Ooma

برای دل درد نوزاد ۱۴ روزه چی خوبه؟

سلام‌خانوما پسر من همش دلش میپیچه و شبا نمیخوابه ولی گریه نمیکنه. قطره ی پدی لاکت دادم بهش خوب میخوابه ولی صبح دلپیچه ی شدید گرفت. کسی تجربه ای داره؟

8 پاسخ 495 بازدید


سلام میشه آزمایش منو ببین...که نرمال هستن؟

میشه آزمایشم رو ببین که دیابت بارداری دارم یانه؟

13 پاسخ 719 بازدید


برای این آزمایش باید ناشتا باشم؟

سلام سوالمو بالا پرسیدم ممنون میشم راهنماییم کنید از پزشکم یادم رفت بپرسم،این آزمایش فقط عفونت ادراره؟؟

11 پاسخ 322 بازدید


استفاده از شیردوش برقی

سلام دوستان
من دفعه اول از شیردوش برقی وی کر استفاده کردم
واقعا دردناک بود. کسی تجربه استفاده ازش داره؟ چکار کنم دردش کمتر بشه

6 پاسخ 531 بازدید


مامانایی ک نوزاد زیر چله دارین یا تجربه دارین بیاین درباره کولیک سوال دارم

سه روزگی ک بردمش دکتر اطفال بهش قطره دایمیتیکون دادولی انگار بهش نمیسازه اصلا جوابش نمیده شما برا کولیک و دلدرد نی نی چی بهش میدین عکسشو بفرسین ممنون میشم

12 پاسخ 402 بازدید


سلام به همه...هفته اولی ها یه کمک کنید

بچه ها من تو هفته سومم ولی خوب اوما ی هفته جلوتر زده
یهو دل دردای پریودی میاد سراغم
مث دل پیچه
زیر دلم
بنظرتون عادیه؟؟
لک بینی هم ندارم

36 پاسخ 471 بازدید


علائم اوایل بارداری شبیهه پریودی هست

سلام..من این ماه با برنامه اقدام کردم..علائم پریودی مث دل درد و سینه درد دارم یعنی ممکنه منفی باشه اقدامم؟

129 پاسخ 719 بازدید


غلت زدن نوزاد و مشت کردن انگشت

سلام
پسر من چهار ماه و ۲۶ روزشه ولی اصلا هیچ تلاشی برای غلت زدن نمیکنه میزارمش زمین همش دست و پا میزنه اصلا هم دوست نداره بزارمش زمین همش دوست داره بغل باشه بعد دست چپش همچنان مشت میکنه گاهی حس میکنم سمت چپش ضعیفه ، یه چیزی و میخواد بگیره فقط با دست راست تلاش میکنه بگیره، اینکه غلت نمیزنه یا انگشتاش مشته طبیعیه؟

3 پاسخ 501 بازدید


سلام دوستان خوبین...لطفا جواب بدین

پسرم از دیروز به خودش میپیچه و اذیت میشه دل و روده اش دسشویی هم خیلی کم میکنه خیلی زور میزنه چیکار کنم چی بدم بخوره که خوب بشه؟؟

6 پاسخ 266 بازدید


سونو ان تی و زمانش

سلام دکتر اوما و خانما اومایی ببینین زمان سونو ان تی رو اوما زده این روز من کی برم که جنسیتش مشخص بشه؟!

6 پاسخ 374 بازدید


بچه ها سونوی ان تی برای جنسیت قابل اطمینان هست؟ یا تغییر میکنه؟

تعداد ضربان قلب چطور؟

23 پاسخ 3,942 بازدید


خوردن قرص دگزامتازون و قطع ناگهانی

سلام دوستان.
من پرکاری تیروئید داشتم که درمان کردم و نرمال شد ولی برای هفته پیش که اقدام به بارداری داشتم دکتر بهم شبی دو تا قرص دگزامتازون ۰/۵ داد و گفت چون پرکاری داشتی رحمم ممکنه اسپرم رو نگه نداره، پس دگزا بخور. ولی گفت نباید یهو هم قطع کنم.
الآن یه هفته از اقدامم گذشته و دیگه نیازی نیست که بخورم اما نگرانم قطع کنم یا نه؟ حس دکتر رفتن هم نیست مرا

