سلام بچه ها بیاین توروخدا از بس فکر کردم به زایمان دیوونه شدم 🤬 آقا من سوالم اینه چه جوری بعضیا قبل زایمان لگنشون معاینه شده و نامه سزارین اجباری گرفتن چرا دکتر من و بیمارستان میگن همچین چیزی نیست و حین زایمان مشخص میشه لگن مناسبه یا نه؟؟؟
0
1400/03/07
سوال کننده
اصولا میگن بریچ سفالیک میشه برعکسش کمه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
شورت یکبارمصرف پوشک بزرگ ساده لباس هایی ک میخای برگردی خونه نسکافه اگه سزارینی اگه طبیعی حتما چایی نبات فلاسک چایی خرمااگه سزی کمپوت گلابی وآناناس یادت نشه برای خونه اومدن بخری البته طبیعی ام بخوری خوبه شیاف دیکلوفناک
0
1400/03/07
Masoume N
منم نبستم هنوز
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
بعید میدونم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
شورت یکبار مصرف از کجا تهیه کردین
0
1400/03/07
Masoume N
به نظر شما کریر بهتره بخرم یا ساک حمل
0
1400/03/07
سوال کننده
یک بار مصرف ها پلاستیکی گفتن خوب نیستن داروخونه ها دارن من سرجی فیکس از لوازم پزشکی گرفتم بنظرم خیلی کوچیک اومدن ولی قشنگ کش میان
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منم تو دوتاش موندم اخرش هیچکدوم نمبخرم چون اصلا بیرون نمیرم که لازمم بشه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
داروخونه انقدخوبه خونی بسه پارش میکنی میندازی سطل زباله ازکناره پارمیشه ک نیازنباشه درش یاری
0
1400/03/07
Masoume N
من شرت یکبار مصرف و پوشک از همون جایی که سیسمونی نینیمو خریدم گرفتم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کریر عصای دست
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خونه فامیلی آشنایی یا توپذیرایی خونت تازه یوجورگهواره است
0
1400/03/07
سوال کننده
منم کریر گرفتم ولی امروز ساک حمل دیدم خوشم اومد بنظرم سبکتر از کریره. ولی کریر برا ماشینم اوکیه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ چقدغلط املایی دارم
0
1400/03/07
Nafas
😑
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
نهایت تا ۶ ماه میشه بچه داخلش بزاری منم مامانم میاد کنارم دیگه خونه کسی هم بخاطر کرونا نمیرم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک واسه ماشین نذاشتم ب کریراعتمادی نیس
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برای من تادونیم بوداماراضیم ازش چون خونه مامانم میرفتم بقیه حواسشون ب بچم میشد
0
1400/03/07
سوال کننده
از من کامل کمر بند میره بینش عین صندلی ماشین فیکس میشه امتحانش کردم البته باید حتما برعکس بذاریش
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سز
0
1400/03/07
Nafas
کاش منم سز بشم ای خداااا
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منکه هنوز سیسمونی نخریدم
0
1400/03/07
سوال کننده
مهشید اختیاری بودی اجبارری؟
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بنظرمن ازسی ودوبایدبست
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منتظرم این سونو برم قطعی خیالم راحت بشه دختره بعد
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اختیاری😁😁😁
0
1400/03/07
Masoume N
مگه کمر بند نداره؟ و اینکه اگر بذاریش تو ماشین و صندلی رو بیاری جلو که محکم بگیرش نمیشه ازش استفاده کرد؟
0
1400/03/07
Nafas
مگ هنوز قطعی نمیدونی چیه😐
0
1400/03/07
Masoume N
چه مارکی گرفتی؟ چند شد؟
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
میشه اما یک فروشنده کریرب من گف خودمومدیون نمیکنم کریر خیلی اطمینانی واسه ماشین نیس منم نذاشتم همش توبغلم بودبا قنداق سویسی جاب جاش میکردم
0
1400/03/07
سوال کننده
کمربند خودش که داخلشه جداست برا من کمربندشم ازین سه جهت هاس . ولی برای فیکس جای صندلی ماشین کمربند ماشین میره پشتش و ثابت میشه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آها مال من اینجورنیس
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
چرااینجوره الان دیدم😅😅😅
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
نه بچم خجالتی بود درست نشون نداد گفتن احتمالت دختره هفته ۱۶
0
1400/03/07
