مولتی ویتامین سانستول
سلام دکتر عزیز خسته نباشین
دو سه روزی هس ب دخترم ک یکسالو سه ماهه هستش مولتی سانستول میدم سوالم اینه ک آیا نیازه قطره آهن رو هم بدم یا نیاز نیس؟؟
باتشکر
❓❓تقویت استخوان های کودک
سلام خانم دکتر
پسرم ۱۳ماهشه ۴دستو پا میره و رو زانو هم بلند میشه
گاهیم تلاش میکنه کامل از زمین بلند بشه اما دوباره میشینه
وقتی سرپا نگه میدارمش هی میخواد بیوفته انگار پاهاش خیلی قدرت نداره
ویتامین D هم میدم اهنم میدم
چکار کنم ک استخووناش محکم بشه چیا بدم بهش؟
لطفا کامل راهنمایی کنید ممنون
خانوما رمان خون 📢📢📢📢📢❤️❤️❤️❤️
سلام دوستای گلم میشه چنتا رمان عاشقانه گاها صحنه دار خیلی هم خشکو خالی نباشه و خیلی هم ناب باشه از نگاهتون بهم بگین
خانمها جواب آزمایش غربالگری رو میبینین
سلام دکتر وخانمها
امروز جواب غربالگری رو گرفتم ببینین خوبه ؟
دکتر جراح برای ختنه در شیراز
سلام اگه کسی دکتر خوب برای ختنه سراغ داره تو شیراز راهنماییم کنه لطفا و بهترین مدل ختنه
رگیه خون در ترشح
سلام من 9هفته باردارم از هفته 6لک داشتم ولی خدارو شکر قطع شد ولی ترشح سبز داشتم که دکتر سفکسیم داده .علایم بارداریم تقریبا کمتر شده ولی شبا تهوع حسایت به بو و بی حالی زیاد دارم .دو روز هست فقط یک بار در روز اینجوری می که خودمو خشک می کنم انگار اندازه یه موی نازک یک سانتی خیلی کمر خون تو ترشحمه.قلب هم تشکیل شده.نگرانم بچه رو از دست داده باشم.
سرکلاژکردم امادکتر گفت کیسه ابت اومده پایین
سلام خانوما من سرکلاژکردم سرویکسم ۲۴بود دکتر گفت کیسه ابت اومده پایین الان خیلی نگرانم پاره نشه استراحت مطلقم پاهامم بالاس
ریزش موهای نوزادم
چکار کنم موهای نوزادم دارن میریزن الان از لباسش متوجه شدم راهنماییم کنین لطفا بخاطر شامپو هست یا نه فرقی نداره طبیعی هست؟؟؟؟کسی بوده نوزادش اینجوری بوده؟؟؟؟
حالت سر نوزاد از بدو تولد
سلام دوستان عزیز، من دوقلو باردار بودم و بکی از قل هادر حالت سفالیک و دیگری هم در حالت بریچ بودن هفته 34 هم کیسه آبم پاره شد و بچه ها به دنیا اومدن حالا سر پسرم رو که سفالیک بوده رو میببنم کنار ملاج سرش یک خط بر آمده وجود داره به نظر شما چیه و آیا خطر ناکه، دکتر جان لطفا بررسی کنید ممنون از همگیتون🌹🌹
آزمایش خون غربالگری اول nt
سلام. من در هفته ۱۴ بارداری هستم و ۲۴ سالمه.. سونو و ازمایش غربالگری اول رو انجام دادم ک سونو کاملا خوب بود و عدد nt 1.6 و وقتی جواب ازمایش خون اومد قسمت سندروم دان و ۱۸ رو negetive زده اما مقدار hcg بالا بود و در نمودار سندروم دان ریسک رو ۱ به ۳۸۴ زده دکترم بمن گفت ریسکش اصلا درحدی نیس ک نگران کننده باشه و از خط نمودار پایین تره و فقط برای اینکه خیالمون راحت تر بشه ازمایش خون غربالگری دوم رو تو هفته ۱۶ حتما انجام بده من بهشون گفتم نیازی به ازمایش سلفری و امینوسنتز نیست گفتن خیر سلفری ک الان هزینش ۴ میلیون به بالاست انجام نمیدن و امینو هم سنی نداری ک برات انجام بدم
حالا من میخواستم نظر شمارو هم بدونم بهتره ک منتظر بمونم یا ازمایشات تخصصی تر انجام بدم؟
آزمایش یکسالگی نوزاد چیست؟
با سلام
دکتر عزیز آزمایش یکسالگی نوزاد چیه؟ آیا انجام دادنش واجب هست؟
جواب آزمایش آنزیم های کبدی
سلام میشه آزمایشمو تفسیر کنید.