8 پاسخ 420 بازدید


خانوم گلا و پزشک محترم اوما بیاین سونو منو تفسیر کنین

تفسیر سونو لطفا وچرا شیاف فرتیژست برام تجویز کردن کمک

15 پاسخ 404 بازدید


تازه فهمیدم باردارم ایا لازمه این ویتامین رو مصرف کنم

سلام دوستان من ۴ ماه اقدام بودم تو این مدت ویتامین های مخصوص قبل بارداری میخوردم
الان دیروز فهمیدم باردارم و هفته ی چهارمم هست
رفتم ویتامین های مخصوص بارداری گرفتم یه قرصیه که همه ی مکمل های لازم بارداری رو داره وقت پزشکم هم ۴ اردیبهشت هست
آیا خوبه این ویتامین هارو مصرف کنم اسید فولیک ۸۰۰ و امگا سه هم داره

61 پاسخ 938 بازدید


سلام دخترا آمپول پروژسترون تویخچال بایدباشه

سلام عزیزان من رفتم دکتربهم 10تاآمپول پروژسترون وشیاف اندازه یکماه بهم دادیادم رفت ازش بپرسم ببینم بذارمشون تویخچال یالازم نیس

17 پاسخ 14,897 بازدید


یه لحظه میاین خانوما

سلام عزیزان؛ضمن تبریک سال نو؛ میشه این مشکلمو تشریح و تفسیر کنین برام؟
من توی بارداری رباط بین کشاله ران و شکمم درد میکرد وقتی یهویی بلند میشدم و دردشم یه روز طول میکشید(دکترم گفت طبیعیه) اما الان بعد زایمانم میبینم که این درد همچنان باهامه
گاهی وقتا میگیره نمیدونم بخاطر چیه و باید پیش چه دکتری برم!
میشه راهنماییم کنید

16 پاسخ 460 بازدید


بچه هاوخانم دکترعزیزبیایدسونومنوببینیدازنگرانی درم بیاربد

سلام دخترارفتم سونوهماتوم دارم کیست هم دارم جای نگرانیه؟؟؟کسی بوده بارداربوده کیست هم داشته باشه...ممنون میشم دکترجان جوابموبدیددرمان هماتوم وکیست چیه؟؟

25 پاسخ 426 بازدید


استفراغ کودک ۳ ماهه

سلام دوستان وخانم دکتر عزیز. بچه من یکی دو روزه شیر بالا میاره هم خام هم پنیری. از قبل رفلاکس داشت ولی شیر خیلی کم بالا میاورد ک یکماه تا همین اوایل عیذ بهش امپرازول دادم. دیگه تموم شد ندادم ولی پدی لاکت دو وعده میدم. صمنا ب شدت دستاشو میخوره ومیکشه ب لثش و با دستاش سرو صورت وموهاشو چنگ میزنه. گفتن علایم سفت شدن لثه هس. خواسم بدونم این استفراغم از علایم سفت شدن لثه هس؟ یا شیر زیاد میخوره. البته جدیدا دیگه درست اروغشو نمیگرفتم مخصوصا وقتی خواب میزفت نمیگرفتم مشکلی هم نداشت الان اینطوری شد. صمنا جدیدا بیشتر و طولانی تر شیر میخوزه

2 پاسخ 360 بازدید


افت فشار در بارداری

سلام دوستان من ازمایش دیابت دادم قندم ناشتا ۸۳ بعد دوساعت شد ۸۱ حالا وسط روز بیحال میشم انگاری که فشارم میفته پایین بدنم شل میشه به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه افت فشاره یا افت قند؟

27 پاسخ 399 بازدید


مادردیابتی واکو قلب جنین

سلام خدمت پزشک ودوستان خوبم ‌‌ من دیروز دکتربودم دکترم گفت مشکوک به دیابتم وگفت باید اکو قلب جنین بدم میخام بدونم بین شماها کسی بوده مشکل منو داشته باش و اکو نداده باش یا حتما باید بدم ممنون میشم جوابمو بدین

18 پاسخ 422 بازدید