سوال کننده
با کالسکه و یه کیف کوچیک شد ۵۲۰۰ مارک لورنزو . کالسکه ش کریکات داره و ازینا روبه مادر میشه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انومالی نرفتی؟؟؟
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
همون انومالی گفت احتمالا دختره
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من کالسکه نگرفتم پشیمونم😬😬
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
بعدشم دوبار رفتم مشخص نشد
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خودت چی دوس داری
0
1400/03/07
سوال کننده
من همش میگم نکنه بخاطر کرونا استفاده م نشه 😬اینهمه پول دادم خخخ
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
فرق نداره سالم باشه
0
1400/03/07
Masoume N
من کالسکه جدا گرفتم کیف لباسشو هم از این کوله پشتیا گرفتم الان هم باید کریر جدا بگیرم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ نی نی باحیایی علیسان ک توهرسونوسه مترپاهاروبازمیکرد
0
1400/03/07
سوال کننده
اوه هفته ۳۰ هنوز نفهمیدن؟ برو پیش آزاده تردست عالیه سونوش
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
عزیزم🤣🤣🤣
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اخرین سونو دوماه پیش رفتم
0
1400/03/07
سوال کننده
منم کیف کوله جدا گرفتم اون کوچیک بودش
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه بابا منم میگفتم بیرون نمیریم امایکروز درمیون با باباش میریم پیاده روی ازکمرافتادیم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
تردست خوبه کارش؟؟اون بهتره یا برفه ای
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
راستی شماها مال کدوم شهرید
0
1400/03/07
سوال کننده
اول احسان پزشکی بعدم راضیه من رفتم خوشم اومد از کارش و دستکاهش
0
1400/03/07
سوال کننده
من کرمان
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
راضیه؟
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
احسان که فعلا نوبتاش پر بود ۲۵ ببینم میشه نوبت بگیرم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منم سیرجان
0
1400/03/07
سوال کننده
آره . ولی اگه احسان پزشکی نوبت بده بهت اون میگن بهتره
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خب مشهدبودید سونومیگفتم کجابرید کیف کنیداصن vap
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
Vip
0
1400/03/07
سوال کننده
والا من کرمان رفتم از هفته ۱۲ ان تی بهم گفت دختره
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
موسی نصراله پورم خوبه ولی منو میشناسه رومنمیشه برم پیشش
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/07
سوال کننده
دیگه خدایی الان باید کلی با نی نی حرف بزنی بگی دخترم یا پسرم و فلان سخته نفهمی که😁
1
1400/03/07
Nafas
از هفت ماهگی زمان نمیگذره چزاااا😨
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منکه میگم دخترم 🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اسم انتخاب کردین
0
1400/03/07
سوال کننده
ماه ۹ رو ندیدی پس 😂😂😂من حس میکنم چن هفته س ۳۷ هفته مه
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خخخخ میگذره گلم
1
1400/03/07
سوال کننده
دلسا
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک تاجنسیت شونمیدونستم میگفتم کوچولوم عشقم وازاینجورحرفاالبته فقط شش هفته جنسیت نمیدونستم😅😅😅
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مال من خیلی زودگذشت همون موقعم میگفتم چراانقدزودمیگذره 😆
0
1400/03/07
سوال کننده
😂😂من از موقعی شروع کرد لگد زدن باهاش ارتباط گرفتم
0
1400/03/07
Masoume N
منم داداشم میگه دلوین شوهرم هم میگه مها فعلا قطعی انتخاب نشده 😂
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
من هنوز سر اسمم به توافق نرسیدم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خودم میگم هیوا اقام میگه حلما
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای جان چقدلگدهاشون باحاله من ک الان دست وپای علیسان میبوسم میگم بااینا خوب میزدی مامان و
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دلوین اسم دخترمنه😆