تیروئید بالا در بارداری
من دفعات قبلی که آزمایش میدادم تیروئیدم مشکل نداشت. مبتلا به دیابت بارداری هستم. این دفعه که رفتم دکتر غدد برام آزمایش قند که می نوشت همین طوری تیروئید هم نوشت. حالا عدد tsh ام نرماله ولی t4بالاست. الان مشکل تیروئید دارم؟ باید چیکار کنم؟ جواب آزمایش 7ماهگی و آزمایش جدیدمو میذارم.
سلام،خانمابیایدکارتون دارم😭زودبیایدخیلی میترسم بیایدبگیدچیه ازمقعدم دراومده
خانما،من چن روزه وقتی دسشویی دارم ببخشیددسشویی بزرگ،وقتی میخوام خودموبشورم،دست ک میزنم احساس میکنم مقعدم بادکرداومده بیرون خیلی تعجب میکردم
الان دست زدم دیدم یه چیزی زده بیرون،مث گوشته فک کنم
چیه اون؟کسی میدونه؟خیلی نگرانم😭😭😭😭
ارگاسم باوجود سرکلاژ ❌❌❌❌
سلام خانما و دکتر اوما،
من دقیقا باید چکار انجام بدم ک تو خواب ارگاسم نشم، خیلی عصابم خرد میشه، الان یکماهه سرکلاژ شدم 7یا 8بار فک کنم تو خواب ارگاسم شدم، خیلی میترسم، آخه میگن خوب نیس،
ایزوپرین هر 12ساعت میخورم، شیاف پروژسترون شبی 1عدد، پرولوتون 12روز یکبار. با وجود اینا چرا ارگاسم میشم، لطفا کسایی ک تجربه دارن و داشتن بیان بگن ک چجوری برطرف شد
جواب سنو گرافی واژینال
سلام و عرض ادب
ممنون میشم این سنو واژینال بنده ی نگاه بندازین
چیزی هست ک نگران کننده باشه و نیاز ب پیگیری؟
کسی میتونه از روی عکس سونوگرافی بگه جنسیت نی نیم چی هست؟؟
سلام دوستان کسی جواب سوالمو میدونه
با تاخیر یک هفته ای، ولادت با سعادت سیدکارن رو به همه تبریک میگم😍😍😍
سلام
آقا سید کارن ماهم در تاریخ 21 اسفند ساعت 5 و نیم صبح با وزن 3700 و قد 51 به روش سزارین اورژانسی با بیحسی اسپینال بدنیا اومدند❤️❤️🥰
با درد رفتم و بستری شدم برا طبیعی، ولی نوارقلب خوب نبود،
سونو اورژانسی نوشتن که نتیجه افتضاح بود، سریع سزارین شدم
ولی خودش میخواست اعزامم کنه بیرجند، که نوارقلب خراب شد و سونو هم آب دور بچه هیچ😰
مشخص شد چسبندگی مثانه و رحم داشتم😬 و اگه طبیعی می آوردم احتمال ترکیدن مثانه ام بود🤦♀️🤦♀️
اونم تو این شهر
دکتر وقتی فهمید که اندومتریوز داشتم، شاکی شد که اصلا نباید تا 41 هفته و 2 روز نگهم میداشتن، باید همون 38 هفته بچه رو برمیداشتن و اینجا هم نباید برا زایمان میموندم و اینا
موقع عمل خم بچه ام رو که آوردن بیرون خیلی گریه اش ضعیف بود و دیر آوردنش پیشم
دکتر گفته بود به همسرم که
اگه یه ساعت دیرتر عمل میکردیم بچه رو از دست میدادید و خودم همسرتون معلوم نبود 🥺🥺😱
چون بچه کلا هیچی آب نداشته دورش و فقط پی پی بوده و به قول دکتر از تو لجن درش اوردیم😱😰😰
منم شدید به خونریزی افتادم بخاطر این چسبندگی و رعشه وحشتناکی گرفته بودم که تو اتاق عمل میگفت دکتر
اینو یه کاریش بکنید که مویرگهاشم خونریزی داره میکنه نمیتونم بخیه بزن😱
خلاصه عمل خیلی عجیبی بود برام 😰 انشالله هیچکی همچین سزارینی رو تجربه نکنه هیچ وقت🤲🤲🤲🤲
تا یکشنبه ظهر بستری بودم و 4 نوبت آنتی بیوتیک میگرفتم هر نوبت سه مدل، بعدشم مرخص شدم
و خونریزیم روز سوم دیگه کم شد و فقط نواربهداشتی کمی کثیف میشد.
