سلام، بارداری سوم هستم دو بارداری قبل به صورت سزارین بوده و در بارداری سوم درد شکم مخصوصاً سمت راست زیاد دارم با دلار شدن و کار سنگین بیشتر میشود گاهی اوقات از روی پوست شکم که دست میزنم احساس درد می کنم مثل اینکه زخم شده باشد در سونوی ان تی سونوگرافی بررسی کردند و گفتند که مشکل از برش بخیه قبل هست که به صورت نازک برش خورده است متوجه منظورشان نشده لطفاً در مورد این موضوع برای من توضیح دهید. سزارین قبل چهار و نیم سال پیش و سزارین اول ۹ سال پیش می باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



525
1400/03/03