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اره واقعا دختر منکه الان داره دور میزنه تودلم🤣🤣🤣
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
البته هنودخترندارم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بگردمس
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ش
0
1400/03/07
Masoume N
واقعا تا قبل لگد زدن انگار حسی نداره آدم
0
1400/03/07
سوال کننده
شوهر منم هیوا دوس داشت چون مشترک بود کنسل کردیم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
عزیزم انشالا نصیبت
0
1400/03/07
سوال کننده
جووونم خوشبحالت تو بغلته 🥰🥰🥰
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
من قبل لگد زدنم باهاش کلی حرف میزدم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دیگه نمیخام بچه خداعلیسان نگه داره اما باباش نشون داد ک توبچه داری اذیت میکنه همین یکی بسمونه
0
1400/03/07
Masoume N
عزیزم 😍 ان شاء الله دختر دار هم میشی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ولی خدایی بنظرم دخترونس
0
1400/03/07
Nafas
من نیلسا
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله ب زودی قسمت شما
0
1400/03/07
سوال کننده
وای خدایا زایمان رو راحت کن برامون
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اخی عزیزم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله عین من بزاییدحال میکنیدانصافا راحت زاییدم😆
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ولی منکه از الان تو فکرم دومی کی گیرم بیاد
0
1400/03/07
سوال کننده
آره بنظر منم ولی خب گفتیم آینده معلوم نیس چی بشه شاید مشکل ساز بشه برا بچه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ افرین من ک ن توان دارم ن شرایط
0
1400/03/07
سوال کننده
چقدری شد هزینه ش
0
1400/03/07
Masoume N
منم دارم میگم بعدی رو دوقلو بیارم 😂
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
شش میلیون وششصت بااتاق خصوصی
0
1400/03/07
سوال کننده
منم انشالله ۳ سال اینا بیارم یکی 😁
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ششصد
1
1400/03/07
سوال کننده
اختیاری ۶۰۰؟؟
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منم همبنجور
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
هنوبچه داری نکردید خخخ داغید بچه داری خیلی سخته من ک ازکت وکل افتادم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
۶و ۶۰۰ گلم
0
1400/03/07
Masoume N
میگه 6600
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
شش وششصد
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اره میدونم دختر خاله هام بچه دارن من پییشون میرم دیونه میشم
0
1400/03/07
سوال کننده
بالایی رو ندیدم 😂
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ولی خب دلم میخواد یه دختر و پسر داشته باشم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خواهرمن یک دخترداره میگم مشترک ازاون استفاده میکنیم😅😅
0
1400/03/07
سوال کننده
اسفند دوستم زایمان دوم سزارین شد ۷۵۰۰ با اتاق خصوصی الان نمیدونم چند شده
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
امروز امدم کشو لباس زیرام زیر و رو کردم یه سوتین قدیمی پیدا کردم که دیگه گشاد بود با عشق پوشیدم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دوازده تومن همون بیمارستانی ک زاییدم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
عزیزم
0
1400/03/07
سوال کننده
اوه اوه چقد زیاد شده
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اره منم شنیدم ۱۰تا ۱۲
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک اصلاسایزسینم تغییرنکردن توبارداری ن الان فقط خودتم شل ترمیپوشم ک راحت سینم بیادبیرون هفتادوپنج بود هشتادمیخرم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منکه نه میتونم نه میدم چه خبره
0
1400/03/07
سوال کننده
منم دلم نمیاد خدایی شوهرم میگه بدرک عیب نداره
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
من ۷۰ بودن شدن ۸۰ 😬😬😬😬
0
1400/03/07
سوال کننده
من ۷۰ شدن ۷۵