ولی همش احساس میکردم یه چیزی وسط پاهامه😬
که گفتن با خودم، شاید چون خیبی وقته نواربهداشتی نمیزارم و اینا خیلی بزرگ هستند اینجوری به نظرم میاد
بعد که رفتم خونه، دوشنبه صبح که دیگه نوارنداشتم، بازم حس کردم همونجوریه، تو آینه نگاه کردم دیدم که به طرز وحشتناکی واژنم و لباش و کل اون محدوده کبوووود و ورم کرده است وحشتناک
نمیدونستم از کس اونجوری، عصر رفتم پیش دکتر و اونم معاینه کرد و سریع بستری نوشت🙄🥺
دوباره برگشتم بیمارستان و فهمیدیم بخاطر خونریزی زیاد هماتوم گرفتم و روی مثانه لخته خون هست، که باز شروع کردن آنتی بیوتیک و اینا دادن،
هنوزم بیمارستانم🥺 و هنوزم متورمه ولی کبودیش خیلی خیلی کم شده
اصلا احساس میکنم دچار افتادگی مثانه شدم بس که افتاده پایین
نی نی رو کلا نتونستن بهش برسم
اول که درد داشتم و نمیتونستن بهش حتی شیر بدم، چون نوک سینه نداشتم و نمیتونست بخوره دیگه شیرخشک دادمش و آب قند و از این چیزا🙄🙄
یه روز اومدم خونه باز دوباره برگشتم
الان بچه ام یک هفته اش شده و من اندازه یک روز هم نداشتمش🥺🥺😭😭😭😭
حتی نمیتونم بهش شیر بدم، چون سینه نمیگیره
الان بیمارستان براش هر 3 ساعت شیرمیدوشم و میزارم کنار تا همسرم بیاد براش ببره خونه بخوره، با دستگاه میدوشم که تو بیمارستان هست
برا همین الانم سفارش دادم برام یک شیردوش خریدن بیارن تو خونه داشته باشم تا سینه بگیزه، خیبی شیرخشک ندم بهش
ولی بچه ها
حتما سونو چسبندگی رو برید بدید تو بارداری، مخصوصا اگه تجربه اش رو داشتید یا مثل من اندومتریوز داشتید، که اینقدر عذاب نکشید
من 9 ماه هیچی اذیت نشدم
ولی کل این یک هفته رو درد کشیدم، اصلا نتونستن به بچه ام برسم، شکمم بخاطر اون همه مدفوع نی نی و خونریزی، دکتر میگه خیلی دیرتر جمع میشه و بخاطر چسبندگی اصلا افتادگی داره پایین شکمم، که خیلی افثضاح شده
حتی نمیتونم به پهلو بخوابم که شاید سعی کنم نی نی ر و شیر بدم🥺
همه کاراش رو مادرهمسرم انجام میده و خواهر کوچیکم اینجا بالاسری هست و همسرم در رفت و آمد بین کار، خونه، بیمارستان 🤦♀️
حتما یه دکتر خوب پیدا کنید که اینقدر بیخیال از کنار این مسائل رد نشه، بخاطر اینکه شانس زایمان طبیعی بهت بده.
من طبیعی میخواستم، کلی کلاس رفتم و براش هزینه کردم، ولی آخرش به بدترین حالت ممکن سزارین شدمی
بازم خدارو شکر گل پسرم حالش خوبه
بچه ها چیکار کنم پریود بشم🙏🙏🙏
بچه ها من از ۲۱بهمن که روز اول پریودم بود تا الان دیگه پریود نشدم میشه ۵۷ روز،بی بی چکمم منفیه،قرص مدورکسی پروژسترونم روزی دوتا تا ۵روز خوردم که پری بیاد دو روز از تموم شدنش گذشته ولی پری نشدم،شماها راهکاری دارید که زود پری بیاد،خسته شدم
وضعیت جنین اگه عرضی باشه
سلام به همه امروز رفتم بهداشت دستگاه قلبو که گذاشت دیر پیداش کرد کفت انگار نه سفالیکه نه بریج امکان داره عرضی باشه این چه جوریه




