سلام خانما و پزشک اوما من یه خورده باد به صورتم میخوره آبریزش بینی و عطسه ام میگیره ،بعضی وقتا یه روزم طول میکشه تاخوب شم
،مشکل من اینه تب میکنم تو این تایم تب هم که بده برا جنین
چکار کنم ؟میتونم دارویی مصرف کنم؟
اگه راهکاری دارین ممنون میشم راهنمایی کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



265
1400/03/07