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من که اگه اینکارونمیکردم گیرمیفتادم علیسان توسی وهفت ب پریودی توسی وشش هفته چهارروز ب ان تی بدنیااومد
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ رشدت خوب بوده
0
1400/03/07
سوال کننده
چرا گیر میفتادی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
چرا
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
توام عین منی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
افتضاح بزرگ شدن و سنگین
0
1400/03/07
سوال کننده
آره فقط هاله سون بد رنگ و تیره شده حالم بهم میخوره😂😂😂
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
علیسان دورش اب نبودفقط پنج سانت اگه میرفتم هرزایشگاهی پدرمودرمیوردن ک طبیعی بزام اماپرونده اختیاری داشتم سریع سزکردن
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اره حیف اون صورتی خوشکله
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مال منم سیاه هنوزم همینجوره معتادشده خخخ
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اوخ اوخ شانس اوردی پس ماا اخر ابش کم شد یا کلا کم بود
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حیف عمرمون ک توانتظارداشت تلف میشدمن بعدهرپریودی فقط اشک میریختم
0
1400/03/07
Nafas
😄😄😄
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دوهفته آخرقبلش اوکی بود
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
دقیقا منم 🤧🤧🤧
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
چند وقت اقدام بودی
2
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
یک سینه ویک شکم داغون می ارزه ب همش همین ک کنارمونن خداروصدهزارمرتبه شکر
0
1400/03/07
سوال کننده
یعنی اب دور بچه هم کم شه دلیل سز اجباری نیست؟؟؟؟؟
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من نودوهشت رفتم خونه خودم فروردین ماه بعدحامله شدم بچم پنج ماهه شدمشکل داشت سقط کردم پسرک نازنینمو بعد هشت ماه حامله نشدم افسردگیم گرفته بودم وحشتناک داغون شدم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه امپول فشارمیزنن
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اخی عزیزم بازم خداروشکر الان یه پسر سالم داری
1
1400/03/07
سوال کننده
اخی الهیییی خدا نگهدار علیسان باشه
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
من بعد ۴سال ونیم انتظار حامله شدم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره خداروشکر علیسان معجزه زندگیمه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی عزیزم
0
1400/03/07
سوال کننده
من به سال نرسید خداروشکر
1
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خداروشکر گلم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداروشکرامادرکل انتظارسخته
0
1400/03/07
سوال کننده
اگه ناراحت نمیشی میشه بدونم شمکلش چی بود بچه اولیی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
منکه هرکی حامله میشد چه اشنا چه غریب تا چند هفته من داغون میشدم
3
1400/03/07
سوال کننده
آره خدا روی هیچ زنی انتظار بچه رو نیاره
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کلیه هاش نبودن یاازکارافتاده بودن ندادم کالبدشکافی اماسونواینجورگف
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اخی عزیزم 🥺🥺🥺
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک بابچم همسن بود یکی ازبچه هافامیل ها دوساله ندیدم اون خانم وبچشو
0
1400/03/07
سوال کننده
اخی دیگه بعضی ها زمینی نیستن فرشته آسمونی آن. انشالله خدا پسر گلتو حفظ کنه
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خیلی سخته به رو خودم نمیاوردم کسی نمیدونه چه زجری کشیدم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداب سرهیچکی نیاره براش اسمم انتخاب کردم ک اون دنیاببینمش البته خداکنه ازم ناراضی نباشه مجبوربودم سقط کنم 😭😭😭
0
1400/03/07
سوال کننده
نیست عزیزم چه حرفیه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله همینطورنی نی هاشماروخداحفظ کنه
0
1400/03/07
سوال کننده
خیلی سخته خدایی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
