سلام خسته نباشید ببخشید کسی توی بارداری دندون درد گرفته چکار کرده؟
دکتر من میگه از 4 ماه تا 6 ماه میشه درست کرد؟
اونم فقط پر کردن
کسی توی بارداری دندون درد گرفته
پرسش (1400/03/07):
سلام خسته نباشید
408
41
1400/03/07
سوال کننده
0
1400/03/07
❤Roya❤ ❤
سلام من دندون دردخیلی شدید داشتم رفتم دکتر گفت از۱۶هفته به بعد میشه درست کنی
1
1400/03/07
❤Roya❤ ❤
مشکلی پیش نمیاد
0
1400/03/07
سوال کننده
عصب کشی کردی؟
0
1400/03/07
سوال کننده
دکتر منم گفت من خیلی استرس دارم
0
1400/03/07
سوال کننده
الان دوروزه درد شدید گرفته
0
1400/03/07
سوال کننده
هفته دیگه میرم 4 ماه گفت برو درست کن
1
1400/03/07
سارا راد
اگه تهران هستی بیمارستان صارم شکم بند بارداری میبندن به بچه آسیب نرسه من این کارو کردم
0
1400/03/07
سارا راد
یا میخک بزار زود دردش و میندازه
0
1400/03/07
سوال کننده
راضی بودی
0
1400/03/07
سوال کننده
دقیق کجا میشه
0
1400/03/07
سارا راد
تو اکباتانه اره بابا یه ماه درد کشیدم بعد هیچجا قبول نمیکرد اونجا شکم بند بستن قبول کردن یه جا دیگه هم هست مسولیتش با خودته درست میکنه تو آذری دندونپزشکی خیابان استخر
0
1400/03/08
Fotosh *
روغن میخک عالیه برا من صب کشی از اول بارداریم اما بااین هروخت دردکرد اروم میکنم
0
1400/03/08
Fotosh *
عصب
0
1400/03/08
سوال کننده
نرفتی درست کنی
0
1400/03/08
سوال کننده
چرا دکتر دندون پزشک من قبول کرد گفت نامه ببرم درست میکنه
1
1400/03/08
سارا راد
پس ببر زودتر درست کنه خدایی تو بازداری خیلی سخته من ک همش گریه میکردم
0
1400/03/08
اذین
تا اونجایی ک من میدونم خود درد کشیدن هم ضرر داره معمولا میگن تو سه ماهه دوم میشه انجام داد
0
1400/03/08
سوال کننده
دقیقا منم همش گریه میکنم
0
1400/03/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
برو داروخانه ژل دندون بگیر
0
1400/03/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
میگن امپول بیحسی روی هوش جنینتاثیر میذارع
0
1400/03/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
وای وای وای،چن روز پیشا دندونم درد میگرفت که دشمنمم نبینه اون روز رو😪
1
1400/03/08
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
ژل زدم سرش
1
1400/03/08
mahshid m
بیمارستان امام سجاد(شهرام ) درست میکنه من عصب کشی کردم لباس ضد اشعه میدن بپوشی
0
1400/03/08
MaMaNe Deniz❤Delana
سلام من از اولش دندون درد داغونم کرد و هیچکارم نمیتونسم کنم فقط سه ماه دوم میشه کار دندانپزشکی انجام داد
0
1400/03/08
سوال کننده
انجام دادی
0
1400/03/08
سوال کننده
مشکلی پیش نیومد
0
1400/03/08
سوال کننده
دکتر من گفت دورش کم میزنم برات من حتی راضی ام بکشمش فقط از دردش راحت بشم
0
1400/03/08
سوال کننده
شوهرم بهم میگه بکشش بعد زایمان بریچ کن موندم چکار کنم
0
1400/03/08
MaMaNe Deniz❤Delana
ن نرفتم اما دکترم گفت فقط سه ماه دوم
0
1400/03/08
سوال کننده
آره دکتر منم گفت هفته دیگه میری تو 4 ماه میتونی بری درستش کنی دکتر دندون پزشک گفت دوز کمتر استفاده میکنم که بچه آسیب نبینه
0
1400/03/08
سوال کننده
دکتر دندون پزشک من میگه درد دندون استرس مادر بیشتر روی جنین تاثیر داره تا بی حسی
0
1400/03/08
پزشک اوما
سلام بله بهترین زمان انجام کارهای مربوط به دندانپزشکی هفته ۱۴ تا ۱۸ بارداری است
0
1400/03/08
سوال کننده
ممنونم
0
1400/03/08
سوال کننده
مرسی
0
1400/03/08
سوال کننده
من دیدم من دارم میمیرم از درد
0
1400/03/08
سوال کننده
ژل خوبه تاثیر داشت رو دندونت؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- داشتن درد دندون لق
- دندونم خیلی درد میکنه
- سلام بچها من الان حدود 20روزیه دندون درد دارم این ماه هم اقدام کردم میخوام ببینم چی مصرف کنم که ضرری نداشته باشه
- عصب کشی کردن دندان درحال اقدام
- برای دندان درد در بارداری چه مسکنی استفاده کنیم ؟
- دندون دردشدیددوره اقدام وکشیدن آن
- درد دندون و لثه در هفته 6 بارداری
- تسکین دندون درد کمک😢😢
- دندون درد و لیدوکائین
- دندونم ابسه کرده چیکار کنم




