدم مثبت شد امروز صب یدونه مارک ویور زدم اصلان جوابی نداد بعدشم منفی شد الان رفتم سرویس این یهویی ازم افتاد تاحالا اینجوری نشدم وندیدم نمیدونم چیه لطفان کمکم کنید ممنون میشم
0
1400/03/07
سوال کننده

2
1400/03/07
یکتا (مامان نلین ❤️)
احتمال داره پریود باشه
0
1400/03/07
سوال کننده
واقعان اخه تابحال اینجوری نشدم
0
1400/03/07
سوال کننده
وای چقد خوشحال بودم ک مثبت شد بی بی چکم ولی انگار خبری نیست
0
1400/03/07
sara jafari
احتمال داره خون لانه گزینی باشه
2
1400/03/07
سوال کننده
یعنی هراحتمالی داره پریود یا لانه گزینی اره؟
1
1400/03/07
sara jafari
آره یاپریودمیشی یا لانه گزینیه
0
1400/03/07
سوال کننده
شما چجوری شدین اوایل بارداریتون؟
0
1400/03/07
sara jafari
صبرکن چندروز دیگه اگه پریودنشدی بی بی بزن
0
1400/03/07
سوال کننده
دعاکن پریود نشم شوهرم ازالان خیلی خوشحاله میخوره تو ذوقش
0
1400/03/07
sara jafari
همه چی دست خداست مطمئن باش هرچیزی سرزمانش رخ میده
0
1400/03/07
sara jafari
من اوایل فقط بیحال بودم
0
1400/03/07
سوال کننده
باشه ؛زنای قدیم با نفس شوهرشون سریع حامله میشدن الان باید اینقد دردسر بکشیم تا یه جواب بگیریم
0
1400/03/07
سوال کننده
اره به امید خودش ان شاالله هرکی بچه میخادخدا بده بهش
0
1400/03/07
sara jafari
زمان قدیم موادی که میخوردن سالم بود نه الان
0
1400/03/07
sara jafari
آمین
0
1400/03/07
سوال کننده
همه چی الان تقلبیه
0
1400/03/07
sara jafari
چندسالته
0
1400/03/07
سوال کننده
۲۲ سالمه مهرماه ۹۹ عروسی کردیم
0
1400/03/07
sara jafari
آزمایش قبل بارداری انجام دادی
0
1400/03/07
سوال کننده
اره انجام دادم همه چی گفتن خوبه
0
1400/03/07
sara jafari
خب خداروشکر استرس ازخودت دورکن به زودی زودباردارمیشی
0
1400/03/07
سوال کننده
غذامیخورمم حالت تهوع دارم نمیخورم بازم دارم موندم چیکارکنم
0
1400/03/07
الهه♡
منم بعداینکه بی بی چکم مثبت شد و ازمایش دادم اینجور لکه ای ازم اومد ولی فقط یه بار که دکترگفت لانه گزینی بوده.برا شماهم اگر یه بار باشه حتما لانه گزینی هست اگر بیشترباشه پریود.
0
1400/03/07
سوال کننده
چشم ان شاالله شمام برام دعاکنین خودمون تنهاییم اومدیم سرایداری بعدعروسی هیشکی ونداریم اینجا
0
1400/03/07
sara jafari
اینادلیل نمیشه چون نزدیک پریودم آدم حالت تهوع داره فقط باید بی بی بزنی
0
1400/03/07
یکتا (مامان نلین ❤️)
بچه دار شدن سختت نیست؟
0
1400/03/07
sara jafari
به حق فاطمه زهرا به زودی زود مامان میشی نگران نباش
0
1400/03/07
سوال کننده
اها نه منم ک قراربود پنجم پریود بشم نشدم الان ک رفتم سرویس برااولین بار این افتاد ازم
1
1400/03/07
سوال کننده
ن واسه چی سخت باشه ارزومه هههه
1
1400/03/07
سوال کننده
آمین خدا از دهنت بشنوه گلم ان شاالله شماهم بسلامتی زایمان کنین بچتون سالم وسلامت بدنیا بیاد
0
1400/03/07
یکتا (مامان نلین ❤️)
ان شالله خیلی زود به ارزوت برسی
0
1400/03/07
الهه♡
اگر دیگه چیزی ندیدی برو ازمایش احتمالا بارداری
0
1400/03/07
سوال کننده
مارک بی بی مهمه ؟
0
1400/03/07
sara jafari
ممنون
0
1400/03/07
sara jafari
اسماشو یادم رفته ولی همونایی که داروخانه دارن خوبه
0
1400/03/07
سوال کننده
ان شاالله
0
1400/03/07
سوال کننده
اخه دیروز دوتا گرفتم ازقیافشم مشخص بودکه بدردنمیخوره زدم اولش ک هیچی نشون نداد بعدش منفی شد
0
1400/03/07
فرزانه بهبهانی
سلام گلم منم عین شما تو شهر غریب تنهام.ان شالله زود باردار بشی.منم ک چشم انتظارم
0
1400/03/07
سوال کننده
ان شاالله عزیزم خدابزرگه
0
1400/03/07
سوال کننده
ان شالله هرکی که بچه میخاد خدا خودش کمک کنه بارداربشه توهم میشی به امیدخدا گلم
0
1400/03/07
masoume fz
سلام عزیزم بعد از اون لک چیز دیگه ای نیومد؟
0
1400/03/07
shima2348 ❤
مارکش چی بود؟سلام
0
1400/03/07
سوال کننده
سلام چرا نیم ساعت پیش متاسفانه پریود شدم خیلی ناراحتم
0
1400/03/07
سوال کننده
ویور بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



775