من دختر خالم بچه مشکل داشت تشخیص ندادم بدنیا امد ۵ روز بعد مرد دنیا رو سر هممون خراب شد چقدر گریه کردیم واسش
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ندادن
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
گاهی اوقات عذاب وجدان میگیرم میگم نکنه من مواظبش نبودم اینجورشدیانمیدونم بایدنگه میداشتم ک ب مرگ طبیعی ازدست بدمش نمیدونم خداببخشه منواگه اشتباه کردم
0
1400/03/07
سوال کننده
منم بچه دوم ابحیم پسر بود هشت ماهه دنیا اومد سه روزم دستگاه بود رفتیم شیر بدوشه بده بهش گفتن بچه تموم کرده بردن دفن کردن
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خدانیاره طفلی مادرش
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
😭
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اگه بدنیا میومد زجر میکشید خوب بود
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اخی گناه چه سخت
0
1400/03/07
سوال کننده
نه بابا این سونو ها غربالگری ها برای همینه بچه های عیب دار دنیا نیان اذیت شن
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ماکه بچه نشون دختر خالم ندادیم
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
یه دختر ناز بود سفید مثل برف
0
1400/03/07
سوال کننده
خدا روی هیچکس نیاره الهی
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ب این چیزافکرمیکنم ک ارومم واگرنه قبلا میگفتم کاش من میمردم بدنیا ک اومدبالاسرش اشک ریختم گفتم من مادربودم بایدزودترازتومیمردم این رسمش نبودنازش کردم بردن ازپیشم😭
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
الان شکر خدا یه پسر ۳ ساله داره با یه نی نی تو دلی که ۲ ماه از نی نی من کوچکتره
0
1400/03/07
سوال کننده
هرچی تقدیر باشه همون میشه
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خوب کاری کردیدمن هنوز ک هنوزه چهرش یادمه خیلی کوچیک مظلوم خوابیده بود
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
کورتاژ شدی
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداروشکر
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
زایمان کردم اول بعد بقایای جفت کورتاژ کردن
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خب پس تو کمو بیش درد طبیعی هم کشیدی
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره چندبرابردرد طبیعی چون دهانه رحم منو ب زوربازکردم
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
یکسانت بازشدنش سه روزطول کشید
0
1400/03/07
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
امادرکل طبیعی اگه بچه زسیده باشه درد چندانی نیس ولی مال من نارس بود وب زورازرحم کشیدنش بیرون
0
1400/03/07
سوال کننده
اوه اوه چقد بده کلی اذیت شدی
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اوخ فکرشم درد داره
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
یه سوال من چند روزه واژنم درد داره مثل درد شدید پریود طبیعیه
0
1400/03/07
Leila 🌸🍃
من شوهرم نظامیه دفترچه نیروهای مسلح داریم با دفترچه ما سزارین اختیاری۷۰۰هزار تومن میگیرن فقط
0
1400/03/07
سوال کننده
خوشبحالتون 😁
0
1400/03/07
سوال کننده
بگیره ول کنه طبیعیه
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
اهان مرسی عزیز
0
1400/03/07
Mami Sh ....
دکترت کی بود مهشیدجان
کدوم بیمارستان زایمان کردی
کدوم بیمارستان زایمان کردی
0
1400/03/07
Masoume N
شماهایی که سزارین کردین از رو تاریخ پریودیتون بهتون نوبت داد دکتر؟
0
1400/03/07
سوال کننده
من که از روی پریودی ۲۱ این ماه میرم تو ماه ۱۰ بارداری 😂دکترم تاریخ طبیعی زده ۳۱ خرداد
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
خالم چند روز پیش بهممیگفت اصلا به این خیال نشین که تاریخی دکتر بهت گفته زایمان کنی مطمعن باش یکی دو هفته زودتر میشه
0
1400/03/07
مامان حلما 👨👩👧
ولی با این اوضاع از تو داره بیشتر میشه
0
1400/03/07
سوال کننده
من بنظرخودم میخواستم قبل ۱۲ م زایمان کنم سز شم ولی الان میگم صبر میکنم ببینم چی میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



942

